quote:Op zondag 12 mei 2013 15:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Waar had ik dit topic aan te danken btw
Zie het als een oeuvreprijsquote:Op zondag 12 mei 2013 15:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Waar had ik dit topic aan te danken btw
Ik doe m'n bestquote:Op zondag 12 mei 2013 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of zou je hetzelfde kunnen zeggen over je optreden op dit forum tot zover?
Dat doe ik ook, maar zolang jij het niet wilt horen als ik weer eens gelijk heb dan houdt het op.quote:
Kom dan ook niet aan met gelijk hebben over neuken o.i.d.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar zolang jij het niet wilt horen als ik weer eens gelijk heb dan houdt het op.
Daarbij kan je wel allemaal onjuiste informatie uit het verleden halen, maar daar schiet je ook niets mee op.
Ik heb het niet daarover, al vanaf dag 1 ben je de IWAB aan het uithangen. En als iemand je daarop aanspreekt wil je het niet horen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kom dan ook niet aan met gelijk hebben over neuken o.i.d.Enneh, die info heb ik van uzelf.
Van wie?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:41 schreef Rave_NL het volgende:
Laten we eens beginnen met je signature, waar moet dat op slaan?
Welke van de 2quote:Op zondag 12 mei 2013 15:41 schreef Rave_NL het volgende:
Laten we eens beginnen met je signature, waar moet dat op slaan?
Ik hang lang niet altijd de IWAB uit, en ik hoef toch niet alles aan te nemen als ik er zelf m'n vraagtekens bij heb.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb het niet daarover, al vanaf dag 1 ben je de IWAB aan het uithangen. En als iemand je daarop aanspreekt wil je het niet horen.
Ook info door mijzelf verstrekt kan achterhaalt zijn, sjakie
Nou, IWAB is your middle name. En je hoeft inderdaad niet alles aan te nemen van ons; maar dat kan je ook op een normale manier overbrengen. En je vragen die hebt stellen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik hang lang niet altijd de IWAB uit, en ik hoef toch niet alles aan te nemen als ik er zelf m'n vraagtekens bij heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |