Ah, dat past wel bij je kisten en je broekquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb geen bovenste knoopje. Mijn gulp heeft een rits
*Zoekt Mary Mouse chatvenstertje op Facebook*quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:31 schreef Schild het volgende:
Kwam net in Zandvoort MaryMouse tegen die haar auto aan het wassen is;
[ afbeelding ]
Zo, die is veranderdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:31 schreef Schild het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, dan pas ik wel uitquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:59 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat open ik een FB-topic over je.
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is een contaminatie godverdorie!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:59 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat open ik een FB-topic over je.
tjongequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:31 schreef Schild het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Jawel, en dat ga ik tot grote schrik van Jitzzze morgen op zo'n 600 meter van het strand af doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:22 schreef Pumatje het volgende:
crap, en moet jou auto niet worden gewassen dan?
Avond Remco, denk dat de rest in de kroeg zit.quote:
Kan beter, gisteren mijn spullen opgehaald bij mijn inmiddels ex, die besloot mij maandag toen ik op oefening was ff een mes in mijn rug te steken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Avond Remco, denk dat de rest in de kroeg zit.
Alles goed?
Aj, lullig man.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:25 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Kan beter, gisteren mijn spullen opgehaald bij mijn inmiddels ex, die besloot mij maandag toen ik op oefening was ff een mes in mijn rug te steken.
Hoe is het hier?
Goffer, dat is niet leuk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:25 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Kan beter, gisteren mijn spullen opgehaald bij mijn inmiddels ex, die besloot mij maandag toen ik op oefening was ff een mes in mijn rug te steken.
Hoe is het hier?
Nee, dank je, ik ga wel zelf poetsenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:26 schreef Aapsoldaat het volgende:
Ik en Sam bieden anders ook een duo service aan, in een mankini. Ongeschoren.
lekker dan, ken t gevoelquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:25 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Hoe is het hier?
Nee we waren pas 8 maanden samen echter ken ik haar al veel langer dan dat, hebben we eerder al een relatie gehad en had ik dit nooit van haar verwachtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:29 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
lekker dan, ken t gevoel
Woonden jullie samen etc?
Dat is helemaal zuurquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:31 schreef Bouke-p het volgende:
Nouja wees blij(nofi) dat je niet samen woont of kinderen hebt, In mijn geval was t tijdens uitzending en was ik getrouwd. Betaal dr nu nog voor
Ik zit ook in de thuiskroeg, R49 op, kanslozer kan het nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:27 schreef Pumatje het volgende:
heb mijn eigen bank kroeg gemaakt.
kansloos avondje op de bank met allstars.
Dat begrijpt iedereen wel. Blijft gewoon heel lullig en niet iets waar je op zit te wachten of verwacht als je van oefening/uitzending terug komt. Lijkt mij tenminste.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:28 schreef Pumatje het volgende:
figuurlijk mes denk ik. En genoeg vissen in de zee. Messen zijn niet leuk.
ach, vrouwen genoegquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:33 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Dat is helemaal zuur![]()
En fok heeft een beetje zwarte humor met hun reclames, die zijn gepersonaliseerd toch? ik heb het over een mes in mijn rug en ik krijg een reclame van een website waar ik messen kan kopen
Ik meen te herinneren dat de ads verschijnen op basis waar het topic over gaat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:33 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Dat is helemaal zuur![]()
En fok heeft een beetje zwarte humor met hun reclames, die zijn gepersonaliseerd toch? ik heb het over een mes in mijn rug en ik krijg een reclame van een website waar ik messen kan kopen
Is inderdaad gerelateerd aan de content.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik meen te herinneren dat de ads verschijnen op basis waar het topic over gaat.
Dan heb ik het goed onthouden. Ik zie geen ads meerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:37 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Is inderdaad gerelateerd aan de content.
Op mijn mobiel kreeg ik laatst een banner voor een paranormale hulplijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan heb ik het goed onthouden. Ik zie geen ads meer
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Op mijn mobiel kreeg ik laatst een banner voor een paranormale hulplijn.
Heb je wel je aluhoedje opgezet voordat je hier ging posten?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nee, hier volgens mij.
Ging toen waarschijnlijk weer over chemtrails.
Oh, die tijdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nee, hier volgens mij.
Open je ogen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nee, hier volgens mij.
In NWS hopen ze nog altijd op WWIII. Denk dat het allemaal wel los zal lopen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:42 schreef Pumatje het volgende:
Het midden oosten beloofd weer vuurwerk. Die Amerikanen ook.. ik ben zo benieuwd hoe daar in 3000 jaar over wordt geschreven
Het is al jaren vuurwerk in het MO. Wat er over 3000 jaar over geschreven wordt kan mij niet zo boeien. Ik denk dat ik al niet eens meer mee ga maken wat er over 50 jaar over geschreven gaat worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:42 schreef Pumatje het volgende:
Het midden oosten beloofd weer vuurwerk. Die Amerikanen ook.. ik ben zo benieuwd hoe daar in 3000 jaar over wordt geschreven
En in NWS begrijpen ze het open nieuw deel linkje nog niet helemaalquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
In NWS hopen ze nog altijd op WWIII. Denk dat het allemaal wel los zal lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |