SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig. Volgens Davy vertrokken er ook geen supporters. Ook teleurstelling kan je aan het ijlen krijgen.quote:
welke club heeft dan baat bij puntverlies van én ajax én psv?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:39 schreef Parafernalia het volgende:
Nou Ajax nog even verliezen morgen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:42 schreef kilon het volgende:
PEC staat nog minimaal twee weken bovenaan
Vanaf zijn 16/17 al bij PSV.quote:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 22:43:16Duizenden mensen gaan weg uit het stadion en laten het eeuwfeest van #PSV voor wat het is. #psvcam reageer retweet
Na 3 jaar ja?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag ook wel hoor als je zolang in Nederland bent.
Bedankt, jullie ook succes in de EL.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch nog een reden voor een feestje gevonden dan
Ik gun het je.
Echte fans bij PSV.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 22:43:16Duizenden mensen gaan weg uit het stadion en laten het eeuwfeest van #PSV voor wat het is. #psvcam reageer retweet
Haha, wat laat je je kennen zegquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedankt, jullie ook succes in de EL.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
Ik vond hem anders helemaal niet zo goed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:43 schreef Dos37 het volgende:
Willems was vandaag weer eens ouderwets geweldig.
Eredivisie live is overgegaan in Fox, maar dit is wel een verklaring waarom je geen supporters zag vertrekken of Cambuur zag aanvallen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedankt, jullie ook succes in de EL.
De onafhankelijke toeschouwerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:42 schreef Adames het volgende:
[..]
welke club heeft dan baat bij puntverlies van én ajax én psv?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
Duizenden nog wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
Dan rotten ze lekker op, zulke mensen moet je er ook niet bij willen hebben. Het gaat om 100 jaar, niet om 94minuten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom ben je boos?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eredivisie live is overgegaan in Fox, maar dit is wel een verklaring waarom je geen supporters zag vertrekken of Cambuur zag aanvallen.
Jij gekke teletekst-supporter.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 22:38:27Je ziet de koppen al voor je. Jubileum #PSV loopt in het honderd, #PSV speelt als 100-jarige, man man wat een waardeloos duel. reageer retweet
Ben een paar weken geleden met Spaans begonnen, is een 1 jarige cursus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jij in de komende 3 jaar in een vreemde taal perfect kan communiceren.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eredivisie live is overgegaan in Fox, maar dit is wel een verklaring waarom je geen supporters zag vertrekken of Cambuur zag aanvallen.
Jij gekke teletekst-supporter.
Waarom ben je boos?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben een paar weken geleden met Spaans begonnen, is een 1 jarige cursus.
Eén jarig.
Waarom?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén jarig.
que hora es?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén jarig.
Rik Elfrinkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 22:38:27Je ziet de koppen al voor je. Jubileum #PSV loopt in het honderd, #PSV speelt als 100-jarige, man man wat een waardeloos duel. reageer retweet
Grootste debiel ja. Hij snapt dit niet:quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tuurlijk, alsof deze pot er ook maar iets aan af doet dat je 100 jaar bestaat
1+0-0=1quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:47 schreef Ironisch het volgende:
Psv speelt 0-0 en pakt 1 punt. 1 + 0-0 = 100.
Bakkali leek me nog niet fit, wanhoops poging. Toivonen verneukt het wel vaker.. 2 seizoenen terug voor open goal missen.. weg vCLquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar goed
Depay en Park hebben de eerste helft zwaar verneukt en Bakkali heeft de (te) hoge verwachtingen ook niet waargemaakt. Dan breng je Toivonen in die het (expres?) verknalt
We zullen je missen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:50 schreef Maver24 het volgende:
Ik hoorde guus, ben gelijk overgeschakeld naar wat anders
Mja Bakkali is gewoon te vroeg gebracht of dit is het gewoon, dat kan ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bakkali leek me nog niet fit, wanhoops poging. Toivonen verneukt het wel vaker.. 2 seizoenen terug voor open goal missen.. weg vCL
Kan, maar geloof ik niet, ik weet niet wat het wel is/wordt maar meer dan dit mag ik hopen van wel. Ik ga niet mee in die hype overigens.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja Bakkali is gewoon te vroeg gebracht of dit is het gewoon, dat kan ook
Sout lekker op naar dat kut Utrecht of beter nog Koerdistan jij neppertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hun hadden andere tegenstanders he.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:54 schreef Zorro het volgende:
ajax verliest de jubileumwedstrijd, Barcelona verliest de jubileumwedstrijd ...
PSV pakt gewoon een punt!
PSV![]()
Zie het nou positiefquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hun hadden andere tegenstanders he.
Tegen Fucking Cambuur.
twitter:Belshaw89 twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 22:52:33@PSV Fucking failures cost me £50! That money was going to buy me FIFA 14 ffs! reageer retweet
Ik praat het niet goed want het is maar.. Cambuur maar dit is geen normale dag. Sowieso na Europa, reizen, dan hele dag feest.. dan is je focus gewoon minder.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hun hadden andere tegenstanders he.
Tegen Fucking Cambuur.
Ja ik zag dit ook aankomen hoor, maar hun spel viel me echt tegen. Dit had ik echt niet verwacht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed want het is maar.. Cambuur maar dit is geen normale dag. Sowieso na Europa, reizen, dan hele dag feest.. dan is je focus gewoon minder.
En dit soort wedstrijden gaat PSV (en ook Ajax nu) nog heel veel krijgen.. van die zware zaadpartijen.
Het spel van PSV was juist zo leuk dit jaar, maar jonge teams hebben bijna altijd wel eens wedstrijden die opeens veel minder zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik zag dit ook aankomen hoor, maar hun spel viel me echt tegen. Dit had ik echt niet verwacht.
Maar toch.. cambuur, En thuis 100jarig dan moet je toch gewoon zo hyped up zijn dan je in 20min 2-0 voorstaat en dan de rest van de wedstrijd kan gaan rukken?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed want het is maar.. Cambuur maar dit is geen normale dag. Sowieso na Europa, reizen, dan hele dag feest.. dan is je focus gewoon minder.
En dit soort wedstrijden gaat PSV (en ook Ajax nu) nog heel veel krijgen.. van die zware zaadpartijen.
Denk wel dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het spel van PSV was juist zo leuk dit jaar, maar jonge teams hebben bijna altijd wel eens wedstrijden die opeens veel minder zijn.
PSV'ers doen aan Bekkenstoten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:01 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Maar toch.. cambuur, En thuis 100jarig dan moet je toch gewoon zo hyped up zijn dan je in 20min 2-0 voorstaat en dan de rest van de wedstrijd kan gaan rukken?
Tja, kan, maar je ziet het wel vaker dat het lastig is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:01 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Maar toch.. cambuur, En thuis 100jarig dan moet je toch gewoon zo hyped up zijn dan je in 20min 2-0 voorstaat en dan de rest van de wedstrijd kan gaan rukken?
Romario geeft geen neuk, die is alleen een beetje moequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:03 schreef TLC het volgende:
0-0 tegen een promovendus..... als Romario dood zou zijn dan zou ie zich omdraaien in zijn graf
Jammer dat die niet is gekomen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Romario geeft geen neuk, die is alleen een beetje moe
En dan komt Wijnaldum.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een mooie spelers hebben wij toch gehad he.. voor zo'n schijtclub
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:09 schreef Zorro het volgende:
Dit is wel opletten nu, dat Theo Maassen niet ergens in de buurt is.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |