Zie ziet er indiaas uitquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze band heeft trouwens de lead singer er uit gekicked en ondertussen ook flink wat zangeressen versleten!
is dat zo? eerste wel tochquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe de afgelopen 2 shows heb ik dat ook niet vooraf verteld he!
idd ja, vond ik ook vrij opvallend, maar zo is hun muziek absoluut niet!quote:
Ligt aan de bestuurder hequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ja Gt5 zit een kartbaan tussen ... en ging elke x van plek 12 naar nummer 2 en op nr 1 reed 1 of andere ranzige bmw m3... maar nu verslagen![]()
Bedoel mag toch verwachten dat een Ferrari California met 382pk sneller is dan een ranzige bmw
Is het een europese of amerikaanse band?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
idd ja, vond ik ook vrij opvallend, maar zo is hun muziek absoluut niet!
The story so far:
Lesiëm – Fundamentum
Apocalyptica ft. Ville Valo & Lauri from The Rasmus
Blutengel – Seelenschmerz
L’âme immortelle – 5 Jahre
Within Temptation – Our farewell
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmm volgens mij tot op een bepaald punt, toen ben ik toch ook die plaatjes gaan posten?
Europees.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is het een europese of amerikaanse band?
Het gaat niet altijd om snelhei. Wegligging, mechanische grip en afstelling van transmissie kunnen ook een groot verschil makenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ja Gt5 zit een kartbaan tussen ... en ging elke x van plek 12 naar nummer 2 en op nr 1 reed 1 of andere ranzige bmw m3... maar nu verslagen![]()
Bedoel mag toch verwachten dat een Ferrari California met 382pk sneller is dan een ranzige bmw
Brits? dan is indiaas of pakistaans heel logisch.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Europees.Volgens mij komt echt alles wat ik in deze shows draai uit Europa.
Scandinavisch vooral, gok ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Europees.Volgens mij komt echt alles wat ik in deze shows draai uit Europa.
Dit ging gewoon om brute power en een close ratio versnellings bak:Pquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd om snelhei. Wegligging, mechanische grip en afstelling van transmissie kunnen ook een groot verschil maken
Die kerelquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:39 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]Tering, wat een oude foto!
Je hebt er 6quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:41 schreef ToT het volgende:
Behalve Uccie nog meer luisteraars hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |