Ah, dat past wel bij je kisten en je broekquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb geen bovenste knoopje. Mijn gulp heeft een rits
*Zoekt Mary Mouse chatvenstertje op Facebook*quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:31 schreef Schild het volgende:
Kwam net in Zandvoort MaryMouse tegen die haar auto aan het wassen is;
[ afbeelding ]
Zo, die is veranderdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:31 schreef Schild het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, dan pas ik wel uitquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:59 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat open ik een FB-topic over je.
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is een contaminatie godverdorie!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:59 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat open ik een FB-topic over je.
tjongequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:31 schreef Schild het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Jawel, en dat ga ik tot grote schrik van Jitzzze morgen op zo'n 600 meter van het strand af doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:22 schreef Pumatje het volgende:
crap, en moet jou auto niet worden gewassen dan?
Avond Remco, denk dat de rest in de kroeg zit.quote:
Kan beter, gisteren mijn spullen opgehaald bij mijn inmiddels ex, die besloot mij maandag toen ik op oefening was ff een mes in mijn rug te steken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Avond Remco, denk dat de rest in de kroeg zit.
Alles goed?
Aj, lullig man.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:25 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Kan beter, gisteren mijn spullen opgehaald bij mijn inmiddels ex, die besloot mij maandag toen ik op oefening was ff een mes in mijn rug te steken.
Hoe is het hier?
Goffer, dat is niet leuk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:25 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Kan beter, gisteren mijn spullen opgehaald bij mijn inmiddels ex, die besloot mij maandag toen ik op oefening was ff een mes in mijn rug te steken.
Hoe is het hier?
Nee, dank je, ik ga wel zelf poetsenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:26 schreef Aapsoldaat het volgende:
Ik en Sam bieden anders ook een duo service aan, in een mankini. Ongeschoren.
lekker dan, ken t gevoelquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:25 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Hoe is het hier?
Nee we waren pas 8 maanden samen echter ken ik haar al veel langer dan dat, hebben we eerder al een relatie gehad en had ik dit nooit van haar verwachtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:29 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
lekker dan, ken t gevoel
Woonden jullie samen etc?
Dat is helemaal zuurquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:31 schreef Bouke-p het volgende:
Nouja wees blij(nofi) dat je niet samen woont of kinderen hebt, In mijn geval was t tijdens uitzending en was ik getrouwd. Betaal dr nu nog voor
Ik zit ook in de thuiskroeg, R49 op, kanslozer kan het nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:27 schreef Pumatje het volgende:
heb mijn eigen bank kroeg gemaakt.
kansloos avondje op de bank met allstars.
Dat begrijpt iedereen wel. Blijft gewoon heel lullig en niet iets waar je op zit te wachten of verwacht als je van oefening/uitzending terug komt. Lijkt mij tenminste.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:28 schreef Pumatje het volgende:
figuurlijk mes denk ik. En genoeg vissen in de zee. Messen zijn niet leuk.
ach, vrouwen genoegquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:33 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Dat is helemaal zuur![]()
En fok heeft een beetje zwarte humor met hun reclames, die zijn gepersonaliseerd toch? ik heb het over een mes in mijn rug en ik krijg een reclame van een website waar ik messen kan kopen
Ik meen te herinneren dat de ads verschijnen op basis waar het topic over gaat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:33 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Dat is helemaal zuur![]()
En fok heeft een beetje zwarte humor met hun reclames, die zijn gepersonaliseerd toch? ik heb het over een mes in mijn rug en ik krijg een reclame van een website waar ik messen kan kopen
Is inderdaad gerelateerd aan de content.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik meen te herinneren dat de ads verschijnen op basis waar het topic over gaat.
Dan heb ik het goed onthouden. Ik zie geen ads meerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:37 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Is inderdaad gerelateerd aan de content.
Op mijn mobiel kreeg ik laatst een banner voor een paranormale hulplijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan heb ik het goed onthouden. Ik zie geen ads meer
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Op mijn mobiel kreeg ik laatst een banner voor een paranormale hulplijn.
Heb je wel je aluhoedje opgezet voordat je hier ging posten?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nee, hier volgens mij.
Ging toen waarschijnlijk weer over chemtrails.
Oh, die tijdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nee, hier volgens mij.
Open je ogen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nee, hier volgens mij.
In NWS hopen ze nog altijd op WWIII. Denk dat het allemaal wel los zal lopen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:42 schreef Pumatje het volgende:
Het midden oosten beloofd weer vuurwerk. Die Amerikanen ook.. ik ben zo benieuwd hoe daar in 3000 jaar over wordt geschreven
Het is al jaren vuurwerk in het MO. Wat er over 3000 jaar over geschreven wordt kan mij niet zo boeien. Ik denk dat ik al niet eens meer mee ga maken wat er over 50 jaar over geschreven gaat worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:42 schreef Pumatje het volgende:
Het midden oosten beloofd weer vuurwerk. Die Amerikanen ook.. ik ben zo benieuwd hoe daar in 3000 jaar over wordt geschreven
En in NWS begrijpen ze het open nieuw deel linkje nog niet helemaalquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
In NWS hopen ze nog altijd op WWIII. Denk dat het allemaal wel los zal lopen.
House Speaker John Boehner confirmed the U.S. House of Representatives will consider a measure on military action against Syria the week of September 9. (Haaretz)quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En in NWS begrijpen ze het open nieuw deel linkje nog niet helemaal
Ik wacht af, had al gelezen/begrepen dat de Amerikaanse legerleiding niet echt zit te wachten op militair ingrijpen op Syrisch grondgebied. Ik ben benieuwd of het Amerikaanse Congress van reces wordt teruggeroepen. Las dat de eerste vergadering pas 9 september is, weet niet of Obama daar op wilt wachten.
Ja, dat is precies wat ik gelezen had. Ik ben echt benieuwd wat voor soort militaire actie de Amerikaanse regering dan in gedachten heeft.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:56 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
House Speaker John Boehner confirmed the U.S. House of Representatives will consider a measure on military action against Syria the week of September 9. (Haaretz)
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:25 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Hoe is het hier?
Hetzelfde maar gedaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:27 schreef Pumatje het volgende:
heb mijn eigen bank kroeg gemaakt.
kansloos avondje op de bank met allstars.
Niets mis mee op zijn tijdquote:
what up niggaaaaaaa!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niets mis mee op zijn tijd
't wordt pas eng als je net als Thaboel 'the drunk night poster' als onderschrift gaat voeren
Je quote de verkeerdequote:
quote:Op zondag 1 september 2013 02:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde
Remco heeft alle recht om zich te bezatten en te hosselen
Fuck it, met een leuke collega gezoent, it was a nice day!quote:Op zondag 1 september 2013 02:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde
Remco heeft alle recht om zich te bezatten en te hosselen
Godver ietjes teveel pilsner hegadquote:Op zondag 1 september 2013 02:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
[..]
Fuck it, met een leuke collega gezoent, it was a nice day!
Je doet je onderschrift gewoon weer eer aanquote:Op zondag 1 september 2013 02:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Godver ietjes teveel pilsner hegad
Blij daht ik snel uit de horeca ga... Kut ge-nrbollen altijd.quote:Op zondag 1 september 2013 02:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je doet je onderschrift gewoon weer eer aan
quote:Op zondag 1 september 2013 02:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Blij daht ik snel uit de horeca ga... Kut ge-nrbollen altijd.
FUCKING RAmbo!quote:Op zondag 1 september 2013 02:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Als je zonder uniform al weet te bollen, hoe succesvol zal je wél niet zijn in uniform
Wat staat er op het programma vandaag?quote:Op zondag 1 september 2013 08:27 schreef jitzzzze het volgende:
Mogguh, stelletje wetenschappelijke proefdieren.
Schoenen poetsen, jij?quote:Op zondag 1 september 2013 08:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat staat er op het programma vandaag?
Het jaarlijkse uitje naar het Dolfinarium?quote:Op zondag 1 september 2013 08:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Schoenen poetsen en zeehonden kijken
Ecomare, vindt m'n zus leuk.quote:Op zondag 1 september 2013 08:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het jaarlijkse uitje naar het Dolfinarium?
Ik ga wel zwemmenquote:Op zondag 1 september 2013 08:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is ook leuk, maar dan moet je wel door Den Helder heen
Misschien moet je nog een bakkie nemenquote:Op zondag 1 september 2013 08:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zulke grappen zijn echt teveel voor de zondagochtend.
Working on it.quote:Op zondag 1 september 2013 08:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Misschien moet je nog een bakkie nemen
Dankedankequote:Op zondag 1 september 2013 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
Trainen voor de keuring op hardloopschoenen die je zijn aangemeten door een hardloopschoen-winkel.
Daarnaast kan je best hele dagen gewoon lopen op M90's.
Hardlopen is nogal blessuregevoelig; goede hardloopschoenen zijn echt hun gewicht in goud waard. Mits ze zijn aangemeten op jouw loopje.quote:Op zondag 1 september 2013 10:03 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Dankedankeeen van m'n maten had al gezegd dat ik 200+ euro weg gegooid had aan goede hardloopschoenen omdat alles beter op de kistjes kon. Blij dat ik dat advies kan negeren
.
Gewoon nylon netkousen dragenquote:Op zondag 1 september 2013 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hardlopen is nogal blessuregevoelig; goede hardloopschoenen zijn echt hun gewicht in goud waard. Mits ze zijn aangemeten op jouw loopje.
Je hebt er meer aan als je kilometers aaneengesloten op eenzelfde tempo op kisten kan wandelen. Zorg wel voor goede sokken in je kisten.
Wat jij in je eigen tijd doet wil ik niet weten, maar doordeweeks kan je beter wollen sokken dragen of goede wandelsokken. Net wat je zelf fijner vind, al zweert 80/90% bij wollen sokken.quote:
Misschien lag het aan de brei-style van m'n ouwe (al lang overleden) grootmoeder, maar ik krijg brandblaren van wollen sokken in kisten. 10-15km hou ik niet uit zonder goeie dikke witte sportsokken. Doe ik iets verkeerd?quote:Op zondag 1 september 2013 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat jij in je eigen tijd doet wil ik niet weten, maar doordeweeks kan je beter wollen sokken dragen of goede wandelsokken. Net wat je zelf fijner vind, al zweert 80/90% bij wollen sokken.
Die stiknaad bij de tenen, heb je daar last van?quote:Op zondag 1 september 2013 10:08 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Misschien lag het aan de brei-style van m'n ouwe (al lang overleden) grootmoeder, maar ik krijg brandblaren van wollen sokken in kisten. 10-15km hou ik niet uit zonder goeie dikke witte sportsokken. Doe ik iets verkeerd?
Dan heb je of je kisten niet goed aangetrokken/ verkeerde maat. Of je wollen sokken zijn van hele slechte kwaliteit.quote:Op zondag 1 september 2013 10:08 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Misschien lag het aan de brei-style van m'n ouwe (al lang overleden) grootmoeder, maar ik krijg brandblaren van wollen sokken in kisten. 10-15km hou ik niet uit zonder goeie dikke witte sportsokken. Doe ik iets verkeerd?
Nee, de hiel meer. Ik heb wel het idee dat ik er goed strak in zit, maar als ik brandblaren krijg zit er zeker iets niet goed.quote:Op zondag 1 september 2013 10:09 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Die stiknaad bij de tenen, heb je daar last van?
Oi, niet de sokken van m'n oma dissenquote:Op zondag 1 september 2013 10:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of je wollen sokken zijn van hele slechte kwaliteit.
Mogguhquote:
Ik dis ze niet, maar ze zijn niet geschikt om op te lopen. Google eens op militaire sokken o.i.d., zijn niet duur en je gaat er echt gelukkig van worden.quote:Op zondag 1 september 2013 10:11 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Nee, de hiel meer. Ik heb wel het idee dat ik er goed strak in zit, maar als ik brandblaren krijg zit er zeker iets niet goed.
[..]
Oi, niet de sokken van m'n oma dissen
De sokken kunen wel goed zitten, maar als de schoenen/kisten niet de juiste maat zijn maakt het nog niks uit, dan krijg je wrijvingquote:Op zondag 1 september 2013 10:11 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Nee, de hiel meer. Ik heb wel het idee dat ik er goed strak in zit, maar als ik brandblaren krijg zit er zeker iets niet goed.
[..]
Oi, niet de sokken van m'n oma dissen
Ik mik op onderofficier luchtverkeersleider of gevechtsleider, maar ik ga me eerst eens lekker laten voorlichten deze week. Of ik iets ga doen ligt natuurlijk aan hun, het enige wat ik kan doen in de tussentijd is lekker trainen.quote:Op zondag 1 september 2013 10:16 schreef Trafassie het volgende:
Yoga, ik denk dat ik iets gemist heb, maar wat ga jij exact doen bij defensie?
Succesquote:Op zondag 1 september 2013 10:18 schreef Yogaflame het volgende:
Ik zit ze nu te bekijken, ¤7 per paar. Zal daar eens een stuk of vijf paar van bestellen voordat ik m'n kistjes vervang, die (naar mijn idee) wel redelijk goed zitten. Maar, mocht daar het probleem zitten dan moet ik daar ook maar beter passende voor versieren. Bedankt voor het advies mannen!
[..]
Ik mik op onderofficier luchtverkeersleider of gevechtsleider, maar ik ga me eerst eens lekker laten voorlichten deze week. Of ik iets ga doen ligt natuurlijk aan hun, het enige wat ik kan doen in de tussentijd is lekker trainen.
Koop dan wel groene sokken, daar heb je ook nog wat aan als je daadwerkelijk aangesteld bentquote:Op zondag 1 september 2013 10:18 schreef Yogaflame het volgende:
Ik zit ze nu te bekijken, ¤7 per paar. Zal daar eens een stuk of vijf paar van bestellen voordat ik m'n kistjes vervang, die (naar mijn idee) wel redelijk goed zitten. Maar, mocht daar het probleem zitten dan moet ik daar ook maar beter passende voor versieren. Bedankt voor het advies mannen!
[..]
Ik mik op onderofficier luchtverkeersleider of gevechtsleider, maar ik ga me eerst eens lekker laten voorlichten deze week. Of ik iets ga doen ligt natuurlijk aan hun, het enige wat ik kan doen in de tussentijd is lekker trainen.
Thanks! En dan nu...bakkie leut.quote:
Reedsquote:Op zondag 1 september 2013 10:20 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Thanks! En dan nu...bakkie leut.
quote:Op zondag 1 september 2013 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
Die wervingsreclame met Kraantje Pappie
Ohhh dezequote:
Die word nu als achtergrondmuziekje gebruiktquote:
Ja, maar welke zender was het?quote:Op zondag 1 september 2013 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De reclame is toch allang afgelopen
GVDquote:Op zondag 1 september 2013 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die word nu als achtergrondmuziekje gebruikt
Kindernetquote:Op zondag 1 september 2013 10:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, maar welke zender was het?
Aan zelfkennis geen gebrekquote:Op zondag 1 september 2013 10:43 schreef Trafassie het volgende:
Toe maar
Bush: 'Leger VS beste ooit'
Je kunt wel een slag winnen, maar of je daarmee ook een oorlog wint is een tweede vraag.quote:
Nu gaan ze weer op zelfbedacht bewijs een oorlog starten, dan heb je de eerste slag alvast verloren.quote:Op zondag 1 september 2013 10:46 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Je kunt wel een slag winnen, maar of je daarmee ook een oorlog wint is een tweede vraag.
Zelfs met coalitie genoten is het ze niet gelukt, zie Korea, zie Vietnam, zie Irak, zie Afghanistan, en dan nu een wespennest Syrië.quote:Op zondag 1 september 2013 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nu gaan ze weer op zelfbedacht bewijs een oorlog starten, dan heb je de eerste slag alvast verloren.
Dat is niks voor hem, zit geen scherpe punt opquote:Op zondag 1 september 2013 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
BB: is dit niks voor jou?
[ afbeelding ]
http://www.knivesandtools(...)r-rubber-trainer.htm
Juist daarom, voordat ie weer bijna dood gaat omdat ie in zijn vingertje geprikt heeftquote:Op zondag 1 september 2013 10:58 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Dat is niks voor hem, zit geen scherpe punt op
quote:Op zondag 1 september 2013 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Juist daarom, voordat ie weer bijna dood gaat omdat ie in zijn vingertje geprikt heeft
JA SAM DAAR BEDOELT HIJ JOU MEE!quote:Op zondag 1 september 2013 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
En deze voor Prins Peppie:
[ afbeelding ]
Peppie hoorquote:Op zondag 1 september 2013 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
BB: is dit niks voor jou?
[ afbeelding ]
http://www.knivesandtools(...)r-rubber-trainer.htm
Defensiezakmes veel beterquote:Op zondag 1 september 2013 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
En deze voor Prins Peppie:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 september 2013 12:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat is een standaard verstrekkingDaar kan jij je werk toch nooit goed mee doen?
Nee, dat is een 'klep' achter de cockpit waar de fan zich bevind die het een VTOL-vliegmasjien maakt. Maar dat is niet wat ik bedoel.quote:Op zondag 1 september 2013 12:54 schreef samthegreat5 het volgende:
Het lijkt als of de canopy open staat?
Ah, okidokie.quote:Op zondag 1 september 2013 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat is een 'klep' achter de cockpit waar de fan zich bevind die het een VTOL-vliegmasjien maakt. Maar dat is niet wat ik bedoel.
Hm, een landing zou zo riskanter zijn dan in komen vliegen vanaf de andere kant omdat 'ie dan een relatief lagere aanvliegsnelheid zou hebben gehad.quote:Op zondag 1 september 2013 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
Wat ik bedoelde is dat het vliegtuig met zijn neus naar de spiegel van het schip wijst. En dus 'achterstevoren' t.o.v. het schip een landing of take-off maakt.
Eeuhm, ja, daar zit iets in. Maar ik zou me zo kunnen voorstellen dat het een JSF weinig uitmaakt van welke kant je aan komt vliegen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, een landing zou zo riskanter zijn dan in komen vliegen vanaf de andere kant omdat 'ie dan een relatief lagere aanvliegsnelheid zou hebben gehad.
Why?quote:Op zondag 1 september 2013 13:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eeuhm, ja, daar zit iets in. Maar ik zou me zo kunnen voorstellen dat het een JSF weinig uitmaakt van welke kant je aan komt vliegen.
Welneequote:Op zondag 1 september 2013 13:40 schreef samthegreat5 het volgende:
BB's VeVa topic is een beetje oit die lauwen gelaufen lijkt het wel.
100 punten, je gaat door voor de koelkast.quote:
Gefeliciteerd dan maar.quote:Op zondag 1 september 2013 15:09 schreef m.k het volgende:
[..]
100 punten, je gaat door voor de koelkast.
Thanks en morgen ergens tussen 900 en 2200quote:Op zondag 1 september 2013 15:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar.![]()
Wanneer wordt de koelkast bezorgt?
Dan ga ik alvast achter de brievenbus liggen wachten.quote:Op zondag 1 september 2013 15:13 schreef m.k het volgende:
[..]
Thanks en morgen ergens tussen 900 en 2200
Is het niet veel goedkoper/efficiënter om gewoon een nieuw schip op te bouwen?quote:Op zondag 1 september 2013 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
Vroegah:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hr._Ms._Piet_Hein_(1981)
Zo'n schip is veel sneller klaar. En als alles nog compleet intact is, is dat toch veel makkelijker dan ontwikkelen, berekenen, plannen etc etc voor een nieuw schip?quote:Op zondag 1 september 2013 15:25 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Is het niet veel goedkoper/efficiënter om gewoon een nieuw schip op te bouwen?
En dit is volgens mijn een helicopter carrier, een geen carrier ala type Nimitz klasse toch?quote:Op zondag 1 september 2013 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi![]()
Maar wie ziet wat er gek is aan deze foto?
Ik ben geen marinekenner, maar duurt het niet veel langer om dat ding eerst helemaal te slopen en daarna weer op te bouwen? want zoals ik het begrijp blijft alleen de romp overquote:Op zondag 1 september 2013 15:31 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Zo'n schip is veel sneller klaar. En als alles nog compleet intact is, is dat toch veel makkelijker dan ontwikkelen, berekenen, plannen etc etc voor een nieuw schip?
geen flauw ideequote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
En dit is volgens mijn een helicopter carrier, een geen carrier ala type Nimitz klasse toch?
Ik denk dat je het een beetje kan vergelijken met van die kant-en-klaarhuizen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Ik ben geen marinekenner, maar duurt het niet veel langer om dat ding eerst helemaal te slopen en daarna weer op te bouwen? want zoals ik het begrijp blijft alleen de romp over
thanksquote:
Genoeg veren in je reet gekregen. DOE EENS EEN SANDWICH MAKENquote:
Vandaag is de enige dag dat ik dat niet zou doenquote:Op zondag 1 september 2013 16:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Genoeg veren in je reet gekregen. DOE EENS EEN SANDWICH MAKEN
Baaschquote:Op zondag 1 september 2013 16:21 schreef Trafassie het volgende:
Feli m.k
Vroegah
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je al begonnen met plastic schuit in elkaar te plakken?quote:Op zondag 1 september 2013 16:21 schreef Trafassie het volgende:
Feli m.k
Vroegah
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niet, die bewaar ik tot ik ff tijdelijk weg benquote:Op zondag 1 september 2013 16:30 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ben je al begonnen met plastic schuit in elkaar te plakken?
quote:
thanks en 15quote:
Ik word morgen ingevlogenquote:Op zondag 1 september 2013 16:43 schreef Aapsoldaat het volgende:
Van harte, hoe oud ben je nu?
En jitz, de Canadese overheid kan je ductape skills wel gebruiken..
http://www.cbc.ca/news/ca(...)-hmcs-algonquin.html
Hij wel ja.quote:
Ellan! Hoe eens het?quote:
Niet, je regelt maar dat je zijn rang/aanspreektitel weet. En dat kan nooit een uitdaging zijn, want die zitten op z'n pakquote:Op zondag 1 september 2013 18:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoe spreek je iemand aan waarvan je de rang niet weet
Ja, ik ken al die rangen toch nog niet uit m'n kopquote:Op zondag 1 september 2013 18:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet, je regelt maar dat je zijn rang/aanspreektitel weet. En dat kan nooit een uitdaging zijn, want die zitten op z'n pak![]()
Wat doe je dan hier? Ga ze wild leren, mafketelquote:Op zondag 1 september 2013 18:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, ik ken al die rangen toch nog niet uit m'n kop
dan regel je datquote:Op zondag 1 september 2013 18:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kende ik in het begin ook niet hoor, maar dat leer je snel genoeg. Zorg gewoon dat je iemand waarvan je de rang niet kent niet aanspreekt. Je kan er beter eerst achterkomen wat voor rang hij/zij heeft alvorens je een Sergeant Majoor een KPL1 noemt zoals ik sommige opgeleide (quote:Op zondag 1 september 2013 18:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
KPL1 mag je toch gewoon KPL noemen?quote:Op zondag 1 september 2013 18:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kende ik in het begin ook niet hoor, maar dat leer je snel genoeg. Zorg gewoon dat je iemand waarvan je de rang niet kent niet aanspreekt. Je kan er beter eerst achterkomen wat voor rang hij/zij heeft alvorens je een Sergeant Majoor een KPL1 noemt zoals ik sommige opgeleide (!__1)collega's heb zien doen
Oke oke, krijg je dat soort dingen ook als hw mee, van leer dit en dat?quote:Op zondag 1 september 2013 18:18 schreef Aapsoldaat het volgende:
Leren, leren en leren. Gewoon dom stampen, desnoods met een klasgenoot samen doornemen met het HAMIL d'r bij en elkaar overhoren.
Weet ik veel, maar zoek ze desnoods gewoon op wiki op, daar staan ze ook:quote:Op zondag 1 september 2013 18:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oke oke, krijg je dat soort dingen ook als hw mee, van leer dit en dat?
Ik gebruikte net deze: http://nl.wikipedia.org/w(...)erlandse_Krijgsmachtquote:Op zondag 1 september 2013 18:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar zoek ze desnoods gewoon op wiki op, daar staan ze ook:
http://en.wikipedia.org/w(...)e_Dutch_armed_forces
Kijk er 3 keer per dag kort naar, en dan ken je ze na een tijdje. Ik vond het in het begin lastig om Sgt1 van SM te onderscheiden (). De officiersrangen zijn het makkelijkste.
Ten eerste zal een Sergeant-Majoor bij jou een SMi zijn. En die mag je bij de KL ook gewoon met Majoor aanspreken.quote:Op zondag 1 september 2013 18:18 schreef BredeBroeder het volgende:
Ook weer zoiets, bij de KL spreek je een SMJ met SMJ aan en bij de KM met Majoor, lol.
Maar ik ken ze tot officier nu
Oh, hij wou graag Sgt-majoor genoemd worden dan, zelfs de wachtmeester noemde 'm sgt-majoor.quote:Op zondag 1 september 2013 19:07 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ten eerste zal een Sergeant-Majoor bij jou een SMi zijn. En die mag je bij de KL ook gewoon met Majoor aanspreken.
Goedquote:Op zondag 1 september 2013 17:59 schreef m.k het volgende:
[..]
Ellan! Hoe eens het?
Ben nog maar een jongetje hoormaar bedankt
Dat kan ook gewoon. Maar het is niet fout om hem met Majoor aan te spreken iig.quote:Op zondag 1 september 2013 19:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oh, hij wou graag Sgt-majoor genoemd worden dan, zelfs de wachtmeester noemde 'm sgt-majoor.
quote:Op zondag 1 september 2013 19:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik draag deze altijd als ik in uniform reis:
[ afbeelding ]
Zozoquote:Op zondag 1 september 2013 19:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker uitgeprint en met plakband op je schouders gedaan of niet?quote:Op zondag 1 september 2013 19:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[ afbeelding ]
Neen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:07 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ten eerste zal een Sergeant-Majoor bij jou een SMi zijn. En die mag je bij de KL ook gewoon met Majoor aanspreken.
Jawel.quote:Op zondag 1 september 2013 19:10 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon. Maar het is niet fout om hem met Majoor aan te spreken iig.
Misschien is het er door mijn KLu tijd ingesleten maar kan me niet herinneren dat ik ooit gecorrigeerd ben als ik een KL SM met 'majoor' aansprak.quote:
Aanspreektitel sm is bij de kl sergeant majoor. Geen majoor, is sinds de jaren 80 ofzo al niet meer.quote:
Bij de klu en km wel ja.quote:Op zondag 1 september 2013 21:45 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Misschien is het er door mijn KLu tijd ingesleten maar kan me niet herinneren dat ik ooit gecorrigeerd ben als ik een KL SM met 'majoor' aansprak.
Nope. Die fout maken ze niet.quote:
Jij bent uit.quote:
Nope, zover ik weet ben ik nog steeds welkom.quote:
Que?quote:Op zondag 1 september 2013 22:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Success op de UU, sla geen korpsballen, weersta de verleiding
FUCKING BAAS JIJ!quote:Op zondag 1 september 2013 23:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope. Die fout maken ze niet.
[..]
Jij bent uit.
[..]
Nope, zover ik weet ben ik nog steeds welkom.
[..]
Que?
Nee, mooie functie gekregen, en een hoop mooie dingen nu in het vooruitzicht.
Overigens heeft juffrouw Rave alweer meer dan een jaar de eer om haar zo te noemen. Maar dat terzijde.
Oh, en ik ga niet naar Afrika. Maar dat is bijzaak.
Dat er 1 schaap over de dam is betekend niet dat de rest zo dom moet zijn om hetzelfde te doen he.quote:Op zondag 1 september 2013 23:23 schreef m.k het volgende:
Maar Rave, is het niet tijd voor een nieuwe account dan? nieuwe era enzo, dat schijnt een ding te zijn tegenwoordig.
Ik ga het ook doen, blijf niet achterquote:Op zondag 1 september 2013 23:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat er 1 schaap over de dam is betekend niet dat de rest zo dom moet zijn om hetzelfde te doen he.
Wat is dat met Afrika de laatste tijd. Zit schijnbaar een nieuwe uitzending aan te komen maar niemand mag schijnbaar zeggen naar welk land en met welke missie.quote:Op zondag 1 september 2013 23:04 schreef Rave_NL het volgende:
Oh, en ik ga niet naar Afrika. Maar dat is bijzaak.
Somalië, pedagogische wetenschappen.quote:Op zondag 1 september 2013 23:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wat is dat met Afrika de laatste tijd. Zit schijnbaar een nieuwe uitzending aan te komen maar niemand mag schijnbaar zeggen naar welk land en met welke missie.
En wat ga je eigenlijk studeren?
Hey hoog, zeg t ff als je van plan bent om weer te gaan kayakenquote:Op zondag 1 september 2013 23:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wat is dat met Afrika de laatste tijd. Zit schijnbaar een nieuwe uitzending aan te komen maar niemand mag schijnbaar zeggen naar welk land en met welke missie.
Trouwens ik zeg een mooie winter mars/wandeling over de veluwequote:Op zondag 1 september 2013 23:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Hey hoog, zeg t ff als je van plan bent om weer te gaan kayaken
Dacht dat we zouden gaan diepgracht duiken dit keer?quote:Op zondag 1 september 2013 23:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Hey hoog, zeg t ff als je van plan bent om weer te gaan kayaken
Een Nederlandse missie daar op land?quote:Op zondag 1 september 2013 23:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Somalië, pedagogische wetenschappen.
ook een heel goed planquote:Op zondag 1 september 2013 23:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Trouwens ik zeg een mooie winter mars/wandeling over de veluwe
grachten van leiden wil je de bodem echt niet van zien, het is niet voor niks dat de bagger die er uit komt behandeld word als chemisch afvalquote:Op zondag 1 september 2013 23:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dacht dat we zouden gaan diepgracht duiken dit keer?![]()
Maar geen idee. Laatst was ook mijn eerste keer
Weer eens een pilsje teveel, let niet op mij.quote:Op zondag 1 september 2013 23:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Een Nederlandse missie daar op land?
Herfst mars ook goed? Mn auto is immer beschikbaar wdb. Kunnen ook meerdaagse tocht doen.quote:Op zondag 1 september 2013 23:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Trouwens ik zeg een mooie winter mars/wandeling over de veluwe
Ik ben in. Alleen pas na oktober een mogelijkheid om meer dan 2 dagen aaneengesloten vrij te krijgenquote:Op zondag 1 september 2013 23:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Herfst mars ook goed? Mn auto is immer beschikbaar wdb. Kunnen ook meerdaagse tocht doen.
Check.quote:Op zondag 1 september 2013 23:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik ben in. Alleen pas na oktober een mogelijkheid om meer dan 2 dagen aaneengesloten vrij te krijgen
Trouwens ff opgezocht van dat klimpark. Gaat je 16e kosten voor 2 uur klimmen. Opzich proberen waard niet?quote:Op zondag 1 september 2013 23:45 schreef m.k het volgende:
[..]
ook een heel goed plan
[..]
grachten van leiden wil je de bodem echt niet van zien, het is niet voor niks dat de bagger die er uit komt behandeld word als chemisch afval
Je mag blij zijn dat die zooi van ons niet zinkt
Ik ben in!quote:Op zondag 1 september 2013 23:52 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Check.
[..]
Trouwens ff opgezocht van dat klimpark. Gaat je 16e kosten voor 2 uur klimmen. Opzich proberen waard niet?
Amsterdam volgens mij.quote:
V-townquote:
Ik hoorde ergens in de wandelgangen ook Mali voorbij komen.quote:Op zondag 1 september 2013 23:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dat is best te doen ja, moet je met een groep gaan?quote:Op zondag 1 september 2013 23:52 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Check.
[..]
Trouwens ff opgezocht van dat klimpark. Gaat je 16e kosten voor 2 uur klimmen. Opzich proberen waard niet?
Goeie kanshebber. Maar dat word dan blauwhelmenquote:Op zondag 1 september 2013 23:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik hoorde ergens in de wandelgangen ook Mali voorbij komen.
Top! er is laats ook een super mega vette zelfbedienbare pont geplaatstquote:Op zondag 1 september 2013 23:54 schreef hoogvlieger het volgende:
http://www.wscvlietland.nl/land/klimpark
Negat. Individueel ook mogelijk.
Wss wel..ook een kleine club trouwens dan.quote:Op zondag 1 september 2013 23:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Goeie kanshebber. Maar dat word dan blauwhelmen
Ik zie mogelijkheden.quote:Op zondag 1 september 2013 23:55 schreef m.k het volgende:
[..]
Top! er is laats ook een super mega vette zelfbedienbare pont geplaatst
mogelijkheden zat, ik kan ook de boot ff pakken kunnen we water ops doenquote:
Als het een blauwhelm missie word verwacht ik eigenlijk alleen wat overkoepelende officieren.quote:Op zondag 1 september 2013 23:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wss wel..ook een kleine club trouwens dan.
Big chance dat er dan een detje Cougars meegaat. Vertelde het engeltje dat net over mijn tong stond te zeiken net.quote:Op zondag 1 september 2013 23:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wss wel..ook een kleine club trouwens dan.
Waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 1 september 2013 23:58 schreef m.k het volgende:
[..]
mogelijkheden zat, ik kan ook de boot ff pakken kunnen we water ops doen
Geile ouwe vrouwenquote:Op zondag 1 september 2013 23:58 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Big chance dat er dan een detje Cougars meegaat. Vertelde het engeltje dat net over mijn tong stond te zeiken net.
Gast, er is hier vorige week een nieuwe lichting ongerepte jonge wijfies aangekomen in de stad en jij begint over ouwe vrouwen?quote:
Doe eens bellenquote:Op zondag 1 september 2013 23:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik word trouwens een beetje moe van dat gewacht..ik wacht al meer dan 2 maanden op een mail van defensie waarin ik meer uitleg krijg over de selectieprocedure ''ik lig op de stapel'' hoor ik dan.
Niceee..quote:Op zondag 1 september 2013 23:58 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Big chance dat er dan een detje Cougars meegaat. Vertelde het engeltje dat net over mijn tong stond te zeiken net.
Blijven bellen om de X weken, en blijven zeuren. Been there.quote:Op zondag 1 september 2013 23:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik word trouwens een beetje moe van dat gewacht..ik wacht al meer dan 2 maanden op een mail van defensie waarin ik meer uitleg krijg over de selectieprocedure ''ik lig op de stapel'' hoor ik dan.
@Sammie ja? Hij begon over cougars.quote:[quote]Op zondag 1 september 2013 23:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gast, er is hier vorige week een nieuwe lichting ongerepte jonge wijfies aangekomen in de stad en jij begint over ouwe vrouwen?
Been there, done that.quote:Op zondag 1 september 2013 23:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Fanta gaat ook meequote:
ow wachtquote:Op maandag 2 september 2013 00:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Doe eens bellen![]()
@Sammie ja? Hij begon over cougars.
quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 00:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Doe eens bellen![]()
@Sammie ja? Hij begon over cougars.
2 x gebeld kreeg 2 x hetzelfde te horen...zit met blessure dus kmd lijken ook ver weg. Weten jullie wanneer de volgende kmd zijn? Dus volgend jaar? ik dacht ergens in februari.quote:Op maandag 2 september 2013 00:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Blijven bellen om de X weken, en blijven zeuren. Been there.
[...........]quote:
M'n broekje word al nat.quote:
Alleen zo jammer dat je naar de klu wilt.quote:
Even het verplichte: ''HEEUY INFANTERIE EINZZ!! BESTE!!!!'' dan maarquote:Op maandag 2 september 2013 00:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat je naar de klu wilt.
quote:Op maandag 2 september 2013 00:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Even het verplichte: ''HEEUY NATRES-RAMBO EINZZ!! BESTE!!!!'' dan maar
Ja maar 2e keus is luchtmobiel he dus gewoon KL.quote:Op maandag 2 september 2013 00:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat je naar de klu wilt.
Zo zonde. Dat is net Almere. Tja het ligt binnen de grenzen maar het hoort toch niet bij Nederland.quote:Op maandag 2 september 2013 00:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar 2e keus is luchtmobiel he dus gewoon KL.
Beetje jammer wel..Nederland is een beetje schijterig geworden, maar hoorde in dezelfde wandelgangen dat we weer teruggaan naar afghanistan.quote:Op maandag 2 september 2013 00:08 schreef Rave_NL het volgende:
Afrika was voor een elf weken durende oefening. Qua uitzendingen heeft Nederland zijn geloofwaardigheid wel verloren.
Het lijkt mij toch een mooi onderdeelquote:Op maandag 2 september 2013 00:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zo zonde. Dat is net Almere. Tja het ligt binnen de grenzen maar het hoort toch niet bij Nederland.
Nice!quote:Op maandag 2 september 2013 00:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Uhu, die krijgen wij straks als onderdeelsembleem ipv de bizon.
Mietje dan ben ik alweer aan het werkquote:Op maandag 2 september 2013 00:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Morgen weer om 0600 op.. gvd. Het begint weer jongens en meiden. Welterusten.
nou zeg!quote:Op maandag 2 september 2013 00:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mietje dan ben ik alweer aan het werk![]()
@Fanta... Dat hoog van de toren blazen is alleen voorbehouden aan de mariniers. Zij weten het tenminste wel waar te maken.
Dan niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |