SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig. Volgens Davy vertrokken er ook geen supporters. Ook teleurstelling kan je aan het ijlen krijgen.quote:
welke club heeft dan baat bij puntverlies van én ajax én psv?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:39 schreef Parafernalia het volgende:
Nou Ajax nog even verliezen morgen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:42 schreef kilon het volgende:
PEC staat nog minimaal twee weken bovenaan
Vanaf zijn 16/17 al bij PSV.quote:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 22:43:16Duizenden mensen gaan weg uit het stadion en laten het eeuwfeest van #PSV voor wat het is. #psvcam reageer retweet
Na 3 jaar ja?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag ook wel hoor als je zolang in Nederland bent.
Bedankt, jullie ook succes in de EL.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch nog een reden voor een feestje gevonden dan
Ik gun het je.
Echte fans bij PSV.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 22:43:16Duizenden mensen gaan weg uit het stadion en laten het eeuwfeest van #PSV voor wat het is. #psvcam reageer retweet
Haha, wat laat je je kennen zegquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedankt, jullie ook succes in de EL.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
Ik vond hem anders helemaal niet zo goed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:43 schreef Dos37 het volgende:
Willems was vandaag weer eens ouderwets geweldig.
Eredivisie live is overgegaan in Fox, maar dit is wel een verklaring waarom je geen supporters zag vertrekken of Cambuur zag aanvallen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedankt, jullie ook succes in de EL.
De onafhankelijke toeschouwerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:42 schreef Adames het volgende:
[..]
welke club heeft dan baat bij puntverlies van én ajax én psv?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
Duizenden nog wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
Dan rotten ze lekker op, zulke mensen moet je er ook niet bij willen hebben. Het gaat om 100 jaar, niet om 94minuten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom ben je boos?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eredivisie live is overgegaan in Fox, maar dit is wel een verklaring waarom je geen supporters zag vertrekken of Cambuur zag aanvallen.
Jij gekke teletekst-supporter.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 22:38:27Je ziet de koppen al voor je. Jubileum #PSV loopt in het honderd, #PSV speelt als 100-jarige, man man wat een waardeloos duel. reageer retweet
Ben een paar weken geleden met Spaans begonnen, is een 1 jarige cursus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jij in de komende 3 jaar in een vreemde taal perfect kan communiceren.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eredivisie live is overgegaan in Fox, maar dit is wel een verklaring waarom je geen supporters zag vertrekken of Cambuur zag aanvallen.
Jij gekke teletekst-supporter.
Waarom ben je boos?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben een paar weken geleden met Spaans begonnen, is een 1 jarige cursus.
Eén jarig.
Waarom?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén jarig.
que hora es?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén jarig.
Rik Elfrinkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 22:38:27Je ziet de koppen al voor je. Jubileum #PSV loopt in het honderd, #PSV speelt als 100-jarige, man man wat een waardeloos duel. reageer retweet
Grootste debiel ja. Hij snapt dit niet:quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tuurlijk, alsof deze pot er ook maar iets aan af doet dat je 100 jaar bestaat
1+0-0=1quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:47 schreef Ironisch het volgende:
Psv speelt 0-0 en pakt 1 punt. 1 + 0-0 = 100.
Bakkali leek me nog niet fit, wanhoops poging. Toivonen verneukt het wel vaker.. 2 seizoenen terug voor open goal missen.. weg vCLquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar goed
Depay en Park hebben de eerste helft zwaar verneukt en Bakkali heeft de (te) hoge verwachtingen ook niet waargemaakt. Dan breng je Toivonen in die het (expres?) verknalt
We zullen je missen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:50 schreef Maver24 het volgende:
Ik hoorde guus, ben gelijk overgeschakeld naar wat anders
Mja Bakkali is gewoon te vroeg gebracht of dit is het gewoon, dat kan ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bakkali leek me nog niet fit, wanhoops poging. Toivonen verneukt het wel vaker.. 2 seizoenen terug voor open goal missen.. weg vCL
Kan, maar geloof ik niet, ik weet niet wat het wel is/wordt maar meer dan dit mag ik hopen van wel. Ik ga niet mee in die hype overigens.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja Bakkali is gewoon te vroeg gebracht of dit is het gewoon, dat kan ook
Sout lekker op naar dat kut Utrecht of beter nog Koerdistan jij neppertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hun hadden andere tegenstanders he.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:54 schreef Zorro het volgende:
ajax verliest de jubileumwedstrijd, Barcelona verliest de jubileumwedstrijd ...
PSV pakt gewoon een punt!
PSV![]()
Zie het nou positiefquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hun hadden andere tegenstanders he.
Tegen Fucking Cambuur.
twitter:Belshaw89 twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 22:52:33@PSV Fucking failures cost me £50! That money was going to buy me FIFA 14 ffs! reageer retweet
Ik praat het niet goed want het is maar.. Cambuur maar dit is geen normale dag. Sowieso na Europa, reizen, dan hele dag feest.. dan is je focus gewoon minder.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hun hadden andere tegenstanders he.
Tegen Fucking Cambuur.
Ja ik zag dit ook aankomen hoor, maar hun spel viel me echt tegen. Dit had ik echt niet verwacht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed want het is maar.. Cambuur maar dit is geen normale dag. Sowieso na Europa, reizen, dan hele dag feest.. dan is je focus gewoon minder.
En dit soort wedstrijden gaat PSV (en ook Ajax nu) nog heel veel krijgen.. van die zware zaadpartijen.
Het spel van PSV was juist zo leuk dit jaar, maar jonge teams hebben bijna altijd wel eens wedstrijden die opeens veel minder zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik zag dit ook aankomen hoor, maar hun spel viel me echt tegen. Dit had ik echt niet verwacht.
Maar toch.. cambuur, En thuis 100jarig dan moet je toch gewoon zo hyped up zijn dan je in 20min 2-0 voorstaat en dan de rest van de wedstrijd kan gaan rukken?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed want het is maar.. Cambuur maar dit is geen normale dag. Sowieso na Europa, reizen, dan hele dag feest.. dan is je focus gewoon minder.
En dit soort wedstrijden gaat PSV (en ook Ajax nu) nog heel veel krijgen.. van die zware zaadpartijen.
Denk wel dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het spel van PSV was juist zo leuk dit jaar, maar jonge teams hebben bijna altijd wel eens wedstrijden die opeens veel minder zijn.
PSV'ers doen aan Bekkenstoten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:01 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Maar toch.. cambuur, En thuis 100jarig dan moet je toch gewoon zo hyped up zijn dan je in 20min 2-0 voorstaat en dan de rest van de wedstrijd kan gaan rukken?
Tja, kan, maar je ziet het wel vaker dat het lastig is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:01 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Maar toch.. cambuur, En thuis 100jarig dan moet je toch gewoon zo hyped up zijn dan je in 20min 2-0 voorstaat en dan de rest van de wedstrijd kan gaan rukken?
Romario geeft geen neuk, die is alleen een beetje moequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:03 schreef TLC het volgende:
0-0 tegen een promovendus..... als Romario dood zou zijn dan zou ie zich omdraaien in zijn graf
Jammer dat die niet is gekomen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Romario geeft geen neuk, die is alleen een beetje moe
En dan komt Wijnaldum.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een mooie spelers hebben wij toch gehad he.. voor zo'n schijtclub
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:09 schreef Zorro het volgende:
Dit is wel opletten nu, dat Theo Maassen niet ergens in de buurt is.
quote:
Gaat het sowieso worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dit.. een foto muur dmv smartphones? Kan wel eens een blunder worden..
Faalt kanjer hard.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij wilde ze die Nikon reclame nadoen bij het concert van Robbie Williams..maar het faalt nogal
Mag ook niet tot te laat doorgaan hequote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
Dat was net die inbreker van Home Alone die DJ
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag ook niet tot te laat doorgaan hemensen in de omgeving willen slapen. Nu gaat men gewoon naar stratum
Tja.. gemeente he. Veel van die buiten feesten moeten ook allemaal om 23.00 stoppen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond en het is niet elk weekend zo lol.
Ik ben zenuwachtigquote:Op zondag 1 september 2013 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Het kan dus rondkomen vandaag, spooky.
quote:Op zondag 1 september 2013 12:13 schreef Cavaliers het volgende:
Wat is JJ van Gangelen toch een gigantische paardenlul. Bah, vieze gladnek.
Liever Emilia Clarke inderdaad.quote:Op zondag 1 september 2013 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk niet graag naar Erwin van de Looi.
quote:Op zondag 1 september 2013 12:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Utrecht doet het wat minder en jij bent direct fan van Ajax?
Ze moeten wel winnen.quote:Op zondag 1 september 2013 12:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch leuk een vernieuwd Ajax te kijken.
quote:Op zondag 1 september 2013 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Johannes 'Kenneth' Vermeer een ban?
Hhahaah KENNETHJEquote:Op zondag 1 september 2013 12:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze moeten wel winnen.
[..]Het schijnt dat niet iedereen zijn prachtige Jessica Alba collectie kon waarderen, a.s. Zaterdag is zijn stadionverbod weer opgeheven.
Lijkt me ook, Groningen is niet van het kaliber Cambuurquote:Op zondag 1 september 2013 12:29 schreef Paul het volgende:
Jongens, rustig. De Godenzonen winnen dit makkelijk
Jammer hoor, mensen als Johannes geven een boost aan dit forum.quote:Op zondag 1 september 2013 12:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Het schijnt dat niet iedereen zijn prachtige Jessica Alba collectie kon waarderen, a.s. Zaterdag is zijn stadionverbod weer opgeheven.
Klopt, harde kern van Ajax is the best. Beste koorquote:Op zondag 1 september 2013 12:31 schreef Amoeba het volgende:
Je hoort het uitvak veel beter dan alle Groningen supporters
quote:Op zondag 1 september 2013 12:31 schreef Amoeba het volgende:
Je hoort het uitvak veel beter dan alle Groningen supporters
Zeker, maar niet iedereen weet hoe je met een Bigstar om moet gaan, dus geven ze hem maar een ban.quote:Op zondag 1 september 2013 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer hoor, mensen als Johannes geven een boost aan dit forum.
Heb je genoten van het eeuwfeest van PSV? Wat gaan de halfgoden van FC Utrecht doen?quote:Op zondag 1 september 2013 12:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt, harde kern van Ajax is the best. Beste koor
Niks mis mee, ik hoop alleen dat ze ook deklat zegtquote:Op zondag 1 september 2013 12:31 schreef Evertjan het volgende:
wat leuk dat de dochter van Evert ten Napel werkzaam is bij Fox dat wist ik niet eens
quote:Op zondag 1 september 2013 12:33 schreef Paul het volgende:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE!
WIJ WORDEN KAMPIOEN!
NIEMAND KAN ONS WAT MAKEN!
OOKAL VERLIEZEN WIJ SPELERS. WIJ BLIJVEN STERK. WEET JE NOG TOEN SUAREZ WEGGING? TOEN WERDEN WE OOK KAMPIOEN!
JA LACH MAAR. WIJ ZIJN GEWOON VOOR ALTIJD KAMPIOEN. DE BESTE, NIEMAND KAN ONS STOPPEN!
AFCA!
Gr gr Marcquote:Op zondag 1 september 2013 12:33 schreef Paul het volgende:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE!
WIJ WORDEN KAMPIOEN!
NIEMAND KAN ONS WAT MAKEN!
OOKAL VERLIEZEN WIJ SPELERS. WIJ BLIJVEN STERK. WEET JE NOG TOEN SUAREZ WEGGING? TOEN WERDEN WE OOK KAMPIOEN!
JA LACH MAAR. WIJ ZIJN GEWOON VOOR ALTIJD KAMPIOEN. DE BESTE, NIEMAND KAN ONS STOPPEN!
AFCA!
Ik heb wel vernomen dat Johannes gepasseerd is op de Bigstarranking door iemand die in de catacomben van PSV was, hij zou daar MVG hebben gezien. Dan ben je er wel eentje.quote:Op zondag 1 september 2013 12:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker, maar niet iedereen weet hoe je met een Bigstar om moet gaan, dus geven ze hem maar een ban.
Verliezen en degraderen. Zeg ik al het hele seizoen.quote:Op zondag 1 september 2013 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je genoten van het eeuwfeest van PSV? Wat gaan de halfgoden van FC Utrecht doen?
Heeft hij hem ook aangeraakt?quote:Op zondag 1 september 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb wel vernomen dat Johannes gepasseerd is op de Bigstarranking door iemand die in de catacomben van PSV was, hij zou daar MVG hebben gezien. Dan ben je er wel eentje.
PEC Zwolle mist topspeler Youness Mokthar.quote:Op zondag 1 september 2013 12:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Verliezen en degraderen. Zeg ik al het hele seizoen.
Joh.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC Zwolle mist topspeler Youness Mokthar.
Wat heeft ie, hij staat nog in mijn teamquote:Op zondag 1 september 2013 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC Zwolle mist topspeler Youness Mokthar.
transferrecord even verbreken, ik zie het zittenquote:Op zondag 1 september 2013 12:37 schreef Amoeba het volgende:
Ohja, die negert gaat naar FC Twente he. Tadic naar Ajax, stel ik voor.
Neen, helaas.quote:Op zondag 1 september 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grapjes zijn niet aan jou besteed, merk ik.
Is Mokthar een neger? Praat me bij.quote:Op zondag 1 september 2013 12:37 schreef Amoeba het volgende:
Ohja, die negert gaat naar FC Twente he. Tadic naar Ajax, stel ik voor.
FC Twente gaat ie heen.quote:Op zondag 1 september 2013 12:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat heeft ie, hij staat nog in mijn team
Twente heeft hem bijna, laten staan dusquote:Op zondag 1 september 2013 12:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat heeft ie, hij staat nog in mijn team
Het is niet als je denkt.quote:Op zondag 1 september 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Mokthar een neger? Praat me bij.
Ik dacht Roda-Feyequote:Op zondag 1 september 2013 12:38 schreef Toto69 het volgende:
Kijk uit naar de topper tegen de degradatiekandidaatPEC - Utrecht
Helemaal wit is hij ook niet.quote:Op zondag 1 september 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vueltaquote:Op zondag 1 september 2013 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Na deze wedstrijd ga ik kijken naar de Engelse Klassieker.
in zijn dorp is een neger nog een bezienswaardigheidquote:Op zondag 1 september 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tadic naar PEC.quote:Op zondag 1 september 2013 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Tadic nog weggaan als Mokhtar naar Twente gaat dan? Ik zie namelijk echt geen reden voor Twente om 8 buitenspelers te hebben. Tis Ajax niet.
Ik woon in Eindhoven.quote:Op zondag 1 september 2013 12:39 schreef Adames het volgende:
[..]
in zijn dorp is een neger nog een bezienswaardigheid
Als Tadic wordt verkocht, zal het minstens 15.000.000 euries moeten kosten.quote:Op zondag 1 september 2013 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Tadic nog weggaan als Mokhtar naar Twente gaat dan? Ik zie namelijk echt geen reden voor Twente om 8 buitenspelers te hebben. Tis Ajax niet.
15 = degradatiekandidaatquote:Op zondag 1 september 2013 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Da's de nummer 7 tegen de nummer 15. Valt nog mee enigzins.
quote:Op zondag 1 september 2013 12:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Roda gaat niet degraderen
oh, verkeerd gelezen
Woont Mokhtar daar nog?quote:
Die heb ik niet echt gevolgd, ik zag een paar dagen terug wel een stuk uit een bergetappe, dat was wel mooi om te zien.quote:
Nederlandse buitenspeler in het buitenlandquote:Op zondag 1 september 2013 12:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Robben op de tribune gaat hij naar Ajax ?
Oud-Woenselquote:Op zondag 1 september 2013 12:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Woensel-Zuid
Tokkiebuurt bij uitstek, maar student he.
Woensel-West is uiteraard erger.
Daar woonde me ex en kempi.quote:Op zondag 1 september 2013 12:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Woensel-Zuid
Ja, want de nummers 2 t/m 5 hebben niet een wedstrijd meer gespeeldquote:Op zondag 1 september 2013 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar als je nummer 7 bent, ben je ook niet je van het.
ik woon in west ja.quote:Op zondag 1 september 2013 12:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Woensel-Zuid
Ik heb daar op de basisschool gezeten. Zaten alleen maar negers en mocro´squote:
Ik neem mijn woorden terug. Op het eerste gezicht denk ik wel dat Feyenoord gaat winnen. Maar Roda JC sluit ik ook niet uitquote:Op zondag 1 september 2013 12:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ja, want de nummers 2 t/m 5 hebben niet een wedstrijd meer gespeeld
#YOLOquote:Op zondag 1 september 2013 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb daar op de basisschool gezeten. Zaten alleen maar negers en mocro´s
Man ik heb een prima appartement met 2 prima huisgenoten (Fontys studenten), ik zit op 5 minuten van de universiteit. Fucking prima, de rest van de buitenwereld kan me echt geen zak schelen hier. En ik kan m'n auto goed kwijt m.u.v. zaterdag wegens de Woenselse markt.quote:
Nederlandse buitenspeler die in het buitenland speelt.quote:
oh nee, ik vergistte me met oud woensel. woensel zuid is toch gewoon een prima wijk? Veel arbeidershuisjes, maar verder wel net.quote:Op zondag 1 september 2013 12:42 schreef Adames het volgende:
[..]
ik woon in west ja.
Zuid valt toch nog wel mee? Lekker dicht bij de woenselse markt ook
Telkens als ik over de Woenselse markt loop denk ik dat ik in het buitenland ben.quote:Op zondag 1 september 2013 12:42 schreef Adames het volgende:
[..]
ik woon in west ja.
Zuid valt toch nog wel mee? Lekker dicht bij de woenselse markt ook
Ja op zich, als student zit je er prima, als je de buitenlanders even wegdenkt. Maar ik zou toch liever aan de andere kant van de rondweg zitten. Ook pauperbuurtje maar niet zo'n waardeloze tokkies.quote:Op zondag 1 september 2013 12:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Man ik heb een prima appartement met 2 prima huisgenoten (Fontys studenten), ik zit op 5 minuten van de universiteit. Fucking prima, de rest van de buitenwereld kan me echt geen zak schelen hier. En ik kan m'n auto goed kwijt m.u.v. zaterdag wegens de Woenselse markt.
Ja het stelde niet veel voor hoor was nog heel jongquote:Op zondag 1 september 2013 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb daar op de basisschool gezeten. Zaten alleen maar negers en mocro´s
Van Persie kan ook op de flankenquote:Op zondag 1 september 2013 12:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Nederlandse buitenspeler die in het buitenland speelt.
Ik woon áán de rondweg.quote:Op zondag 1 september 2013 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja op zich, als student zit je er prima, als je de buitenlanders even wegdenkt. Maar ik zou toch liever aan de andere kant van de rondweg zitten. Ook pauperbuurtje maar niet zo'n waardeloze tokkies.
De kruisstraat ziet er echt te belachelijk onnederlands uit, vooral dat stuk bij de woenselse marktquote:Op zondag 1 september 2013 12:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Telkens als ik over de Woenselse markt loop denk ik dat ik in het buitenland ben.
klopt, maar weinig moeite mee. als je met een meisje bent wordt die wel eens nagefloten, maar verder zijn ze wel aardig.quote:Op zondag 1 september 2013 12:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Telkens als ik over de Woenselse markt loop denk ik dat ik in het buitenland ben.
Ja precies!quote:Op zondag 1 september 2013 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De kruisstraat ziet er echt te belachelijk onnederlands uit, vooral dat stuk bij de woenselse markt
Oh, dat is ook allemaal goed te doen ja.quote:
Ja maar daar hebben ze gewoon pleurisflats neergezet en dat vinden ze nu een monumentquote:Op zondag 1 september 2013 12:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
Niet zeiken ik woonde tijdje net buiten de bijlmer.
Haha, ik heb met die griet waar ik het al eerder over had (!) over de kruisstraat gelopen richting centrum, maar ondanks dat ze blond was werd ze niet nagefloten. Maargoed, zo héél knap was ze nu ook weer niet dus.quote:Op zondag 1 september 2013 12:45 schreef Adames het volgende:
[..]
klopt, maar weinig moeite mee. als je met een meisje bent wordt die wel eens nagefloten, maar verder zijn ze wel aardig.
Lekker eten ook daar in de kruisstraat.
Die dikke roti en foefoe negers waren wel GOAAAAAAL HWHSSJEDUFquote:Op zondag 1 september 2013 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben ze gewoon pleurisflats neergezet en dat vinden ze nu een monument!
Bojan.quote:Op zondag 1 september 2013 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De meest bekritiseerde speler bij Ajax zowat.
Karma voor de haters.
speelde ook wel even matig.quote:Op zondag 1 september 2013 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Karma voor de haters.
Schone is waarschijnlijk de meest creatieve speler naast Fischer die jullie hebben.quote:Op zondag 1 september 2013 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Karma voor de haters.
De creativiteit van Serero wordt erg onderschat.quote:Op zondag 1 september 2013 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schone is waarschijnlijk de meest creatieve speler naast Fischer die jullie hebben.
dat is sereroquote:Op zondag 1 september 2013 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schone is waarschijnlijk de meest creatieve speler naast Fischer die jullie hebben.
Thuli WONDERBOY Serero en Andersen.quote:Op zondag 1 september 2013 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad prima. Ik woon niet in zo'n goor studentenhuis, gelukkig.quote:Op zondag 1 september 2013 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, dat is ook allemaal goed te doen ja.
Andersen tel ik niet mee. Serero inderdaad vergeten.quote:Op zondag 1 september 2013 12:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Thuli WONDERBOY Serero en Andersen.
lekkere dochter?quote:Op zondag 1 september 2013 12:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Inderdaad prima. Ik woon niet in zo'n goor studentenhuis, gelukkig.
Beneden woont de eigenaar z'n dochter, 2 fontys studenten huren de middenverdieping en ik huur de bovenverdieping. Dus ik heb geen gemeenschappelijke keuken ofzo.
picsquote:Op zondag 1 september 2013 12:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Inderdaad prima. Ik woon niet in zo'n goor studentenhuis, gelukkig.
Beneden woont de eigenaar z'n dochter, 2 fontys studenten huren de middenverdieping en ik huur de bovenverdieping. Dus ik heb geen gemeenschappelijke keuken ofzo.
0-3 moet ook genoeg zijnquote:Op zondag 1 september 2013 12:49 schreef kilon het volgende:
Maar we weten allemaal dat 0-1 nog geen overwinning hoeft te betekenen. Pas bij 0-4 kan je daar met dit Ajax zeker van zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |