Hier waren ze om negen uur ook alweer bezig.quote:Op zondag 1 september 2013 09:47 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar kerkklokken.
Ik hoor liever zo'n jengelaar op een moskee, dat klinkt tenminste nog exotisch.quote:Op zondag 1 september 2013 10:33 schreef De_Coulance het volgende:
Nou nou, zo vervelend zijn die klokken nou ook weer niet.
Wat een verrassing.quote:Op zondag 1 september 2013 10:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoor liever zo'n jengelaar op een moskee, dat klinkt tenminste nog exotisch.
Geluidsoverlast op zondagochtend is altijd vervelend.quote:Op zondag 1 september 2013 10:33 schreef De_Coulance het volgende:
Voor onze kleingeestige medemens wel, jeweets.quote:Op zondag 1 september 2013 10:33 schreef De_Coulance het volgende:
Niet te correct, hèquote:Op zondag 1 september 2013 10:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoor liever zo'n jengelaar op een moskee, dat klinkt tenminste nog exotisch.
Die kleingeestigheid is evenredig aan de hoeveelheid alcohol de avond daarvoor.quote:Op zondag 1 september 2013 10:58 schreef waht het volgende:
[..]
Voor onze kleingeestige medemens wel, jeweets.
Wellicht is kleinzerigheid dan een beter woord.quote:Op zondag 1 september 2013 11:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die kleingeestigheid is evenredig aan de hoeveelheid alcohol de avond daarvoor.
Gristenen hebben dit land grootgemaakt, jongen.quote:
Nee, dat was onze handelsgeest, openheid en tolerantie. Christenen probeerden dat alleen maar in te dammen.quote:Op zondag 1 september 2013 11:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gristenen hebben dit land grootgemaakt, jongen.
Weleens van Hertog ijs gehoord, remlof?quote:Op zondag 1 september 2013 11:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat was onze handelsgeest, openheid en tolerantie. Christenen probeerden dat alleen maar in te dammen.
Ja, dat koop ik wel eens in de light variant. Is nu van Unilever.quote:Op zondag 1 september 2013 11:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Weleens van Hertog ijs gehoord, remlof?
Ja, en van 1976 tot 1991 opgericht en grootgemaakt door een refo.quote:Op zondag 1 september 2013 11:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat koop ik wel eens in de light variant. Is van Unilever.
Ja en, Baan ook.quote:Op zondag 1 september 2013 11:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, en van 1976 tot 1991 opgericht en grootgemaakt door een refo.
Ik denk ik meld het even, voor de nuance.
Ik denk dat Allah niet echt bestaat dus is er eigenlijk geen probleem.quote:Op zondag 1 september 2013 09:33 schreef Ziba.. het volgende:
[..]
Ik denk dat Allah dit soort grappen niet echt kan waarderen.
Dan zijn die jongens toch goed voor de economie?quote:
Er zijn wel heel veel mensen wiens cultuur je beledigt door Allah te beledigen, en die mensen trekken graag messen.quote:Op zondag 1 september 2013 11:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik denk dat Allah niet echt bestaat dus is er eigenlijk geen probleem.
Er zijn wel volgelingen die er een probleem van willen maken.quote:Op zondag 1 september 2013 11:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik denk dat Allah niet echt bestaat dus is er eigenlijk geen probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |