van de EU.quote:Op maandag 2 september 2013 09:34 schreef GSbrder het volgende:
Oplossing; verhuizen naar de andere kant van het land.
Een man komt thuis en ziet z\'n vriendin haar koffers pakken:quote:
Ik moest een beetje lachen om je grapje.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:26 schreef pietjetiet het volgende:
[..]
Een man komt thuis en ziet z\'n vriendin haar koffers pakken:
Wat doe jij nou??
Dat zie je toch! Ik ga weg; ik ben er net achter gekomen wat jij bent! Een pedofiel!
Poeh zeg; wat een groot woord voor een meisje van 7!
Vreemdgaan uitlokkenquote:Op zaterdag 7 september 2013 07:51 schreef RorySensei het volgende:
Anyway, zijn aanstaande verwaarloost hem seksueel Dit is een misdaad tegen mannen en lokt vreemdgaan uit. Is het geil om dat met een 15 jarige meisje te doen? Jazeker! Is het slim? Nee, niet echt.
Ontkennen en liegen. Dat is iets voor seksueel gefrustreerde ventjes zonder echte ballen, die op viezige manieren aan hun gerief proberen te komen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 07:51 schreef RorySensei het volgende:
Ik zie het probleem niet. Het is niet dat hij zijn kloppende lid in de fontein der eeuwige jeugd heeft ondergedompeld...
TS was helemaal niet de lul geweest, als hij vanaf het begin alles had ontkend. Nu is de situatie wat gecompliceerder geworden door een bekentenis af te leggen op een voicemail. Serieus!? Wat was je denkende TS??
Anyway, zijn aanstaande verwaarloost hem seksueel. Dit is een misdaad tegen mannen en lokt vreemdgaan uit. Is het geil om dat met een 15 jarige meisje te doen? Jazeker! Is het slim? Nee, niet echt.
Gewoon negeren en ontkennen vanaf nu... Je verloofde? Liegen als je haar wilt behouden. Maar waarom wil je haar behouden? Seks is, zoals je zelf al hebt gemerkt, een ZEER belangrijk onderdeel van een relatie. Iedereen die het tegendeel beweert komt daar of zelf ooit wel achter (en heeft dan dezelfde fantasieen over geile meisjes) of zijn afgeschreven, te dikke huisvrouwtjes met een kort pittig kapsel.
En hoe denk je dat deze seksuele frustratie is ontstaan? Dat is nou het enige punt van TS wat ik eerlijk kan begrijpen. Je partner verwaarloost je seksueel, je doet nog zo je best, maar het haalt allemaal niets uit (en dan heb ik het niet over iets leuks organiseren met het doel om daarna seks te hebben). Zo kortzichtig denk ik nou ook weer niet. Als voor de rest alles wel ok is, wil je er niet aan om de relatie te verbreken en de zekerheid te verliezen, maar de drang naar intimiteit blijft. Dat gaat verder dan alleen even je zaad lozen, zoas veel vrouwen wellicht denken...quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ontkennen en liegen. Dat is iets voor seksueel gefrustreerde ventjes zonder echte ballen, die op viezige manieren aan hun gerief proberen te komen.
Ik weet niet hoeveel levenservaring je hebt of wat je hebt meegemaakt, maar neem mijn commentaar niet TE serieus. De kern van waarheid zit er wel in. Zie mijn andere reactie... Iedereen heeft zijn eigen standaarden en het betreft een mening, geen feit.quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Vreemdgaan uitlokkengeil om 15 jarige meisjes te neuken
Je mist de kern van mijn reactie: het ontkennen en liegen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:54 schreef RorySensei het volgende:
[..]
En hoe denk je dat deze seksuele frustratie is ontstaan? Dat is nou het enige punt van TS wat ik eerlijk kan begrijpen. Je partner verwaarloost je seksueel, je doet nog zo je best, maar het haalt allemaal niets uit (en dan heb ik het niet over iets leuks organiseren met het doel om daarna seks te hebben). Zo kortzichtig denk ik nou ook weer niet. Als voor de rest alles wel ok is, wil je er niet aan om de relatie te verbreken en de zekerheid te verliezen, maar de drang naar intimiteit blijft. Dat gaat verder dan alleen even je zaad lozen, zoas veel vrouwen wellicht denken...
Vreemdgaan uilokken, jazeker (en ik spreek uit ervaring). Dat doen met een 15 jarig meisje? Nee, dat is niet mijn ding... Maar hoeveel seksueel verwaarsloosde mannen fantaseren nier over seks met een mooi jong meisje?
Het is niet dat TS een 8 jarig meisje naar een afgelegen plek heeft gelokt, zijn donkere lusten bruut heeft gebotvierd en haar half dood heeft achter gelaten in een verlaten weiland.
Zo wordt hij namelijk wel aan de schandpaal genageld nu en dat is naar mijn mening niet terecht...
Volgens mij kwam er nog een stukje achteraanquote:Op zaterdag 7 september 2013 08:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Vreemdgaan uitlokkengeil om 15 jarige meisjes te neuken
quote:
Ik heb een tijd langs het zandpad (de wallen van Utrecht) gewoond. Het is daar `s ochtends, `s middags, `s avonds en midden in de nacht druk. Enig idee hoeveel auto`s/fietsen daar zijn met kinderzitjes? Dat zijn echt niet allemaal alleenstaande vaders. Deze mannen houden van hun gezin, maar komen iets tekort en dat iets is wel echt belangrijk in een relatie voor velen. Ik geloof niet dat al deze mannen er eerlijk voor uitkomen. Waarom? Het zou alles kapot maken. Ze zijn goede vaders en echtgenoten, maar voor de seks (die ze niet meer krijgen van hun vrouw), gaan ze ergens anders naar toe. Eerlijkheid duurt niet altijd het langst in mijn mening en maakt soms meer kapot dan de waarheid. Iedereen heeft zijn/haar eigen geheimen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je mist de kern van mijn reactie: het ontkennen en liegen.
Als je seksueel niet aan je trekken komt, dan doe je daar iets aan. En dan bedoel ik niet een minderjarig meisje verleiden en er daarna over gaan liegen als een lafbek.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 07:51 schreef RorySensei het volgende:
Is het geil om dat met een 15 jarige meisje te doen? Jazeker! Is het slim? Nee, niet echt.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:54 schreef RorySensei het volgende:
Dat gaat verder dan alleen even je zaad lozen, zoas veel vrouwen wellicht denken...
Uh...quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:16 schreef RorySensei het volgende:
maar voor de seks (die ze niet meer krijgen van hun vrouw), gaan ze ergens anders naar toe.
Kortzichtig?quote:
Met een hoer? Ja.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:31 schreef RorySensei het volgende:
[..]
Kortzichtig?
Zaadlozen kan in een tissue... Genegenheid, veleiding, complimentjes, intimiteit, (wederzijds) verlangen. Is dat hetzelfde als even snel je zaad lozen?
Met een hoer kan je een relatie simuleren, als je dat wilt en genoeg betaalt. En het gaat om AANDACHT van een vrouw... Daarnaast ging mijn commentaar niet alleen over hoeren, het diende als een voorbeeld...quote:
Jij praat het goed en je moedigt aan om erover te liegen. Dat vind ik treurig.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:16 schreef RorySensei het volgende:
[..]
Ik heb een tijd langs het zandpad (de wallen van Utrecht) gewoond. Het is daar `s ochtends, `s middags, `s avonds en midden in de nacht druk. Enig idee hoeveel auto`s/fietsen daar zijn met kinderzitjes? Dat zijn echt niet allemaal alleenstaande vaders. Deze mannen houden van hun gezin, maar komen iets tekort en dat iets is wel echt belangrijk in een relatie voor velen. Ik geloof niet dat al deze mannen er eerlijk voor uitkomen. Waarom? Het zou alles kapot maken. Ze zijn goede vaders en echtgenoten, maar voor de seks (die ze niet meer krijgen van hun vrouw), gaan ze ergens anders naar toe. Eerlijkheid duurt niet altijd het langst in mijn mening en maakt soms meer kapot dan de waarheid. Iedereen heeft zijn/haar eigen geheimen.
Een 15-jarig meisjes `verleiden`, tsja.. Dat zou niet mijn keuze zijn, maar het is nou niet een wereld schokkend misdijf wat moet worden berecht in het internationale gerechtshof van Den Haag. En al helemaal niet als het slechts gaat om zoenen... Het is zo makkelijk om termen te schreeuwen via internet en de commentaren hier zijn absoluut niet realistisch...
Dit!quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:16 schreef RorySensei het volgende:
[..]
Een 15-jarig meisjes `verleiden`, tsja.. Dat zou niet mijn keuze zijn, maar het is nou niet een wereld schokkend misdijf wat moet worden berecht in het internationale gerechtshof van Den Haag. En al helemaal niet als het slechts gaat om zoenen... Het is zo makkelijk om termen te schreeuwen via internet en de commentaren hier zijn absoluut niet realistisch...
Het is gewoon slimmer om erover te liegen...klaar... bekennen is per definitie dom want je bereikt er niks mee en je krijgt er alleen maar gezeik mee.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij praat het goed en je moedigt aan om erover te liegen. Dat vind ik treurig.
Wat nou, 'dit!' Wie heeft het over een internationaal gerechtshof?quote:
Nee niks...dat is slecht een extreem voorbeeld van de poster om aan te duiden dat het geen slimme actie is...hardstikke dom...maar zoenen met een meisje van 15....tjah...who cares uiteindelijk (op de ouders na).quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat nou, 'dit!' Wie heeft het over een internationaal gerechtshof?
Heb jij het topic wel gelezen? Haar ouders weten het al, hij heeft het ook toegegeven. Maar volgens deze user moet hij het nu alsnog gaan ontkennen en erover liegen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:57 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Het is gewoon slimmer om erover te liegen...klaar... bekennen is per definitie dom want je bereikt er niks mee en je krijgt er alleen maar gezeik mee.
Enige wat wel heel erg achterbaks is van ontkennen is dat het meisje dan ook nog als leugenaar gezien kan worden. En dat moet je niet willen als je dan toch zo dom bent geweest om het te doen. Maar voor de rest heeft bekennen 0 voordelen en 100 nadelen en visa versa. Maar hoe dan ook was het meisje er zelf ook bij en is alles wel vrijwillig gegaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |