Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
Broodje hamburgerMaar niet alleen een 'kaal' broodje als avondeten idd.
Net zoals soepDat is ook geen avondeten imo
Hmm ja oke, dat is wat anders. Zou misschien ook voor erwtensoep kunnen gelden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, alhoewel mijn moeder goulashsoep maakt met aardappel en paprika en vlees erin, daar haal ik dubbel donkerbrood bij en dat is echt wel een maaltijd!
Ik bedoel met 'kaal' dan ook een broodje hamburger, en aan alleen een broodje hamburger heb ik niet genoegquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:17 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Broodje moet zo vol mogelijk
Een broodje hamburger bij mij thuis is:quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel met 'kaal' dan ook een broodje hamburger, en aan alleen een broodje hamburger heb ik niet genoeg
Mijn hamburgers zijn 185 gram, maar ik neem er ook altijd iets bij hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel met 'kaal' dan ook een broodje hamburger, en aan alleen een broodje hamburger heb ik niet genoeg
Hmm, lekkerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een broodje hamburger bij mij thuis is:
- broodje
- hamburger
- cheddarkaas
- sla
- tomaat
- augurk
- ui
- gebakken spek
- saus
Zoiets, dan heb ik met 2 wel echt genoeg
Geen idee hoeveel 'normale' hamburgers wegenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:20 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn hamburgers zijn 185 gram, maar ik neem er ook altijd iets bij hoor
Verse rond de helft, diepvries vaak nog minderquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, lekker![]()
Maar op een gewoon 'normale' bolletje? Die vind ik altijd zo klein
[..]
Geen idee hoeveel 'normale' hamburgers wegen
Oh, goed om te wetenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Verse rond de helft, diepvries vaak nog minder
Ik zal het noteren in mijn "Hoeveel weegt ... bij elke supermarkt"-Excel sheet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Die van C1000 zijn 100 gram
http://www.supermarktcheck.nl/detail.php?ID=102040
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal het noteren in mijn "Hoeveel weegt ... bij elke supermarkt"-Excel sheet.
* Vinniiee noteert....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:48 schreef D. het volgende:
[..]![]()
De gewone witte bolletjes van de Plus zijn geloof ik 45 gram
Preciesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:49 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wanneer het van pas komt
Ow, die heb ik niet bij de handquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PreciesGelijk even de voedingswaarden noteren.
Hoe regel jij de saushuishouding en het mogelijke heralloceren van de ingrediėnten tijdens consumptie?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een broodje hamburger bij mij thuis is:
- broodje
- hamburger
- cheddarkaas
- sla
- tomaat
- augurk
- ui
- gebakken spek
- saus
Zoiets, dan heb ik met 2 wel echt genoeg
Laat je het weten als je het hebt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GRRRMBL![]()
* Vinniiee loopt stampvoetend naar de winkel...
Dan zoek ik het zelf wel op!
Het 23-jarige bestaan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:53 schreef Watertornado het volgende:
Komt veel Prodigy voorbij trouwens. Is er een jubileum van die gasten ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |