http://www.whitehouse.gov/livequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:56 schreef Ryan3 het volgende:
Waar kunnen we sie speech zien btw, iemand enig idee?
Ja ik zie wel vaker van die facebook acountjes van die linkse hippies die dan demonstreren wereldwijd en dan beetje thug lopen te doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Je moet niet vriendelijk willen zijn tegen gekke Salafisten.
En ze valt best wel mee hoor.
Ook ik zou niet zomaar gaan demonstreren, echt niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:03 schreef practics het volgende:
[..]
Ja ik zie wel vaker van die facebook acountjes van die linkse hippies die dan demonstreren wereldwijd en dan beetje thug lopen te doen.![]()
Dan begint er toch echt iets te borrelen binnen in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
Dat zou wel triest zijn. Mededeling: we hebben nog steeds geen besluit genomen maar dat zit er echt aan te komen hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:57 schreef Ryan3 het volgende:
Het is alleen een heads-up on decision making, volgens usa today.
Nee prima dat ze gaan demonstreren, maar ze dagen gewoon uit tot geweld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:04 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ook ik zou niet zomaar gaan demonstreren, echt niet.
Zoals ik het begreep liepen ze van het station naar het vredespaleis met wat spandoeken en zo. Niet echt provocatief.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:05 schreef practics het volgende:
[..]
Nee prima dat ze gaan demonstreren, maar ze dagen gewoon uit tot geweld.
En dan is het gewoon combinatie van het soort type mens met het gedrag, waar ik niet tegen kan.
Hoe heb ik precies uitgedaagd tot geweld? Je was er niet bij, geen voorbarige conclussies trekken. Ongeacht dat er zowel Pro-Assad als tegen-Assad volk was, is het goed verlopen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:05 schreef practics het volgende:
[..]
Nee prima dat ze gaan demonstreren, maar ze dagen gewoon uit tot geweld.
En dan is het gewoon combinatie van het soort type mens met het gedrag, waar ik niet tegen kan.
1: Seculier wil zeggen, niet-religieus, niet democratisch.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:47 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Wanneer een bepaalde ideologie zo dominant is en er geen respect is voor andersdenkenden is dit in strijd met de beginselen van secularisme.
Feit daarbij blijft dat veelal de belangrijke posities in het leger en de regering veelal toebehoren aan Alawieten.
[..]
Nou nee. Nusra is ten eerste niet het belangrijkste. Al-Nusra is zeer extreem maar toch een andere groep dan Al-Qaida in Syrië en Irak(ISIS). En verder drijft Assad gewoon handel met Nusra dus zo heel groot is die vijandschap nog steeds niet.
https://now.mmedia.me/lb/(...)no-enemy-of-al-qaeda
[..]
Dat was een typo, sorry. Assad is wel sjiiet trouwens. Tenminste, alawieten willen sjiieten genoemd worden.
[..]
De Amerikanen kunnen er ook wat van, maar bewijs is er zat. Lees dit maar eens door
NWS / Crisis in Syrië #31: From counting victims to counting massacres
quote:
Zie dit dan nu we het toch over negers hebben:quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:16 schreef heywoodu het volgende:
in b4 opmerking over dat negers altijd te laat zijn
Edit: de fuck![]()
![]()
k moest er wel om lachen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:16 schreef heywoodu het volgende:
![]()
Whaha...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:16 schreef heywoodu het volgende:
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:16 schreef heywoodu het volgende:
![]()
Nee, hij is nog zijn make-up aan het doen, zometeen komt ie naar buiten zoals op jouw profielplaatje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hij komt waarschijnlijk net pas uit zijn nest.
whut blijft wel neger he, die zit gewoon jonko weg te smoken..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:21 schreef Automatisch het volgende:
Hij weet nog niet wat ie moet zeggen, ik zie hem achter de deur heen en weer lopen
Ik krijg alleen maar rotzooi als ik die tweede url open.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:18 schreef practics het volgende:
http://www.whitehouse.gov/live
stream
CNN stream
http://www.stream2watch.me/live-tv/cnn-live-stream
Hij wil eigenlijk geen militair actie maar Dick Cheney en George Bush zijn nu op hem in aan het praten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:21 schreef Automatisch het volgende:
Hij weet nog niet wat ie moet zeggen, ik zie hem achter de deur heen en weer lopen
Stream 1 doet het goed hier?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar rotzooi als ik die tweede url open.
Zou toch een stunt zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nee, hij is nog zijn make-up aan het doen, zometeen komt ie naar buiten zoals op jouw profielplaatje.
die op whitehouse.gov is gewoon clean en helder.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar rotzooi als ik die tweede url open.
En nu is er ook nog in geen velden of wegen schoon wc papier te vinden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:22 schreef heywoodu het volgende:
Hij wilde net naar buiten lopen, maar moest toen ineens heel nodig poepen van de zenuwen
Het overkomt zelfs de beste van ons wel eens.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:23 schreef Automatisch het volgende:
[..]
En nu is er ook nog in geen velden of wegen schoon wc papier te vinden.
Stagiaire moet nog snel even naar de store om wat te halen, dat duurt even natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:23 schreef Automatisch het volgende:
[..]
En nu is er ook nog in geen velden of wegen schoon wc papier te vinden.
zijn dat geen krekels uit die tuin?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Irritant piepje in die stream zeg.
Mijn oren bloeden er van.
Die krekels?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Irritant piepje in die stream zeg.
Mijn oren bloeden er van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |