Ja , maar zie je wel in dat als werkgever niet staat te springen , om iemand die daar werkt en van die vereniging daar dus gebruik van maakt om met 15 jarige meisjes te ontmoeten om af te spreken. Helemaal niet als het een 30 jarige man betreft .quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef verwarde_man het volgende:
[..]
Ondersteunend, heeft niks met jeugdsport of vrouwensport te maken.
Hoewel je overdrijft snap ik je punt. Daarom heb ik gelijk contact gezocht met mijn meerdere en hem aangeboden om op te stappen in die functie. Hij vond dat op dit moment niet nodig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:43 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja , maar zie je wel in dat als werkgever niet staat te springen , om iemand die daar werkt en van die vereniging daar dus gebruik van maakt om met 15 jarige meisjes te ontmoeten om af te spreken. Helemaal niet als het een 30 jarige man betreft .
Ik overdrijf niet, kijk dit gaat gewoon gebeuren, die ouders gaan juist als ze dit merken zo'n punt maken en terecht . En ik denk dat op dit moment het niet nodig is , maar hier dus meer werk gaat van komen en ik denk ergens dat als ouders hier al zo op reageren en overigens met recht, dit verhaal heel erg een staartje gaat krijgen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:45 schreef verwarde_man het volgende:
[..]
Hoewel je overdrijft snap ik je punt. Daarom heb ik gelijk contact gezocht met mijn meerdere en hem aangeboden om op te stappen in die functie. Hij vond dat op dit moment niet nodig.
Gatverdamme, wat sneu..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:09 schreef verwarde_man het volgende:
[..]
Klopt, zo ervaar ik het nu ook..
[..]
Lafbekkerig genoeg; ja, daar zit ik inderdaad aan te denken.
Dit!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
- Praat met je vriendin.
- Ga weg bij de sportvereniging.
- Zoek hulp als je denkt dat je daar bij gebaat bent.
- Ga geen activiteiten meer doen waar je veel met minderjarige meisjes in contact komt, want blijkbaar kan je hier niet mee om gaan.
Je neemt nu wel heel erg de afwachtende houding aan om 'geen slapende honden wakker te maken' en de enige actie die je wil ondernemen is met haar ouders praten om te zorgen dat zij het niet openbaar maken.
Je eigen hachje redden dus.
Kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk maar ik weet voor 100% zeker dat ik niet in een gelijke situatie zal terechtkomen..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:21 schreef Semisane het volgende:
Al die posters hier die "denken" dat zij in zo'n situatie wel even anders zouden reageren.
Fantastisch, maar daar ging het me niet om.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:42 schreef Deshain het volgende:
[..]
Kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk maar ik weet voor 100% zeker dat ik niet in een gelijke situatie zal terechtkomen..
We willen updatesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:36 schreef Luxuria het volgende:
Het is nog geen 2 uur geleden dat hij voor het laatst heeft gereageerd.
Niet iedereen zit constant op Fok!
Ik dacht precies hetzelfde. Dat mensen verontwaardigd zijn begrijp ik, maar ik heb nog geen enkele reactie gezien van iemand in dit topic met hoe de man in kwestie dan wel zou moeten reageren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:21 schreef Semisane het volgende:
Ben ik nu echt de enige die niet verbaast is dat de TS vooral aan zijn eigen hachje denkt? Dat lijkt me namelijk volkomen logisch, zo zit de mens nou eenmaal in elkaar.
Het komt me echt gigantisch naief over dat men hier zo overdreven verontwaardigd over is. Zijn jullie allemaal onder de 18 jaar ofzo? Dan zou ik nog enigzsins snappen dat men er nogal idealistisch wereldbeeld op na houd waarin volwassenen werkelijk op een ander niveau denken en handelen dan pubers, waarin men verantwoordelijkheid neemt voor hun eigen daden.
De TS komt bij mij volkomen normaal over, vooral denken aan zijn eigen belangen en totaal de verkeerde prioriteiten er op na houden.
Uiteraard moet TS zijn "verloofde" !hiervan op de hoogte brengen en uiteraard zou hij gewoon weg moeten gaan bij die sport vereniging...en ja mensen uiteraard probeert hij zichzelf er van te overtuigen dat het over kan waaien! Niet realistisch...wel heel menselijk. Al die posters hier die "denken" dat zij in zo'n situatie wel even anders zouden reageren.
ik ook.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |