SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
LET OP! Gup is ziekjes, dus er is een alternatieve stream.
Dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:53 schreef Kally het volgende:
Omdat buiten de bbq ik het niet echt lekker vind.
Of die van Muisje!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:53 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk
Maar je hebt dan ook nog nooit mijn hamburgers geproefd
Het is een stuk vlees, dus onderdeel van een maaltijdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:55 schreef Kally het volgende:
Dan nog, zoals ik zei op de bbq oke maar ik vind het geen maaltijd.
Ja ik eet wel ander vleesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een stuk vlees, dus onderdeel van een maaltijd
Ik vind ze van de BBQ niet lekker, maar ipv een gehaktbal of op een broodje met kaas, saus, spek etc en dan met patat en salade of gemengde groente vind ik ook lekker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:55 schreef Kally het volgende:
Dan nog, zoals ik zei op de bbq oke maar ik vind het geen maaltijd.
Broodje hamburger FTWquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind ze van de BBQ niet lekker, maar ipv een gehaktbal of op een broodje met kaas, saus, spek etc en dan met patat en salade of gemengde groente vind ik ook lekker.
Hij had een vaste avond. Het gebeurde zeer zelden dat hij niet op die dagen uitzond.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:05 schreef D. het volgende:
Waarom staat er eigenlijk voor het hele jaar Melting geprogrammeerd?
Maar nu al tijden niet dus?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had een vaste avond. Het gebeurde zeer zelden dat hij niet op die dagen uitzond.
Het viel me vorige week op dat ie er de hele week stond, tot het zover was, en toen was de reservering weer wegquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]Klopt, maar het kan zijn dat hij binnenkort wel weer terug komt, maar niets is zeker.
Ieder zijn smaak.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind ze van de BBQ niet lekker, maar ipv een gehaktbal of op een broodje met kaas, saus, spek etc en dan met patat en salade of gemengde groente vind ik ook lekker.
Ja, alhoewel mijn moeder goulashsoep maakt met aardappel en paprika en vlees erin, daar haal ik dubbel donkerbrood bij en dat is echt wel een maaltijd!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
Broodje hamburgerMaar niet alleen een 'kaal' broodje als avondeten idd.
Net zoals soepDat is ook geen avondeten imo
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
Broodje hamburgerMaar niet alleen een 'kaal' broodje als avondeten idd.
Net zoals soepDat is ook geen avondeten imo
Hmm ja oke, dat is wat anders. Zou misschien ook voor erwtensoep kunnen gelden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, alhoewel mijn moeder goulashsoep maakt met aardappel en paprika en vlees erin, daar haal ik dubbel donkerbrood bij en dat is echt wel een maaltijd!
Ik bedoel met 'kaal' dan ook een broodje hamburger, en aan alleen een broodje hamburger heb ik niet genoegquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:17 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Broodje moet zo vol mogelijk
Een broodje hamburger bij mij thuis is:quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel met 'kaal' dan ook een broodje hamburger, en aan alleen een broodje hamburger heb ik niet genoeg
Mijn hamburgers zijn 185 gram, maar ik neem er ook altijd iets bij hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel met 'kaal' dan ook een broodje hamburger, en aan alleen een broodje hamburger heb ik niet genoeg
Hmm, lekkerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een broodje hamburger bij mij thuis is:
- broodje
- hamburger
- cheddarkaas
- sla
- tomaat
- augurk
- ui
- gebakken spek
- saus
Zoiets, dan heb ik met 2 wel echt genoeg
Geen idee hoeveel 'normale' hamburgers wegenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:20 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn hamburgers zijn 185 gram, maar ik neem er ook altijd iets bij hoor
Verse rond de helft, diepvries vaak nog minderquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, lekker![]()
Maar op een gewoon 'normale' bolletje? Die vind ik altijd zo klein
[..]
Geen idee hoeveel 'normale' hamburgers wegen
Oh, goed om te wetenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Verse rond de helft, diepvries vaak nog minder
Ik zal het noteren in mijn "Hoeveel weegt ... bij elke supermarkt"-Excel sheet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Die van C1000 zijn 100 gram
http://www.supermarktcheck.nl/detail.php?ID=102040
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal het noteren in mijn "Hoeveel weegt ... bij elke supermarkt"-Excel sheet.
* Vinniiee noteert....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:48 schreef D. het volgende:
[..]![]()
De gewone witte bolletjes van de Plus zijn geloof ik 45 gram
Preciesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wanneer het van pas komt
Ow, die heb ik niet bij de handquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PreciesGelijk even de voedingswaarden noteren.
Hoe regel jij de saushuishouding en het mogelijke heralloceren van de ingrediënten tijdens consumptie?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een broodje hamburger bij mij thuis is:
- broodje
- hamburger
- cheddarkaas
- sla
- tomaat
- augurk
- ui
- gebakken spek
- saus
Zoiets, dan heb ik met 2 wel echt genoeg
Laat je het weten als je het hebt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GRRRMBL![]()
* Vinniiee loopt stampvoetend naar de winkel...
Dan zoek ik het zelf wel op!
Het 23-jarige bestaan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:53 schreef Watertornado het volgende:
Komt veel Prodigy voorbij trouwens. Is er een jubileum van die gasten ofzo?
Ik een basis, en vandaar uit varieer ikquote:
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik een basis, en vandaar uit varieer ik
Die weeg ik ook nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:59 schreef Rafeiro het volgende:
Maar die basis is ook op gevoel. Ik weeg niks behalve de rijst als ik dat kook.
Met een groot bord, hard knijpen, korte mouwen en water en zeepquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe regel jij de saushuishouding en het mogelijke heralloceren van de ingrediënten tijdens consumptie?
Raf wil je mij voor 17 september van 22-0u op het rooster zetten met: Uccie crasht!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:59 schreef Rafeiro het volgende:
Maar die basis is ook op gevoel. Ik weeg niks behalve de rijst als ik dat kook.
Geen idee, nog nooit een poging gedaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:05 schreef ToT het volgende:
Hmmm Gup heeft nog steeds kuren.
Kunnen jullie wel verzoekjes indienen?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Raf wil je mij voor 17 september van 22-0u op het rooster zetten met: Uccie crasht!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:08 schreef D. het volgende:
Even douchen, en dan mijn hamburgers (en de rest) bereiden![]()
Later
Live vanuit KLM vlucht, Ucciequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]crasht? Ga je met het vliegtuig ergens naar toe dan?
Doe ik als ik thuis ben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Raf wil je mij voor 17 september van 22-0u op het rooster zetten met: Uccie crasht!
Zijn dat weer die mooie nummers?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:16 schreef ToT het volgende:
Raffie, kun je mij voor vanavond op het rooster zetten?
20.00 - 22.00 Goth & pagan folk, part 3.
Top, weet niet of ik dan al klaar ben met eten, maar een groot deel ga ik wel meepakken.quote:
Hmm, zo even die kast in elkaar beunen, dan kan ik ook luisterenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:16 schreef ToT het volgende:
Raffie, kun je mij voor vanavond op het rooster zetten?
20.00 - 22.00 Goth & pagan folk, part 3.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Top, weet niet of ik dan al klaar ben met eten, maar een groot deel ga ik wel meepakken.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, zo even die kast in elkaar beunen, dan kan ik ook luisteren
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:43 schreef ToT het volgende:
Zo, ff een overzichtje gemaakt van de vorige 2 shows.
Sherlock werkt goed!
Ja je hebt ooit ergens in die topics gepost. Handig!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:45 schreef Uccie het volgende:
[..]het nut van de PoHi is mijn overigens compleet ontgaan
Nou ik heb zo nog nooit iets teruggevondenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je hebt ooit ergens in die topics gepost. Handig!
Ja natuurlijk wel om te TVP'en, maar verder....
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:55 schreef ToT het volgende:
Playlist wordt langer en langer en langer en langer!
Ik moet nog episodes van series inhalen die nog lopen of net zijn afgelopenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:00 schreef Kally het volgende:
Zo nieuwe series komen de 1e seizoenen binnen
Ik ben met alles wat ik keek bij. Dus nu even nieuwe binnenhalenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik moet nog episodes van series inhalen die nog lopen of net zijn afgelopen
Was ik maar up to date met mijn seriesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben met alles wat ik keek bij. Dus nu even nieuwe binnenhalen
Ik moet bekennen dat ik laatst tijd amper luister tenzij ik thuis ben en er een DJ draaitquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:01 schreef ToT het volgende:
Wel apart; we kunnen geen verzoekjes indienen, maar Gup draait vandaag uitmuntend!
Over een uurtje draai ik weer!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik laatst tijd amper luister tenzij ik thuis ben en er een DJ draait
Volgens mij is gup erg van de herhaling vandaag...ziet er naar uit dat ik wel op tijd klaar ben met eten, moet alleen straks nog wel even voor Pico zorgen, maar dan kan ik wel luisteren alleen niet veel typenquote:
Ja U2 is ook al geweest!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij is gup erg van de herhaling vandaag...ziet er naar uit dat ik wel op tijd klaar ben met eten, moet alleen straks nog wel even voor Pico zorgen, maar dan kan ik wel luisteren alleen niet veel typen
ik moet hem nog kijkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Iron man 3 is slecht, maar de terrorist was echt rock bottom
onmogelijk, elke film met een marvel superheld moet ik kijkenquote:
Dit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onmogelijk, elke film met een marvel superheld moet ik kijken
Dat snap ik maar Iron man 3 valt tegen, ik ben blij dat ik m niet in de bios heb gezien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onmogelijk, elke film met een marvel superheld moet ik kijken
Je hebt een groen gevederde luisteraar extraquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:34 schreef ToT het volgende:
En zitten we al klaar voor een fijne berg gothic muziek? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt een groen gevederde luisteraar extra
draai je nu dan? het rooster ziet er leeg uit?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:34 schreef ToT het volgende:
En zitten we al klaar voor een fijne berg gothic muziek? [ afbeelding ]
Ik begin om 20.00.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
draai je nu dan? het rooster ziet er leeg uit?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:38 schreef gianni61 het volgende:
klopt het dat ik nu "sjiek is miech dat" in het italiaans hoor?
Na Sharknado is iedere film gewoon goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat snap ik maar Iron man 3 valt tegen, ik ben blij dat ik m niet in de bios heb gezien.
dan zet ik nog heel even de hardstyle top 40 op terwijl ik mn hoofd ga bijsnoeienquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik begin om 20.00.
Gaf ik een uurtje geleden of zo aan in het topic, maar er was niemand om me op het rooster te zetten.
Nee, Sharknado valt in een totaal ander genre.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Na Sharknado is iedere film gewoon goed
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zet ik nog heel even de hardstyle top 40 op terwijl ik mn hoofd ga bijsnoeien
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, Sharknado valt in een totaal ander genre.Iron man 3 zou een Triple A-film zijn maar voldoet niet aan de rating
ik kan ook mn raam open zetten. dan hoor ik een openlucht house feest.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]Iets andere stijl: ik begin zo met:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan ook mn raam open zetten. dan hoor ik een openlucht house feest.
misschien straks nog maar eens gaan kijken
Ik vond het jammer, het is duidelijk dat deel 3 gehaast is vanwege het geld. Als er wat meer tijd in was gestoken was het verhaal mooi tot zijn recht gekomen.quote:
Mijn downloadcenter staat klaar...voor eventuele impuls aanschaffingenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]Iets andere stijl: ik begin zo met:
[ afbeelding ]
Oh? Een budget probleem?????WTF?????quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik vond het jammer, het is duidelijk dat deel 3 gehaast is vanwege het geld. Als er wat meer tijd in was gestoken was het verhaal mooi tot zijn recht gekomen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn downloadcenter staat klaar...voor eventuele impuls aanschaffingen
Nee gehaast als in film snel afronden en geld vangenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh? Een budget probleem?????WTF?????
de 2e show heb ik gemist, maar van de eerste show Loreena Mckitt en via zoeken op qnater? ook iets.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je al wat gedownload van mijn vorige 2 shows?
Ah kut.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee gehaast als in film snel afronden en geld vangen
Meh, kan beter.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]Yupyup, ik ga over 12 minuten weer draaien!
Hoestie daar?
Qntal.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
de 2e show heb ik gemist, maar van de eerste show Loreena Mckitt en via zoeken op qnater? ook iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 2e show:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, wat is er dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meh, kan beter.
Ik luister wel ff
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:51 schreef Viro het volgende:
Ik ga mezelf nuttig maken, maar luister wel mee
meh, house vind ik altijd van die "net-niet" muziek, maar feest kan wel leuk zijnquote:
Ow hee gecondoleerd man!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Iets met iemand die overleden is. Gewoon een kutdag
Dan moet ik wel wat meer dank op hebbenquote:
Ik heb geen toegang tot het roosterquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow kun jij me op het rooster zetten?
Gecondoleerd kerelquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Iets met iemand die overleden is. Gewoon een kutdag
Ik had een headbangende pico willen posten, maar meneer wil niet gefilmd wordenquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had een headbangende pico willen posten, maar meneer wil niet gefilmd worden
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had een headbangende pico willen posten, maar meneer wil niet gefilmd worden
Een beetje Era, maar dan het stevige neefjequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:00 schreef ToT het volgende:
Zoals gezegd beginnen we dus met:
[ afbeelding ]
Hehehe yupyup!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een beetje Era, maar dan het stevige neefje
aanschaf 1 van de avond
Niet zo snelquote:
Whehehe!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet zo snel![]()
ik heb maar 1 arm beschikbaar!
Oh vandaar, ik dacht al, bestaan er van die bands geen normale foto's danquote:
Duh, natuurlijk:quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh vandaar, ik dacht al, bestaan er van die bands geen normale foto's dan
Emo's met een stekkertjequote:
Ik vond dit interessant maar ik ben nog geen fan van de vampieren op zonne-energie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:14 schreef ToT het volgende:
Vooral het laatste 1/3e deel van dit nummer is heerlijk!
LOLquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond dit interessant maar ik ben nog geen fan van de vampieren op zonne-energie.
Luister jij via de stream of VDJ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef ToT het volgende:
Hierna wat bekenders:
[ afbeelding ]De pest is alleen dat ik er geen titel bij heb staan, en ik heb er 2 nummers van in de playlist staan!
Nou dan weet ik als jij zegt, nu komt dit...dat ik er daar 40 sec bij op moet tellenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
VDJ, anders hoor ik alles dubbel en met vertraging, hoezo?
Ik postte dat net met 45 seconden tussentijd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dan weet ik als jij zegt, nu komt dit...dat ik er daar 40 sec bij op moet tellen
je maakt het ingewikkeldquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik postte dat net met 45 seconden tussentijd.
En wie zijn dat?quote:
Een BMW op een kartbaan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Nee eindelijk die graf bmw verslagen![]()
(op een kartbaan)
Deze band heeft trouwens de lead singer er uit gekicked en ondertussen ook flink wat zangeressen versleten!quote:
In een spelquote:
Zie ziet er indiaas uitquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze band heeft trouwens de lead singer er uit gekicked en ondertussen ook flink wat zangeressen versleten!
is dat zo? eerste wel tochquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe de afgelopen 2 shows heb ik dat ook niet vooraf verteld he!
idd ja, vond ik ook vrij opvallend, maar zo is hun muziek absoluut niet!quote:
Ligt aan de bestuurder hequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ja Gt5 zit een kartbaan tussen ... en ging elke x van plek 12 naar nummer 2 en op nr 1 reed 1 of andere ranzige bmw m3... maar nu verslagen![]()
Bedoel mag toch verwachten dat een Ferrari California met 382pk sneller is dan een ranzige bmw
Is het een europese of amerikaanse band?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
idd ja, vond ik ook vrij opvallend, maar zo is hun muziek absoluut niet!
The story so far:
Lesiëm – Fundamentum
Apocalyptica ft. Ville Valo & Lauri from The Rasmus
Blutengel – Seelenschmerz
L’âme immortelle – 5 Jahre
Within Temptation – Our farewell
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmm volgens mij tot op een bepaald punt, toen ben ik toch ook die plaatjes gaan posten?
Europees.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is het een europese of amerikaanse band?
Het gaat niet altijd om snelhei. Wegligging, mechanische grip en afstelling van transmissie kunnen ook een groot verschil makenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ja Gt5 zit een kartbaan tussen ... en ging elke x van plek 12 naar nummer 2 en op nr 1 reed 1 of andere ranzige bmw m3... maar nu verslagen![]()
Bedoel mag toch verwachten dat een Ferrari California met 382pk sneller is dan een ranzige bmw
Brits? dan is indiaas of pakistaans heel logisch.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Europees.Volgens mij komt echt alles wat ik in deze shows draai uit Europa.
Scandinavisch vooral, gok ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Europees.Volgens mij komt echt alles wat ik in deze shows draai uit Europa.
Dit ging gewoon om brute power en een close ratio versnellings bak:Pquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd om snelhei. Wegligging, mechanische grip en afstelling van transmissie kunnen ook een groot verschil maken
Die kerelquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:39 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]Tering, wat een oude foto!
Je hebt er 6quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:41 schreef ToT het volgende:
Behalve Uccie nog meer luisteraars hier?
Ik ben een halvequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:41 schreef ToT het volgende:
Behalve Uccie nog meer luisteraars hier?
Maar ook...wat denk je dan, sta je voor de spiegel en dan:quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Het enthousiasme straalt er van af he!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ook...wat denk je dan, sta je voor de spiegel en dan:
Ik blondeer de eerste 2 cm haar aan 1 kant blond en ik neem een jaren 80 pornosnor...dat zie ik er toch tof uit
Ik zie geen pornosnorren, ik vind het al een hele verbeteringquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:47 schreef ToT het volgende:
Hierna de VOORLOPER van deze band:
[ afbeelding ]
De oprichter heeft een zeer succesvolle band in dit genre opgericht hier in Nederland, maar de rest van de band wilde op een gegeven moment powermetal gaan maken en hebben hem er uit gekicked.
Toen heeft hij deze band opgericht met een matig zangeresje. Al snel werd zij vervangen door een betere, en aangezien de hele band de naam van de band die die gozer verzonnen had volkomen kut vond, hebben ze de naam veranderd.
Dit nummer wat ik ga draaien staat op het debuut-album van de band met die nieuwe naam en met die nieuwe zangeres.
Ik heb zelf nog een demo-CD van die originele band met dat matige zangeresje en die vage naam dus.Oh en waarom ze nat zijn op deze foto? Geen idee, ik vond hem er wel lekker wazig uitzien, dus heb ik deze gekozen!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:49 schreef ToT het volgende:
De enige foto's die ik van de band met dat vorige zangeresje kan vinden zijn van postzegelformaat, en hebben een link naar een site van iemand die ik niet mag!
ik moest even kijken of niet gewoon 5x dezelfde kerel op de foto stondquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:47 schreef ToT het volgende:
Hierna de VOORLOPER van deze band:
[ afbeelding ]
De oprichter heeft een zeer succesvolle band in dit genre opgericht hier in Nederland, maar de rest van de band wilde op een gegeven moment powermetal gaan maken en hebben hem er uit gekicked.
Toen heeft hij deze band opgericht met een matig zangeresje. Al snel werd zij vervangen door een betere, en aangezien de hele band de naam van de band die die gozer verzonnen had volkomen kut vond, hebben ze de naam veranderd.
Dit nummer wat ik ga draaien staat op het debuut-album van de band met die nieuwe naam en met die nieuwe zangeres.
Ik heb zelf nog een demo-CD van die originele band met dat matige zangeresje en die vage naam dus.Oh en waarom ze nat zijn op deze foto? Geen idee, ik vond hem er wel lekker wazig uitzien, dus heb ik deze gekozen!
Ach ik maakte in die tijd veel foto's van concerten waar zij ook kwam. Ik stuurde die foto's ook naar de bands zelf toe, en iedereen was er echt enthousiast over, maar zij kon niks anders doen dan mijn foto's afkraken, en als ik backstage kwam op uitnodiging van een bandlid, eiste zij dat ik weggestuurd werd, want zij was de enige officiële fotografe daar!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]al zit daar vast wel een leuk verhaal in, maar dat ga je zeker niet vertellen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moest even kijken of niet gewoon 5x dezelfde kerel op de foto stond
Raar wijf,het is toch niet zo dat jij er commercieel aan verdiende.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik maakte in die tijd veel foto's van concerten waar zij ook kwam. Ik stuurde die foto's ook naar de bands zelf toe, en iedereen was er echt enthousiast over, maar zij kon niks anders doen dan mijn foto's afkraken, en als ik backstage kwam op uitnodiging van een bandlid, eiste zij dat ik weggestuurd werd, want zij was de enige officiële fotografe daar!
Ach arrogant kutwijf!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Raar wijf,het is toch niet zo dat jij er commercieel aan verdiende.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:55 schreef Uccie het volgende:
Dit is wel een beetje, wandeling door Mordor-muziek
Of begrafenisstoet muziek (ik zit nog een beetje in die modus)
Oh maar het had daar niet gepast hoor, zo zwaar, maar ik zie het wel voor me.quote:
Dit is net een stapje tever voor mij, om het nog echt leuk te vinden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:57 schreef ToT het volgende:
Deze hele band is helemaal vervangen op de drummer en de gitarist na. De gitarist speelt ook in God Dethroned.
Nederlandse band ook weer!
Soms schieten woorden gewoon tekort.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
Gup is weer van de IC af hoor ik
@Uccie sterkte
Ik raak er ook in, dus zoek even mijn toevlucht tot iets vrolijkersquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:55 schreef Uccie het volgende:
Dit is wel een beetje, wandeling door Mordor-muziek
Of begrafenisstoet muziek (ik zit nog een beetje in die modus)
Whehehe!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Soms schieten woorden gewoon tekort.
Ah jammer, maar no prob!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik raak er ook in, dus zoek even mijn toevlucht tot iets vrolijkers
Ik zie hetquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!En toch is het een HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg bekende!
ik moet bij alle foto's maar proberen uit de documentnaam te halen wie het zijn, het zegt me allemaal niksquote:
Ik ga hierna gewoon de hele Steps discography opzettenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik raak er ook in, dus zoek even mijn toevlucht tot iets vrolijkers
therion heb ik hier ook nog ergens op een cassettebandje liggenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:00 schreef ToT het volgende:
Tot nu toe:
Lesiëm – Fundamentum
Apocalyptica ft. Ville Valo & Lauri from The Rasmus
Blutengel – Seelenschmerz
L’âme immortelle – 5 Jahre
Within Temptation – Our farewell
Tristania – The modern end
Therion – The rise of Sodom and Gomorrah
Theatre of Tragedy – Angelique
Sahara Dust (voorloper van Epica) – Cry for the moon
Autumn – The coven
Björk ken je toch welquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet bij alle foto's maar proberen uit de documentnaam te halen wie het zijn, het zegt me allemaal niks
ken ik en haat ikquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
therion heb ik hier ook nog ergens op een cassettebandje liggen
Echt?quote:
ik zal niet beweren dat ik veel an haar ken, maar bij de nummers die ik ken heb ik zoiets: met zo'n stemgeluid had de plaatselijke idols jury rollend van het lachen je van het podium af getraptquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Echt?
Ik kan niet alles van haar waarderen, maar sommige nummers vind ik wel mooi.
Tering, hebben ze fukushima water naar de Efteling gestuurdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:02 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
in samenwerking met:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tering, hebben ze fukushima water naar de Efteling gestuurd
Je kunt het ook overdrijven hequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga hierna gewoon de hele Steps discography opzetten
Kom er net achter, dat ik die ook niet hebquote:
Ik heb het ooit gedaan, maar weet niet meer hoe, en of het per nummer wasquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:04 schreef Uccie het volgende:
Weet iemand of je Flac. makkelijk kan omzetten naar mp3?
En niet nummer voor nummer
Snel downloadenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kom er net achter, dat ik die ook niet heb
Macbethquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:02 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
in samenwerking met:
[ afbeelding ]
Het begin vind ik mooi...is meer mij dan de vorige 2quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:08 schreef ToT het volgende:
Volgende nummer is echt een HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL ansdere stijl!Ik weet niet of hij in de smaak valt, maar goed.
Enorme overgang!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het begin vind ik mooi...is meer mij dan de vorige 2
http://download.cnet.com/(...)2140_4-75206134.htmlquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:04 schreef Uccie het volgende:
Weet iemand of je Flac. makkelijk kan omzetten naar mp3?
En niet nummer voor nummer
*ook maar even aanzet danquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het begin vind ik mooi...is meer mij dan de vorige 2
Plaatje doet het niet, dan deze maar:quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:10 schreef ToT het volgende:
[ http://img41.imageshack.us/img41/6571/penumbra2009.jpg (copy/paste deze link) ]Schijt, ik heb ECHT mooie foto's van deze band, maar opzoeken en uploaden duurt te lang.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
http://download.cnet.com/(...)2140_4-75206134.html
volgens mij had ik dezelfde op de pcquote:
Jawel, maar om één of andwere reden houdt hij bij mij geen history bij...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
Kan VDJ niet automatisch een lijstje genereren van de nummers die je draait?
http://www.virtualdj.com/(...)s_will_create__.htmlquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar om één of andwere reden houdt hij bij mij geen history bij...
Ja, want wij zingen die andere natuurlijk allemaal blind meequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:16 schreef ToT het volgende:
Nee wacht, dat nummer past wat minder in deze playlist en is ook wel ERG lang.
Ik doe er eentje van 6.30.Is ook minder bekend.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.virtualdj.com/(...)s_will_create__.html
Whehehe dat niet, maar er is een kansje dat je die wel kent!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, want wij zingen die andere natuurlijk allemaal blind mee
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, want wij zingen die andere natuurlijk allemaal blind mee
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe dat niet, maar er is een kansje dat je die wel kent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |