Mijn downloadcenter staat klaar...voor eventuele impuls aanschaffingenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]Iets andere stijl: ik begin zo met:
[ afbeelding ]
Oh? Een budget probleem?????WTF?????quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik vond het jammer, het is duidelijk dat deel 3 gehaast is vanwege het geld. Als er wat meer tijd in was gestoken was het verhaal mooi tot zijn recht gekomen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn downloadcenter staat klaar...voor eventuele impuls aanschaffingen
Nee gehaast als in film snel afronden en geld vangenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh? Een budget probleem?????WTF?????
de 2e show heb ik gemist, maar van de eerste show Loreena Mckitt en via zoeken op qnater? ook iets.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je al wat gedownload van mijn vorige 2 shows?
Ah kut.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee gehaast als in film snel afronden en geld vangen
Meh, kan beter.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]Yupyup, ik ga over 12 minuten weer draaien!
Hoestie daar?
Qntal.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
de 2e show heb ik gemist, maar van de eerste show Loreena Mckitt en via zoeken op qnater? ook iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 2e show:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, wat is er dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meh, kan beter.
Ik luister wel ff
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:51 schreef Viro het volgende:
Ik ga mezelf nuttig maken, maar luister wel mee
meh, house vind ik altijd van die "net-niet" muziek, maar feest kan wel leuk zijnquote:
Ow hee gecondoleerd man!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Iets met iemand die overleden is. Gewoon een kutdag
Dan moet ik wel wat meer dank op hebbenquote:
Ik heb geen toegang tot het roosterquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow kun jij me op het rooster zetten?
Gecondoleerd kerelquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Iets met iemand die overleden is. Gewoon een kutdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |