het is jouw schuld maar als je haar er niet mee 'belast' geef je haar dus niet de optie eigen keuzes te maken gebaseerd op openheid van feitenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:04 schreef verwarde_man het volgende:
[..]
Ik twijfel daarover. Aan de ene kant vind ik dat het hoort bij een eerlijke oprechte relatie om hierover ook eerlijk te zijn. Aan de andere kant hecht ik waarde aan de 'school' die stelt dat het mijn schuld is, dus ook mijn schuldgevoel, en dat ik haar er niet mee moet belasten.
Bedankt voor dit inzicht.. Je hebt gelijk dat het anders is maar aan de andere kant; de sportvereniging is in een andere plaats en zij heeft er geen enkele betrokkenheid bij.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd wel even anders dan 'gewoon' vreemdgaan. Ik vind dat je verloofde hierbij het recht heeft het te weten. Zeker omdat er zeer binnenkort verschillende mensen zijn die het weten en vroeger of later gaat je verloofde het te horen krijgen. En geloof me, als ze er later achter komt, gaat ze je dat niet in dank afnemen. Nu waarschijnlijk ook niet, maar dan heel zeker niet.
Klopt, zo ervaar ik het nu ook..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:06 schreef Poem het volgende:
[..]
Je durft het haar niet te vertellen. Zij verdient beter en je dat weet je.
Lafbekkerig genoeg; ja, daar zit ik inderdaad aan te denken.quote:Wat wil je dan? Het haar niet vertellen, met haar trouwen en de rest van jullie levens dit voor haar geheim houden?
Ze gaat er achter komen en als ze het niet eerst van jou heeft gehoord, ben je helemáál de klootzak.
Zou jij het willen weten als je verloofde zich in deze situatie had gewerkt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:08 schreef verwarde_man het volgende:
[..]
Bedankt voor dit inzicht.. Je hebt gelijk dat het anders is maar aan de andere kant; de sportvereniging is in een andere plaats en zij heeft er geen enkele betrokkenheid bij.
Daar gaat het helemaal niet om, die sportvereniging en de kleinere kans dat ze het via die vereniging hoort. Je denkt niet in haar belang, maar alleen in het jouwe!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:08 schreef verwarde_man het volgende:
[..]
Bedankt voor dit inzicht.. Je hebt gelijk dat het anders is maar aan de andere kant; de sportvereniging is in een andere plaats en zij heeft er geen enkele betrokkenheid bij.
Ik vind je heel erg naief en je denkt steeds slim te zijn door het te verzwijgen en smoesjes te verzinnen van oh dat is verder geloof me , dat soort verhalen komen uit .quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:08 schreef verwarde_man het volgende:
[..]
dit maakt voor mij duidelijk dat je enkel bang en evrward bent omdat het uitgekomen is. Was dit niet uitgekomen dan was je zeker met haar in bed beland en weet ik wat niet nog meer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:08 schreef verwarde_man het volgende:
[..]
Een heel goed punt.. Ik denk dat ik dan dit weekend schoon schip maak.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is jouw schuld maar als je haar er niet mee 'belast' geef je haar dus niet de optie eigen keuzes te maken gebaseerd op openheid van feiten
dat is egoïstisch en gemeen
een partner zou bij je moeten zijn op basis van een weloverwogen keuze, niet gebaseerd op het feit dat ze maar de halve waarheid weet
Je hebt gelijk, dat zou nogal moeilijk uit te leggen zijn als een vereniging waar ik met veel plezier naartoe ga dat ineens van me verwacht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om, die sportvereniging en de kleinere kans dat ze het via die vereniging hoort. Je denkt niet in haar belang, maar alleen in het jouwe!
En als de sportvereniging eist dat je vertrekt, hoe ga je dat uitleggen?
Dit. En mocht dit toch met een sisser aflopen, wie weet hoe vaak het dan nog voorkomt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dit maakt voor mij duidelijk dat je enkel bang en evrward bent omdat het uitgekomen is. Was dit niet uitgekomen dan was je zeker met haar in bed beland en weet ik wat niet nog meer.
Absoluut niet maar dat is nu natuurlijk makkelijk gezegd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit. En mocht dit toch met een sisser aflopen, wie weet hoe vaak het dan nog voorkomt.
Het valt me op dat je jezelf wel heel erg slachtoffer van de situatie maakt, maar heel eerlijk dat ben je niet , je hebt misbruik gemaakt van iemand die minderjarig is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:12 schreef verwarde_man het volgende:
[..]
Een heel goed punt.. Ik denk dat ik dan dit weekend schoon schip maak.
[..]
Je hebt gelijk, dat zou nogal moeilijk uit te leggen zijn als een vereniging waar ik met veel plezier naartoe ga dat ineens van me verwacht.
Nee, geen troll. Ik hoop dat haar moeder zich dat ook realiseert en nee, mijn relatietekorten zijn geen excuus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:13 schreef Koral het volgende:
Troll dit? Ik hoop dat die moeder beseft dat publieke aandacht voor dit haar dochter ook geen goed doet. Verder is het niet zwak maar zwakzinnig om je relatietekorten als excuus te gebruiken en begrip te kweken. Net alsof je vriendin verantwoordelijk is voor jou daad! Zou maar eens heel goed nadenken over wat je reactie is voordat je het voor alle betrokkenen nog erger maakt!
Nee , die moeder heeft alle recht dat dit met de ouders te bespreken , want ze wil voorkomen dat het met andere ouders ook niet gebeurd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:19 schreef verwarde_man het volgende:
[..]
Nee, geen troll. Ik hoop dat haar moeder zich dat ook realiseert en nee, mijn relatietekorten zijn geen excuus.
Nee het was niet druk, maar daar gaat het niet om, ik had in de eerste plaats dat meisje nooit in die positie moeten.. "brengen".quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:21 schreef Ziba.. het volgende:
Niemand die erover valt dat een man van 30 jaar in een openbaar park zit (en het was de afgelopen dagen heerlijk weer, dus heerlijk druk) met een meisje van 15 jaar en de hele dag met het meisje zoent/knuffelt. Niemand hier die daar vreemd van opkijkt? De twee hadden geen angst om opgemerkt te worden? Hij werkt nota bene bij de sportvereniging.
Het feit alleen al dat je zo'n groot risico neemt is redelijk apart. De hele dag, das lang. Grote kans dat er bekenden zijn langsgekomen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:23 schreef verwarde_man het volgende:
[..]
Nee het was niet druk, maar daar gaat het niet om, ik had in de eerste plaats dat meisje nooit in die positie moeten.. "brengen".
ja, echt straatje schoonvegen..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
- Praat met je vriendin.
- Ga weg bij de sportvereniging.
- Zoek hulp als je denkt dat je daar bij gebaat bent.
- Ga geen activiteiten meer doen waar je veel met minderjarige meisjes in contact komt, want blijkbaar kan je hier niet mee om gaan.
Je neemt nu wel heel erg de afwachtende houding aan om 'geen slapende honden wakker te maken' en de enige actie die je wil ondernemen is met haar ouders praten om te zorgen dat zij het niet openbaar maken.
Je eigen hachje redden dus.
Hier ben ik het helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
- Praat met je vriendin.
- Ga weg bij de sportvereniging.
- Zoek hulp als je denkt dat je daar bij gebaat bent.
- Ga geen activiteiten meer doen waar je veel met minderjarige meisjes in contact komt, want blijkbaar kan je hier niet mee om gaan.
Je neemt nu wel heel erg de afwachtende houding aan om 'geen slapende honden wakker te maken' en de enige actie die je wil ondernemen is met haar ouders praten om te zorgen dat zij het niet openbaar maken.
Je eigen hachje redden dus.
Wat voor functie heeft TS?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:27 schreef formerjellybean het volgende:
Overigens ook misbruik van je functie want ik denk ook dat juist doordat je daar werkt juist dus met die meiden kan afspreken, en is daar ook niet een regel voor , dat hoort juist niet , dus de sportvereniging heeft alle recht dit naar buiten te brengen en overigens waarschijnlijk je alle toegang tot die vereniging te ontzeggen.
Ondersteunend, heeft niks met jeugdsport of vrouwensport te maken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |