abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 03:31:27 #1
400154 Selfless
Faith Love and Hope
pi_130664364
quote:
Deelnemen aan een groep die strijdt voor (vrijheids)idealen kan automatisch tot verlies van Nederlanderschap leiden.

Staatssecretaris Fred Teeven (Veiligheid en Justitie) wil dat regelen met een nieuw wetsvoorstel.
Hij voert daarmee een Tweede Kamermotie uit die was ingediend door de VVD.

''Wel is een onherroepelijke strafrechtelijke veroordeling een voorwaarde, omdat aan het bewijs van deelname aan deze groeperingen hoge eisen moeten worden gesteld. Met een strafrechtelijke veroordeling staat de feitelijke grondslag die het verlies van het Nederlanderschap rechtvaardigt, voldoende vast'', aldus het ministerie.

Teeven wil ook dat het Nederlanderschap kan worden ingetrokken na een onherroepelijke veroordeling voor hulp bij voorbereidingen zoals door informatie te verschaffen, kennis en vaardigheden over te dragen of middelen ter beschikking te stellen.
Wat vinden jullie er van? We hebben al wetten die geweld bestraffen, maar waarom dit?

Bron

[ Bericht 7% gewijzigd door Selfless op 31-08-2013 05:11:37 ( Bron toegevoegd) ]
Jalaluddin Rumi:"Gisteren was ik slim en wilde ik de wereld veranderen, maar vandaag ben ik wijzer en verander ik mezelf."
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 03:36:08 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_130664389
Als iemand deelneemt aan een organisatie die als (ideologische) vijand de westerse wereld en daarmee Nederland heeft kan ik me best voorstellen dat je je burgerschap verliest, zeker als het een organisatie is die in het verleden al gewelddadige acties heeft gepleegd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 03:37:06 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_130664392
Op zich wel leuk als ze dit ook voor extreem rechts en linkse groeperingen gaan laten gelden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_130664584
Misleidende titel. Het gaat om terroristen met een dubbel paspoort. Die voegen niks toe en zijn een gevaar voor de samenleving, zoals bijvoorbeeld de Syrië-gangers. Daar mogen ze wat mij betreft meteen het paspoort van innemen.
  Moderator zaterdag 31 augustus 2013 @ 05:03:59 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130664586
bron?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_130664594
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 05:03 schreef sp3c het volgende:
bron?
Bij Opstelten en holmaatje Teeven verbaas ik me nergens meer over.
pi_130664620
Had al veel eerder moeten gebeuren, maar het lijkt me een stap in de goede richting.
pi_130664639
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 05:41 schreef Elfletterig het volgende:
Had al veel eerder moeten gebeuren, maar het lijkt me een stap in de goede richting.
Ja, alle signalen wijzen de goede kant op.
pi_130664654
Hoe willen ze dit gaan controleren? moet je lidmaatschapskaart van zo een groepje laten zien?

Wat deed u in Syrie ? ' ik was op familiebezoek/ vakantie '
pi_130664663
En hoe werkt zoiets als je geen dubbele nationaliteit hebt?
There's no point for democracy when ignorance is celebrated.
pi_130664910
Op zich is het wel logisch. Als je vrijheid wil, dan zou je toch blij moeten zijn als je vrijgesteld wordt van de Nederlandse wet?
pi_130664915
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 03:36 schreef jogy het volgende:
Als iemand deelneemt aan een organisatie die als (ideologische) vijand de westerse wereld en daarmee Nederland
Nederland/de Westerse wereld steunt de anti-Assad campagne toch juist?
pi_130664916
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 06:44 schreef John5 het volgende:
En hoe werkt zoiets als je geen dubbele nationaliteit hebt?
Nou, de grap is: je kunt geen vrijheidsstrijder zijn als je niet de nationaliteit van dat land hebt. Dan ben je namelijk een huurling...
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 09:34:05 #14
396386 sturmpie
for night & nature
pi_130665423
quote:
13s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 05:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
terroristen met een dubbel paspoort.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_130665476
Welke vrijheid heb je het over? De FSA/Al Nusra/ etc. strijden niet voor vrijheid hoor. En de klootzakjes die daar naar toe gaan om ze te helpen horen terecht hun Nederlands paspoort te verliezen.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_130665477
Je kan Iemand het Nederlanderschap ontnemen wanneer iemand VRIJWILLIG dienst neemt in het leger van een land die betrokken is bij een gevecht/oorlog tegen Nederland of tegen een bondgenoot van Nederland zoals de NAVO.

Enige waar ik mijn vraagtekens nog bij zet is het woordje "vrijwillig"" , want volgens mij is er niet veel vrijwilligheid aan wanneer je opgeroepen gaat worden door die andere verplichte nationaliteit. Wel goed dat ze hier naar kijken. Het zou van de zotte zijn toe te laten dat je een bondgenoot of Nederland (indirect) aan zou vallen terwijl je ook de Nederlandse nationaliteit hebt en hier woont.

Het afnemen van het Nederlanderschap kan alleen wanneer iemand Naast het Nederlanderschap ook nog een andere Nationaliteit heeft. Mja, eigenlijk vind ik dat er niet toe moeten doen. Wil je Nederland of bondgenoten in gevecht schade toebrengen? Moet je maar de nationaliteit aannemen van het land waar je voor vecht. Z|it je alleen weer met het probleem wanneer je niet voor een land, maar voor een groep vecht. Mmmm....succes met al die oorzaak/gevolg discussies tweede kamer. pfff
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_130665561
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 08:24 schreef RetepV het volgende:

[..]

Nou, de grap is: je kunt geen vrijheidsstrijder zijn als je niet de nationaliteit van dat land hebt. Dan ben je namelijk een huurling...
:')
Waterdicht plan dan.
pi_130665562
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 06:39 schreef arjan1212 het volgende:
Hoe willen ze dit gaan controleren? moet je lidmaatschapskaart van zo een groepje laten zien?

Wat deed u in Syrie ? ' ik was op familiebezoek/ vakantie '
Nee, denk ook niet dat ze daar open over zullen zijn. Blijkbaar lukt het ze toch om erachter te komen of jongeren er vechten of niet aan de hand van de nieuwsberichten.

Familiebezoek is nog te verklaren...Vakantie trouwens ook...SM figuren lopen overal :+

Ik zie meer in een wet de minderjarigen niet uit te laten reizen naar oorloggebieden.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_130665570
Een uitstekend idee!
pi_130665588
Het is je land verraden en dan ziou je sowieso je Nederlanderschap moeten verliezen.
pi_130665621
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:49 schreef Peunage het volgende:

[..]

Waterdicht plan dan.
Nou ja, passen ze die wet ook aan naar huurlingen toch? Ik denk dat elk land niet graag heeft dat je tegen ze gaat vechten terwijl je er de Nationaliteit van hebt. Wanneer mijn kind de rest van het gezin wil uitmoorden is die ook echt niet meer welkom in mijn huis. Begrijp het standpunt dus wel, maar denk niet dat het gaat gebeuren. Het woord "vrijwillig" zint me ook niet. Denk dat ze daar gewoon geen verschil in moeten maken dan.
pi_130665784
Vechten in vreemde krijgsdiens was altijd al een reden om Nederlanderschap te verliezen, er is ooit een uitzondering geweest bij de zouaven die met toestemming van de koning mochten vechten.

Maar Politiek Blabla zal dit vast hebben veranderd omdat Turken en zo verpicht in hun land moesten dienen, leve de integratie in Nederland ^^.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_130665868
Moesten ze al eerder doen.
Ура для россии
pi_130665932
-edit- offtopic
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:19:27 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130665943
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 03:31 schreef Selfless het volgende:

[..]

Wat vinden jullie er van? We hebben al wetten die geweld bestraffen, maar waarom dit?

Bron

heb je nu bewust een paar essentiële woorden weggelaten :o
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:25:30 #26
241662 Jian
Well, well, well
pi_130666036
Kan Samir A hier ook onder gepast worden ^O^
pi_130666088
Er is niemand onder de hosannaroepers die dit enigszins verontrustend vindt ?

quote:
Teeven wil ook dat het Nederlanderschap kan worden ingetrokken na een onherroepelijke veroordeling voor hulp bij voorbereidingen zoals door informatie te verschaffen, kennis en vaardigheden over te dragen of middelen ter beschikking te stellen.
  Moderator zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:35:33 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_130666190
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 05:11 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Bij Opstelten en holmaatje Teeven verbaas ik me nergens meer over.
nee ik ook niet maar er moet gewoon een link naar de bron bij als je een topic maakt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:35:37 #29
241662 Jian
Well, well, well
pi_130666192
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:29 schreef gelly het volgende:

[..]

Neuh, de originele tekst is sowieso anders dan de tekst in de OP

Teeven wil ook dat het Nederlanderschap kan worden ingetrokken na een onherroepelijke veroordeling voor hulp bij voorbereidingen van een terroristisch misdrijf zoals door informatie te verschaffen, kennis en vaardigheden over te dragen of middelen ter beschikking te stellen.

Maar we begrijpen dat jij je wellicht zorgen maakt :*
pi_130666291
quote:

[..]

Een ieder die zich schuldig maakt (of dat Volkert vanderGraafjes in de dop of 'vrijheidsstrijders zijn in de dop) hieraan mag van mij ofwel het land uit gezet worden (bij dubbelpaspoort) of geïsoleerd worden achtergelaten op Rottumerplaat met 20 kilo rijst en 20 liter water (bij enkel paspoort). Bij goed gedrag volgt een nieuwe voorraad. Succes bedankt.
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_130666501
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:49 schreef Peunage het volgende:

[..]

Waterdicht plan dan.
Een huurling kan volgens het internationaal oorlogsrecht berecht worden. Dus naar Guantánamo Bay ofzo. Of gewoon standrechtelijk executeren, zoals dat in oorlogstijd gebeurt.

Daarnaast is het voor de media ineens duidelijk dat iemand huurlingen het land in brengt om voor de 'vrijheid te vechten'. En dan snapt iedereen wel dat het eigenlijk helemaal geen vrijheidsstrijd is. Dat er helemaal geen burgers worden doodgeschoten maar huurlingen.

Erg belangrijk wanneer een land als de VS roept dat het de 'burgerstrijders' gaat steunen. Als die burgerstrijders dan voornamelijk huurlingen zijn, staat de VS natuurlijk voor paal als ze die gaan steunen. Dan kunnen ze niet meer roepen dat ze het doen 'voor de burgers'.
pi_130666536
quote:

[..]

Nope. De organisators mogen niet onbestraft blijven.
pi_130666558
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:44 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]

Een ieder die zich schuldig maakt (of dat Volkert vanderGraafjes in de dop of 'vrijheidsstrijders zijn in de dop) hieraan mag van mij ofwel het land uit gezet worden (bij dubbelpaspoort) of geïsoleerd worden achtergelaten op Rottumerplaat met 20 kilo rijst en 20 liter water (bij enkel paspoort). Bij goed gedrag volgt een nieuwe voorraad. Succes bedankt.
Volkert van der Graaf is een Nederlander en vocht in Nederland. Die valt echt niet onder deze regeling.

Enneh, Rottummerplaat is een natuurgebied met veel vogels. Daar moet je niet iemand op gaan zetten met heel weinig eten. Dat is niet echt goed voor de vogelstand enzo.
pi_130666810
quote:

[..]

Is dat niet gewoon spionage?
pi_130666988
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:15 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik doel meer op het feit dat een google of willekeurige website waar informatie vandaan wordt gehaald aangemerkt kan worden als informatieverstekker.

Maar zodra het woord terrorisme ergens in voorkomt gaan alle oogkleppen op en hoeft er verder niet nagedacht worden kennelijk.
pi_130667304
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:23 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik doel meer op het feit dat een google of willekeurige website waar informatie vandaan wordt gehaald aangemerkt kan worden als informatieverstekker.
Ah, oke.

quote:
Maar zodra het woord terrorisme ergens in voorkomt gaan alle oogkleppen op en hoeft er verder niet nagedacht worden kennelijk.
Met terrorisme zal toch worden bedoeld je land bewust te schaden door geheime informatie te verstrekken die schade zou kunnen brengen aan je land. Of om schade te berokkenen aan je land.
pi_130667499
quote:
Deelnemen aan een groep die strijdt voor (vrijheids)idealen kan automatisch tot verlies van Nederlanderschap leiden.
Wat zouden ze bedoelen met automatisch? Is een Greenpeace lid met twee paspoorten dan ook de pineut als hij een trein blokkeert?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:52:40 #38
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_130667622
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:47 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Wat zouden ze bedoelen met automatisch? Is een Greenpeace lid met twee paspoorten dan ook de pineut als hij een trein blokkeert?
Het is te hopen..
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_130667717
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:15 schreef paddy het volgende:

[..]

Waarom zou dat spionage zijn? Met als voorbeeld degene die nu naar Syrie gaan, of degene die daartoe oproepen of het ondersteunen. Wat valt er voor hun in Nederland te bespioneren?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_130668954
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 03:31 schreef Selfless het volgende:

Bron

Ik zit te wachten tot er een wet komt die straat Marokkaantjes die overlast o.i.d.veroorzaken en in herhaling vallen hun Nederlanderschap afnemen. }:| Kijken hoe snel zij in het gareel komen en de overlast afneemt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2013 12:47:18 ]
pi_130669291
Wanneer pakken we de terrorist Tanja Nijmeijer aan dan? Of gaat dit alleen om de moslims die naar Syrie afreizen?

Wat als er een Joegoslavie 2.0 komt en ik reis daar heen als moslim bv, ben ik dan ook schuldig ookal hou ik me niet bezig met al qaeda-figuren maar als vrijwilliger in een ziekenhuis oid?

Wat als ik uitkom voor m'n vaderland in een oorlog tegen een NATO-lid?

Maw: last minute wet die niet helemaal is uitgedacht uit angst voor jihadi's.
pi_130669744
Strijden voor vrijheid?? Terroristen, dat zijn het. Logisch dat zij hun Nederlanderschap kunnen verliezen. Immers toon je al aan, dat je meer affiniteit met bijvoorbeeld Syrie hebt, blijf daar dan maar.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:23 schreef gelly het volgende:

[..]

Heeft google een nationaliteit? Is google een persoon?? Man waar maak je je druk om. Terroristen en zij die hen helpen mogen gewoon flink aangepakt worden. Als het aan mij ligt op de manier die men in het MO graag zelf hanteert.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:22:15 #43
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_130672648
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:56 schreef expans het volgende:
Wanneer pakken we de terrorist Tanja Nijmeijer aan dan? Of gaat dit alleen om de moslims die naar Syrie afreizen?

Wat als er een Joegoslavie 2.0 komt en ik reis daar heen als moslim bv, ben ik dan ook schuldig ookal hou ik me niet bezig met al qaeda-figuren maar als vrijwilliger in een ziekenhuis oid?

Wat als ik uitkom voor m'n vaderland in een oorlog tegen een NATO-lid?

Maw: last minute wet die niet helemaal is uitgedacht uit angst voor jihadi's.
Tanja is geen terroriste, maar een vrouw met idealen, iemand die strijdt voor een betere wereld. De meeste vrouwen kijken de hele dag RTL4 en gaan shoppen, Tanja heeft tenminste ballen. Een vrouw naar mijn hart. O+

Maar ik denk dat Tanja sowieso niet meer terug wil naar dit lompe land en in Colombia wil blijven, waar nog wel mensen leven met idealen, personas con un corazon, con idealismo. :7

Er zou een standbeeld voor Tanja moeten worden opgericht. Tanja is een voorbeeld, een inspirerende vrouw. :D
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:22:45 #44
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_130672662
quote:

[..]

Wat hier beschreven staat zal ongetwijfeld lekker bekken richting "de doelgroep" maar wat Teeven hiermee stelt kan helemaal niet. Dwz: tenzij we als land onze handtekening onder de universele verklaring van de rechten van de mens intrekken of zo.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:23:43 #45
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_130672700
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 15:22 schreef beantherio het volgende:

[..]

Wat hier beschreven staat zal ongetwijfeld lekker bekken richting "de doelgroep" maar wat Teeven hiermee stelt kan helemaal niet. Dwz: tenzij we als land onze handtekening onder de universele verklaring van de rechten van de mens intrekken of zo.
Teeven zal wel weer te diep in het glaasje hebben gekeken toen hij deze wet voorbereidde. :')
pi_130673181
Maareh, in hoeverre wordt 'terrorisme' in dit gedefinieerd? Ik denk namelijk dat waneer het beleid van privacy schendingen en inwonercontrole nog verder wordt doorgezet, het woord 'terrorist' voor iedereen gebruikt gaat worden, die het niet eens is met een regering.

Misschien een beetje een gekke gedachte...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_130673601
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 15:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Tanja is geen terroriste
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:11:01 #48
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_130678795
Was vroeger toch heel normaal ? Als je voor een vreemde mogendheid vocht werd je statenloos. Denk maar aan de Spaans burgeroorlog.

quote:
Bij deze antifascistische 'Internationale Brigades' waren ook honderden Nederlanders. De naar Nederland terugkerende Spanje-gangers (strijders en medische hulpverleners) kregen te horen dat ze hun Nederlanderschap kwijt waren, omdat ze 'in vreemde krijgsdienst waren getreden'
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_130682424
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 08:24 schreef RetepV het volgende:

[..]

Je kunt toch een vrijheidsstrijder in Nederland zijn?
There's no point for democracy when ignorance is celebrated.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:01:34 #50
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_130682936
Kan Teeven dit niet wat verder doortrekken? Gewoon afnemen als bij extreme linkse of rechtse organisaties zit of als je niks bijdraagt aan de maatschapij. Kunnen er gelijk een stuk of 4 miljoen het land uitgezet worden, dat ruimt lekker op en de crisis is plotsklaps voorbij.
Say what?
pi_130683409
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:47 schreef John5 het volgende:

[..]

Je kunt toch een vrijheidsstrijder in Nederland zijn?
Nee, dan ben je terrorist. :)

Maar het staat je natuurlijk ook vrij om zonder geweld in Nederland voor je vrijheid te strijden. Dan ben je betoger.
pi_130688022
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:35 schreef Jian het volgende:

[..]

Neuh, de originele tekst is sowieso anders dan de tekst in de OP

Teeven wil ook dat het Nederlanderschap kan worden ingetrokken na een onherroepelijke veroordeling voor hulp bij voorbereidingen [b]van een terroristisch misdrijf zoals door informatie te verschaffen[/b], kennis en vaardigheden over te dragen of middelen ter beschikking te stellen.

Maar we begrijpen dat jij je wellicht zorgen maakt :*
Is dat niet grofweg hetzelfde als wat ze Manning en Snowden probeerden aan te smeren?
pi_130688438
waarom gaat dat Frans vreemdenlingenlegioen niet in Syrie vechten ?? daar zijn ze toch ook voor ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_130716838
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:39 schreef paddy het volgende:
Je kan Iemand het Nederlanderschap ontnemen wanneer iemand VRIJWILLIG dienst neemt in het leger van een land die betrokken is bij een gevecht/oorlog tegen Nederland of tegen een bondgenoot van Nederland zoals de NAVO.

Enige waar ik mijn vraagtekens nog bij zet is het woordje "vrijwillig"" , want volgens mij is er niet veel vrijwilligheid aan wanneer je opgeroepen gaat worden door die andere verplichte nationaliteit. Wel goed dat ze hier naar kijken. Het zou van de zotte zijn toe te laten dat je een bondgenoot of Nederland (indirect) aan zou vallen terwijl je ook de Nederlandse nationaliteit hebt en hier woont.

Het afnemen van het Nederlanderschap kan alleen wanneer iemand Naast het Nederlanderschap ook nog een andere Nationaliteit heeft. Mja, eigenlijk vind ik dat er niet toe moeten doen. Wil je Nederland of bondgenoten in gevecht schade toebrengen? Moet je maar de nationaliteit aannemen van het land waar je voor vecht. Z|it je alleen weer met het probleem wanneer je niet voor een land, maar voor een groep vecht. Mmmm....succes met al die oorzaak/gevolg discussies tweede kamer. pfff
Hoe zit het met die Koerden van de PKK die in Nederland rondhangen? (Turkije is een Navo-lid)
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_130716999
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 15:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Tanja is geen terroriste, maar een vrouw met idealen, iemand die strijdt voor een betere wereld. De meeste vrouwen kijken de hele dag RTL4 en gaan shoppen, Tanja heeft tenminste ballen. Een vrouw naar mijn hart. O+

Maar ik denk dat Tanja sowieso niet meer terug wil naar dit lompe land en in Colombia wil blijven, waar nog wel mensen leven met idealen, personas con un corazon, con idealismo. :7

Er zou een standbeeld voor Tanja moeten worden opgericht. Tanja is een voorbeeld, een inspirerende vrouw. :D
Idealen. Wat een narco-hoer is het toch. Gratis snuiven daar en meewerken aan de idealen van FARC waarmee Colombia al decennia mee te maken heeft.
pi_130717015
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:13 schreef Samuray13 het volgende:

[..]

Hoe zit het met die Koerden van de PKK die in Nederland rondhangen? (Turkije is een Navo-lid)
Dan is de eigen veiligheid niet in geding omdat die zich liever opblazen in Turkije en niet in Nederland, dus dan boeit het natuurlijk niet.
pi_130717074
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 20:16 schreef expans het volgende:

[..]

Dan is de eigen veiligheid niet in geding omdat die zich liever opblazen in Turkije en niet in Nederland, dus dan boeit het natuurlijk niet.
Het boeit echt niet dat die met hun drugshandel de jongeren slopen.
  zondag 1 september 2013 @ 21:07:37 #58
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130720490
vvd

voor facisten en compensatietuig
  zondag 1 september 2013 @ 21:09:37 #59
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130720610
quote:
13s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 05:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Misleidende titel. Het gaat om terroristen met een dubbel paspoort. Die voegen niks toe en zijn een gevaar voor de samenleving, zoals bijvoorbeeld de Syrië-gangers. Daar mogen ze wat mij betreft meteen het paspoort van innemen.
Waar staat dat?

Weer vvd stemmen he, niet vergeten, er moet iemand spijt hebben straks _O_
  zondag 1 september 2013 @ 21:10:02 #60
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130720634
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:17 schreef Samuray13 het volgende:

[..]

en de overheid door drugs te verbieden
pi_130720751
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:17 schreef Samuray13 het volgende:

Die drugs bestaan gewoon en door verbieden krijg je zeer winstgevende handel.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2013 21:13:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')