abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:58:44 #151
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130670687
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ik vind het echt zo'n "ik zal het d'r nog eens ff lekker inwrijven hoe kut het nu allemaal voor je is" mollige verzuurde fokster met kort en pittig kapsel reactie.
hmm valt reuze mee, is een vrij praktische post waar de goede man ook nog wat aan heeft. En wie er achter zo'n post zit is niet relevant, neem toch aan dat je het gedrag van de topic starter niet goedkeurt?
pi_130670794
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

hmm valt reuze mee, is een vrij praktische post waar de goede man ook nog wat aan heeft. En wie er achter zo'n post zit is niet relevant, neem toch aan dat je het gedrag van de topic starter niet goedkeurt?
nee tuurlijk niet
pi_130671907
Hoewel ik het een domme actie van TS vindt zou ik in die positie ook proberen om mijn eigen hachje te redden. Dat kan je TS niet verwijten, zie het als een soort damage control.

Wat ik wel zou doen is direct weggaan bij die vereniging, hou de eer aan jezelf, als je nog eer overhoudt na dit incident.. Probleem is wel hoe je je vriendin dan vertelt dat je van de één op de andere dag opeens weg bent bij die vereniging waar je het altijd zo leuk had.

Onbegrijpelijke fout heb je gemaakt maar succes / sterkte.
pi_130685542
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Dat zou ik niet zo stellig beweren, aangezien er sprake was van een ongelijkwaardige relatie (30-jarige medewerker & 15-jarige sportleerling). Om de "zwakkere partij" te beschermen (leerlingen, patiënten) wordt het diegene met de machtspositie zwaar aangerekend wanneer hij of zij over de schreef gaat.
Ik doelde niet zozeer op de strafbaarheid van de feiten zelf, maar op de bewijslast. Alhoewel TS inmiddels z'n eigen glazen heeft ingegooid door het openbaar te maken.
pi_130689866
Ik heb het topic buiten de OP niet gelezen, maar dit is een typerend voorbeeld van niet handig (zacht gezegd). Tijd om de schepen achter je te verbranden TS en een nieuw leven te beginnen.

Mja het verschijnsel is wel bekend van de literatuur. Lolita's (voor de jongere fokkers onder ons: jailbaits) kunnen het hoofd van gefrustreerde hetromannen behoorlijk op hol brengen. Sex met minderjarigen is zelden een goed idee: de maatschappij maakt gehakt van figuren die zich hier aan schuldig maken en straffen op aanranding zijn ook niet mis.

Maar als het eenmaal gebeurd is, dan moet je de gifbeker leeg drinken totdat die op is. Ik raad je aan om het een plaats te geven, accepteren wat er gebeurd is en van deze fouten leren.
pi_130691918
Gast je bent dubbel zo oud :')
Because you know i'm all about that ass
pi_130695526
Breek alsjeblieft die verloving af. Je wilt haar helemaal geen trouw beloven. Het is echt oneerlijk om nog door te gaan met die relatie.
pi_130697998
De tering wat doet iedereen dramatisch. Dat kind was geen 4 ofzo.
pi_130699333
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:51 schreef Nielsch het volgende:
De tering wat doet iedereen dramatisch. Dat kind was geen 4 ofzo.
15 en 30 kan idd prima ^O^ :')
compact en kleverig.
pi_130709502
Je kan het niet maken om als man van 30 ook maar iets te doen met een meisje van 15. Dat had je natuurlijk iets eerder moeten bedenken.

Zo te lezen is de relatie al zo goed als stuk, jij moet buiten huis je behoeftes vervullen. Wees dus een vent en vertel het tegen je vriend en maak het uit. Dat bespaart iedereen een hoop drama en ellende.
Over 9000!
  zondag 1 september 2013 @ 17:18:45 #161
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_130709938
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:06 schreef pietje9k het volgende:
Je kan het niet maken om als man van 30 ook maar iets te doen met een meisje van 15. Dat had je natuurlijk iets eerder moeten bedenken.

Zo te lezen is de relatie al zo goed als stuk, jij moet buiten huis je behoeftes vervullen. Wees dus een vent en vertel het tegen je vriend en maak het uit. Dat bespaart iedereen een hoop drama en ellende.
Heeft-ie ook nog een vriend, ja?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_130720601
Triest verhaal dit. Ga eerst maar eens aan jezelf werken voordat je jonge meisjes probeert te helpen terwijl je ook al in een onprettige situatie zit met je ''verloofde''. Biecht het op aan haar, maak het uit ( al wordt die moeite je vast al wel bespaard door haar - want ik kan me niet voorstellen dat ze dan nog bij je wil blijven ) en werk dan aan jezelf. Er is verder niemand schuldig aan deze situatie. Als je niet tevreden was met je seksleven moest je daar gewoon over praten met je verloofde. Punt. En hoezo ga je je sowieso verloven als je niet gelukkig bent?
pi_130720770
Is ts nog niet gearriveerd :o Heeft het verhaal een staartje gekregen en is er politie bij gehaald ?? The suspense is killing me
pi_130731873
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:12 schreef formerjellybean het volgende:
Is ts nog niet gearriveerd :o Heeft het verhaal een staartje gekregen en is er politie bij gehaald ?? The suspense is killing me
Haha, ben ik ook wel benieuwd naar. Helaas ben ik bang dat we nooit antwoord krijgen of dat we in ieder geval nog even moeten wachten.
I think, therefore I am.
pi_130733242
Tja TS dat is mooi stom he. Geloof me iedere 15/16 jarige kan heel volwassen overkomen als ze dat willen maar toch zijn ze dat nog niet helemaal. Ik werk iedere week met een groep pubers. En zelfs bij degene waarvan je denkt dat zijn echt de 'volwassene' van de groep merk je dat ze bij besluiten nemen nog niet goed alle consequenties kunnen overzien en wat daar de gevolgen van zouden kunnen zijn.

Maargoed dat kan ik dit geval een man van 30 ook niet...

Vertel het je verloofde, want wat geeft het jou voor recht om zoiets groots wat je waarschijnlijk nog heel lang gaat achtervolgen te verzwijgen voor haar? Straks komt ze erachter als jullie getrouwd zijn. Grote dure scheiding en ze zal zich nog meer bedrogen voelen. En geloof me ze komt erachter dat kan niet anders.

Stop met je eigen straatje schoonvegen want je klinkt hier en daar behoorlijk egoïstisch.

Ik hoop niet dat je werkt in een sector waar je een VOG voor het werken met kinderen nodig hebt ofzo of bij de sportclub. Want dat kun je vergeten mocht het op een aangifte uitlopen.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 2 september 2013 @ 09:07:48 #166
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_130733990
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 12:49 schreef verwarde_man het volgende:
Ons seksleven zit al enige tijd in het slob, en na heel veel afwijzingen werd de nood me zo hoog dat ik kijk naar andere 'kansen'.
En dit zinnetje ook he in de OP :') :r
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 2 september 2013 @ 09:09:12 #167
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_130734011
quote:
13s.gif Op maandag 2 september 2013 09:07 schreef Luxuria het volgende:

[..]

En dit zinnetje ook he in de OP :') :r
Nou echt. Een man die seks wil, heb je het ooit zo zout gevreten??
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_130734187
quote:
13s.gif Op zondag 1 september 2013 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

15 en 30 kan idd prima ^O^ :')
Ik ken ook een stelletje, dat op die leeftijd een relatie kreeg. Zij 15 en hij 30 Had nogal wat voeten in de aarde, maar zijn inmiddels 13 jaar samen en hebben drie kinderen ^O^

Maar, mijn God, ik had niet in hun schoenen willen staan in die tijd..

Maar zij was ook heel volwassen in die tijd en haar tijd vooruit. Het is zeker niet zo dat elke 15 jarige nog met Barbie speelt. Maar normaal wordt het zeker niet gezien, althans niet in het westen.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_130734318
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:12 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat 'ie in een klein verhoorkamertje alles uit heeft moeten leggen.

Wie is ook al aan het googelen met de info uit de op?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 2 september 2013 @ 09:34:11 #170
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_130734375
Oplossing; verhuizen naar de andere kant van het land.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 2 september 2013 @ 09:51:23 #171
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130734672
Ben benieuwd of TS het aan z'n verloofde heeft verteld.

Wat mij wel stap 1 lijkt te zijn aangezien het verhaal al de ronde gaat. Gok niet dat de ouders het heel stil gaan houden.

Qua vereniging, geen idee hoe de contacten van die ouders daar zijn en wat zij verder voor stappen gaan ondernemen of dat het vooral een uiting van woede was en nu het weekend is overgewaaid en ze ze nog meer met het kind gepraat hebben dat de meeste woede (juridische stappen ondernemen) ook wel verdwenen is.
Maar zo niet, dan zou ik maar een tijdje wegblijven van de vereniging.
pi_130736095
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:21 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Ik ken ook een stelletje, dat op die leeftijd een relatie kreeg. Zij 15 en hij 30 Had nogal wat voeten in de aarde, maar zijn inmiddels 13 jaar samen en hebben drie kinderen ^O^

Maar, mijn God, ik had niet in hun schoenen willen staan in die tijd..

Maar zij was ook heel volwassen in die tijd en haar tijd vooruit. Het is zeker niet zo dat elke 15 jarige nog met Barbie speelt. Maar normaal wordt het zeker niet gezien, althans niet in het westen.
dat jij n stelletje kent dat zo begonnen is, wil nog niet zeggen dat er niks mis mee is.
compact en kleverig.
pi_130736372
Had die 30-jarige ook een verloofde?
  Redactie Games maandag 2 september 2013 @ 11:21:31 #174
181272 crew  Noppie2000
pi_130736595
TS is een troll joh. Eerst geeft hij aan niet te weten naar wie hij moet stappen binnen de vereniging, maar later geeft hij aan direct naar iemand te zijn toegestapt die het niet nodig achtte directe sancties op te leggen.

Feiten kloppen niet in het verhaal, ik neem het niet serieus meer.

En mocht het wel waar zijn en heb ik het mis: bah TS, bah.
pi_130738753
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat jij n stelletje kent dat zo begonnen is, wil nog niet zeggen dat er niks mis mee is.
In sommige gevallen dus duidelijk wel, zijn beide erg gelukkig. Het is altijd de omgeving die last heeft en oordeelt, niet de personen in kwestie. Daarbij is het ook zo dat stellen dat iets mis is eveneens van de omgeving afkomstig is.
“When there is no desire, all things are at peace.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')