Beetje koud uiteindelijkquote:Op zondag 1 september 2013 12:05 schreef 99.999 het volgende:
Ohja, jullie hadden een filmpje gepakt, leuk?
Ja, soms heb je gewoon een rugzak nodig.quote:
Terrorisme-alert.quote:Op zondag 1 september 2013 12:10 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ja, soms heb je gewoon een rugzak nodig.
Ik had ook mijn "manbag" bij me voor mijn trui. Die opzet van de pleinbios is wel leuk met al die stands met eten en drinken.quote:Op zondag 1 september 2013 12:10 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ja, soms heb je gewoon een rugzak nodig.
Je kan ook een ban op verzoek krijgen. Dan heb je zelf in de hand wanneer ie opgeheven wordtquote:Op zondag 1 september 2013 12:09 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik ben de nieuwe Koos en een ban zou wel goed uitkomen bin het begin van mijn master.
Je hebt grootse plannen om een SM imperium op te bouwen?quote:Op zondag 1 september 2013 12:19 schreef Friek_ het volgende:
Wat we nodig hebben zijn meer leerfabrieken.
Voor motorpakken?quote:Op zondag 1 september 2013 12:19 schreef Friek_ het volgende:
Dat is een fijne film, inderdaad.quote:Op zondag 1 september 2013 11:48 schreef remlof het volgende:
Het succes van Baan zorgde voor zowel een beursgang als een overdracht van een groot deel van de aandelen aan een Amerikaanse investeringsmaatschappij. De beursnotering van Baan ontwikkelde zich richting het jaar 2000 op een ongelooflijke wijze: de beurswaarde van Baan werd groter dan die van KLM. De verkoopcijfers bleken echter kunstmatig te zijn verhoogd door boekhoudkundige trucjes en dit werd uiteindelijk fataal voor het imago van het bedrijf.
Fijne grefo's
Is ook een goeie film over.
Zonde, je bent een toffe user.quote:Op zondag 1 september 2013 12:09 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik ben de nieuwe Koos en een ban zou wel goed uitkomen bin het begin van mijn master.
Het lukt nog niet echt, he?quote:Op zondag 1 september 2013 12:19 schreef Friek_ het volgende:
Moslims hè, die moeten hun vrouwen ook preventief in onaantrekkelijke gewaden kleden.quote:Op zondag 1 september 2013 14:27 schreef GSbrder het volgende:
Waarom zou je jezelf niet zonder ban in de hand kunnen houden?
Een ban als burqa.quote:Op zondag 1 september 2013 14:42 schreef waht het volgende:
[..]
Moslims hè, die moeten hun vrouwen ook preventief in onaantrekkelijke gewaden kleden.
Linksen hè, die hebben een sterke controle nodig omdat ze zich anders gaan misdragenquote:Op zondag 1 september 2013 14:27 schreef GSbrder het volgende:
Waarom zou je jezelf niet zonder ban in de hand kunnen houden?
Een linkse Ton Elias zou er dan ook als afgetraind mannenmodel bijlopen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Linksen hè, die hebben een sterke controle nodig omdat ze zich anders gaan misdragen
quote:Op zondag 1 september 2013 14:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een linkse Ton Elias zou er dan ook als afgetraind mannenmodel bijlopen.
Ongetwijfeld.quote:
Ah zemmel! Hoe was de meet?quote:
Moet ik nog zoeken ook nog, verdomme.quote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb verslag uitgebracht in het betreffende topicje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |