Op wat? Er is niks veranderd sinds gisteren..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:21 schreef kristalhelder het volgende:
Wel benieuwd of er nog een reactie uit rusland komt
Lees je even in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:18 schreef Triggershot het volgende:
vandalen in minder dan 2 weken meer dan 35 miljoen euro schade aangericht met vandalisme, waar heb jij het over?
Nee???quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De VN wil dan ook niet ingrijpen vooralsnog..
Echt hoor...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jup, dat klinkt logisch. Dat maakt het bij mij niet meteen waar maar dat zal wel komen omdat ik mij altijd masturbeer met de VS in gedachten.
Ow en omdat ik denk dat de huidige machthebbers niet dom zijn, net zoals generalen in het leger ook wel eens zeer interessante aanvals- en verdedigingsstrategieen bedenken, en dat is niet altijd logisch.
Zal nooit gebeuren. CHina en rusland zullen altijd nee stemmen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De VN wil dan ook niet ingrijpen vooralsnog..
Prima, ingrijpen maakt het alleen maar erger..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:24 schreef Insane- het volgende:
[..]
Zal nooit gebeuren. CHina en rusland zullen altijd nee stemmen.
China is niet tegen usquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:24 schreef Insane- het volgende:
[..]
Zal nooit gebeuren. CHina en rusland zullen altijd nee stemmen.
Behoorlijk off-topic, maar jij vindt dat de Turkse autoriteiten goed gehandeld hebben?quote:
?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
We gaan een nieuwe 14-18 krijgen
Oh, dan heb ik nieuws voor je. IEDEREEN heeft beweringen hier over. Zoek maar eens op wat Assad en Putin hier over te zeggen hebben. Ik begrijp alleen niet helemaal waarom jij beweringen zo belangrijk vind.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik geloof de VS niet, de Britten geloof ik net zo min maar zij kwamen wel met "beweringen", blijkbaar heeft men de stemming gisteren gemist.
Ja leuk, maar je kunt bij mij ook rustig aankomen met "ik weet 't het niet, het zou Assad kunnen zijn of het zouden de rebellen kunnen zijn, het blijft vrij duister, maar dat doe jij niet, jij gelooft de VS omdat die zeggen dat ze bewijs hebben (dat ze niet tonen) en dat ze daarom het recht hebben op hun gewapende interventie!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jup, dat klinkt logisch. Dat maakt het bij mij niet meteen waar maar dat zal wel komen omdat ik mij altijd masturbeer met de VS in gedachten.
Ow en omdat ik denk dat de huidige machthebbers niet dom zijn, net zoals generalen in het leger ook wel eens zeer interessante aanvals- en verdedigingsstrategieen bedenken, en dat is niet altijd logisch.
Ik heb de indruk dat hij eea vooral beweert omdat hij mij niet mag.. Het begon nl. met een aanval op mij..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik nieuws voor je. IEDEREEN heeft beweringen hier over. Zoek maar eens op wat Assad en Putin hier over te zeggen hebben. Ik begrijp alleen niet helemaal waarom jij beweringen zo belangrijk vind.
Hoogstens een verbale.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:21 schreef kristalhelder het volgende:
Wel benieuwd of er nog een reactie uit rusland komt
WW1: 1914-1918quote:
Ik benoem die shit niet per definitie als onzin, zoals sommige.... Eehh en je las waarschijnlijk over de aanhalingstekens heenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik nieuws voor je. IEDEREEN heeft beweringen hier over. Zoek maar eens op wat Assad en Putin hier over te zeggen hebben. Ik begrijp alleen niet helemaal waarom jij beweringen zo belangrijk vind.
ALS we een WOIII krijgen gaat het daar in de verste verten nog niet op lijken..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
We gaan een nieuwe 14-18 krijgen
De autoriteiten hadden een nauwkeuriger onderscheid moeten maken tussen de vandalen, politieke oppositie en milieuliefhebbers, dus het kon zeker wel veel beter, maar de indruk wekken dat als hier vandalen straten en de publieke ruimte zou vernielen de autoriteiten de fluwelen handschoenen zou dragen is natuurlijk onzin. Enige relativering is dus wel aan de orde.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Behoorlijk off-topic, maar jij vindt dat de Turkse autoriteiten goed gehandeld hebben?
Hoe de fack moet ik dat nou weer weten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
WW1: 1914-1918
WW2: 1940-1955
WW3 2014-2018
Onder de motto: Geschiedenis herhaalt zich...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |