waar is die chat?quote:Op zondag 1 september 2013 12:03 schreef WcPot het volgende:
Bazen paint. Kom vanavond in de TV slowchat. Hebben we het weer over wegmisbruikers
quote:Op zondag 1 september 2013 12:08 schreef WcPot het volgende:
[..]
TV / [TV SC #941] peerd. hont en qad
Roem, rijkdom en gratis pizza'squote:Op zondag 1 september 2013 12:08 schreef haan33 het volgende:
Leuke paint, maar wat denk jij hiermee te bereiken?
Ik heb er naar gezocht op google, maar echt concreets kon ik niet vinden.quote:Op zondag 1 september 2013 14:46 schreef Meike26 het volgende:
Idd bizar dat je hier een boete voor krijgt. De politie doet tenslotte precies het zelfde![]()
Jij waarschuwt mensen voor een boete en dat zij zich aan snelheid moeten houden, politie waarschuwt andere politie om boete uit te schrijven en dat andere weg'misbruikers zich niet met politie mogen bemoeien ?! Ik vraag mij af of daar ergens echt een wet over is en zo ja, wat er dan over in staat? Of dat dit een zelfverzonnen regeltje is van de politie?
En die paint is echt baas ja
Leg eens uit waarom?quote:Op maandag 2 september 2013 02:43 schreef Homijn het volgende:
De paint is erg mooi, maar eigenlijk is de "klacht" totaal onterecht, want TS had een vette boete moeten krijgen, maar kreeg deze niet.
Dat heb je zelf al gedaan:quote:
Je hebt geen boete gehad en dus ook geen reden om te klagen. Sterker nog: je mag je handjes dichtknijpen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:22 schreef Remqo het volgende:
.... TS werd aan de kant gezet en kreeg een hele preek van die agent en dat er een boete op staat van ¤120. Gelukkig liet hij het daarbij en kwam ik er met een waarschuwing van af.
Ik ben blij dat je de paint mooi vind, net zoals vele anderen (iedereen dank)quote:Op maandag 2 september 2013 02:58 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat heb je zelf al gedaan:
[..]
Je hebt geen boete gehad en dus ook geen reden om te klagen. Sterker nog: je mag je handjes dichtknijpen.
Maar mooie paint hoor.
Zie ik er zo uit?quote:Op maandag 2 september 2013 03:02 schreef Remqo het volgende:
Maar ik krijg nu het idee dat jij de motoragent in kwestie bent.
Dat kan ik toch niet zien? Ik zie een naam met een knaagdier in de avatar.quote:
Ik zeg niet dat je fout zat. Ik zeg dat je staande bent gehouden door een agent en dat die agent jou een boete van 120 euro had kunnen geven. Dat is niet mijn mening, ik zeg ook niet dat ik zo'n boete terecht vind, maar het is gewoon een feit. Dat staat zo in de wet.quote:Op maandag 2 september 2013 03:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet zien? Ik zie een naam met een knaagdier in de avatar.
Echter zulk commentaar dat ik fout zat en niet moet klagen, kan alleen maar van een juut of een moraalridder komen.
maar toch claim je dat ik die boete moest krijgenquote:Op maandag 2 september 2013 02:43 schreef Homijn het volgende:
De paint is erg mooi, maar eigenlijk is de "klacht" totaal onterecht, want TS had een vette boete moeten krijgen, maar kreeg deze niet.
Nee. Ik probeerde uit te leggen dat je objectief gezien beboet had kunnen worden.quote:Op maandag 2 september 2013 03:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
maar toch claim je dat ik die boete moest krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM dit is 3KB
Bij dezequote:Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef CruisinDen het volgende:
Remqo topics mogen imo altijd gekickt worden. Heerlijke paints.
Overigens teleurstelling want ik hoopte op een nieuwe.
Deze dan maar vol spammen?quote:
Ik heb onlangs nog een paintje gemaakt om wat klonen en trollers een spiegel voor te leggen:quote:Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef CruisinDen het volgende:
Remqo topics mogen imo altijd gekickt worden. Heerlijke paints.
Overigens teleurstelling want ik hoopte op een nieuwe.
Ja, dat is echt waar. Dat heeft, zoals al gesuggereerd (doch nog niet bevestigd), te maken met het gebruiken van grootlicht, zonder dat er gevaar dreigt (dus onnodig).quote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef Loll het volgende:
Goede paint,
Is dat van die boete die je kan krijgen trouwens echt waar? Of is het spierballen taal van de joden
Zie het als een complimentquote:Op maandag 6 januari 2014 00:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Deze dan maar vol spammen?
Antwoord op je vraag, op het seinen naar tegenliggers daar staat dus een boete op.
Misschien is het 'onnodig' groot licht gebruiken, waar ze je op kunnen pakken, ik weet niet hoe het zit met handgebaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |