Die kunnen best nog open zijn, die maken geen lawaai.quote:Op zondag 1 september 2013 09:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De shoarmatenten zijn nog niet open.
Als ik online ben dan weet ik 9 van de 10 keer wel waar ze uithangen, weet je toch? Appeltje maakte even een melding. Toevallig wist ik weer eens even waar het om gingquote:Op zondag 1 september 2013 09:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt vannacht heli's zitten spotten zonder mij
Die Appeltje krijg ik ook nog wel. Beetje heli's melden. En hij had nog een mooie ook, veel groter dan die van mij.quote:Op zondag 1 september 2013 09:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik online ben dan weet ik 9 van de 10 keer wel waar ze uithangen, weet je toch? Appeltje maakte even een melding. Toevallig wist ik weer eens even waar het om ging![]()
Tegen de tijd dat ik mijn eigen SBS-3 ontvanger heb zal ik eens kijken of ik jou toegang tot die data kan geven, oké?
Ik denk dat Allah dit soort grappen niet echt kan waarderen.quote:Op zondag 1 september 2013 08:46 schreef De_Coulance het volgende:
Sowieso draaien ze dit op repeat in de hel.
Hehehehequote:Op zondag 1 september 2013 09:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Die Appeltje krijg ik ook nog wel. Beetje heli's melden. En hij had nog een mooie ook, veel groter dan die van mij.
Ik ben natuurlijk niet serieus
quote:Op zondag 1 september 2013 09:33 schreef Ziba.. het volgende:
[..]
Ik denk dat Allah dit soort grappen niet echt kan waarderen.
Het is zeker een mooi ding.quote:Op zondag 1 september 2013 09:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hehehehe15 man kan dat ding meenemen.. Maar persoonlijk vind ik de EC-135 echt een stuk mooier. Of dat nou als LifeLiner is of in politiekleuren.. prachtding is het.
Ik hoor alleen maar kerkklokken.quote:
Christisering van Nederland_!1!2quote:Op zondag 1 september 2013 09:47 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar kerkklokken.
Kutgristenenquote:Op zondag 1 september 2013 09:47 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Hier waren ze om negen uur ook alweer bezig.quote:Op zondag 1 september 2013 09:47 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik hoor liever zo'n jengelaar op een moskee, dat klinkt tenminste nog exotisch.quote:Op zondag 1 september 2013 10:33 schreef De_Coulance het volgende:
Nou nou, zo vervelend zijn die klokken nou ook weer niet.
Wat een verrassing.quote:Op zondag 1 september 2013 10:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoor liever zo'n jengelaar op een moskee, dat klinkt tenminste nog exotisch.
Geluidsoverlast op zondagochtend is altijd vervelend.quote:Op zondag 1 september 2013 10:33 schreef De_Coulance het volgende:
Voor onze kleingeestige medemens wel, jeweets.quote:Op zondag 1 september 2013 10:33 schreef De_Coulance het volgende:
Niet te correct, hèquote:Op zondag 1 september 2013 10:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoor liever zo'n jengelaar op een moskee, dat klinkt tenminste nog exotisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |