hmm valt reuze mee, is een vrij praktische post waar de goede man ook nog wat aan heeft. En wie er achter zo'n post zit is niet relevant, neem toch aan dat je het gedrag van de topic starter niet goedkeurt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo'n "ik zal het d'r nog eens ff lekker inwrijven hoe kut het nu allemaal voor je is" mollige verzuurde fokster met kort en pittig kapsel reactie.
nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
hmm valt reuze mee, is een vrij praktische post waar de goede man ook nog wat aan heeft. En wie er achter zo'n post zit is niet relevant, neem toch aan dat je het gedrag van de topic starter niet goedkeurt?
Ik doelde niet zozeer op de strafbaarheid van de feiten zelf, maar op de bewijslast. Alhoewel TS inmiddels z'n eigen glazen heeft ingegooid door het openbaar te maken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo stellig beweren, aangezien er sprake was van een ongelijkwaardige relatie (30-jarige medewerker & 15-jarige sportleerling). Om de "zwakkere partij" te beschermen (leerlingen, patiënten) wordt het diegene met de machtspositie zwaar aangerekend wanneer hij of zij over de schreef gaat.
15 en 30 kan idd primaquote:Op zondag 1 september 2013 11:51 schreef Nielsch het volgende:
De tering wat doet iedereen dramatisch. Dat kind was geen 4 ofzo.
Heeft-ie ook nog een vriend, ja?quote:Op zondag 1 september 2013 17:06 schreef pietje9k het volgende:
Je kan het niet maken om als man van 30 ook maar iets te doen met een meisje van 15. Dat had je natuurlijk iets eerder moeten bedenken.
Zo te lezen is de relatie al zo goed als stuk, jij moet buiten huis je behoeftes vervullen. Wees dus een vent en vertel het tegen je vriend en maak het uit. Dat bespaart iedereen een hoop drama en ellende.
Haha, ben ik ook wel benieuwd naar. Helaas ben ik bang dat we nooit antwoord krijgen of dat we in ieder geval nog even moeten wachten.quote:Op zondag 1 september 2013 21:12 schreef formerjellybean het volgende:
Is ts nog niet gearriveerdHeeft het verhaal een staartje gekregen en is er politie bij gehaald ?? The suspense is killing me
En dit zinnetje ook he in de OPquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:49 schreef verwarde_man het volgende:
Ons seksleven zit al enige tijd in het slob, en na heel veel afwijzingen werd de nood me zo hoog dat ik kijk naar andere 'kansen'.
Nou echt. Een man die seks wil, heb je het ooit zo zout gevreten??quote:
Ik ken ook een stelletje, dat op die leeftijd een relatie kreeg. Zij 15 en hij 30 Had nogal wat voeten in de aarde, maar zijn inmiddels 13 jaar samen en hebben drie kinderenquote:
Ik denk dat 'ie in een klein verhoorkamertje alles uit heeft moeten leggen.quote:Op zondag 1 september 2013 21:12 schreef formerjellybean het volgende:
Is ts nog niet gearriveerdHeeft het verhaal een staartje gekregen en is er politie bij gehaald ?? The suspense is killing me
dat jij n stelletje kent dat zo begonnen is, wil nog niet zeggen dat er niks mis mee is.quote:Op maandag 2 september 2013 09:21 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Ik ken ook een stelletje, dat op die leeftijd een relatie kreeg. Zij 15 en hij 30 Had nogal wat voeten in de aarde, maar zijn inmiddels 13 jaar samen en hebben drie kinderen![]()
Maar, mijn God, ik had niet in hun schoenen willen staan in die tijd..
Maar zij was ook heel volwassen in die tijd en haar tijd vooruit. Het is zeker niet zo dat elke 15 jarige nog met Barbie speelt. Maar normaal wordt het zeker niet gezien, althans niet in het westen.
In sommige gevallen dus duidelijk wel, zijn beide erg gelukkig. Het is altijd de omgeving die last heeft en oordeelt, niet de personen in kwestie. Daarbij is het ook zo dat stellen dat iets mis is eveneens van de omgeving afkomstig is.quote:Op maandag 2 september 2013 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat jij n stelletje kent dat zo begonnen is, wil nog niet zeggen dat er niks mis mee is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |