quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:43 schreef ToT het volgende:
Zo, ff een overzichtje gemaakt van de vorige 2 shows.
Sherlock werkt goed!
Ja je hebt ooit ergens in die topics gepost. Handig!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:45 schreef Uccie het volgende:
[..]het nut van de PoHi is mijn overigens compleet ontgaan
Nou ik heb zo nog nooit iets teruggevondenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je hebt ooit ergens in die topics gepost. Handig!
Ja natuurlijk wel om te TVP'en, maar verder....
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:55 schreef ToT het volgende:
Playlist wordt langer en langer en langer en langer!
Ik moet nog episodes van series inhalen die nog lopen of net zijn afgelopenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:00 schreef Kally het volgende:
Zo nieuwe series komen de 1e seizoenen binnen
Ik ben met alles wat ik keek bij. Dus nu even nieuwe binnenhalenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik moet nog episodes van series inhalen die nog lopen of net zijn afgelopen
Was ik maar up to date met mijn seriesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben met alles wat ik keek bij. Dus nu even nieuwe binnenhalen
Ik moet bekennen dat ik laatst tijd amper luister tenzij ik thuis ben en er een DJ draaitquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:01 schreef ToT het volgende:
Wel apart; we kunnen geen verzoekjes indienen, maar Gup draait vandaag uitmuntend!
Over een uurtje draai ik weer!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik laatst tijd amper luister tenzij ik thuis ben en er een DJ draait
Volgens mij is gup erg van de herhaling vandaag...ziet er naar uit dat ik wel op tijd klaar ben met eten, moet alleen straks nog wel even voor Pico zorgen, maar dan kan ik wel luisteren alleen niet veel typenquote:
Ja U2 is ook al geweest!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij is gup erg van de herhaling vandaag...ziet er naar uit dat ik wel op tijd klaar ben met eten, moet alleen straks nog wel even voor Pico zorgen, maar dan kan ik wel luisteren alleen niet veel typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |