abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130636091
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef verwarde_man het volgende:

[..]

Ondersteunend, heeft niks met jeugdsport of vrouwensport te maken.
Ja , maar zie je wel in dat als werkgever niet staat te springen , om iemand die daar werkt en van die vereniging daar dus gebruik van maakt om met 15 jarige meisjes te ontmoeten om af te spreken. Helemaal niet als het een 30 jarige man betreft .
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:45:19 #102
410948 verwarde_man
Non-permanente Fok!'er
pi_130636137
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:43 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja , maar zie je wel in dat als werkgever niet staat te springen , om iemand die daar werkt en van die vereniging daar dus gebruik van maakt om met 15 jarige meisjes te ontmoeten om af te spreken. Helemaal niet als het een 30 jarige man betreft .
Hoewel je overdrijft snap ik je punt. Daarom heb ik gelijk contact gezocht met mijn meerdere en hem aangeboden om op te stappen in die functie. Hij vond dat op dit moment niet nodig.
Tijdelijke profiel voor ingewikkeld vraagstuk
pi_130636293
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:45 schreef verwarde_man het volgende:

[..]

Hoewel je overdrijft snap ik je punt. Daarom heb ik gelijk contact gezocht met mijn meerdere en hem aangeboden om op te stappen in die functie. Hij vond dat op dit moment niet nodig.
Ik overdrijf niet, kijk dit gaat gewoon gebeuren, die ouders gaan juist als ze dit merken zo'n punt maken en terecht . En ik denk dat op dit moment het niet nodig is , maar hier dus meer werk gaat van komen en ik denk ergens dat als ouders hier al zo op reageren en overigens met recht, dit verhaal heel erg een staartje gaat krijgen.
Je hoort als volwassen man van 30 niet af te spreken met meisjes die je kent van je werk en die minderjarig zijn niet af te spreken.
pi_130636424
Mij lijk je eerlijk gezegd nogal een naar mannetje. Ik lees heel veel over je eigen problematische situatie :{w die je toch echt aan jezelf te danken hebt. En over hoe erg het wel niet is voor dat kindje. Ook ik krijg tussen de regels door het idee dat je vooral actie onderneemt omdat het is uitgekomen.

En je toekomstige vrouw dan?! Die overweeg je in een huwelijk te laten stappen dat nu al vergeven is van de leugens en een gebrek aan communicatie.

Egoïst!
pi_130636724
Pak je verantwoordelijkheid en vertel aan iedereen, die er mee te maken heeft of mee te maken zou moeten hebben, wat er gebeurd is.

Het is duidelijk dat jij fout zit en dingen gedaan hebt die niet horen en kunnen in onze samenleving.

Een fout is menselijk. Een deel van de fout kan je goed maken door met je billen bloot te gaan. Het andere deel kan je helaas niet goed maken. Wel kan je eraan gaan werken om dit niet nogmaals te laten gebeuren. Wat mijn inziens erg belangrijk is.

Met het in de doofpot te stoppen voor o.a. je verloofde, toon je, in mijn ogen, dat je er geen verantwoordelijkheid voor wilt nemen en ook geen spijt hebt. De sjaak ben je al, nu nog op een waardige manier de sjaak zijn.

Grow some balls.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:01:53 #106
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_130636737
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:09 schreef verwarde_man het volgende:

[..]

Klopt, zo ervaar ik het nu ook..

[..]

Lafbekkerig genoeg; ja, daar zit ik inderdaad aan te denken.
Gatverdamme, wat sneu..
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:21:44 #107
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_130637437
Ben ik nu echt de enige die niet verbaast is dat de TS vooral aan zijn eigen hachje denkt? Dat lijkt me namelijk volkomen logisch, zo zit de mens nou eenmaal in elkaar.

Het komt me echt gigantisch naief over dat men hier zo overdreven verontwaardigd over is. Zijn jullie allemaal onder de 18 jaar ofzo? Dan zou ik nog enigzsins snappen dat men er nogal idealistisch wereldbeeld op na houd waarin volwassenen werkelijk op een ander niveau denken en handelen dan pubers, waarin men verantwoordelijkheid neemt voor hun eigen daden.

De TS komt bij mij volkomen normaal over, vooral denken aan zijn eigen belangen en totaal de verkeerde prioriteiten er op na houden. :')

Uiteraard moet TS zijn "verloofde" ! :') hiervan op de hoogte brengen en uiteraard zou hij gewoon weg moeten gaan bij die sport vereniging...en ja mensen uiteraard probeert hij zichzelf er van te overtuigen dat het over kan waaien! Niet realistisch...wel heel menselijk. Al die posters hier die "denken" dat zij in zo'n situatie wel even anders zouden reageren. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Semisane op 30-08-2013 15:28:49 ]
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:38:03 #108
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_130638036
Wtf ze is 15?!
En dat ook nog terwijl je gaat trouwen.
Je 'verloofde' verdient beter :r

Vertel het haar en laat aan haar de keuze.
All she wants and needs is just a little taste..
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:41:20 #109
206580 Luxuria
pi_130638129
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
- Praat met je vriendin.
- Ga weg bij de sportvereniging.
- Zoek hulp als je denkt dat je daar bij gebaat bent.
- Ga geen activiteiten meer doen waar je veel met minderjarige meisjes in contact komt, want blijkbaar kan je hier niet mee om gaan.

Je neemt nu wel heel erg de afwachtende houding aan om 'geen slapende honden wakker te maken' en de enige actie die je wil ondernemen is met haar ouders praten om te zorgen dat zij het niet openbaar maken.

Je eigen hachje redden dus.
Dit!

En wat denk je nu zelf? Die ouders weten het en zijn laaiend, denk je dat zij hun mond gaan houden. Ik zou tegen iedereen gaan vertellen wat een vies mannetje jij bent. Je verloofde ( :N ) komt er toch wel achter.
pi_130638187
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:21 schreef Semisane het volgende:
Al die posters hier die "denken" dat zij in zo'n situatie wel even anders zouden reageren. :')
Kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk maar ik weet voor 100% zeker dat ik niet in een gelijke situatie zal terechtkomen..

Ts is inmiddels gevlogen/opgepakt?

[ Bericht 3% gewijzigd door Deshain op 30-08-2013 15:50:34 ]
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:05:43 #111
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_130639042
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:42 schreef Deshain het volgende:

[..]

Kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk maar ik weet voor 100% zeker dat ik niet in een gelijke situatie zal terechtkomen..
Fantastisch, maar daar ging het me niet om.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:32:12 #112
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_130639871
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:42 schreef Deshain het volgende:
Ts is inmiddels gevlogen/opgepakt.
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:36:16 #113
206580 Luxuria
pi_130639990
Het is nog geen 2 uur geleden dat hij voor het laatst heeft gereageerd.
Niet iedereen zit constant op Fok! :{
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:52:23 #114
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_130640453
Ja je hebt het inderdaad wel vakkundig verprutst ja, maar laten we de dingen niet groter maken dan ze zijn.

Je hebt wat zitten vozen met een 15-jarige, in alle opzichten verkeerd, maar het was met wederzijds goedvinden en je wil niet weten hoeveel 15-jarige meisjes elk weekend vozen met gasten van 25+. Ook geen argument om het goed te praten uiteraard, maar okee, het gebeurt vaker en die gasten worden ook niet de bak in gegooid. Ze is niet volwassen, maar ook zeker geen hulpeloos kind die je een lolly hebt aangeboden.

Nu het zo uitgekomen is, zou ik zo snel mogelijk langsgaan bij die ouders, je excuses aanbieden en aangeven dat je weet hoe fout je was en nooit van plan bent geweest om misbruik te maken van hun dochter. Dat je haar graag mag en het zomaar gebeurde en leeftijd even geen punt was op dat moment, dat je achteraf bent geschrokken van wat er gebeurd is en er per direct een punt achter zet. Vind het wat flauw dat die ouders je benaderen als één of andere kinderlokker eerlijk gezegd. Zijn ze zelf niet jong geweest ofzo? Niets menselijks is ons vreemd toch?

Je partner zou ik wel op de hoogte brengen, en hier zie ik nog wel de grootste problemen. Denk niet dat een partner dit nieuws goed zal trekken... Maargoed, het kan óf het punt zijn waarop jullie beide erkennen dat de relatie nieuwe leven ingeblazen moet worden (en er samen sterker uitkomen), óf het is de wake-up call dat het niet meer werkt en ook niet meer zal werken. Beide uitkomsten bieden in ieder geval meer perspectief dan een lege relatie die maar voortsuddert. Sterkte in ieder geval.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:57:01 #115
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_130640614
Ja ik wil net zeggen. Ik heb zo vaak gehoord van meisjes van mijn eigen leeftijd (zo rond de 30) dat ze vaak al met gasten van 20+ een relatie of sex hadden toen ze zelf nog jonger dan 16 waren. Dit komt vrij regelmatig voor.

Dat praat het overigens niet goed. Maar het is minder vreemd dan mensen in dit topic doen voorkomen.
pi_130641386
TS _O- beter komt je verloofde erachter, die verdient meer dan zo'n mongool als jij. Toch bedankt voor t leuke verhaal, ik moest lachen :P
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:46:27 #117
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130646275
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:36 schreef Luxuria het volgende:
Het is nog geen 2 uur geleden dat hij voor het laatst heeft gereageerd.
Niet iedereen zit constant op Fok! :{
We willen updates *O*
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:29:44 #118
381300 RamteamJax
[RamteamRadio]
pi_130648129
Maar ga je nou maandag naar je huisarts om er eerst met hem over te praten, in plaats van allerlei capriolen uit te halen dit weekend ?
Toppunt van sadisme: - Een helikopter met een schietstoel !
pi_130651432
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:21 schreef Semisane het volgende:
Ben ik nu echt de enige die niet verbaast is dat de TS vooral aan zijn eigen hachje denkt? Dat lijkt me namelijk volkomen logisch, zo zit de mens nou eenmaal in elkaar.

Het komt me echt gigantisch naief over dat men hier zo overdreven verontwaardigd over is. Zijn jullie allemaal onder de 18 jaar ofzo? Dan zou ik nog enigzsins snappen dat men er nogal idealistisch wereldbeeld op na houd waarin volwassenen werkelijk op een ander niveau denken en handelen dan pubers, waarin men verantwoordelijkheid neemt voor hun eigen daden.

De TS komt bij mij volkomen normaal over, vooral denken aan zijn eigen belangen en totaal de verkeerde prioriteiten er op na houden. :')

Uiteraard moet TS zijn "verloofde" ! :') hiervan op de hoogte brengen en uiteraard zou hij gewoon weg moeten gaan bij die sport vereniging...en ja mensen uiteraard probeert hij zichzelf er van te overtuigen dat het over kan waaien! Niet realistisch...wel heel menselijk. Al die posters hier die "denken" dat zij in zo'n situatie wel even anders zouden reageren. :')
Ik dacht precies hetzelfde. Dat mensen verontwaardigd zijn begrijp ik, maar ik heb nog geen enkele reactie gezien van iemand in dit topic met hoe de man in kwestie dan wel zou moeten reageren.

Mensen zijn egoïstisch, niet alleen de TS. De hele reactie van TS is psychologisch perfect verklaarbaar.
I think, therefore I am.
pi_130655940
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 21:35 schreef Wolfs het volgende:

[..]

Ik dacht precies hetzelfde.
ik ook.

Het hoort allemaal niet, maar is het nou echt zo raar dat TS zwicht voor de verleiding, zeker nu de jongedame kennelijk ook zeer in TS is geinteresseerd en dat ook heeft laten blijken? Natuurlijk staan haar ouders niet te juichen en TS snapt ook wel dat hij fout zit. Dat is allemaal niet het probleem. De vraag is hoe TS hier zo ongeschonden mogelijk uitkomt. Ook ten aanzien van zijn huidige relatie. Een vraag die ik overigens niet zo 1 2 3 kan beantwoorden. Geen ervaring mee en zo.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')