Leuk om te lezen ook dat topic.quote:
Ik baal ook echt verschrikkelijk, maar dat is mede ook vanwege het waarom.quote:Op zondag 1 september 2013 11:10 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Leuk om te lezen ook dat topic.
Ik baal wel dat ik niet kon. Volgende keer beter.
Ben je al iets beter dan?quote:Op zondag 1 september 2013 11:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik baal ook echt verschrikkelijk, maar dat is mede ook vanwege het waarom.
Het gaat wel de goede kant op, maar ik ben zo snel moe.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 11:21 schreef Kentoet het volgende:
Duurt al wel een tijd zo.
Hoop dat je snel weer fitter bent, kan de minimoppentrommel weer beginnen.
Corrie had het er de hele tijd over: "Mexicanobakker had er moeten zijn, nu is er geen reet aan."quote:Op zondag 1 september 2013 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
De meet was zeker mislukt zonder mij?
Ja zelfde hier. Fijn dat het een geslaagde meet was wel.quote:Op zondag 1 september 2013 11:10 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Leuk om te lezen ook dat topic.
Ik baal wel dat ik niet kon. Volgende keer beter.
Wel helemaal verhuisd nu?quote:Op zondag 1 september 2013 14:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja zelfde hier. Fijn dat het een geslaagde meet was wel.
Ja helemaal geluktquote:
Ook fijnquote:
Arnie maakt hem helemaal af.quote:Christina heeft er volgens haar vader uren om gehuild. 'Als ik producent Reinout Oerlemans van Eyeworks tegenkom, sla ik hem twee blauwe ogen. Het is een lul', voegt de ziedende Adam er nog aan toe.
Heel flauw, ik hoor net bij het voetballen 'zoeken naar het gaatje'quote:Op zondag 1 september 2013 19:36 schreef OProg het volgende:
Ik ook niet.
Hoewel er ook een chronische vreemdganger zit die het nu gooit op 'sexverslaving' waarbij zijn vriendin het snapt. Dat lijkt me dan ook wel weer aardig.
De keuzefilm lijkt me nog wel wat. Ken je die?quote:Op zondag 1 september 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
Vorige week heb ik ook maar een klein stukje gekeken. Deze week hetzelfde. Ik kijk liever Red mijn VakantieVanaf half 11 kijk ik nog wel eventjes.
Ik geloof het niet, maar ik ben niet zo een Westernliefhebber.quote:Op zondag 1 september 2013 19:50 schreef Kentoet het volgende:
[..]
De keuzefilm lijkt me nog wel wat. Ken je die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |