abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130677517
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:27 schreef De_Ilias het volgende:
Waar zal die toespraak uitgezonden worden?
CNN is altijd prijs :)
pi_130677553
Zo, net terug van het protest in Den Haag. :)
pi_130677582
Protest? LOL ik was net nog in Den haag, wat voor protest was dat dan?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:30:15 #104
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_130677587
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:27 schreef De_Ilias het volgende:
Waar zal die toespraak uitgezonden worden?
CNN, BBC en Al Jazeera zullen het wel pluggen.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:30:31 #105
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_130677600
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Was José van Leeuwen er ook?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_130677608
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik zat nog te kijken, het heeft niet eens het lokale nieuws gehaald ;(
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:31:10 #107
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_130677620
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Joanna was er ook, zag ik.
pi_130677633
Goed geregeld dat protest. Niemand weet er van _O-
pi_130677645
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:30 schreef De_Ilias het volgende:
Protest? LOL ik was net nog in Den haag, wat voor protest was dat dan?
Tegen mensen zoals jij.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_130677653
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Pardon?

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:30 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ik zat nog te kijken, het heeft niet eens het lokale nieuws gehaald ;(
StadsTV T.? ;)
pi_130677662
quote:
vertel :@ Ik zie er niks van in de media namelijk het enige wat ik heb gezien is dit: http://www.krapuul.nl/ove(...)sthash.208HkH0A.dpbs
Incelfrikandel
pi_130677682
haha een demonstratie met achterlijke arabische pro assad figuren
pi_130677687
http://english.alarabiya.(...)urity-official-.html

quote:
Al Arabiya
Syria’s army is ready for potential foreign strikes against it and has its “finger on the trigger,” Prime Minister Wael al-Halqi said in comments carried Saturday on state television, Agence France-Presse reported.

“The Syrian army is fully ready, its finger on the trigger to face any challenge or scenario that they want to carry out,” AFP quoted him as saying in a written statement aired on television.
Only hours after U.N. inspectors left the country after investigating the aftermath of suspected chemical weapons attacks said to be perpetrated by Syrian President Bashar al-Assad’s regime, a security official said on Saturday that Syria Syria is expecting a military strike “at any moment.”
“We are expecting an attack at any moment. We are ready to retaliate at any moment,” an unnamed Syrian security official told AFP news agency.
The departure of the U.N. inspectors has given the United States an opportunity to carry out a military strike, after President Barack Obama on Friday indicated that military intervention was pending.
The U.S. president said that his administration was looking at the possibility of a “limited, narrow act,” while emphasizing that no final decision had yet been made on possible military strikes against the Syrian regime.
The U.N. inspectors are due to report back to U.N. Secretary-General Ban Ki-moon and present their conclusion on whether or not a poison gas attack took place on August 21.
The Syrian regime has denied responsibility for the alleged attacks which the U.S. government says caused the deaths of some 1,400 people.
(With AFP)
pi_130677700
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:32 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

vertel :@ Ik zie er niks van in de media namelijk het enige wat ik heb gezien is dit: http://www.krapuul.nl/ove(...)sthash.208HkH0A.dpbs
pi_130677707
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
StadsTV T
?
pi_130677722
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:33 schreef De_Ilias het volgende:
Nee hoor, er waren ook genoeg achterlijke Arabische anti-Assad figuren. ;)

Ben nog aangesproken door 3 van hen. :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Isetmyfriendsonfire op 31-08-2013 18:42:08 ]
pi_130677733
Lekker kansloos weer zo'n demonstratie.
Geen hond die er naar omkijkt en niemand die het wat interesseert behalve dan de mensen die zelf meelopen.
Zonder wrijving geen glans
pi_130677760
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen hond die er naar omkijkt en niemand die het wat interesseert behalve dan de mensen die zelf meelopen.
Eensch maar mag je wel met meer respect mee omgaan.
Het is tenslotte hun recht, om hun stem te laten horen. Dat mensen het niet willen horen is een 2de.
pi_130677765
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach ja, zo zijn veel van mijn activiteiten kansloos. Als het die mensen een goed gevoel geeft, prima toch?
pi_130677766
No imminent military action, volgens Agence France-presse...
I´m back.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:37:14 #121
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_130677804
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:36 schreef Ryan3 het volgende:
No imminent military action, volgens Agence France-presse...
Dat zou ik ook zeggen vlak voor een aanval..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_130677809
twitter thumbnail“ BREKEND - Obama geeft speech over Syrie. Locatie (de tuin) geeft aan dat dit serieuze boodschap zal zijn.” @erikmouthaanRTL on Twitter

:o

In de tuin nog wel.
pi_130677831
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:37 schreef SoldMayor het volgende:
twitter thumbnail“ BREKEND - Obama geeft speech over Syrie. Locatie (de tuin) geeft aan dat dit serieuze boodschap zal zijn.” @erikmouthaanRTL on Twitter

In de tuin nog wel.
:D Kan die gelijk de hond uitlaten. Vandaar dat het belangrijk is. Anders kan die het tapijt weer schoonmaken.
pi_130677842
quote:

In de tuin nog wel.
WAT? In de tuin? :D Dan is het te hopen dat het niet gaat regenen _O_
pi_130677862
quote:
Thanks. Ziet er niet klein uit, ben benieuwd of ik er nog wat van hoor.

quote:
Als dat zo was zouden ze zichzelf flink in de voet schieten.
Incelfrikandel
pi_130677897
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Als dat zo was zouden ze zichzelf flink in de voet schieten.
Maar waarom dan?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:41:34 #127
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_130677930
quote:

In de tuin nog wel.
Speech in de rose garden is niet super bijzonder, hoor.
pi_130677936
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:38 schreef practics het volgende:

[..]

:D Kan die gelijk de hond uitlaten. Vandaar dat het belangrijk is. Anders kan die het tapijt weer schoonmaken.
We know, we know, we know, that you know, that i know, that this is my dog. Gr B. Obama.

Zoiets denk ik.
pi_130677940
Obama moet poepen en dat gaat ie even mededelen.
pi_130677950
quote:
Hier kan je ten minste demonstreren, achterlijk of niet.
In jou geliefde puppet state saufi arabia mag je niet eens demonstreren volgens de grondwet. Behalve de kleine jongens bij een rollenspel bij een bunga bunga feest van die sjeiks.
pi_130677995
Obama zal geen militaire acties aankondigen, zo liet een woordvoerder weten. Wel zal hij laten aangeven hoe hij later zal beslissen over een eventueel ingrijpen in Syrië.

....dat zegt ie nu al dagen, speech stelt niks voor dus.
pi_130678053
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:43 schreef Automatisch het volgende:
Obama zal geen militaire acties aankondigen, zo liet een woordvoerder weten. Wel zal hij laten aangeven hoe hij later zal beslissen over een eventueel ingrijpen in Syrië.

....dat zegt ie nu al dagen, speech stelt niks voor dus.
Als hij weer gaat wachten is het gewoon een slappe lul.
pi_130678071
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:41 schreef Automatisch het volgende:
Obama moet poepen en dat gaat ie even mededelen.
Ik denk dat het een mededeling is dat zijn familie een konijn hebben gekocht als nieuw huisdier.
pi_130678105
Maar goed, hij heeft nu al meerdere interviews/speeches gegeven waarin hij zegt nog een besluit te moeten nemen. Lijkt me dan toch niet dat hij met een speech komt met dezelfde boodschap?
pi_130678126
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:45 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als hij weer gaat wachten is het gewoon een slappe lul.
Geloof er niks van, dan had die beter geen persconferentie kunnen geven. :o
Of kerry weer voor het karretje spannen, met een spierballen verhaal, met een fluwelen eind.
pi_130678132
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:40 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Maar waarom dan?
Er zullen zat mensen zijn die anti-Assad of neutraal zijn, maar tegen oorlog. Die zou je dan afschrikken. Onzinreactie van Ilias dus.
Incelfrikandel
pi_130678150
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:47 schreef practics het volgende:

[..]

Geloof er niks van, dan had die beter geen persconferentie kunnen geven. :o
Of kerry weer voor het karretje spannen, met een spierballen verhaal, met een fluwelen eind.
Ja, ik ga toch ook niet mensen opbellen met de mededeling dat ik niks te vertellen heb
pi_130678179
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:48 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, ik ga toch ook niet mensen opbellen met de mededeling dat ik niks te vertellen heb
Zeker niet als er al stroom van kritiek is dat je niet daadkrachtig genoeg optreed. :P

Of hij moet graag een andere baan willen. Dat kan.
pi_130678185
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Nee hoor, er waren ook genoeg achterlijke Arabische anti-Assad figuren. ;)

Ben nog aangesproken door 3 van hen. :')
_O-
Maar je leeft dus nog, mooi.
pi_130678236
KarlreMarks twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 18:37:35 Bush's imperial aggressions were like Hollywood action flicks. Obama's are like French existential films, with slow tempo and introspection reageer retweet
Incelfrikandel
pi_130678303
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:49 schreef IPA35 het volgende:

[..]

_O-
Maar je leeft dus nog, mooi.
Wat willen ze doen, dan? :)

Geslaagde dag. Heb er iig leuke fotos aan overgehouden. :)
pi_130678343
Ben benieuwd waar Obama mee komt. Het is een duivels dilemma, zo'n beetje alle scenario's zijn inktzwart. Hier nogmaals het stuk van Harald Doornbos vanmorgen in de Volkskrant:

http://www.volkskrant.nl/(...)entie-in-Syrie.dhtml

quote:
'Wraakacties en bloedbaden dreigen na militaire interventie in Syrië'

Wat zijn de scenario's als het Westen ingrijpt in Syrië? Journalist Harald Doornbos schetst de opties. Hij bezocht het rebellengebied in Syrië en was ook bij de interventies in Bosnië, Kosovo, Afghanistan en Libië.

Gebaseerd op bronnen hier in de Arabische Golf wordt duidelijk dat het doel van mogelijke Westerse interventie in Syrië het volgende is: Beperkt militair ingrijpen moet leiden tot zoveel druk op de Syrische president Bashar al-Assad dat hij besluit om naar de onderhandelingstafel te gaan in Geneve om daar - met het mes op de keel - een vredesvoorstel te accepteren. Een vredesdeal afdwingen dus met geweld.

Prima, zou je zeggen. Dan komt er eindelijk een einde aan een oorlog die geen einde lijkt te kennen. Iets doen is immers beter dan niets doen. En wanneer alles volgens plan gaat, zou de Syrië-oorlog dan over enkele weken of maanden voorbij kunnen zijn.

Mooie plannen op papier
Hoe sympathiek dit ook moge klinken, interventies hebben de neiging om hun eigen leven te gaan leiden. Die mooie plannen zijn gemaakt op papier, terwijl de interventies zich afspelen op de grond. En mensen die denken dat Syrië niet nog dieper kan zinken in dood, geweld en ellende moet ik teleurstellen. Ondanks de honderdduizend doden en anderhalf miljoen vluchtelingen van nu, kan het - helaas - allemaal nog veel erger.

Ik heb rebellengebied in Syrië tijdens deze oorlog vaak bezocht (het regime geeft me geen visum). Ook was ik in Bosnië, Kosovo, Afghanistan en Libië toen het Westen daar gewapenderhand ingreep.
Dit is wat ik denk dat er gaat gebeuren in Syrië wanneer er een interventie plaatsvindt:

Symbolische bombardementen
Als het 'symbolische bombardementen' worden die een paar dagen gaan duren (en trouwens nog altijd dodelijk zijn), zal het regime van president Assad sterker uit de strijd komen.

Het regime hoeft dan niet te capituleren, Assad hoeft niet af te treden en de president wordt dan niet naar de onderhandelingstafel gebombardeerd terwijl z'n leger nauwelijks schade oploopt.
Voor z'n aanhangers wordt Assad dan een nog grotere held. Zij zullen zeggen: 'Niet alleen biedt Assad al twee jaar weerstand aan Al-Qaeda-terroristen maar nu ook aan de NAVO.' Een ware Syrische heldenzoon.
De kans is tevens groot dat het Assad-regime wraakacties gaat ondernemen tegen Soennitische inwoners die nu nog in regime-gebieden wonen. Met name aan de kust rond Lakatia en Baniyas bestaat er al veel wantrouwen tussen Alawieten en soennieten.

Soennieten die ook maar een klein beetje verdacht worden van steun aan de rebellen lopen het risico vermoord te worden door Assad's doodseskaders. Hetzelfde geldt voor de Homs-regio.

Echt aanpakken, zoals in Libië
Maar stel dat het Westen niet beperkt bombardeert, maar het Assad-regime 'echt gaat aanpakken'? Bombardementen die weken of maanden gaan duren zoals recentelijk het geval was in Libië (2011) en langer geleden in Kosovo (1999)?

De kans is groot dat Assad's troepen in zo'n geval serieus worden verzwakt. Immers, hoe effectief is een leger dat niet meer beschikt over straaljagers, tanks, voertuigen of zelfs barakken. Het logische gevolg daarvan is dat de Syrische rebellen een uitgelezen kans krijgen om door de frontlinies te breken van het platgebombardeerde Assad-leger. Oftewel: een militaire overwinning voor de rebellen in delen van het land omdat het Westen het Assad-leger zo heeft verzwakt dat die laatste het niet meer kan volhouden.

Zeker omdat het Assad-regime verantwoordelijk is voor de meest verschrikkelijk oorlogsmisdaden, lijkt zo'n militaire overwinning voor de Syrische oppositie op het eerste gezicht niet onredelijk.

Wraakacties van rebellen
De kans is echter zeer groot dat rebellen op massale schaal wraakacties en bloedbaden gaan aanrichten. Daar zijn de rebellen ook vrij open over. Veel leden van de oppositie die ik sprak, zeggen openlijk dat regeringsgebieden moeten worden gezuiverd 'omdat we niet meer met deze mensen in een land kunnen wonen'. Vanuit hun positie geredeneerd snap ik die houding. Maar de consequentie daarvan is niet acceptabel. Het betekent namelijk dat miljoenen burgers die nu in Assad-gebieden wonen of worden vermoord of moeten vluchten. Met andere woorden: Burgers die nauwelijks schuldig zijn aan de ellendige situatie in Syrië betalen de ultieme prijs vanwege het onverantwoordelijke gedrag van dictator Assad. En Assad en z'n kliek ontsnappen vanzelfsprekend de dans. Want in het geval het regime op het punt van verliezen staat, neemt de president het vliegtuig naar Iran.

Een groot probleem is dat een substantieel deel van de rebellen inmiddels loyaal is aan Al-Qaeda of aan aanverwante extremistische Salafistische groepen. Het lijdt geen twijfel dat zij geen vijand zullen sparen als zij door de frontlinies breken. Tenminste tienduizenden mensen - waaronder veel burgers - zullen hierbij om het leven komen. Miljoenen anderen zullen vluchten naar Libanon.

Als jihadistische rebellen door de frontlinies breken gaan de daaropvolgende bloedbaden vooral plaatsvinden in noord-Syrië. Want daar bestaan inmiddels veel regime-enclaves in rebellengebied. Dit zijn dus steden of dorpen die pro-Assad zijn maar worden omsingeld door anti-Assad rebellen. In het door het regime gecontroleerde westelijke deel van Aleppo wonen bijvoorbeeld al tenminste een miljoen mensen - omsingeld door rebellen. Vlak buiten Aleppo bevinden zich twee sjiitische enclaves genaamd Nubel en Zahra - volledig van de buitenwereld afgesloten. Ook in de Idlib-provincie zijn de hoofdstad Idlib, de sjiitische stad Foua'a en andere gebieden reeds omsingeld door rebellen. En meer naar het westen, aan de Middellandse Zeekust, zouden rebellen de Latakia-regio op regeringstroepen kunnen veroveren. In totaal wonen in al deze plekken tussen de drie en vijf miljoen mensen.

Al deze hierboven genoemde gebieden kunnen zich met actieve steun van het Assad-leger al nauwelijks handhaven tegen de rebellen. Zonder steun van het regeringsleger zijn deze gebieden gedoemd onder de voet te worden gelopen door rebellen.

Anti-westers
Op het moment dat rebellen door de Assad-linies breken, kan niemand hen meer stoppen. Er zijn immers geen westerse grondtroepen (zoals na de Kosovo-interventie) die het land pacificeren en de strijdende partijen uit elkaar houden. En het sektarische element in het multireligieuze Syrië is vele malen groter dan bijvoorbeeld in Libië (wat met 100 procent soennieten een mono-religieus land is). De enige manier om de bloedbaden in Syrië te stoppen is om de rebellen te gaan bombarderen vanuit de lucht. Dit zal alleen maar een averechtse werking hebben op de rebellen die nu al zeer anti-Westers zijn.

Zijn al die rebellen dan slecht? Nee, zeker niet. Velen zijn geradicaliseerd omdat de rest van de wereld de afgelopen twee jaar niets heeft gedaan dan toekijken. En een deel van de oppositie heeft nog altijd goede intenties en wil een multireligieus Syrië zonder Assad en z'n Baath-partij. Maar we moeten eerlijk zijn en toegeven dat de meeste rebellen dit inmiddels niet meer willen. Zij strijden voor een mono-religieuze theocratie bestaande uit slechts religieuze soennieten. Afgezien van de stad Dara'a en een paar delen van Damascus, worden alle steden in rebellengebied inmiddels gecontroleerd door aan Al-Qaeda gelieerde groepen - Jabhat an Nusrah (JaN) en de Islamitische Staat in Irak en Shaam/Syria (ISIS).

Jihadisten uit het buitenland
Een groot deel van de rebellen bestaat überhaupt niet meer uit Syriërs, maar uit jihadisten uit Tsjetsjenie, de Arabische Golflanden en Europa. Zij zijn met een jihadistische, pro-kalifaat mentaliteit naar Syrië gekomen. Gebaseerd op een groot aantal gesprekken met Turkse en Syrische bronnen ter plekke kan gesteld worden dat er tussen de twintigduizend en veertigduizend internationale jihadisten via Turkije naar Syrië gzijn getrokken om daar te vechten. Syrië begint aardig te lijken op een moslimse variant van de kruistochten.

De meeste van deze jihadisten zijn niet alleen naar Syrië gekomen om de soennitische moslims in rebellen gebieden te beschermen tegen het Assad-regime, maar met name om de kufar, de ongelovige, te vermoorden.

Concreet betekent dit dat alle Assad-soldaten die de jihadisten tegenkomen ter plekke zullen worden geëxecuteerd. Alawitische burgers en christenen, Koerden, sjiieten en pro-regime soennieten lopen hetzelfde risico. Gezien de extremistische sfeer die er heerst onder de jihadisten zullen zeker onder de burgers alle mannen worden vermoord. Wat er met vrouwen of kinderen gaat gebeuren is onduidelijk, maar de kans is aanwezig dat zij ook zullen worden gedood.

Vluchten
De enige kans voor burgers om aan een gewisse dood te ontsnappen is om proberen te vluchten. In veel gevallen kan dat echter niet meer. Aleppo en andere Assad-gebieden zijn inmiddels enclaves, een soort Srebrenica's dus. De bevolking in door het regime gecontroleerde gebieden rondom Latakia heeft nog wel de mogelijkheid om te vluchten. Omdat Turkije pal staat achter de rebellen, zullen er grote vluchtelingenstromen komen richting het aangrenzende Libanon, dat zelf al met een been in een oorlog staat.

Conclusie: Als het Westen te weinig bombardeert, wint Assad. Als er te veel wordt gebombardeerd breken rebellen door de linies en gaan er vele duizenden mensen dood tijdens wraakacties terwijl het land een Al-Qaeda bastion wordt. En als we afzien van militaire interventie dan gaat de Syrië-oorlog waarschijnlijk nog jaren door. Dit zijn allemaal weinig aantrekkelijk scenario's.

Alleen wanneer het Westen haar militaire macht zo doseert dat EN Assad naar Geneve komt EN de rebellen geen wraakaanvallen kunnen uitvoeren, zou militair ingrijpen wellicht zin kunnen hebben. De vraag is of zoiets realistisch is zonder grondtroepen.

Een Syrisch Dayton-akkoord?
Zo'n interventie zou dan niet lijken op die in Kosovo of Libië, maar op Bosnië in 1995. Na een relatief korte bommencampagne (drie weken) koos de Bosnisch-Servische agressor eieren voor haar geld en ging akkoord met een vredesdeal. Dit leidde tot het Dayton-akkoord, wat in feite de opdeling van Bosnië bevestigde in twee bijna even grote delen - een deel voor Moslims en Kroaten en een ander deel voor Serviërs.

Een Syrisch Dayton zou wellicht de oorlog doen stoppen maar tevens leiden tot het einde van Syrië als eenheidsstaat. In naam blijft het land wellicht Syrië heten, maar het zal de facto worden opgedeeld in drie gebieden. Ten eerste, een regeringsdeel in het westen en rond Homs en Damascus waar met name Alawieten, christenen en gematigde soennieten zullen wonen. Ten tweede, een religieus Soennitisch deel in het noorden en oosten dat voorlopig onder controle zal staan van Al-Qaeda. En ten derde een Koerdisch deel in het noorden langs de grens met Turkije gecontroleerd door de YPG, de Syrische zusterorganisatie van de Turks Koerdische PKK.

Zo'n Syrië heeft dan weer veel weg van het naburige Irak, dat effectief ook is opgedeeld in drie delen - een sjiitisch deel in het zuiden en rond Bagdad, een soennitische deel in het westen en een Koerdische regio Koerden in het noorden.

Het is treurig dat de opdeling van Syrië het minst negatieve scenario is.
pi_130678356
Waar kunnen we sie speech zien btw, iemand enig idee?
I´m back.
pi_130678359
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Wat willen ze doen, dan? :)

Geslaagde dag. Heb er iig leuke fotos aan overgehouden. :)
Je bent tegen geweld, maar zelf wel zo "agressief" snap dat nooit, en vind het ook eigenlijk tering irritant.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:56:40 #145
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_130678366
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:56 schreef Ryan3 het volgende:
Waar kunnen we sie speech zien btw, iemand enig idee?
CNN, dat kaliber zenders.
pi_130678390
Het is alleen een heads-up on decision making, volgens usa today.
I´m back.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:57:21 #147
132191 -jos-
Money=Power
pi_130678394
quote:
UN: It will return to #Syria to inspect all impending allegations.
hmmm
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_130678440
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:56 schreef practics het volgende:

[..]

Je bent tegen geweld, maar zelf wel zo "agressief" snap dat nooit, en vind het ook eigenlijk tering irritant.
Heb je het tegen mij? :') Ben ik agressief? _O- _O- !
pi_130678467
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Heb je het tegen mij? :') Ben ik agressief? _O- _O- !
Vind wat willen ze doen dan, toch wel agressie uitlokken ja. :@
pi_130678503
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 18:59 schreef practics het volgende:

[..]

Vind wat willen ze doen dan, toch wel agressie uitlokken ja. :@
Je moet niet vriendelijk willen zijn tegen gekke Salafisten.
En ze valt best wel mee hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')