abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130683409
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:47 schreef John5 het volgende:

[..]

Je kunt toch een vrijheidsstrijder in Nederland zijn?
Nee, dan ben je terrorist. :)

Maar het staat je natuurlijk ook vrij om zonder geweld in Nederland voor je vrijheid te strijden. Dan ben je betoger.
pi_130688022
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:35 schreef Jian het volgende:

[..]

Neuh, de originele tekst is sowieso anders dan de tekst in de OP

Teeven wil ook dat het Nederlanderschap kan worden ingetrokken na een onherroepelijke veroordeling voor hulp bij voorbereidingen [b]van een terroristisch misdrijf zoals door informatie te verschaffen[/b], kennis en vaardigheden over te dragen of middelen ter beschikking te stellen.

Maar we begrijpen dat jij je wellicht zorgen maakt :*
Is dat niet grofweg hetzelfde als wat ze Manning en Snowden probeerden aan te smeren?
pi_130688438
waarom gaat dat Frans vreemdenlingenlegioen niet in Syrie vechten ?? daar zijn ze toch ook voor ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_130716838
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:39 schreef paddy het volgende:
Je kan Iemand het Nederlanderschap ontnemen wanneer iemand VRIJWILLIG dienst neemt in het leger van een land die betrokken is bij een gevecht/oorlog tegen Nederland of tegen een bondgenoot van Nederland zoals de NAVO.

Enige waar ik mijn vraagtekens nog bij zet is het woordje "vrijwillig"" , want volgens mij is er niet veel vrijwilligheid aan wanneer je opgeroepen gaat worden door die andere verplichte nationaliteit. Wel goed dat ze hier naar kijken. Het zou van de zotte zijn toe te laten dat je een bondgenoot of Nederland (indirect) aan zou vallen terwijl je ook de Nederlandse nationaliteit hebt en hier woont.

Het afnemen van het Nederlanderschap kan alleen wanneer iemand Naast het Nederlanderschap ook nog een andere Nationaliteit heeft. Mja, eigenlijk vind ik dat er niet toe moeten doen. Wil je Nederland of bondgenoten in gevecht schade toebrengen? Moet je maar de nationaliteit aannemen van het land waar je voor vecht. Z|it je alleen weer met het probleem wanneer je niet voor een land, maar voor een groep vecht. Mmmm....succes met al die oorzaak/gevolg discussies tweede kamer. pfff
Hoe zit het met die Koerden van de PKK die in Nederland rondhangen? (Turkije is een Navo-lid)
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_130716999
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 15:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Tanja is geen terroriste, maar een vrouw met idealen, iemand die strijdt voor een betere wereld. De meeste vrouwen kijken de hele dag RTL4 en gaan shoppen, Tanja heeft tenminste ballen. Een vrouw naar mijn hart. O+

Maar ik denk dat Tanja sowieso niet meer terug wil naar dit lompe land en in Colombia wil blijven, waar nog wel mensen leven met idealen, personas con un corazon, con idealismo. :7

Er zou een standbeeld voor Tanja moeten worden opgericht. Tanja is een voorbeeld, een inspirerende vrouw. :D
Idealen. Wat een narco-hoer is het toch. Gratis snuiven daar en meewerken aan de idealen van FARC waarmee Colombia al decennia mee te maken heeft.
pi_130717015
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:13 schreef Samuray13 het volgende:

[..]

Hoe zit het met die Koerden van de PKK die in Nederland rondhangen? (Turkije is een Navo-lid)
Dan is de eigen veiligheid niet in geding omdat die zich liever opblazen in Turkije en niet in Nederland, dus dan boeit het natuurlijk niet.
pi_130717074
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 20:16 schreef expans het volgende:

[..]

Dan is de eigen veiligheid niet in geding omdat die zich liever opblazen in Turkije en niet in Nederland, dus dan boeit het natuurlijk niet.
Het boeit echt niet dat die met hun drugshandel de jongeren slopen.
  zondag 1 september 2013 @ 21:07:37 #58
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130720490
vvd

voor facisten en compensatietuig
  zondag 1 september 2013 @ 21:09:37 #59
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130720610
quote:
13s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 05:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Misleidende titel. Het gaat om terroristen met een dubbel paspoort. Die voegen niks toe en zijn een gevaar voor de samenleving, zoals bijvoorbeeld de Syrië-gangers. Daar mogen ze wat mij betreft meteen het paspoort van innemen.
Waar staat dat?

Weer vvd stemmen he, niet vergeten, er moet iemand spijt hebben straks _O_
  zondag 1 september 2013 @ 21:10:02 #60
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130720634
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:17 schreef Samuray13 het volgende:

[..]

en de overheid door drugs te verbieden
pi_130720751
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:17 schreef Samuray13 het volgende:

Die drugs bestaan gewoon en door verbieden krijg je zeer winstgevende handel.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2013 21:13:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')