abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130636091
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef verwarde_man het volgende:

[..]

Ondersteunend, heeft niks met jeugdsport of vrouwensport te maken.
Ja , maar zie je wel in dat als werkgever niet staat te springen , om iemand die daar werkt en van die vereniging daar dus gebruik van maakt om met 15 jarige meisjes te ontmoeten om af te spreken. Helemaal niet als het een 30 jarige man betreft .
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:45:19 #102
410948 verwarde_man
Non-permanente Fok!'er
pi_130636137
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:43 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja , maar zie je wel in dat als werkgever niet staat te springen , om iemand die daar werkt en van die vereniging daar dus gebruik van maakt om met 15 jarige meisjes te ontmoeten om af te spreken. Helemaal niet als het een 30 jarige man betreft .
Hoewel je overdrijft snap ik je punt. Daarom heb ik gelijk contact gezocht met mijn meerdere en hem aangeboden om op te stappen in die functie. Hij vond dat op dit moment niet nodig.
Tijdelijke profiel voor ingewikkeld vraagstuk
pi_130636293
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:45 schreef verwarde_man het volgende:

[..]

Hoewel je overdrijft snap ik je punt. Daarom heb ik gelijk contact gezocht met mijn meerdere en hem aangeboden om op te stappen in die functie. Hij vond dat op dit moment niet nodig.
Ik overdrijf niet, kijk dit gaat gewoon gebeuren, die ouders gaan juist als ze dit merken zo'n punt maken en terecht . En ik denk dat op dit moment het niet nodig is , maar hier dus meer werk gaat van komen en ik denk ergens dat als ouders hier al zo op reageren en overigens met recht, dit verhaal heel erg een staartje gaat krijgen.
Je hoort als volwassen man van 30 niet af te spreken met meisjes die je kent van je werk en die minderjarig zijn niet af te spreken.
pi_130636424
Mij lijk je eerlijk gezegd nogal een naar mannetje. Ik lees heel veel over je eigen problematische situatie :{w die je toch echt aan jezelf te danken hebt. En over hoe erg het wel niet is voor dat kindje. Ook ik krijg tussen de regels door het idee dat je vooral actie onderneemt omdat het is uitgekomen.

En je toekomstige vrouw dan?! Die overweeg je in een huwelijk te laten stappen dat nu al vergeven is van de leugens en een gebrek aan communicatie.

Egoïst!
pi_130636724
Pak je verantwoordelijkheid en vertel aan iedereen, die er mee te maken heeft of mee te maken zou moeten hebben, wat er gebeurd is.

Het is duidelijk dat jij fout zit en dingen gedaan hebt die niet horen en kunnen in onze samenleving.

Een fout is menselijk. Een deel van de fout kan je goed maken door met je billen bloot te gaan. Het andere deel kan je helaas niet goed maken. Wel kan je eraan gaan werken om dit niet nogmaals te laten gebeuren. Wat mijn inziens erg belangrijk is.

Met het in de doofpot te stoppen voor o.a. je verloofde, toon je, in mijn ogen, dat je er geen verantwoordelijkheid voor wilt nemen en ook geen spijt hebt. De sjaak ben je al, nu nog op een waardige manier de sjaak zijn.

Grow some balls.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:01:53 #106
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_130636737
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:09 schreef verwarde_man het volgende:

[..]

Klopt, zo ervaar ik het nu ook..

[..]

Lafbekkerig genoeg; ja, daar zit ik inderdaad aan te denken.
Gatverdamme, wat sneu..
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:21:44 #107
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_130637437
Ben ik nu echt de enige die niet verbaast is dat de TS vooral aan zijn eigen hachje denkt? Dat lijkt me namelijk volkomen logisch, zo zit de mens nou eenmaal in elkaar.

Het komt me echt gigantisch naief over dat men hier zo overdreven verontwaardigd over is. Zijn jullie allemaal onder de 18 jaar ofzo? Dan zou ik nog enigzsins snappen dat men er nogal idealistisch wereldbeeld op na houd waarin volwassenen werkelijk op een ander niveau denken en handelen dan pubers, waarin men verantwoordelijkheid neemt voor hun eigen daden.

De TS komt bij mij volkomen normaal over, vooral denken aan zijn eigen belangen en totaal de verkeerde prioriteiten er op na houden. :')

Uiteraard moet TS zijn "verloofde" ! :') hiervan op de hoogte brengen en uiteraard zou hij gewoon weg moeten gaan bij die sport vereniging...en ja mensen uiteraard probeert hij zichzelf er van te overtuigen dat het over kan waaien! Niet realistisch...wel heel menselijk. Al die posters hier die "denken" dat zij in zo'n situatie wel even anders zouden reageren. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Semisane op 30-08-2013 15:28:49 ]
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:38:03 #108
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_130638036
Wtf ze is 15?!
En dat ook nog terwijl je gaat trouwen.
Je 'verloofde' verdient beter :r

Vertel het haar en laat aan haar de keuze.
All she wants and needs is just a little taste..
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:41:20 #109
206580 Luxuria
pi_130638129
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
- Praat met je vriendin.
- Ga weg bij de sportvereniging.
- Zoek hulp als je denkt dat je daar bij gebaat bent.
- Ga geen activiteiten meer doen waar je veel met minderjarige meisjes in contact komt, want blijkbaar kan je hier niet mee om gaan.

Je neemt nu wel heel erg de afwachtende houding aan om 'geen slapende honden wakker te maken' en de enige actie die je wil ondernemen is met haar ouders praten om te zorgen dat zij het niet openbaar maken.

Je eigen hachje redden dus.
Dit!

En wat denk je nu zelf? Die ouders weten het en zijn laaiend, denk je dat zij hun mond gaan houden. Ik zou tegen iedereen gaan vertellen wat een vies mannetje jij bent. Je verloofde ( :N ) komt er toch wel achter.
pi_130638187
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:21 schreef Semisane het volgende:
Al die posters hier die "denken" dat zij in zo'n situatie wel even anders zouden reageren. :')
Kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk maar ik weet voor 100% zeker dat ik niet in een gelijke situatie zal terechtkomen..

Ts is inmiddels gevlogen/opgepakt?

[ Bericht 3% gewijzigd door Deshain op 30-08-2013 15:50:34 ]
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:05:43 #111
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_130639042
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:42 schreef Deshain het volgende:

[..]

Kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk maar ik weet voor 100% zeker dat ik niet in een gelijke situatie zal terechtkomen..
Fantastisch, maar daar ging het me niet om.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:32:12 #112
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_130639871
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:42 schreef Deshain het volgende:
Ts is inmiddels gevlogen/opgepakt.
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:36:16 #113
206580 Luxuria
pi_130639990
Het is nog geen 2 uur geleden dat hij voor het laatst heeft gereageerd.
Niet iedereen zit constant op Fok! :{
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:52:23 #114
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_130640453
Ja je hebt het inderdaad wel vakkundig verprutst ja, maar laten we de dingen niet groter maken dan ze zijn.

Je hebt wat zitten vozen met een 15-jarige, in alle opzichten verkeerd, maar het was met wederzijds goedvinden en je wil niet weten hoeveel 15-jarige meisjes elk weekend vozen met gasten van 25+. Ook geen argument om het goed te praten uiteraard, maar okee, het gebeurt vaker en die gasten worden ook niet de bak in gegooid. Ze is niet volwassen, maar ook zeker geen hulpeloos kind die je een lolly hebt aangeboden.

Nu het zo uitgekomen is, zou ik zo snel mogelijk langsgaan bij die ouders, je excuses aanbieden en aangeven dat je weet hoe fout je was en nooit van plan bent geweest om misbruik te maken van hun dochter. Dat je haar graag mag en het zomaar gebeurde en leeftijd even geen punt was op dat moment, dat je achteraf bent geschrokken van wat er gebeurd is en er per direct een punt achter zet. Vind het wat flauw dat die ouders je benaderen als één of andere kinderlokker eerlijk gezegd. Zijn ze zelf niet jong geweest ofzo? Niets menselijks is ons vreemd toch?

Je partner zou ik wel op de hoogte brengen, en hier zie ik nog wel de grootste problemen. Denk niet dat een partner dit nieuws goed zal trekken... Maargoed, het kan óf het punt zijn waarop jullie beide erkennen dat de relatie nieuwe leven ingeblazen moet worden (en er samen sterker uitkomen), óf het is de wake-up call dat het niet meer werkt en ook niet meer zal werken. Beide uitkomsten bieden in ieder geval meer perspectief dan een lege relatie die maar voortsuddert. Sterkte in ieder geval.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:57:01 #115
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_130640614
Ja ik wil net zeggen. Ik heb zo vaak gehoord van meisjes van mijn eigen leeftijd (zo rond de 30) dat ze vaak al met gasten van 20+ een relatie of sex hadden toen ze zelf nog jonger dan 16 waren. Dit komt vrij regelmatig voor.

Dat praat het overigens niet goed. Maar het is minder vreemd dan mensen in dit topic doen voorkomen.
pi_130641386
TS _O- beter komt je verloofde erachter, die verdient meer dan zo'n mongool als jij. Toch bedankt voor t leuke verhaal, ik moest lachen :P
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:46:27 #117
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130646275
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:36 schreef Luxuria het volgende:
Het is nog geen 2 uur geleden dat hij voor het laatst heeft gereageerd.
Niet iedereen zit constant op Fok! :{
We willen updates *O*
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:29:44 #118
381300 RamteamJax
[RamteamRadio]
pi_130648129
Maar ga je nou maandag naar je huisarts om er eerst met hem over te praten, in plaats van allerlei capriolen uit te halen dit weekend ?
Toppunt van sadisme: - Een helikopter met een schietstoel !
pi_130651432
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:21 schreef Semisane het volgende:
Ben ik nu echt de enige die niet verbaast is dat de TS vooral aan zijn eigen hachje denkt? Dat lijkt me namelijk volkomen logisch, zo zit de mens nou eenmaal in elkaar.

Het komt me echt gigantisch naief over dat men hier zo overdreven verontwaardigd over is. Zijn jullie allemaal onder de 18 jaar ofzo? Dan zou ik nog enigzsins snappen dat men er nogal idealistisch wereldbeeld op na houd waarin volwassenen werkelijk op een ander niveau denken en handelen dan pubers, waarin men verantwoordelijkheid neemt voor hun eigen daden.

De TS komt bij mij volkomen normaal over, vooral denken aan zijn eigen belangen en totaal de verkeerde prioriteiten er op na houden. :')

Uiteraard moet TS zijn "verloofde" ! :') hiervan op de hoogte brengen en uiteraard zou hij gewoon weg moeten gaan bij die sport vereniging...en ja mensen uiteraard probeert hij zichzelf er van te overtuigen dat het over kan waaien! Niet realistisch...wel heel menselijk. Al die posters hier die "denken" dat zij in zo'n situatie wel even anders zouden reageren. :')
Ik dacht precies hetzelfde. Dat mensen verontwaardigd zijn begrijp ik, maar ik heb nog geen enkele reactie gezien van iemand in dit topic met hoe de man in kwestie dan wel zou moeten reageren.

Mensen zijn egoïstisch, niet alleen de TS. De hele reactie van TS is psychologisch perfect verklaarbaar.
I think, therefore I am.
pi_130655940
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 21:35 schreef Wolfs het volgende:

[..]

Ik dacht precies hetzelfde.
ik ook.

Het hoort allemaal niet, maar is het nou echt zo raar dat TS zwicht voor de verleiding, zeker nu de jongedame kennelijk ook zeer in TS is geinteresseerd en dat ook heeft laten blijken? Natuurlijk staan haar ouders niet te juichen en TS snapt ook wel dat hij fout zit. Dat is allemaal niet het probleem. De vraag is hoe TS hier zo ongeschonden mogelijk uitkomt. Ook ten aanzien van zijn huidige relatie. Een vraag die ik overigens niet zo 1 2 3 kan beantwoorden. Geen ervaring mee en zo.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_130656015
Wat is het belangrijkste voor jou? Want als het antwoord je verloofde is dan zou ik het zo snel mogelijk aan haar opbiechten. Dat is heel genant en doet pijn, maar alsjeblieft doe het. Je denkt dat het voor haar het beste is om het nooit te weten te komen, maar dat is onzin. Jij blijft hier sowieso mee in je maag zitten en je gaat je waarschijnlijk steeds kutter voelen als je bij haar bent. Vroeg of laat voelt ze heus wel dat er iets scheef is, dan komt er een spanning te hangen die je beiden niet lang volhoudt.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:09:38 #122
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130656304
Jaja, TS.. dat is niet zo mooi.

Zoals meerdere mensen hierboven waarschijnlijk al hebben gezegt:
Toegeven aan je verloofde en je relatie proberen te redden. Sportclub opzeggen, hoeveel het ook voor je betekend, je relatie is toch iets waardevoller. Tegen het meisje van de sportclub zou ik zeggen dat dit niet gaat werken, 30 jaar en 15 gaat nooit goedkomen.
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:14:36 #123
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_130656603
meisjes van die leeftijd kunnen heel rijp over komen. Zijn geïnteresseerd in liefde en sex.
Maar dat wil niet zeggen dat ze er goed mee kunnen omgaan.
Dat ze heel volwassen over komt, wil niet zeggen dat ze op emotioneel gebied ook volwassen is.

Overigens wordt het nu gelijk gestopt, dus zal de schade meevallen. Echter lijkt het me goed voor je, als je even over de consequenties nadenkt en wat je nou eigenlijk wou.

Ik zou het zeker aan je verloofde vertellen, want een groot aantal mensen weet er nu al van, dus die komt er sowieso achter.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_130658183
Voor aangifte hoef je niet zo bang te zijn. Met een beetje advocaat kom je hier wel mee weg
  Manager PR/Moderator zaterdag 31 augustus 2013 @ 00:30:54 #125
269689 crew  Viv
pi_130660736
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 23:39 schreef Abloom het volgende:
Voor aangifte hoef je niet zo bang te zijn. Met een beetje advocaat kom je hier wel mee weg
Dat zou ik niet zo stellig beweren, aangezien er sprake was van een ongelijkwaardige relatie (30-jarige medewerker & 15-jarige sportleerling). Om de "zwakkere partij" te beschermen (leerlingen, patiënten) wordt het diegene met de machtspositie zwaar aangerekend wanneer hij of zij over de schreef gaat.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 00:52:51 #126
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_130661609
Grootse klasse op je 30e een meisje van 15 schaken.

Gewoon voor lekker toch, moet kunnen. Moeders moet niet zo zeiken.

Voortaan maar een hotelletje pakken ouwe snoeperd.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 00:57:16 #127
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_130661769
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 00:52 schreef fathank het volgende:
Grootse klasse op je 30e een meisje van 15 schaken.

Gewoon voor lekker toch, moet kunnen. Moeders moet niet zo zeiken.

Voortaan maar een hotelletje pakken ouwe snoeperd.
Sarcasme?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_130662007
Redelijk fout bezig geweest.. Dat je nu al kan zeggen dat je van je fouten geleerd hebt.. Nein mang! Die klap komt veel later pas. Waar je nu mee bezig bent is je zeilen bijstellen om te zien hoe je niet nog verder in de stront zakt. Want je zit er al aardig diep in.

Het huwelijk met je partner kan je wel vergeten. Althans, ligt er ook maar net aan hoe zij het opvat, maar ik vrees het ergste. Daarnaast is het de vraag wat die ouders gaan doen. Maar ik zou me daar allerminst zorgen over maken eerlijk gezegd. Ik zou me in ieder geval zo coöperatief mogelijk opstellen, maar ook daar geldt dat het alle kanten op kan gaan.

Het is even peentjes zweten, maar een intiem moment delen met een veel te jong grietje is wat anders dan elfjarige bruut vernederen. Het is maatschappelijk verwerpelijk ja.. Maar wat geef jij daar om. Jij had het blijkbaar wel naar je zin. En uit je verhaal te horen zij ook. Dat het dan zo'n leeftijdsverschil betreft is misschien een beetje ongelukkig, net tegen die grens van legaal aantikken, maar zo'n enorme ramp is het nou ook weer niet.

En wat is zoenen nou eigenlijk. Ja ja, fout bla bla, te jong etc. Fuck it man. Ik kan me het best voorstellen. De mening van een ander telt niet. Ook niet die van op de vereniging. Zij zijn allerminst belangrijk, tenzij je de moed hoog houdt en het inderdaad zo lang mogelijk wilt uitstellen, het opbiechten naar je vrouw toe.

Ik denk dat je voor je actie moet instaan, maar ook moet bedenken dat je op vrijwel geen compassie what so ever hoeft te rekenen. Ik bedoel, jullie hadden dat moment, niemand anders. Als het echt is dat jullie samen iets deelde, dan heeft niemand daar wat over te zeggen, ondanks dat de leeftijd toch wel een beetje discutabel is.

In het vervolg dus gewoon niet meer doen. Maak je maar op voor een nieuwe toekomst. Doe in het vervolg niet meer zo dom en zoek het in je eigen straatje, als je zo graag wilt rondneuken. Wat gebeurd is is gebeurd. Nu nog hopen dat die ouders er geen al te groot punt van maken en wellicht eieren voor je geld kiezen, leer van je fouten, niet nu maar over twee jaar. Sta wel in voor je zelf.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 04:58:20 #129
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130664579
bah. Je wist hoe het zat met dat meisje en dan toch even proberen. Was dan gewoon vreemdgegaan met een volwassen vrouw. Ik vind dat je gewoon op je blaren moet zitten en de consequenties aanvaarden. En ze zal vast ouder en wijzer zijn voor haar leeftijd maar dat maakt haar juist kwetsbaarder en als volwassen man zou je dat moeten weten. Geen seksleven is géén excuus! Dan zorg je dat daar wat aan gedaan wordt of zoek je een andere partner. Het is kut voor je maar meer ook niet. Zoek hulp als je het idee hebt dat het vooral om het feit ging dat het zo'n jong meisje was maar echt.. niet meer dan terecht dat je niet meer welkom bent bij die vereniging. Dan zoek je maar een andere hobby.

En dat bah is door je beschrijving van het gebeurde met dat meisje, heel glijerig vind ik dat.

[ Bericht 1% gewijzigd door eefje801 op 31-08-2013 05:03:40 ]
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 09:47:09 #130
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_130665541
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Sarcasme?
Valt het kwartje ja?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_130665605
Is die verloving eigenlijk wel zo'n goed idee? Je bent nog niet eens getrouwd en je sexleven is nu al drie keer niks, ze wijst je de hele tijd af, en jullie kunnen er blijkbaar ook niet normaal over praten of iets aan doen, en je vertrouwt haar ook niet met deze issue.
pi_130665950
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, want daar had ik geen zin in, maar wil wel even wat kwijt...

Dat kind is 15, smoorverliefd op jou, en jij zit in n relatie die je helemaal niet kwijt wil en maakt ff flink misbruik van d'r.
Wat een ongelooflijke kutstreek van je!
Nog naast t feit dat het sowieso al nergens op slaat omdat ze véél te jong is en kennelijk ook nog allerlei problemen heeft.

Als ik die ouders was, zou ik je niet eens meer in de buurt willen zien, ook niet om je excuses aan te bieden. :r
compact en kleverig.
pi_130666416
Zoooowwww. Jij hebt je riant in de nesten gewerkt.
Alleen al omdat dit hoe dan ook in het roddelcircuit terecht gaat komen. Het meisje gaat hier niet zo veel schade aan ondervinden. Zij is hoogstens misbruikt door dat "vieze perverse mannetje, die ook wel aan andere tieners binnen de sportclub zal hebben gezeten."
(Je weet hoe dat gaat binnen een roddelcircuit)
Je vriendin zul je het zonder meer moeten zeggen, dit hou je niet geheim (sommige mensen zullen dit graag voor je aan jouw vriendin vertellen, of ze haar nu kennen of niet)
Zij zal op zijn minst not amused zijn.
Met een evt. aangifte zul je wel weg kunnen komen, maar de stempel heb je al gekregen.
dus:
*Je sportclub kun je vergeten

*Je vriendin zal wellicht bij je weggaan

*Men zal jou kennen als die pedofiel ( of je dat nou wel of niet bent, of ebofiel of whatever, in de volksmond ben je gewoon een pedofiel)

* een aangifte. Mocht het evt. toch een veroordeling worden zal je geen bewijs van goed gedrag
meer kunnen krijgen, ik meen in dit soort situatie de komende 12 jaar. Vele banen zul jij nu kunnen vergeten

Wie zich brand moet op de blaren zitten. Op je tanden bijten en alles ondergaan.

Maar ga nu niet het zielige slachtoffer uithangen en een therapie gebruiken om aan de buitenwereld te laten zien dat je er heus spijt van hebt en hier psychologisch mee geholpen moet worden, .
Gevalletje extern geweten. Als je hier mee had weg kunnen komen, en het meisje zou haar mond hebben gehouden, geloof ik niet dat jij maar 1 seconde aan therapie zou hebben gedacht.

Succes het komende half jaar. Er zal nogal wat veranderen in jouw leven.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_130666815
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 12:55 schreef verwarde_man het volgende:
ik hoop eigenlijk om dit enigszins in de kiem te kunnen smoren. Ik denk ook dat niemand binnen de verenging erbij gebaat is dat dit algemeen bekend raakt.
Jij hebt een probleem met grenzen herkennen en bewaken, het is in jouw voordeel om alles in de kiem te smoren, niet in het voordeel van anderen. De vereniging is erbij gebaat als men weet dat jij problemen hebt met grenzen en dat je inschattingsvermogen niet te vertrouwen is. Ik lees een hoop zelfmedelijden en excuses, maar geen echte spijt van wat je hebt gedaan (vooral angst dat het bekend wordt).

En ik hoop dat je verloofde niet met je trouwt, tenzij je een hele hoop dingen aan jezelf verandert. Eerlijkheid, om mee te beginnen.

Onderstaande reactie _O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
- Praat met je vriendin.
- Ga weg bij de sportvereniging.
- Zoek hulp als je denkt dat je daar bij gebaat bent.
- Ga geen activiteiten meer doen waar je veel met minderjarige meisjes in contact komt, want blijkbaar kan je hier niet mee om gaan.

Je neemt nu wel heel erg de afwachtende houding aan om 'geen slapende honden wakker te maken' en de enige actie die je wil ondernemen is met haar ouders praten om te zorgen dat zij het niet openbaar maken.

Je eigen hachje redden dus.
pi_130667121
En dan ook dat 'voor haar leeftijd is ze veel wijzer dan leeftijdsgenoten'. :') Meisjes van 15 weten echt nog niks. Dat je haar fysiek aantrekkelijk vindt, tuurlijk, zeg dat dan. Maar als jij serieus 'leuk met haar kon optrekken' en goede gesprekken kon voeren dan krijg ik al 'n vermoeden van wat voor type jij bent. Meiden van 15 zijn niet volwassen, die moeder heeft groot gelijk.

Ga 't gesprek met haar moeder aan en zeg dat het allemaal niet zo bedoeld was en dat je zelf ook vindt dat er afstand moet zijn.
pi_130667331
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:29 schreef Taurus het volgende:
En dan ook dat 'voor haar leeftijd is ze veel wijzer dan leeftijdsgenoten'. :') Meisjes van 15 weten echt nog niks. Dat je haar fysiek aantrekkelijk vindt, tuurlijk, zeg dat dan. Maar als jij serieus 'leuk met haar kon optrekken' en goede gesprekken kon voeren dan krijg ik al 'n vermoeden van wat voor type jij bent. Meiden van 15 zijn niet volwassen, die moeder heeft groot gelijk.

Ga 't gesprek met haar moeder aan en zeg dat het allemaal niet zo bedoeld was en dat je zelf ook vindt dat er afstand moet zijn.
Is ook gewoon de standaard smoes van mannen die met een jong meisje aanpappen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_130667657
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Is ook gewoon de standaard smoes van mannen die met een jong meisje aanpappen.
Ook vaak 'n bepaald type man. Beetje kneuzig. Normaal gesproken kom je daar echt niet mee weg, ook bij je vrienden niet. Het is niet eens ranzig, het is gewoon 'n beetje triest.
pi_130668185
Je had het beter kunnen ontkennen zo te lezen...you're fucked man :D

Maarja..30 en 15...je had beter moeten weten. Want een zoen komt echt niet zo out of the blue in zo'n situatie, daar heb je vast al wel eens over nagedacht voordat het gebeurde.
pi_130668235
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:52 schreef seasushi het volgende:

deze reactie :')
pi_130668246
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:54 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ook vaak 'n bepaald type man. Beetje kneuzig. Normaal gesproken kom je daar echt niet mee weg, ook bij je vrienden niet. Het is niet eens ranzig, het is gewoon 'n beetje triest.
jups :Y
pi_130668469
Tja TS... leedvermaak is 't beste vermaak zullen we maar zeggen.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:55:58 #142
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130669259
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:19 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

deze reactie :')
Want? Vind het wel een goede genuanceerde reactie van Seasushi
pi_130669336
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:55 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Want? Vind het wel een goede genuanceerde reactie van Seasushi
Ik vind het echt zo'n "ik zal het d'r nog eens ff lekker inwrijven hoe kut het nu allemaal voor je is" mollige verzuurde fokster met kort en pittig kapsel reactie.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:04:12 #144
319979 Fok-it
All is well
pi_130669513
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ik vind het echt zo'n "ik zal het d'r nog eens ff lekker inwrijven hoe kut het nu allemaal voor je is" mollige verzuurde fokster met kort en pittig kapsel reactie.
Zo zijn 9 van de 10 reacties hier. Is natuurlijk ook wel perfect slachtoffer voor iedereen die weer uit hun schulp kan kruipen en af kan geven wat een vies en ziek mannetje TS wel niet. Ook dat is gewoon behoorlijk triest want A: daar heeft hij geen moer aan en B: dat zal hij waarschijnlijk zelf ook wel vinden.

TS ik raad je aan het advies van haar ouders op te volgen en haar sowieso met rust te laten, ook al is die sportvereniging je alles, gewoon weggaan voor het als een lopend vuurtje de ronde gaat.
Wat je relatie betreft zou ik maar serieus overwegen in hoeverre je daar nog toekomst inziet als je tot dit in staat bent.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_130669544
Jammer dat TS verschwunden is
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_130670332
quote:

[..]

Heeft niks met inwrijven te maken. Ik omschrijf wat zijn gevolgen zijn en hoe de omgeving zal reageren, Dit soortgelijk verhaal in mijn omgeving gezien. je gaat gebrandmerkt worden. En het verhaal is uiteindelijk nog veel erger dan de waarheid
ik noem hier niet eens mijn persoonlijke mening.
pi_130670378
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:43 schreef seasushi het volgende:

[..]

Heeft niks met inwrijven te maken. Ik omschrijf wat zijn gevolgen zijn en hoe de omgeving zal reageren, Dit soortgelijk verhaal in mijn omgeving gezien. je gaat gebrandmerkt worden. En het verhaal is uiteindelijk nog veel erger dan de waarheid
ik noem hier niet eens mijn persoonlijke mening.
Maar je vind het stiekem wel heeeel lekker om het allemaal ff op te sommen he? Eerlijk?
pi_130670383
[quote]0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:43 schreef seasushi het volgende:

O ja en dat ik mollig zou zijn heeft verder met mijn posts niks te maken. Maar dat zal dan wel komen omdat ik lang haar heb :')
pi_130670406
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:44 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Maar je vind het stiekem wel heeeel lekker om het allemaal ff op te sommen he? Eerlijk?
Ach niet eens stiekum. >:)
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:55:31 #150
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_130670614
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:57 schreef SugeLucky het volgende:
Ja ik wil net zeggen. Ik heb zo vaak gehoord van meisjes van mijn eigen leeftijd (zo rond de 30) dat ze vaak al met gasten van 20+ een relatie of sex hadden toen ze zelf nog jonger dan 16 waren. Dit komt vrij regelmatig voor.

Dat praat het overigens niet goed. Maar het is minder vreemd dan mensen in dit topic doen voorkomen.
Agreed. Als de situatie zich had voorgedaan in een uitgaansgelegenheid oid en waren ze daar verliefd geworden geen probleem.
Maar:

- Sportschoolmeneer die zijn ego laat oppoetsen op zijn werk.
- Weet dat ze vijftien jaar is
-Buiten het werk met haar afspreekt
-Haar therapeut gaat uithangen
-Met haar naar een park gaat om de romantiek wat op te voeren als voorspel

Helaas kwam het uit voordat het tot seks kwam anders had ts gewoon gezellig doorgegaan het meisje stapelverliefd maken terwijl hij gewoon van plan is om een ander te trouwen en het huwelijk nu al een excuus vindt om vreemd te gaan en zijn toekomstige vrouw al helemaal geen keuze laat. Dan ben je toch echt een natte krant.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:58:44 #151
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130670687
quote:

[..]

hmm valt reuze mee, is een vrij praktische post waar de goede man ook nog wat aan heeft. En wie er achter zo'n post zit is niet relevant, neem toch aan dat je het gedrag van de topic starter niet goedkeurt?
pi_130670794
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

hmm valt reuze mee, is een vrij praktische post waar de goede man ook nog wat aan heeft. En wie er achter zo'n post zit is niet relevant, neem toch aan dat je het gedrag van de topic starter niet goedkeurt?
nee tuurlijk niet
pi_130671907
Hoewel ik het een domme actie van TS vindt zou ik in die positie ook proberen om mijn eigen hachje te redden. Dat kan je TS niet verwijten, zie het als een soort damage control.

Wat ik wel zou doen is direct weggaan bij die vereniging, hou de eer aan jezelf, als je nog eer overhoudt na dit incident.. Probleem is wel hoe je je vriendin dan vertelt dat je van de één op de andere dag opeens weg bent bij die vereniging waar je het altijd zo leuk had.

Onbegrijpelijke fout heb je gemaakt maar succes / sterkte.
pi_130685542
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Dat zou ik niet zo stellig beweren, aangezien er sprake was van een ongelijkwaardige relatie (30-jarige medewerker & 15-jarige sportleerling). Om de "zwakkere partij" te beschermen (leerlingen, patiënten) wordt het diegene met de machtspositie zwaar aangerekend wanneer hij of zij over de schreef gaat.
Ik doelde niet zozeer op de strafbaarheid van de feiten zelf, maar op de bewijslast. Alhoewel TS inmiddels z'n eigen glazen heeft ingegooid door het openbaar te maken.
pi_130689866
Ik heb het topic buiten de OP niet gelezen, maar dit is een typerend voorbeeld van niet handig (zacht gezegd). Tijd om de schepen achter je te verbranden TS en een nieuw leven te beginnen.

Mja het verschijnsel is wel bekend van de literatuur. Lolita's (voor de jongere fokkers onder ons: jailbaits) kunnen het hoofd van gefrustreerde hetromannen behoorlijk op hol brengen. Sex met minderjarigen is zelden een goed idee: de maatschappij maakt gehakt van figuren die zich hier aan schuldig maken en straffen op aanranding zijn ook niet mis.

Maar als het eenmaal gebeurd is, dan moet je de gifbeker leeg drinken totdat die op is. Ik raad je aan om het een plaats te geven, accepteren wat er gebeurd is en van deze fouten leren.
pi_130691918
Gast je bent dubbel zo oud :')
Because you know i'm all about that ass
pi_130695526
Breek alsjeblieft die verloving af. Je wilt haar helemaal geen trouw beloven. Het is echt oneerlijk om nog door te gaan met die relatie.
pi_130697998
De tering wat doet iedereen dramatisch. Dat kind was geen 4 ofzo.
pi_130699333
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:51 schreef Nielsch het volgende:
De tering wat doet iedereen dramatisch. Dat kind was geen 4 ofzo.
15 en 30 kan idd prima ^O^ :')
compact en kleverig.
pi_130709502
Je kan het niet maken om als man van 30 ook maar iets te doen met een meisje van 15. Dat had je natuurlijk iets eerder moeten bedenken.

Zo te lezen is de relatie al zo goed als stuk, jij moet buiten huis je behoeftes vervullen. Wees dus een vent en vertel het tegen je vriend en maak het uit. Dat bespaart iedereen een hoop drama en ellende.
Over 9000!
  zondag 1 september 2013 @ 17:18:45 #161
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_130709938
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:06 schreef pietje9k het volgende:
Je kan het niet maken om als man van 30 ook maar iets te doen met een meisje van 15. Dat had je natuurlijk iets eerder moeten bedenken.

Zo te lezen is de relatie al zo goed als stuk, jij moet buiten huis je behoeftes vervullen. Wees dus een vent en vertel het tegen je vriend en maak het uit. Dat bespaart iedereen een hoop drama en ellende.
Heeft-ie ook nog een vriend, ja?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_130720601
Triest verhaal dit. Ga eerst maar eens aan jezelf werken voordat je jonge meisjes probeert te helpen terwijl je ook al in een onprettige situatie zit met je ''verloofde''. Biecht het op aan haar, maak het uit ( al wordt die moeite je vast al wel bespaard door haar - want ik kan me niet voorstellen dat ze dan nog bij je wil blijven ) en werk dan aan jezelf. Er is verder niemand schuldig aan deze situatie. Als je niet tevreden was met je seksleven moest je daar gewoon over praten met je verloofde. Punt. En hoezo ga je je sowieso verloven als je niet gelukkig bent?
pi_130720770
Is ts nog niet gearriveerd :o Heeft het verhaal een staartje gekregen en is er politie bij gehaald ?? The suspense is killing me
pi_130731873
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:12 schreef formerjellybean het volgende:
Is ts nog niet gearriveerd :o Heeft het verhaal een staartje gekregen en is er politie bij gehaald ?? The suspense is killing me
Haha, ben ik ook wel benieuwd naar. Helaas ben ik bang dat we nooit antwoord krijgen of dat we in ieder geval nog even moeten wachten.
I think, therefore I am.
pi_130733242
Tja TS dat is mooi stom he. Geloof me iedere 15/16 jarige kan heel volwassen overkomen als ze dat willen maar toch zijn ze dat nog niet helemaal. Ik werk iedere week met een groep pubers. En zelfs bij degene waarvan je denkt dat zijn echt de 'volwassene' van de groep merk je dat ze bij besluiten nemen nog niet goed alle consequenties kunnen overzien en wat daar de gevolgen van zouden kunnen zijn.

Maargoed dat kan ik dit geval een man van 30 ook niet...

Vertel het je verloofde, want wat geeft het jou voor recht om zoiets groots wat je waarschijnlijk nog heel lang gaat achtervolgen te verzwijgen voor haar? Straks komt ze erachter als jullie getrouwd zijn. Grote dure scheiding en ze zal zich nog meer bedrogen voelen. En geloof me ze komt erachter dat kan niet anders.

Stop met je eigen straatje schoonvegen want je klinkt hier en daar behoorlijk egoïstisch.

Ik hoop niet dat je werkt in een sector waar je een VOG voor het werken met kinderen nodig hebt ofzo of bij de sportclub. Want dat kun je vergeten mocht het op een aangifte uitlopen.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 2 september 2013 @ 09:07:48 #166
206580 Luxuria
pi_130733990
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 12:49 schreef verwarde_man het volgende:
Ons seksleven zit al enige tijd in het slob, en na heel veel afwijzingen werd de nood me zo hoog dat ik kijk naar andere 'kansen'.
En dit zinnetje ook he in de OP :') :r
  maandag 2 september 2013 @ 09:09:12 #167
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_130734011
quote:
13s.gif Op maandag 2 september 2013 09:07 schreef Luxuria het volgende:

[..]

En dit zinnetje ook he in de OP :') :r
Nou echt. Een man die seks wil, heb je het ooit zo zout gevreten??
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_130734187
quote:
13s.gif Op zondag 1 september 2013 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

15 en 30 kan idd prima ^O^ :')
Ik ken ook een stelletje, dat op die leeftijd een relatie kreeg. Zij 15 en hij 30 Had nogal wat voeten in de aarde, maar zijn inmiddels 13 jaar samen en hebben drie kinderen ^O^

Maar, mijn God, ik had niet in hun schoenen willen staan in die tijd..

Maar zij was ook heel volwassen in die tijd en haar tijd vooruit. Het is zeker niet zo dat elke 15 jarige nog met Barbie speelt. Maar normaal wordt het zeker niet gezien, althans niet in het westen.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_130734318
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:12 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat 'ie in een klein verhoorkamertje alles uit heeft moeten leggen.

Wie is ook al aan het googelen met de info uit de op?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 2 september 2013 @ 09:34:11 #170
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_130734375
Oplossing; verhuizen naar de andere kant van het land.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 2 september 2013 @ 09:51:23 #171
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130734672
Ben benieuwd of TS het aan z'n verloofde heeft verteld.

Wat mij wel stap 1 lijkt te zijn aangezien het verhaal al de ronde gaat. Gok niet dat de ouders het heel stil gaan houden.

Qua vereniging, geen idee hoe de contacten van die ouders daar zijn en wat zij verder voor stappen gaan ondernemen of dat het vooral een uiting van woede was en nu het weekend is overgewaaid en ze ze nog meer met het kind gepraat hebben dat de meeste woede (juridische stappen ondernemen) ook wel verdwenen is.
Maar zo niet, dan zou ik maar een tijdje wegblijven van de vereniging.
pi_130736095
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:21 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Ik ken ook een stelletje, dat op die leeftijd een relatie kreeg. Zij 15 en hij 30 Had nogal wat voeten in de aarde, maar zijn inmiddels 13 jaar samen en hebben drie kinderen ^O^

Maar, mijn God, ik had niet in hun schoenen willen staan in die tijd..

Maar zij was ook heel volwassen in die tijd en haar tijd vooruit. Het is zeker niet zo dat elke 15 jarige nog met Barbie speelt. Maar normaal wordt het zeker niet gezien, althans niet in het westen.
dat jij n stelletje kent dat zo begonnen is, wil nog niet zeggen dat er niks mis mee is.
compact en kleverig.
pi_130736372
Had die 30-jarige ook een verloofde?
  Redactie Games maandag 2 september 2013 @ 11:21:31 #174
181272 crew  Noppie2000
pi_130736595
TS is een troll joh. Eerst geeft hij aan niet te weten naar wie hij moet stappen binnen de vereniging, maar later geeft hij aan direct naar iemand te zijn toegestapt die het niet nodig achtte directe sancties op te leggen.

Feiten kloppen niet in het verhaal, ik neem het niet serieus meer.

En mocht het wel waar zijn en heb ik het mis: bah TS, bah.
pi_130738753
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat jij n stelletje kent dat zo begonnen is, wil nog niet zeggen dat er niks mis mee is.
In sommige gevallen dus duidelijk wel, zijn beide erg gelukkig. Het is altijd de omgeving die last heeft en oordeelt, niet de personen in kwestie. Daarbij is het ook zo dat stellen dat iets mis is eveneens van de omgeving afkomstig is.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_130739445
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2013 09:34 schreef GSbrder het volgende:
Oplossing; verhuizen naar de andere kant van het land.
van de EU.
pi_130840711
en nu?
  donderdag 5 september 2013 @ 10:07:35 #178
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130840741
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:06 schreef pietjetiet het volgende:
en nu?
Nu ga jij een mop vertellen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_130841189
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nu ga jij een mop vertellen.
Een man komt thuis en ziet z\'n vriendin haar koffers pakken:
Wat doe jij nou??
Dat zie je toch! Ik ga weg; ik ben er net achter gekomen wat jij bent! Een pedofiel!
Poeh zeg; wat een groot woord voor een meisje van 7!
pi_130841204
En hoe staat het er mee?
pi_130843302
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:26 schreef pietjetiet het volgende:

[..]

Een man komt thuis en ziet z\'n vriendin haar koffers pakken:
Wat doe jij nou??
Dat zie je toch! Ik ga weg; ik ben er net achter gekomen wat jij bent! Een pedofiel!
Poeh zeg; wat een groot woord voor een meisje van 7!
Ik moest een beetje lachen om je grapje.
Heel eventjes maar hoor...
pi_130909522
Ik zie het probleem niet. Het is niet dat hij zijn kloppende lid in de fontein der eeuwige jeugd heeft ondergedompeld...
TS was helemaal niet de lul geweest, als hij vanaf het begin alles had ontkend. Nu is de situatie wat gecompliceerder geworden door een bekentenis af te leggen op een voicemail. Serieus!? Wat was je denkende TS??

Anyway, zijn aanstaande verwaarloost hem seksueel. Dit is een misdaad tegen mannen en lokt vreemdgaan uit. Is het geil om dat met een 15 jarige meisje te doen? Jazeker! Is het slim? Nee, niet echt.

Gewoon negeren en ontkennen vanaf nu... Je verloofde? Liegen als je haar wilt behouden. Maar waarom wil je haar behouden? Seks is, zoals je zelf al hebt gemerkt, een ZEER belangrijk onderdeel van een relatie. Iedereen die het tegendeel beweert komt daar of zelf ooit wel achter (en heeft dan dezelfde fantasieen over geile meisjes) of zijn afgeschreven, te dikke huisvrouwtjes met een kort pittig kapsel.
  Redactie Games zaterdag 7 september 2013 @ 08:38:22 #183
181272 crew  Noppie2000
pi_130909698
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 07:51 schreef RorySensei het volgende:

Anyway, zijn aanstaande verwaarloost hem seksueel Dit is een misdaad tegen mannen en lokt vreemdgaan uit. Is het geil om dat met een 15 jarige meisje te doen? Jazeker! Is het slim? Nee, niet echt.
Vreemdgaan uitlokken :') geil om 15 jarige meisjes te neuken ;(
  zaterdag 7 september 2013 @ 08:40:17 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130909708
quote:
Ik zie het probleem niet. Het is niet dat hij zijn kloppende lid in de fontein der eeuwige jeugd heeft ondergedompeld...
TS was helemaal niet de lul geweest, als hij vanaf het begin alles had ontkend. Nu is de situatie wat gecompliceerder geworden door een bekentenis af te leggen op een voicemail. Serieus!? Wat was je denkende TS??

Anyway, zijn aanstaande verwaarloost hem seksueel. Dit is een misdaad tegen mannen en lokt vreemdgaan uit. Is het geil om dat met een 15 jarige meisje te doen? Jazeker! Is het slim? Nee, niet echt.

Gewoon negeren en ontkennen vanaf nu... Je verloofde? Liegen als je haar wilt behouden. Maar waarom wil je haar behouden? Seks is, zoals je zelf al hebt gemerkt, een ZEER belangrijk onderdeel van een relatie. Iedereen die het tegendeel beweert komt daar of zelf ooit wel achter (en heeft dan dezelfde fantasieen over geile meisjes) of zijn afgeschreven, te dikke huisvrouwtjes met een kort pittig kapsel.
Ontkennen en liegen. Dat is iets voor seksueel gefrustreerde ventjes zonder echte ballen, die op viezige manieren aan hun gerief proberen te komen.
pi_130910294
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 08:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ontkennen en liegen. Dat is iets voor seksueel gefrustreerde ventjes zonder echte ballen, die op viezige manieren aan hun gerief proberen te komen.
En hoe denk je dat deze seksuele frustratie is ontstaan? Dat is nou het enige punt van TS wat ik eerlijk kan begrijpen. Je partner verwaarloost je seksueel, je doet nog zo je best, maar het haalt allemaal niets uit (en dan heb ik het niet over iets leuks organiseren met het doel om daarna seks te hebben). Zo kortzichtig denk ik nou ook weer niet. Als voor de rest alles wel ok is, wil je er niet aan om de relatie te verbreken en de zekerheid te verliezen, maar de drang naar intimiteit blijft. Dat gaat verder dan alleen even je zaad lozen, zoas veel vrouwen wellicht denken...

Vreemdgaan uilokken, jazeker (en ik spreek uit ervaring). Dat doen met een 15 jarig meisje? Nee, dat is niet mijn ding... Maar hoeveel seksueel verwaarsloosde mannen fantaseren nier over seks met een mooi jong meisje?
Het is niet dat TS een 8 jarig meisje naar een afgelegen plek heeft gelokt, zijn donkere lusten bruut heeft gebotvierd en haar half dood heeft achter gelaten in een verlaten weiland.
Zo wordt hij namelijk wel aan de schandpaal genageld nu en dat is naar mijn mening niet terecht...
pi_130910320
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 08:38 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel levenservaring je hebt of wat je hebt meegemaakt, maar neem mijn commentaar niet TE serieus. De kern van waarheid zit er wel in. Zie mijn andere reactie... Iedereen heeft zijn eigen standaarden en het betreft een mening, geen feit.
  zaterdag 7 september 2013 @ 09:57:29 #187
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130910323
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 09:54 schreef RorySensei het volgende:

[..]

En hoe denk je dat deze seksuele frustratie is ontstaan? Dat is nou het enige punt van TS wat ik eerlijk kan begrijpen. Je partner verwaarloost je seksueel, je doet nog zo je best, maar het haalt allemaal niets uit (en dan heb ik het niet over iets leuks organiseren met het doel om daarna seks te hebben). Zo kortzichtig denk ik nou ook weer niet. Als voor de rest alles wel ok is, wil je er niet aan om de relatie te verbreken en de zekerheid te verliezen, maar de drang naar intimiteit blijft. Dat gaat verder dan alleen even je zaad lozen, zoas veel vrouwen wellicht denken...

Vreemdgaan uilokken, jazeker (en ik spreek uit ervaring). Dat doen met een 15 jarig meisje? Nee, dat is niet mijn ding... Maar hoeveel seksueel verwaarsloosde mannen fantaseren nier over seks met een mooi jong meisje?
Het is niet dat TS een 8 jarig meisje naar een afgelegen plek heeft gelokt, zijn donkere lusten bruut heeft gebotvierd en haar half dood heeft achter gelaten in een verlaten weiland.
Zo wordt hij namelijk wel aan de schandpaal genageld nu en dat is naar mijn mening niet terecht...
Je mist de kern van mijn reactie: het ontkennen en liegen.

Als je seksueel niet aan je trekken komt, dan doe je daar iets aan. En dan bedoel ik niet een minderjarig meisje verleiden en er daarna over gaan liegen als een lafbek.
pi_130910326
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 08:38 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Volgens mij kwam er nog een stukje achteraan
quote:
Is het slim? Nee, niet echt.
pi_130910523
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 09:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je mist de kern van mijn reactie: het ontkennen en liegen.

Als je seksueel niet aan je trekken komt, dan doe je daar iets aan. En dan bedoel ik niet een minderjarig meisje verleiden en er daarna over gaan liegen als een lafbek.
Ik heb een tijd langs het zandpad (de wallen van Utrecht) gewoond. Het is daar `s ochtends, `s middags, `s avonds en midden in de nacht druk. Enig idee hoeveel auto`s/fietsen daar zijn met kinderzitjes? Dat zijn echt niet allemaal alleenstaande vaders. Deze mannen houden van hun gezin, maar komen iets tekort en dat iets is wel echt belangrijk in een relatie voor velen. Ik geloof niet dat al deze mannen er eerlijk voor uitkomen. Waarom? Het zou alles kapot maken. Ze zijn goede vaders en echtgenoten, maar voor de seks (die ze niet meer krijgen van hun vrouw), gaan ze ergens anders naar toe. Eerlijkheid duurt niet altijd het langst in mijn mening en maakt soms meer kapot dan de waarheid. Iedereen heeft zijn/haar eigen geheimen.

Een 15-jarig meisjes `verleiden`, tsja.. Dat zou niet mijn keuze zijn, maar het is nou niet een wereld schokkend misdijf wat moet worden berecht in het internationale gerechtshof van Den Haag. En al helemaal niet als het slechts gaat om zoenen... Het is zo makkelijk om termen te schreeuwen via internet en de commentaren hier zijn absoluut niet realistisch...
pi_130910562
quote:

Is het geil om dat met een 15 jarige meisje te doen? Jazeker! Is het slim? Nee, niet echt.

:')
ze zijn fucking nice.
pi_130910669
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 09:54 schreef RorySensei het volgende:
Dat gaat verder dan alleen even je zaad lozen, zoas veel vrouwen wellicht denken...
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:16 schreef RorySensei het volgende:
maar voor de seks (die ze niet meer krijgen van hun vrouw), gaan ze ergens anders naar toe.
Uh...
pi_130910733
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:27 schreef Brocco_Li het volgende:

[..]

[..]

Uh...
Kortzichtig?
Zaadlozen kan in een tissue... Genegenheid, veleiding, complimentjes, intimiteit, (wederzijds) verlangen. Is dat hetzelfde als even snel je zaad lozen?
pi_130910749
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:31 schreef RorySensei het volgende:

[..]

Kortzichtig?
Zaadlozen kan in een tissue... Genegenheid, veleiding, complimentjes, intimiteit, (wederzijds) verlangen. Is dat hetzelfde als even snel je zaad lozen?
Met een hoer? Ja.
pi_130910916
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:33 schreef Brocco_Li het volgende:

[..]

Met een hoer? Ja.
Met een hoer kan je een relatie simuleren, als je dat wilt en genoeg betaalt. En het gaat om AANDACHT van een vrouw... Daarnaast ging mijn commentaar niet alleen over hoeren, het diende als een voorbeeld...
  zaterdag 7 september 2013 @ 12:37:58 #195
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130913114
quote:

[..]

Ik heb een tijd langs het zandpad (de wallen van Utrecht) gewoond. Het is daar `s ochtends, `s middags, `s avonds en midden in de nacht druk. Enig idee hoeveel auto`s/fietsen daar zijn met kinderzitjes? Dat zijn echt niet allemaal alleenstaande vaders. Deze mannen houden van hun gezin, maar komen iets tekort en dat iets is wel echt belangrijk in een relatie voor velen. Ik geloof niet dat al deze mannen er eerlijk voor uitkomen. Waarom? Het zou alles kapot maken. Ze zijn goede vaders en echtgenoten, maar voor de seks (die ze niet meer krijgen van hun vrouw), gaan ze ergens anders naar toe. Eerlijkheid duurt niet altijd het langst in mijn mening en maakt soms meer kapot dan de waarheid. Iedereen heeft zijn/haar eigen geheimen.

Een 15-jarig meisjes `verleiden`, tsja.. Dat zou niet mijn keuze zijn, maar het is nou niet een wereld schokkend misdijf wat moet worden berecht in het internationale gerechtshof van Den Haag. En al helemaal niet als het slechts gaat om zoenen... Het is zo makkelijk om termen te schreeuwen via internet en de commentaren hier zijn absoluut niet realistisch...
Jij praat het goed en je moedigt aan om erover te liegen. Dat vind ik treurig.
pi_130913559
quote:

[..]

Dit!
pi_130913573
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij praat het goed en je moedigt aan om erover te liegen. Dat vind ik treurig.
Het is gewoon slimmer om erover te liegen...klaar... bekennen is per definitie dom want je bereikt er niks mee en je krijgt er alleen maar gezeik mee.

Enige wat wel heel erg achterbaks is van ontkennen is dat het meisje dan ook nog als leugenaar gezien kan worden. En dat moet je niet willen als je dan toch zo dom bent geweest om het te doen. Maar voor de rest heeft bekennen 0 voordelen en 100 nadelen en visa versa. Maar hoe dan ook was het meisje er zelf ook bij en is alles wel vrijwillig gegaan. Je kunt de schuld ook niet voor 100% bij TS leggen..maar wel voor meer dan 50 aangezien hij degene is die "verstandig" zou moeten zijn.
  zaterdag 7 september 2013 @ 12:59:12 #198
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130913607
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:57 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Dit!
Wat nou, 'dit!' Wie heeft het over een internationaal gerechtshof? :')
pi_130913641
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat nou, 'dit!' Wie heeft het over een internationaal gerechtshof? :')
Nee niks...dat is slecht een extreem voorbeeld van de poster om aan te duiden dat het geen slimme actie is...hardstikke dom...maar zoenen met een meisje van 15....tjah...who cares uiteindelijk (op de ouders na).
  zaterdag 7 september 2013 @ 13:01:34 #200
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130913666
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:57 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Het is gewoon slimmer om erover te liegen...klaar... bekennen is per definitie dom want je bereikt er niks mee en je krijgt er alleen maar gezeik mee.

Enige wat wel heel erg achterbaks is van ontkennen is dat het meisje dan ook nog als leugenaar gezien kan worden. En dat moet je niet willen als je dan toch zo dom bent geweest om het te doen. Maar voor de rest heeft bekennen 0 voordelen en 100 nadelen en visa versa. Maar hoe dan ook was het meisje er zelf ook bij en is alles wel vrijwillig gegaan.
Heb jij het topic wel gelezen? Haar ouders weten het al, hij heeft het ook toegegeven. Maar volgens deze user moet hij het nu alsnog gaan ontkennen en erover liegen.

Goed punt van je dat dat het meisje van 15 in een lastige situatie brengt. Vind je het nu nog steeds zo'n goed advies?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')