Sarcasme?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:52 schreef fathank het volgende:
Grootse klasse op je 30e een meisje van 15 schaken.
Gewoon voor lekker toch, moet kunnen. Moeders moet niet zo zeiken.
Voortaan maar een hotelletje pakken ouwe snoeperd.
Valt het kwartje ja?quote:
Jij hebt een probleem met grenzen herkennen en bewaken, het is in jouw voordeel om alles in de kiem te smoren, niet in het voordeel van anderen. De vereniging is erbij gebaat als men weet dat jij problemen hebt met grenzen en dat je inschattingsvermogen niet te vertrouwen is. Ik lees een hoop zelfmedelijden en excuses, maar geen echte spijt van wat je hebt gedaan (vooral angst dat het bekend wordt).quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:55 schreef verwarde_man het volgende:
ik hoop eigenlijk om dit enigszins in de kiem te kunnen smoren. Ik denk ook dat niemand binnen de verenging erbij gebaat is dat dit algemeen bekend raakt.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
- Praat met je vriendin.
- Ga weg bij de sportvereniging.
- Zoek hulp als je denkt dat je daar bij gebaat bent.
- Ga geen activiteiten meer doen waar je veel met minderjarige meisjes in contact komt, want blijkbaar kan je hier niet mee om gaan.
Je neemt nu wel heel erg de afwachtende houding aan om 'geen slapende honden wakker te maken' en de enige actie die je wil ondernemen is met haar ouders praten om te zorgen dat zij het niet openbaar maken.
Je eigen hachje redden dus.
Is ook gewoon de standaard smoes van mannen die met een jong meisje aanpappen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:29 schreef Taurus het volgende:
En dan ook dat 'voor haar leeftijd is ze veel wijzer dan leeftijdsgenoten'.Meisjes van 15 weten echt nog niks. Dat je haar fysiek aantrekkelijk vindt, tuurlijk, zeg dat dan. Maar als jij serieus 'leuk met haar kon optrekken' en goede gesprekken kon voeren dan krijg ik al 'n vermoeden van wat voor type jij bent. Meiden van 15 zijn niet volwassen, die moeder heeft groot gelijk.
Ga 't gesprek met haar moeder aan en zeg dat het allemaal niet zo bedoeld was en dat je zelf ook vindt dat er afstand moet zijn.
Ook vaak 'n bepaald type man. Beetje kneuzig. Normaal gesproken kom je daar echt niet mee weg, ook bij je vrienden niet. Het is niet eens ranzig, het is gewoon 'n beetje triest.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is ook gewoon de standaard smoes van mannen die met een jong meisje aanpappen.
jupsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ook vaak 'n bepaald type man. Beetje kneuzig. Normaal gesproken kom je daar echt niet mee weg, ook bij je vrienden niet. Het is niet eens ranzig, het is gewoon 'n beetje triest.
Ik vind het echt zo'n "ik zal het d'r nog eens ff lekker inwrijven hoe kut het nu allemaal voor je is" mollige verzuurde fokster met kort en pittig kapsel reactie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Want? Vind het wel een goede genuanceerde reactie van Seasushi
Zo zijn 9 van de 10 reacties hier. Is natuurlijk ook wel perfect slachtoffer voor iedereen die weer uit hun schulp kan kruipen en af kan geven wat een vies en ziek mannetje TS wel niet. Ook dat is gewoon behoorlijk triest want A: daar heeft hij geen moer aan en B: dat zal hij waarschijnlijk zelf ook wel vinden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo'n "ik zal het d'r nog eens ff lekker inwrijven hoe kut het nu allemaal voor je is" mollige verzuurde fokster met kort en pittig kapsel reactie.
Heeft niks met inwrijven te maken. Ik omschrijf wat zijn gevolgen zijn en hoe de omgeving zal reageren, Dit soortgelijk verhaal in mijn omgeving gezien. je gaat gebrandmerkt worden. En het verhaal is uiteindelijk nog veel erger dan de waarheidquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo'n "ik zal het d'r nog eens ff lekker inwrijven hoe kut het nu allemaal voor je is" mollige verzuurde fokster met kort en pittig kapsel reactie.
Maar je vind het stiekem wel heeeel lekker om het allemaal ff op te sommen he? Eerlijk?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:43 schreef seasushi het volgende:
[..]
Heeft niks met inwrijven te maken. Ik omschrijf wat zijn gevolgen zijn en hoe de omgeving zal reageren, Dit soortgelijk verhaal in mijn omgeving gezien. je gaat gebrandmerkt worden. En het verhaal is uiteindelijk nog veel erger dan de waarheid
ik noem hier niet eens mijn persoonlijke mening.
Op zaterdag 31 augustus 2013 13:43 schreef seasushi het volgende:
Ach niet eens stiekum.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:44 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Maar je vind het stiekem wel heeeel lekker om het allemaal ff op te sommen he? Eerlijk?
Agreed. Als de situatie zich had voorgedaan in een uitgaansgelegenheid oid en waren ze daar verliefd geworden geen probleem.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:57 schreef SugeLucky het volgende:
Ja ik wil net zeggen. Ik heb zo vaak gehoord van meisjes van mijn eigen leeftijd (zo rond de 30) dat ze vaak al met gasten van 20+ een relatie of sex hadden toen ze zelf nog jonger dan 16 waren. Dit komt vrij regelmatig voor.
Dat praat het overigens niet goed. Maar het is minder vreemd dan mensen in dit topic doen voorkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |