quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:16 schreef heywoodu het volgende:
in b4 opmerking over dat negers altijd te laat zijn
Edit: de fuck![]()
![]()
Nee, hij is nog zijn make-up aan het doen, zometeen komt ie naar buiten zoals op jouw profielplaatje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hij komt waarschijnlijk net pas uit zijn nest.
whut blijft wel neger he, die zit gewoon jonko weg te smoken..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:21 schreef Automatisch het volgende:
Hij weet nog niet wat ie moet zeggen, ik zie hem achter de deur heen en weer lopen
Ik krijg alleen maar rotzooi als ik die tweede url open.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:18 schreef practics het volgende:
http://www.whitehouse.gov/live
stream
CNN stream
http://www.stream2watch.me/live-tv/cnn-live-stream
Hij wil eigenlijk geen militair actie maar Dick Cheney en George Bush zijn nu op hem in aan het praten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:21 schreef Automatisch het volgende:
Hij weet nog niet wat ie moet zeggen, ik zie hem achter de deur heen en weer lopen
Stream 1 doet het goed hier?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar rotzooi als ik die tweede url open.
Zou toch een stunt zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nee, hij is nog zijn make-up aan het doen, zometeen komt ie naar buiten zoals op jouw profielplaatje.
die op whitehouse.gov is gewoon clean en helder.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar rotzooi als ik die tweede url open.
En nu is er ook nog in geen velden of wegen schoon wc papier te vinden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:22 schreef heywoodu het volgende:
Hij wilde net naar buiten lopen, maar moest toen ineens heel nodig poepen van de zenuwen
Het overkomt zelfs de beste van ons wel eens.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:23 schreef Automatisch het volgende:
[..]
En nu is er ook nog in geen velden of wegen schoon wc papier te vinden.
Stagiaire moet nog snel even naar de store om wat te halen, dat duurt even natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:23 schreef Automatisch het volgende:
[..]
En nu is er ook nog in geen velden of wegen schoon wc papier te vinden.
zijn dat geen krekels uit die tuin?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Irritant piepje in die stream zeg.
Mijn oren bloeden er van.
Die krekels?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Irritant piepje in die stream zeg.
Mijn oren bloeden er van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |