abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 00:52:51 #126
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_130661609
Grootse klasse op je 30e een meisje van 15 schaken.

Gewoon voor lekker toch, moet kunnen. Moeders moet niet zo zeiken.

Voortaan maar een hotelletje pakken ouwe snoeperd.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 00:57:16 #127
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_130661769
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 00:52 schreef fathank het volgende:
Grootse klasse op je 30e een meisje van 15 schaken.

Gewoon voor lekker toch, moet kunnen. Moeders moet niet zo zeiken.

Voortaan maar een hotelletje pakken ouwe snoeperd.
Sarcasme?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_130662007
Redelijk fout bezig geweest.. Dat je nu al kan zeggen dat je van je fouten geleerd hebt.. Nein mang! Die klap komt veel later pas. Waar je nu mee bezig bent is je zeilen bijstellen om te zien hoe je niet nog verder in de stront zakt. Want je zit er al aardig diep in.

Het huwelijk met je partner kan je wel vergeten. Althans, ligt er ook maar net aan hoe zij het opvat, maar ik vrees het ergste. Daarnaast is het de vraag wat die ouders gaan doen. Maar ik zou me daar allerminst zorgen over maken eerlijk gezegd. Ik zou me in ieder geval zo coöperatief mogelijk opstellen, maar ook daar geldt dat het alle kanten op kan gaan.

Het is even peentjes zweten, maar een intiem moment delen met een veel te jong grietje is wat anders dan elfjarige bruut vernederen. Het is maatschappelijk verwerpelijk ja.. Maar wat geef jij daar om. Jij had het blijkbaar wel naar je zin. En uit je verhaal te horen zij ook. Dat het dan zo'n leeftijdsverschil betreft is misschien een beetje ongelukkig, net tegen die grens van legaal aantikken, maar zo'n enorme ramp is het nou ook weer niet.

En wat is zoenen nou eigenlijk. Ja ja, fout bla bla, te jong etc. Fuck it man. Ik kan me het best voorstellen. De mening van een ander telt niet. Ook niet die van op de vereniging. Zij zijn allerminst belangrijk, tenzij je de moed hoog houdt en het inderdaad zo lang mogelijk wilt uitstellen, het opbiechten naar je vrouw toe.

Ik denk dat je voor je actie moet instaan, maar ook moet bedenken dat je op vrijwel geen compassie what so ever hoeft te rekenen. Ik bedoel, jullie hadden dat moment, niemand anders. Als het echt is dat jullie samen iets deelde, dan heeft niemand daar wat over te zeggen, ondanks dat de leeftijd toch wel een beetje discutabel is.

In het vervolg dus gewoon niet meer doen. Maak je maar op voor een nieuwe toekomst. Doe in het vervolg niet meer zo dom en zoek het in je eigen straatje, als je zo graag wilt rondneuken. Wat gebeurd is is gebeurd. Nu nog hopen dat die ouders er geen al te groot punt van maken en wellicht eieren voor je geld kiezen, leer van je fouten, niet nu maar over twee jaar. Sta wel in voor je zelf.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 04:58:20 #129
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130664579
bah. Je wist hoe het zat met dat meisje en dan toch even proberen. Was dan gewoon vreemdgegaan met een volwassen vrouw. Ik vind dat je gewoon op je blaren moet zitten en de consequenties aanvaarden. En ze zal vast ouder en wijzer zijn voor haar leeftijd maar dat maakt haar juist kwetsbaarder en als volwassen man zou je dat moeten weten. Geen seksleven is géén excuus! Dan zorg je dat daar wat aan gedaan wordt of zoek je een andere partner. Het is kut voor je maar meer ook niet. Zoek hulp als je het idee hebt dat het vooral om het feit ging dat het zo'n jong meisje was maar echt.. niet meer dan terecht dat je niet meer welkom bent bij die vereniging. Dan zoek je maar een andere hobby.

En dat bah is door je beschrijving van het gebeurde met dat meisje, heel glijerig vind ik dat.

[ Bericht 1% gewijzigd door eefje801 op 31-08-2013 05:03:40 ]
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 09:47:09 #130
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_130665541
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Sarcasme?
Valt het kwartje ja?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_130665605
Is die verloving eigenlijk wel zo'n goed idee? Je bent nog niet eens getrouwd en je sexleven is nu al drie keer niks, ze wijst je de hele tijd af, en jullie kunnen er blijkbaar ook niet normaal over praten of iets aan doen, en je vertrouwt haar ook niet met deze issue.
pi_130665950
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, want daar had ik geen zin in, maar wil wel even wat kwijt...

Dat kind is 15, smoorverliefd op jou, en jij zit in n relatie die je helemaal niet kwijt wil en maakt ff flink misbruik van d'r.
Wat een ongelooflijke kutstreek van je!
Nog naast t feit dat het sowieso al nergens op slaat omdat ze véél te jong is en kennelijk ook nog allerlei problemen heeft.

Als ik die ouders was, zou ik je niet eens meer in de buurt willen zien, ook niet om je excuses aan te bieden. :r
compact en kleverig.
pi_130666416
Zoooowwww. Jij hebt je riant in de nesten gewerkt.
Alleen al omdat dit hoe dan ook in het roddelcircuit terecht gaat komen. Het meisje gaat hier niet zo veel schade aan ondervinden. Zij is hoogstens misbruikt door dat "vieze perverse mannetje, die ook wel aan andere tieners binnen de sportclub zal hebben gezeten."
(Je weet hoe dat gaat binnen een roddelcircuit)
Je vriendin zul je het zonder meer moeten zeggen, dit hou je niet geheim (sommige mensen zullen dit graag voor je aan jouw vriendin vertellen, of ze haar nu kennen of niet)
Zij zal op zijn minst not amused zijn.
Met een evt. aangifte zul je wel weg kunnen komen, maar de stempel heb je al gekregen.
dus:
*Je sportclub kun je vergeten

*Je vriendin zal wellicht bij je weggaan

*Men zal jou kennen als die pedofiel ( of je dat nou wel of niet bent, of ebofiel of whatever, in de volksmond ben je gewoon een pedofiel)

* een aangifte. Mocht het evt. toch een veroordeling worden zal je geen bewijs van goed gedrag
meer kunnen krijgen, ik meen in dit soort situatie de komende 12 jaar. Vele banen zul jij nu kunnen vergeten

Wie zich brand moet op de blaren zitten. Op je tanden bijten en alles ondergaan.

Maar ga nu niet het zielige slachtoffer uithangen en een therapie gebruiken om aan de buitenwereld te laten zien dat je er heus spijt van hebt en hier psychologisch mee geholpen moet worden, .
Gevalletje extern geweten. Als je hier mee had weg kunnen komen, en het meisje zou haar mond hebben gehouden, geloof ik niet dat jij maar 1 seconde aan therapie zou hebben gedacht.

Succes het komende half jaar. Er zal nogal wat veranderen in jouw leven.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_130666815
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 12:55 schreef verwarde_man het volgende:
ik hoop eigenlijk om dit enigszins in de kiem te kunnen smoren. Ik denk ook dat niemand binnen de verenging erbij gebaat is dat dit algemeen bekend raakt.
Jij hebt een probleem met grenzen herkennen en bewaken, het is in jouw voordeel om alles in de kiem te smoren, niet in het voordeel van anderen. De vereniging is erbij gebaat als men weet dat jij problemen hebt met grenzen en dat je inschattingsvermogen niet te vertrouwen is. Ik lees een hoop zelfmedelijden en excuses, maar geen echte spijt van wat je hebt gedaan (vooral angst dat het bekend wordt).

En ik hoop dat je verloofde niet met je trouwt, tenzij je een hele hoop dingen aan jezelf verandert. Eerlijkheid, om mee te beginnen.

Onderstaande reactie _O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
- Praat met je vriendin.
- Ga weg bij de sportvereniging.
- Zoek hulp als je denkt dat je daar bij gebaat bent.
- Ga geen activiteiten meer doen waar je veel met minderjarige meisjes in contact komt, want blijkbaar kan je hier niet mee om gaan.

Je neemt nu wel heel erg de afwachtende houding aan om 'geen slapende honden wakker te maken' en de enige actie die je wil ondernemen is met haar ouders praten om te zorgen dat zij het niet openbaar maken.

Je eigen hachje redden dus.
pi_130667121
En dan ook dat 'voor haar leeftijd is ze veel wijzer dan leeftijdsgenoten'. :') Meisjes van 15 weten echt nog niks. Dat je haar fysiek aantrekkelijk vindt, tuurlijk, zeg dat dan. Maar als jij serieus 'leuk met haar kon optrekken' en goede gesprekken kon voeren dan krijg ik al 'n vermoeden van wat voor type jij bent. Meiden van 15 zijn niet volwassen, die moeder heeft groot gelijk.

Ga 't gesprek met haar moeder aan en zeg dat het allemaal niet zo bedoeld was en dat je zelf ook vindt dat er afstand moet zijn.
pi_130667331
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:29 schreef Taurus het volgende:
En dan ook dat 'voor haar leeftijd is ze veel wijzer dan leeftijdsgenoten'. :') Meisjes van 15 weten echt nog niks. Dat je haar fysiek aantrekkelijk vindt, tuurlijk, zeg dat dan. Maar als jij serieus 'leuk met haar kon optrekken' en goede gesprekken kon voeren dan krijg ik al 'n vermoeden van wat voor type jij bent. Meiden van 15 zijn niet volwassen, die moeder heeft groot gelijk.

Ga 't gesprek met haar moeder aan en zeg dat het allemaal niet zo bedoeld was en dat je zelf ook vindt dat er afstand moet zijn.
Is ook gewoon de standaard smoes van mannen die met een jong meisje aanpappen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_130667657
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Is ook gewoon de standaard smoes van mannen die met een jong meisje aanpappen.
Ook vaak 'n bepaald type man. Beetje kneuzig. Normaal gesproken kom je daar echt niet mee weg, ook bij je vrienden niet. Het is niet eens ranzig, het is gewoon 'n beetje triest.
pi_130668185
Je had het beter kunnen ontkennen zo te lezen...you're fucked man :D

Maarja..30 en 15...je had beter moeten weten. Want een zoen komt echt niet zo out of the blue in zo'n situatie, daar heb je vast al wel eens over nagedacht voordat het gebeurde.
pi_130668235
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:52 schreef seasushi het volgende:

deze reactie :')
pi_130668246
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:54 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ook vaak 'n bepaald type man. Beetje kneuzig. Normaal gesproken kom je daar echt niet mee weg, ook bij je vrienden niet. Het is niet eens ranzig, het is gewoon 'n beetje triest.
jups :Y
pi_130668469
Tja TS... leedvermaak is 't beste vermaak zullen we maar zeggen.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:55:58 #142
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130669259
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:19 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

deze reactie :')
Want? Vind het wel een goede genuanceerde reactie van Seasushi
pi_130669336
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:55 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Want? Vind het wel een goede genuanceerde reactie van Seasushi
Ik vind het echt zo'n "ik zal het d'r nog eens ff lekker inwrijven hoe kut het nu allemaal voor je is" mollige verzuurde fokster met kort en pittig kapsel reactie.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:04:12 #144
319979 Fok-it
All is well
pi_130669513
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ik vind het echt zo'n "ik zal het d'r nog eens ff lekker inwrijven hoe kut het nu allemaal voor je is" mollige verzuurde fokster met kort en pittig kapsel reactie.
Zo zijn 9 van de 10 reacties hier. Is natuurlijk ook wel perfect slachtoffer voor iedereen die weer uit hun schulp kan kruipen en af kan geven wat een vies en ziek mannetje TS wel niet. Ook dat is gewoon behoorlijk triest want A: daar heeft hij geen moer aan en B: dat zal hij waarschijnlijk zelf ook wel vinden.

TS ik raad je aan het advies van haar ouders op te volgen en haar sowieso met rust te laten, ook al is die sportvereniging je alles, gewoon weggaan voor het als een lopend vuurtje de ronde gaat.
Wat je relatie betreft zou ik maar serieus overwegen in hoeverre je daar nog toekomst inziet als je tot dit in staat bent.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_130669544
Jammer dat TS verschwunden is
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_130670332
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Heeft niks met inwrijven te maken. Ik omschrijf wat zijn gevolgen zijn en hoe de omgeving zal reageren, Dit soortgelijk verhaal in mijn omgeving gezien. je gaat gebrandmerkt worden. En het verhaal is uiteindelijk nog veel erger dan de waarheid
ik noem hier niet eens mijn persoonlijke mening.
pi_130670378
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:43 schreef seasushi het volgende:

[..]

Heeft niks met inwrijven te maken. Ik omschrijf wat zijn gevolgen zijn en hoe de omgeving zal reageren, Dit soortgelijk verhaal in mijn omgeving gezien. je gaat gebrandmerkt worden. En het verhaal is uiteindelijk nog veel erger dan de waarheid
ik noem hier niet eens mijn persoonlijke mening.
Maar je vind het stiekem wel heeeel lekker om het allemaal ff op te sommen he? Eerlijk?
pi_130670383
[quote]0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:43 schreef seasushi het volgende:

O ja en dat ik mollig zou zijn heeft verder met mijn posts niks te maken. Maar dat zal dan wel komen omdat ik lang haar heb :')
pi_130670406
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:44 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Maar je vind het stiekem wel heeeel lekker om het allemaal ff op te sommen he? Eerlijk?
Ach niet eens stiekum. >:)
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:55:31 #150
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_130670614
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:57 schreef SugeLucky het volgende:
Ja ik wil net zeggen. Ik heb zo vaak gehoord van meisjes van mijn eigen leeftijd (zo rond de 30) dat ze vaak al met gasten van 20+ een relatie of sex hadden toen ze zelf nog jonger dan 16 waren. Dit komt vrij regelmatig voor.

Dat praat het overigens niet goed. Maar het is minder vreemd dan mensen in dit topic doen voorkomen.
Agreed. Als de situatie zich had voorgedaan in een uitgaansgelegenheid oid en waren ze daar verliefd geworden geen probleem.
Maar:

- Sportschoolmeneer die zijn ego laat oppoetsen op zijn werk.
- Weet dat ze vijftien jaar is
-Buiten het werk met haar afspreekt
-Haar therapeut gaat uithangen
-Met haar naar een park gaat om de romantiek wat op te voeren als voorspel

Helaas kwam het uit voordat het tot seks kwam anders had ts gewoon gezellig doorgegaan het meisje stapelverliefd maken terwijl hij gewoon van plan is om een ander te trouwen en het huwelijk nu al een excuus vindt om vreemd te gaan en zijn toekomstige vrouw al helemaal geen keuze laat. Dan ben je toch echt een natte krant.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')