To be honest: na de 1-1 heeft het er voor mijn gevoel geen moment meer ingezeten. Die Russen bepaalden het tempo van de wedstrijd en als ze even versnelden was het gelijk dreigend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:30 schreef Lastpost het volgende:
Nog steeds een klote gevoel zeg, zoveel kansen en dan 2 keer niet lekker opgelet en direct 2 tegengoals.![]()
Lex mag van mij per direct op straftraining in Siberië, zo ga je natuurlijk nooit een rol van betekenis spelen als je zelfs dergelijke kansen mist.
Dat inderdaad. Daarnaast gingen ze heel goed met 4 man continue op onze man af, zodra deze de bal had. Behalve bij Immers, want die kon er toch geen kut van. Echt, wanneer doet Koeman een Cocu'tje...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
To be honest: na de 1-1 heeft het er voor mijn gevoel geen moment meer ingezeten. Die Russen bepaalden het tempo van de wedstrijd en als ze even versnelden was het gelijk dreigend.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 08:21:26Volgens de Telegraaf heeft Lex Immers na de wedstrijd gisteravond lang in een ijsbad gezeten en is hij behandeld. #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 08:22:11Het is onduidelijk of Immers daadwerkelijk last heeft van een blessure en wat de eventuele ernst hiervan is. reageer retweet
Gebrek aan opbouwende kwaliteiten centraal achterin was schrijnend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Daarnaast gingen ze heel goed met 4 man continue op onze man af, zodra deze de bal had. Behalve bij Immers, want die kon er toch geen kut van. Echt, wanneer doet Koeman een Cocu'tje...
Ook waar, máar in het begin van de wedstrijd wisten die Russen niet waar ze het moesten zoeken en had je ze eigenlijk precies waar je ze wilde hebben. Als je in die periode wél die 2e erin tikt had ik het nog maar moeten zien hoor want dan dienen zij te komen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
To be honest: na de 1-1 heeft het er voor mijn gevoel geen moment meer ingezeten. Die Russen bepaalden het tempo van de wedstrijd en als ze even versnelden was het gelijk dreigend.
Mja, wat wil je. Vilhena speelde de hele wedstrijd verstoppertje, Immers speelt voor de tegenstander en Clasie moest, voor de zoveelste keer, het hele middenveld in z'n eentje doen. Schaken mag er inmiddels ook wel eens uit. De Vrij en Indi konden zelf ook maar weinig...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gebrek aan opbouwende kwaliteiten centraal achterin was schrijnend.
Dat klopt wel, al heb ik na de 1-2 niet meer gekekenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Al vond ik De Vrij ook wel vrij laf spelen. Veel te vaak dat balletje breed op Indi, te weinig initiatief naar voren in pass of actie. Indi probeerde dat wel iets meer, maar bij hem was de uitvoering dan weer dramatischquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ook waar, máar in het begin van de wedstrijd wisten die Russen niet waar ze het moesten zoeken en had je ze eigenlijk precies waar je ze wilde hebben. Als je in die periode wél die 2e erin tikt had ik het nog maar moeten zien hoor want dan dienen zij te komen.
Je merkte wel dat die gasten fysiek een stuk sterker waren en gewoon slimmer, perfecte counterploeg en daar deed Feyenoord later in de pot te weinig mee. Die gingen weer de hoge bal spelen en teveel man tegen man duels aan. Het snelle rondpassen en veel beweging uit de beginperiode was het recept om het die gasten echt moeilijk te maken.
Natuurlijk, over 2 wedstrijden overduidelijk terecht verloren hoor. Maar er lagen wel degelijke kansen. Vond De Vrij delen van de wedstrijd wel bijzonder sterk. BMI én Nelom echt een zware onvoldoende, slechte passing, positioneel af en toe waardeloos en timing van niets in veel gevallen.
Na de 1-2 heb je ook niet veel gemist. Toen was de wedstrijd behoorlijk doodgebloedquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt wel, al heb ik na de 1-2 niet meer gekeken
twitter:SuleyOzturk twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 08:44:15Tromso neemt de plek in van Besiktas. Dus geen extra lucky loser. reageer retweet
Jammer dat ze hem niet vast hebben gebonden in dat bad en ijs bleven aanvoeren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 08:21:26Volgens de Telegraaf heeft Lex Immers na de wedstrijd gisteravond lang in een ijsbad gezeten en is hij behandeld. #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 08:22:11Het is onduidelijk of Immers daadwerkelijk last heeft van een blessure en wat de eventuele ernst hiervan is. reageer retweet
Britse Lex Immers...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze man is ook nog op zoek naar een nieuwe club
[ afbeelding ]
Perfect voor ons dus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee Raja, gewoon nee.
Deze man kan wel voetballen. Alleen zichzelf niet beheersen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ach, Feyenoord heeft toch geen reet te zoeken in Europa.
Ik hoop niet dat we geloot gaan worden als vervanger voor Fenerbahce. Met zes keer verliezen/gelijkspelen in de EL sla je een slechter figuur dan een uitschakeling in de vEL.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ach, Feyenoord heeft toch geen reet te zoeken in Europa.
Nooit gedacht dat ik zo'n bericht fijn zou vindenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:09 schreef onlogisch het volgende:
@DennisVanEersel: APOEL uit Cyprus is zojuist geloot als Lucky Loser en gaat alsnog de groepsfase van de Europa League in. Feyenoord definitief uitgeschakeld
Je moet gewoon blij zijn met de centen. Het is geen vetpot, maar de club kan elke stuiver hard gebruiken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:09 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat we geloot gaan worden als vervanger voor Fenerbahce. Met zes keer verliezen/gelijkspelen in de EL sla je een slechter figuur dan een uitschakeling in de vEL.
Wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:14 schreef Tha_Duck het volgende:
Hoe hard lachten de kakkies om de uitschakeling van ons door Differdange?
Helemaal niet. Al staat Nederland absoluut niet meer op de kaart na deze voorrondes, wat wel zonde is natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:14 schreef Tha_Duck het volgende:
Heel hard herinner ik mij. We waren het lachertje van Nederland.quote:
Dat je dat als volwassen vent uit je bek kan krijgenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:14 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik lach je nu al uit. Een Luxemburgse buurtvereniging vergelijken met de nummer 5 van Ruslandquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:14 schreef Tha_Duck het volgende:
Nogal al, aangezien dat van Utrecht nog vele malen treuriger was.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:16 schreef Tha_Duck het volgende:
Is het raar als ik nu lach om feyenoord en vitesse?
Dit dus, wat een idiootquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:16 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik lach je nu al uit. Een Luxemburgse buurtvereniging vergelijken met de nummer 5 van Rusland
Natuurlijk is dat raar. Differdange vergelijken met een club die regelmatig wint van Anzhi, Sparktak of Zenith.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Heel hard herinner ik mij. We waren het lachertje van Nederland.
Is het raar als ik nu lach om feyenoord en vitesse?
Precies. Je moet hier gewoon blij mee zijn. Je wilt toch niet als Lucky Loser door?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:11 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik zo'n bericht fijn zou vinden
Ow, ik heb het toch gedaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogal al, aangezien dat van Utrecht nog vele malen treuriger was.
Dus doe maar niet.
Ik wel. Done.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:18 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ow, ik heb het toch gedaanDat kan ik niet meer terugdraaien
Je woont niet in mijn stad, dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik schaam me ervoor in dezelfde stad te wonen als zo'n grote teringdebiel als jij.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je woont niet in mijn stad, dat weet ik zeker.
Niet. Maar dat was gewoon kansloos van FC Utrecht laten we wel wezen en niet bepaald te vergelijken met een praktisch niet te passeren defensie van de nummer 5 van Rusland die 25 wedstrijden op rij niet verloren hadden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:14 schreef Tha_Duck het volgende:
Ga nou niet op die kneus, hij weet zelf ook wel dat hij bs lult. Vindt juist zulke reacties heerlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:32 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niet. Maar dat was gewoon kansloos van FC Utrecht laten we wel wezen en niet bepaald te vergelijken met een praktisch niet te passeren defensie van de nummer 5 van Rusland die 25 wedstrijden op rij niet verloren hadden.
Waar Utrecht het gewoon heeft laten liggen had Feyenoord enkel met een dosis geluk door kunnen gaan of alles had moeten kloppen, daarvoor is ons team gewoon (nog) niet goed genoeg, om dergelijke ploegen op eigen kwaliteit even te verslaan.
Oh, dat het kansloos was van FC Utrecht is natuurlijk waar (al scoor je wel 4 keer).quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:32 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niet. Maar dat was gewoon kansloos van FC Utrecht laten we wel wezen en niet bepaald te vergelijken met een praktisch niet te passeren defensie van de nummer 5 van Rusland die 25 wedstrijden op rij niet verloren hadden.
Tegen amateurs ja.. In 2 wedstrijden..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:41 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Oh, dat het kansloos was van FC Utrecht is natuurlijk waar (al scoor je wel 4 keer).
Ik snap die opmerkingen van 'We hebben niets te zoeken in Europa' dan ook niet zo goed, je had 90% kans op een loting van pak em weg Tbilisi uit, wedstrijden waar je normaal gesproken gewoon de poule mee bereikt. Zit je pot 3, loot je nog een zwakke broeder, en in De Kuip kan je nog best wat punten halen tegen sterkere teams op een goede dag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:55 schreef Muto het volgende:
Loting was natuurlijk al ongelukkig. Dat je net de hoogste ongeplaatste team loot. Maar, die Russen waren gewoon beter. Sneller, fitter en balvaster.
en dat Fenerbache (of was dat Besiktas) mocht spelen, anders had Kuban ook geplaatst geweest.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:55 schreef Muto het volgende:
Loting was natuurlijk al ongelukkig. Dat je net de hoogste ongeplaatste team loot. Maar, die Russen waren gewoon beter. Sneller, fitter en balvaster.
Dat maakt het alleen maar zuurder.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
en dat Fenerbache (of was dat Besiktas) mocht spelen, anders had Kuban ook geplaatst geweest.
Dat is zo, als je 3-0 voor staat komen ze echt niet meer terug. Zo goed waren ze niet, Feyenoord hielp ze in een zetel bij die doelpunten tegen ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar zuurder.
Buiten dat: Had Feyenoord(lees Immers) gewoon hun kansen afgemaakt had er niks aan de hand geweest.
Hij had gewoon Manu in de basis moeten zetten, en Armenteros op '10'. Desnoods zet je Sleegers op '10'. Maar Immers kan echt niet meer. Ik schaam me gewoon dat ik een supporter ben van een club waar Immers speelt. Ik heb ze nog niet eerder zo slecht gezien bij Feyenoord(middenvelder/aanvaller).quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat is zo, als je 3-0 voor staat komen ze echt niet meer terug. Zo goed waren ze niet, Feyenoord hielp ze in een zetel bij die doelpunten tegen ook.
En dat Immers maar blijft spelen en Verhoek/Vormer maar blijven invallen.Probeer dan Te Vrede desnoods.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Heeft hij dit seizoen al eens eerder gedaan. Ik zie Immers ook liever verdwijnen, al los je daar het probleem niet mee op denk ik. Veel meer spelers komen kwaliteit tekort.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:22 schreef Fuszy het volgende:
Koeman heeft wel kritiek geuit naar Immers nu. Heeft hij volgens mij nog niet eerder gedaan. Zou dat betekenen dat hij binnenkort zijn plek kwijt is? Liever vandaag nog dan morgen, maar zo zal Koeman niet handelen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Hij had gewoon Manu in de basis moeten zetten, en Armenteros op '10'. Desnoods zet je Sleegers op '10'. Maar Immers kan echt niet meer. Ik schaam me gewoon dat ik een supporter ben van een club waar Immers speelt. Ik heb ze nog niet eerder zo slecht gezien bij Feyenoord(middenvelder/aanvaller).Van de Burgerking al vergeten? Knap, ik ben bang dat mij dat nooit gaat lukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruben Schaken ja. Verder vind ik het wel meevallen. Die Russen hebben 2 kansen gehad, en 2 gemaakt. Clasie lijkt z'n vorm weer terug te vinden..... Vilhena is gewoon een goeie speler en Pelle spreekt voorzich. Hoper dat Boetius weer snel fit is en dan zou ik met het volgende elftal beginnen. En ook op dit elftal blijven bouwen:quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Heeft hij dit seizoen al eens eerder gedaan. Ik zie Immers ook liever verdwijnen, al los je daar het probleem niet mee op denk ik. Veel meer spelers komen kwaliteit tekort.
Ja maar Zowel Larsen en Burgerking waren geen basisklanten. Hooguit 80 minuten in het eerste gespeeld. Immers laat nu al 13 maanden zien dat hij er geen kut van kan. (Ja, ook vorig seizoen mistte hij kans op kans).quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van de Burgerking al vergeten? Knap, ik ben bang dat mij dat nooit gaat lukken.
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:30 schreef Slobeend het volgende:
Zo slecht was Immers gisteren niet, ja hij mist die kansen, maar dat kan geen verrassing meer zijn. Hij creeert wel de kans waaruit Pelle scoort. Begrijp me niet verkeerd, zie ook Immers het liefst zo snel mogelijk uit de basis verdwijnen. Maar gisteren waren Indi, Vilhena en Nelom nog een stuk slechter. Als Immers uit de basis is zal niet alles ineens goed zijn.
Ja, dat is zo, maar Vilhena was gisteren net zo traag en matig. Het kan allemaal niet aan 1 speler liggen. Maar het wordt inderdaad tijd dat Koeman het gaat proberen met een Armenteros op 10.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Let maar eens goed op als Lex aan de bal komt. Dan is alles eruit: Het tempo, het idee en de creativiteit. Hij vertraagd elke actie, ik word er echt schijtziek van.
Ja, tegen Willem II uitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft Armenteros ooit al eens op 10 gespeeld eigenlijk?
Dan speelt ie eerder met Vormer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:41 schreef Tomasso het volgende:
Clasie in een vrije rol, Vilhena op 10 en Steenvoorden als stofgzuiger?
Dat was gister nog het meest frustrerende: Het liep voor geen meter en het beste wat je dan kan inbrengen is Vormer...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan speelt ie eerder met Vormer.
Ook pech ja, want Kuban had ook zomaar geplaatst kunnen zijn en was de sterkst mogelijke tegenstander. En normaal schiet Pelle die penalty wel binnen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:31 schreef Tomasso het volgende:
Vorig jaar hadden we dezelfde soort posts: slechtste loting die we hadden kunnen hebben, had Immers al die kansen maar afgemaakt, blablabla. Deja vu. Dit is geen pech, dit is gewoon gebrek aan kwaliteit.
Mijn voetbalcarriere in een notendop.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik sluit niet uit dat Immers over creativiteit beschikt, de man mist alleen de vaardigheden om er iets mee te kunnen doen.
Die jongen moet je gewoon uit zijn lijden verlossen en terug sturen naar ADOquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik sluit niet uit dat Immers over creativiteit beschikt, de man mist alleen de vaardigheden om er iets mee te kunnen doen.
De boefjes zijn waarschijnlijk weer in het holst van de nacht van huis vertrokken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hang 'm op de Erasmus dan als je zo'n vent bent.
Al dit soort dingetjes zijn weer koren op de molen van de burgemeesters om de komende 50 jaar geen uitpubliek toe te laten bij de klassiekersquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De boefjes zijn waarschijnlijk weer in het holst van de nacht van huis vertrokken.
Is even wat anders dan een actie tijdens de wedstrijd in het vijandige stadion.
Verschil moet er zijn.
Dit spandoek zal nog wel meevallen, valt in de categorie 'ludiek'. (Verreweg het woord dat ik meest haat in de NL-se taal...)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al dit soort dingetjes zijn weer koren op de molen van de burgemeesters om de komende 50 jaar geen uitpubliek toe te laten bij de klassiekers
Ik snap m ook niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is niet eens een ludiek of slim spandoek. Geen idee welk punt ze hiermee denken te maken.
Staat op eenzame hoogte inderdaad, evenals de combinatie van de woorden 'lekker' en 'gek'.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit spandoek zal nog wel meevallen, valt in de categorie 'ludiek'. (Verreweg het woord dat ik meest haat in de NL-se taal...)
We kunnen het ze ook niet vragen, want die gassies zijn natuurlijk in geen velden of wegen meer te bekennen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap m ook niet eigenlijk.
Kan me ook niet voorstellen dat iemand zich hier aan stoort eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
We kunnen het ze ook niet vragen, want die gassies zijn natuurlijk in geen velden of wegen meer te bekennen.
Wat een kwajongens zijn het ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ze denken ons nu een geweldige poets gebakken te hebben waar nog jaren over nagepraat zal worden.
ze laten weer eens zien dat ze alleen in de nacht dingen kunnen ophangen op de brug of standbeelden...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is niet eens een ludiek of slim spandoek. Geen idee welk punt ze hiermee denken te maken.
Echt zo'n kwajongensstreek uit een Dik Trom boek inderdaad.quote:
Tja, waarom zou een Ajacied kaartjes kopen voor Feyenoord-Kuban...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:38 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
ze laten weer eens zien dat ze alleen in de nacht dingen kunnen ophangen op de brug of standbeelden...
triest...
doe het dan in het stadion tijdens de wedstrijd....
Vooral ook omdat het er uitziet als een spandoek wat ze voor zichzelf alvast hadden gemaakt en daar snel AJAX AMSTERDAM met een goedkope spuitbus onder gespoten hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat iemand zich hier aan stoort eerlijk gezegd.
Je moet Celtic niet onderschatten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:43 schreef Katth het volgende:
Volgens mij kunnen ze het spandoek beter terughalen, ze gaan het nog nodig hebben na 6 wedstrijdjes CL.
Denk niet dat ze het spandoek zelf hebben gemaakt, lijkt op een gejat origineel. Waar ze dan inderdaad snel iets onder hebben gekalkt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooral ook omdat het er uitziet als een spandoek wat ze voor zichzelf alvast hadden gemaakt en daar snel AJAX AMSTERDAM met een goedkope spuitbus onder gespoten hebben.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je moet Celtic niet onderschatten.
Sterker Immers begon de wedstrijd als één van de betere. Won vrijwel alle duels de eerste 10 minuten, joeg de tegenstander af en gaf inderdaad de pass op Pelle (eigenlijk te hard, een keeper die oplet komt eerder z'n doel uit). Maar hij mist gewoon de creativiteit. Juist toen die jongens lekker gingen inzakken had hij totaal geen plan of idee wat hij met de bal moest.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:30 schreef Slobeend het volgende:
Zo slecht was Immers gisteren niet, ja hij mist die kansen, maar dat kan geen verrassing meer zijn. Hij creeert wel de kans waaruit Pelle scoort. Begrijp me niet verkeerd, zie ook Immers het liefst zo snel mogelijk uit de basis verdwijnen. Maar gisteren waren Indi, Vilhena en Nelom nog een stuk slechter. Als Immers uit de basis is zal niet alles ineens goed zijn.
twitter:LeoOldenburger twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 12:03:20Van Ginkel en Mathijssen spelen niet bij hun clubs en worden niet geselecteerd voor Oranje reageer retweet
De reacties hier op dat doek. Schitterend voorspelbaar.quote:
Hij had natuurlijk gehoopt op alle reacties waaruit het diepste respect werd gesproken voor deze heldendaadquote:
Nee nog liever:quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:05 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk gehoopt op alle reacties waaruit het diepste respect werd gesproken voor deze heldendaad
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:05 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk gehoopt op alle reacties waaruit het diepste respect werd gesproken voor deze heldendaad
Had echt kippenvel, bij opkomst v/d spelers. Mooie beeldenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:07 schreef patje030 het volgende:
Hierbij een mooi filmpje van gisterenavond #FeyenoordThuisGekkenhuis
Sterker, Vilhena was slechter. Bizar gewoon. Maar bij hem is t een te verwachten dip, bij Immers... Boh, die speelt al zo lang bagger.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Sterker Immers begon de wedstrijd als één van de betere. Won vrijwel alle duels de eerste 10 minuten, joeg de tegenstander af en gaf inderdaad de pass op Pelle (eigenlijk te hard, een keeper die oplet komt eerder z'n doel uit). Maar hij mist gewoon de creativiteit. Juist toen die jongens lekker gingen inzakken had hij totaal geen plan of idee wat hij met de bal moest.
Maar inderdaad Vilhena en BMI waren gisteren in balbezit bijna nog slechter, wat hebben die een hoop ingeleverd. Nelom ben ik nog niet uit, gaf wel die mooie voorzet op Immers waarin hij recht op de goal had kunnen koppen..
Ja man, was mooi plaatje op teletekstquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:07 schreef Katth het volgende:
Het is maar goed dat het op teletekst stond, anders had hij niet eens geweten dat het doek er hing.
Kun je er weer een jaar tegenaan he.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:08 schreef Katth het volgende:
[..]
Had echt kippenvel, bij opkomst v/d spelers. Mooie beelden
Doe niet zo zielig joh. Je bent verdorie een volwassen kerel...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kun je er weer een jaar tegenaan he.
Tja, als je zoiets nooit ervaren hebt weet je ook niet wat je mist.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kun je er weer een jaar tegenaan he.
Gast, ff een klein steekie. Doet hij ook, boeiend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig joh. Je bent verdorie een volwassen kerel...
Ze wilden eerst iets met de prijzenkast in Rotterdam doen. Drie dagen naar gezocht, onvindbaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:13 schreef Haringkop het volgende:
De bruggen in Amsterdam zijn ook zo klein, daar kan je net een servet ophangen...
Ja daar kun je niks mee met die viaducten daar. "kk joden" is het enigste wat mij op dit moment te binnen schiet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:13 schreef Haringkop het volgende:
De bruggen in Amsterdam zijn ook zo klein, daar kan je net een servet ophangen...
Inderdaad, geweldige opkomst. Daar kunnen ze bij hunnie alleen maar van dromen, dat ga je er niet meemaken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:08 schreef Katth het volgende:
[..]
Had echt kippenvel, bij opkomst v/d spelers. Mooie beelden
Ok ok, point taken. Zo lang het overigens bij dergelijke doeken blijft. Vind ik het ook nog wel leuk (moet wel een grappiger doek zijn dan).quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gast, ff een klein steekie. Doet hij ook, boeiend.
Hap...laat gaan. Compensatiegedrag van die gastjes.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Inderdaad, geweldige opkomst. Daar kunnen ze bij hunnie alleen maar van dromen, dat ga je er niet meemaken.
Alleen erg jammer dat de avond weer werd verpest door verwaande jochies met een grootheidswaanzin.
Pak liever dat kk joden aan. Of JHK. Allemaal nergens voor nodig. Maar schijnt nogal stoer te zijn ofzo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok ok, point taken. Zo lang het overigens bij dergelijke doeken blijft. Vind ik het ook nog wel leuk (moet wel een grappiger doek zijn dan).
Toen het doelpunt viel, riep ik al dat dat voor ons te vroeg was. Ik zag al meteen het Ajax-uit scenario voor me. En ja hoor...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Inderdaad, geweldige opkomst. Daar kunnen ze bij hunnie alleen maar van dromen, dat ga je er niet meemaken.
Alleen erg jammer dat de avond weer werd verpest door verwaande jochies met een grootheidswaanzin.
Drie rookpotten, wat fakkels en wat vlaggen. Ik dacht dat je al wel wat langer mee liepquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Op letterlijk elke zijde, ja. Dat zie je nergens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Drie rookpotten, wat fakkels en wat vlaggen. Ik dacht dat je al wel wat langer mee liep.
Ja jij bent natuurlijk heel wat gewend in die multifunctionele evenementenhal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Drie rookpotten, wat fakkels en wat vlaggen. Ik dacht dat je al wel wat langer mee liep.
Je kunt natuurlijk ook zoals bij jullie laatste thuiswedstrijd tegen Real vooraf al met witte vlaggetjes gaan zwaaien om Real welkom te heten (of om je alvast over te geven).quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Helemaal niks gemerkt. Naar het schijnt heeft wel de nieuwe scharrel van Sjaak lopen vechten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:22 schreef Caland het volgende:
Is er na de wedstrijd nog wat voorgevallen trouwens? Werd op de Coen Moulijnweg opeens klemgereden door een ME busje. Kwamen wat van die doorgesnoven agenten uitstormen die schreeuwde dat we terug moesten. Kon de knuppel nog net ontwijken, overdreven gedoeEr liep daar bijna niemand.
Waar heb je het over beste jongen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Te makkelijk jongens, te makkelijk.
Natuurlijk, maar blijft mooi en vrij uniek in Nederland..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Neuh, ik kan dit niet laten gaan. Op O werd er gespuugd op oude mannetjes die al in De Kuip stonden toen dat volk, wat de naam supporter niet waard is, nog niet bestond. Er komen maatregelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hap...laat gaan. Compensatiegedrag van die gastjes.
Haha ze ging he-le-maal los tegen 2 gasten, in der eentjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Helemaal niks gemerkt. Naar het schijnt heeft wel de nieuwe scharrel van Sjaak lopen vechten.
Waar zat jij eigenlijk gisteren, op D toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar blijft mooi en vrij uniek in Nederland..
[..]
Neuh, ik kan dit niet laten gaan. Op O werd er gespuugd op oude mannetjes die al in De Kuip stonden toen dat volk, wat de naam supporter niet waard is, nog niet bestond. Er komen maatregelen.
Precies! Of een kampioenschap binnen halen omdat de tegenstander met knikkende knieën aan de wedstrijd begon doordat ze zo geïmponeerd waren door de sfeer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook zoals bij jullie laatste thuiswedstrijd tegen Real vooraf al met witte vlaggetjes gaan zwaaien om Real welkom te heten (of om je alvast over te geven).
Is ook supertriest dat gedraag. Iedereen heb er de tyfus op zo'n avond als gisteren, maar die borstklopperij van mannetjes die net komen kijken gaat nergens meer over.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:23 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Neuh, ik kan dit niet laten gaan. Op O werd er gespuugd op oude mannetjes die al in De Kuip stonden toen dat volk, wat de naam supporter niet waard is, nog niet bestond. Er komen maatregelen.
Jezus, wat triest zeg.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:23 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Was de eerste en de laatste keer geloof ik dat daar iets van een chaos te merken viel. Dat moet je wel koesteren dan. Props.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies! Of een kampioenschap binnen halen omdat de tegenstander met knikkende knieën aan de wedstrijd begon doordat ze zo geïmponeerd waren door de sfeer.
Ja, de sfeer al een half uur voor de wedstrijd zat er lekker in. Verder wat jij zegt. Dat eerste kwartierquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jezus, wat triest zeg.Mongolen.
Maar het eerste kwartier (en voor de wedstrijd al), allemachtig, wat een sfeer.![]()
Jammer dat Feyenoord compleet inzakte na de openingstreffer.
Vooral je kop in het zand blijven steken. Snap het ook wel. Dat 'Legioen' is het enige wat jullie nog hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Was de eerste en de laatste keer geloof ik dat daar iets van een chaos te merken viel. Dat moet je wel koesteren dan. Props.
Is een uitvloeisel van dat overdreven 'altijd achter Feyenoord blijven staan' gedrag. Het zijn wat dat betreft net extremisten. Laat ieder het lekker op zijn eigen manier beleven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:25 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Is ook supertriest dat gedraag. Iedereen heb er de tyfus op zo'n avond als gisteren, maar die borstklopperij van mannetjes die net komen kijken gaat nergens meer over.
Jij voelt je wel een hele bink volgens mij of niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vooral je kop in het zand blijven steken. Snap het ook wel. Dat 'Legioen' is het enige wat jullie nog hebben.
Succes zondag!
M'n vader (oude man red.) wist niet wat 'm overkwam joh.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, de sfeer al een half uur voor de wedstrijd zat er lekker in. Verder wat jij zegt. Dat eerste kwartier
En het enige wat jullie nooit hebben gehad. Daarom vind je het blijkbaar nodig om dit topic te vervuilen. Snap ik ook wel weer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vooral je kop in het zand blijven steken. Snap het ook wel. Dat 'Legioen' is het enige wat jullie nog hebben.
Succes zondag!
Ja serieus, maar blijkbaar vind jij dat normaal.quote:
Ieder zo zijn ding hé. Anderen stelen weer van rijke tatas en vinden dat blijkbaar normaal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:29 schreef Abed het volgende:
[..]
Ja serieus, maar blijkbaar vind jij dat normaal.
Ja leuk, allemaal even lachen mensen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. De oven was een betere keuze geweest.
Tering. Dat was ook wat ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Helemaal niks gemerkt. Naar het schijnt heeft wel de nieuwe scharrel van Sjaak lopen vechten.
Ja die deden meequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb er eigenlijk helemaal niet op gelet in het stadion, maar deden die 'geschorste' centrale verdedigers van Kuban nou wel of niet mee?
Deden wel meequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb er eigenlijk helemaal niet op gelet in het stadion, maar deden die 'geschorste' centrale verdedigers van Kuban nou wel of niet mee?
Jup, was gewoon gelul.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ok. Jammer dat je uiteindelijk zo'n negatieve avond hebt gehad. Op varkenoord was je nog wel goed gemutst gelukkig. Ik hoorde dat HMF z'n klappen afgekocht heeft met wat stadionmuntjes?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:23 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Het treurige is dat het nog niet eens zo'n jong pikkie was(hij was 40-45 ofzo) En er zat een kind naast die dacht dat het normaal was en gewoon vrolijk meedeed.....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:23 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Ja die stond bibberend wat muntjes te overhandigen. Slechts 4. Terwijl we allemaal weten dat Varkenoordbier >>>> stadionpis. Dus eigenlijk was 8 munten een gerechtvaardigde afkoopsom.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Jammer dat je uiteindelijk zo'n negatieve avond hebt gehad. Op varkenoord was je nog wel goed gemutst gelukkig. Ik hoorde dat HMF z'n klappen afgekocht heeft met wat stadionmuntjes?
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Droomde vannacht dat er een Russische Miljardair bij de wedstrijd zat en zoveel sympathie voor Feyenoord gekregen had dat hij een flinke kapitaalinjectie gaf.
Gelukkig blijft het bij die droomquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Droomde vannacht dat er een Russische Miljardair bij de wedstrijd zat en zoveel sympathie voor Feyenoord gekregen had dat hij een flinke kapitaalinjectie gaf.
Wat is er precies gebeurd dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:32 schreef Akilla het volgende:
[..]
Het treurige is dat het nog niet eens zo'n jong pikkie was(hij was 40-45 ofzo) En er zat een kind naast die dacht dat het normaal was en gewoon vrolijk meedeed.....
Wel mooi dat toen hij weg werd gebracht er werd gezongen joden lopen altijd weg(zijn kant op:))
Fly Emirates of Gazprom zou wel mooi staan op het shirt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Varkenoordbier valt ook wel onder de categorie pis. Amstel in plastic. Bah.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja die stond bibberend wat muntjes te overhandigen. Slechts 4. Terwijl we allemaal weten dat Varkenoordbier >>>> stadionpis. Dus eigenlijk was 8 munten een gerechtvaardigde afkoopsom.
Sowieso Amstelquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Varkenoordbier valt ook wel onder de categorie pis. Amstel in plastic. Bah.
Maar dat is tenminste geen evenementen zeik. Sowieso zouden ze er beter Hertog Jan kunnen schenkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het smaakt iig niet alsof ze er net een theekopje zoetstof in hebben gegooid.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Hertog Jan. Beste pils van Nederland.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar dat is tenminste geen evenementen zeik. Sowieso zouden ze er beter Hertog Jan kunnen schenken
quote:
quote:
As expected...quote:
Die radler zooi? Nog smeriger ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het smaakt iig niet alsof ze er net een theekopje zoetstof in hebben gegooid.
Zo, inderdaad zeg. Normaal bestel ik nooit bier in de Kuip, maar had er zin in gisteren. Eerste ging nog wel, maar die pilzen daarna smaakten overdreven zoet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het smaakt iig niet alsof ze er net een theekopje zoetstof in hebben gegooid.
Ga je naar een van de vele kroegen rondom de Kuip. Hebben ze het vaak nog op fles ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar dat is tenminste geen evenementen zeik. Sowieso zouden ze er beter Hertog Jan kunnen schenken
Nou die gozer die op Janmaat liep is toch ook niet verkeerd om in je ploeg te hebben...aardige versnelling in huis :Squote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[..]
[..]
As expected...
Was gister trouwens de eerste keer dat ik Kuban zag (kon vorige week niet kijken), maar ik vond het totaal geen bijzondere ploeg qua voetbal. Wel echt een ontzettend stugge verdediging, maar verder was het vooral counteren wat ze deden. Ze zijn wel echt veeeeeeeeel effectiever dan Feyenoord, maar die hebben dan ook geen Lexie op CAM lopen.
Die ging wel als de brandweer ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nou die gozer die op Janmaat liep is toch ook niet verkeerd om in je ploeg te hebben...aardige versnelling in huis :S
Vind vooral die Baldé goed, wat een power en techniek heeft die gozer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nou die gozer die op Janmaat liep is toch ook niet verkeerd om in je ploeg te hebben...aardige versnelling in huis :S
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 29-08-2013 om 23:20:47Jordy Clasie viel uit met een hamstringblessure, hij mist sowieso de wedstrijd van zondag tegen Roda JC #Feyenoord reageer retweet
RUUDRUUDRUUDRUUDRUUD! Tegen z'n oude club nota benequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:01 schreef Kerftminister het volgende:
Zondag weer genieten van Vormer.
Zullen we een lijstje bij gaan houden met alle (oud/ex) Feyenoord spelers die tegen Feyenoord scoren?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:03 schreef Kerftminister het volgende:
Zou een ideaal moment zijn om zijn aantal balletjes breed record te verbeteren.
Overigens wel typisch dat die Popov gisteren scoorde, ik voorspelde het nog in het topic voordat de eerste wedstrijd was.
Die tweede goal was zo typisch. Perfecte tackle op de bal van Vilhena. Gaat die idioot fluiten. Vrije trap, doelpunt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:03 schreef Kerftminister het volgende:
Zou een ideaal moment zijn om zijn aantal balletjes breed record te verbeteren.
Overigens wel typisch dat die Popov gisteren scoorde, ik voorspelde het nog in het topic voordat de eerste wedstrijd was.
Mensen die eerder weg gingen werden onder gespuugd en uitgescholden.. duurde ook vrij lang voordat er ook maar een vorm van security kwam.. volgens mij pas toen er een par verhaal kwamen halenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er precies gebeurd dan?
Popov is nooit een spelert geweest, heeft alleen maar een paar maanden meegetrained.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zullen we een lijstje bij gaan houden met alle (oud/ex) Feyenoord spelers die tegen Feyenoord scoren?![]()
Fernandez
Popov
Ebicilio
Castaignos
Weet ik ook wel joh. Spelers met een Feyenoord verleden dan, zo beter?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:12 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Popov is nooit een spelert geweest, heeft alleen maar een paar maanden meegetrained.
Jezus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:09 schreef Akilla het volgende:
[..]
Mensen die eerder weg gingen werden onder gespuugd en uitgescholden.. duurde ook vrij lang voordat er ook maar een vorm van security kwam.. volgens mij pas toen er een par verhaal kwamen halen
Zal wel aardige doorgesnoven zijn.... Zo kansloos tegen mede supporters zo gaan doen, zeker omdat die ook mee gedaan hebben aan de geweldige sfeer de rest van de wedstrijd..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:17 schreef PIETR het volgende:
Lees op vakx dat er eentje tegen zn kop is geschopt omdat ie eerder weg ging. Beter krijgt zon idioot een levenslang stadionverbod.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niets gezien. Voor de wedstrijd kwamen er Russen met de tram. Beetje op het voorplein Fuck off Feyenoord lopen zingen. Niemand reageerde en de ME-mannetjes bleven maar opletten of niemand met een biertje uit de tram kwam.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:22 schreef Caland het volgende:
Is er na de wedstrijd nog wat voorgevallen trouwens? Werd op de Coen Moulijnweg opeens klemgereden door een ME busje. Kwamen wat van die doorgesnoven agenten uitstormen die schreeuwde dat we terug moesten. Kon de knuppel nog net ontwijken, overdreven gedoeEr liep daar bijna niemand.
Zaten trouwens ook Russen bij met kleine kindjes van een jaar of 3/4.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Niets gezien. Voor de wedstrijd kwamen er Russen met de tram. Beetje op het voorplein Fuck off Feyenoord lopen zingen. Niemand reageerde en de ME-mannetjes bleven maar opletten of niemand met een biertje uit de tram kwam.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:17 schreef PollosHermanos het volgende:
https://www.facebook.com/(...)mers/507416735999302
Gaat weer nergens over.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:17 schreef PIETR het volgende:
Lees op vakx dat er eentje tegen zn kop is geschopt omdat ie eerder weg ging. Beter krijgt zon idioot een levenslang stadionverbod.
Dat soort dingen gaan snel een keer goed rechtgezet worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:17 schreef PIETR het volgende:
Clasie was degene die in de rust met de scheids ging praten, De Vrij zat al aan de thee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:10 schreef Muto het volgende:
De spelers na afloop ook. Iedereen bleef op de middenlijn staan en niemand nam het initiatief om naar de supporters te lopen. Vervolgens willen ze weggaan en pas als de supporters ze terugroepen beginnen er een paar aarzelend naar het publiek te komen. Dat zegt ook wel iets over de persoonlijkheden binnen de groep. Er is geen leider.
Inderdaad. Alleen bij opstootjes zijn ze er snel bij. Bij het tijd rekken heb ik geen speler iets tegen de scheids zien zeggen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Clasie was degene die in de rust met de scheids ging praten, De Vrij zat al aan de thee.Ook zoiets.
Ik wel, Clasie in de eerste helft regelmatig. Maar die kan waarschijnlijk geen (goed) woord Engels.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen bij opstootjes zijn ze er snel bij. Bij het tijd rekken heb ik geen speler iets tegen de scheids zien zeggen.
Zijn die 'nieuwe generatie hooligans'(DeF?) ook gewoon niet goed bij hun hoofd en nu al té doorgesnoven? Ik heb het gevoel dat dit soort dingen 5 jaar terug helemaal niet gebeurde? Alleen tegenover de tegenstander, waar dan niks mis mee is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat soort dingen gaan snel een keer goed rechtgezet worden.
Jammer dat er weer een paar zaagselkoppen de boel verneuken voor de rest.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:17 schreef PIETR het volgende:
quote:De treurige cijfers van Lex Immers bij @Feyenoord: 2 goals in ruim 30 (!) uur voetballen sinds medio december 2012
quote:Respect voor elkaar tonen!
Gisteravond werd Feyenoord door het Russische Kuban Krasnodar uit het Europa League-toernooi geknikkerd. Een pijnlijke uitschakeling, zowel voor de club als supporters. Geen groepsfase, dus driemaal een volle Kuip en ook niet drie mooie reisjes voor de supporters, de absolute krenten in de pap! We moeten dus weer minimaal een jaar wachten tot we weer Europees voetbal kunnen spelen. Een pijnlijke constatering voor iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt.
De avond begon gister nog zo prachtig. Een bomvolle kuip en een ouderwetse Europacupsfeer zorgde in de eerste tien minuten voor een ware heksenketel. Met vuurwerk, fakkels en veel gezang liep Feyenoord de Russiche opponent in die fase onder de voet. Ondanks een gemiste penalty na twee minuten van Graziano Pelle, zorgde de Italiaanse spits vier minuten later dat De Kuip in vuur en vlam stond. Niets leek Feyenoord te kunnen stoppen, maar in plaats van door te drukken ging de ploeg voor de zoveelste maal achteruit lopen en riep daarmee het onheil over zichzelf af. Na de snelle 1-1 van de dodelijke Russen was het feitelijk einde oefening voor onze club.
Tijdens de rust was er nog hoop, maar na de 1-2 kon je een speld horen vallen in de Tempel aan de Maas en werd het duidelijk dat het Europese avontuur voor Feyenoord er na één wedstrijd al weer op zat. Een hard gelag voor Feyenoord en haar supporters. Dat Feyenoord werd uitgeschakeld waren vele Feyenoorders doodziek van, maar de avond eindigde nog treuriger waar wij als redactie een dag later nog steeds een vieze smaak in onze mond van krijgen en nog steeds niet kunnen begrijpen. Wat was het geval?
Tegen het einde van de wedstrijd verlieten vele Feyenoorders – doodziek van de uitschakeling – ons prachtige stadion. Dit was het startsein voor vele supporter op vooral de gele zijde, maar ook op de parterre vakken op de lange zijde om het ‘Joden lopen altijd weg’ en ‘Laat je club maar in de steek’ in te zetten. Het was niet een klein groepje die dit ten gehore bracht. Nee, het ging massaal door De Kuip heen. Het ging door merg en been! Dit was nog veel erger dan de nederlaag die Feyenoord gister leed. Kots en kotsmisselijk werden wij er van, dat willen we bij deze dan ook benadrukken. Wij zijn een kritische volger binnen Feyenoord en hebben vaak ook een eigen andere mening, maar wat er zich gister afspeelde kunnen en mogen we nooit goedpraten! Onze haren gaan er nog steeds recht van overeind staan.
Dit is niet iets van alleen gister, maar speelt al een tijdje. De redactie van Lunatic News en vele andere Feyenoorders zijn dit gedrag van deze zogenaamde supporters dan ook helemaal zat. In de voorgaande seizoenen en recent tegen FC Twente waren de spreekkoren ook al hoorbaar in De Kuip en leidde dit ook bij veel ergernis en irritatie bij enkele supporters. Het was wachten tot het een keertje zou escaleren en dit is duidelijk gisteravond gebeurd. Laten we voorop stellen dat je de club in goede en slechte ten alle tijden moet blijven steunen, maar dat iedereen zelf uitmaakt wanneer hij het stadion verlaat. Gister konden sommige supporters het geploeter en de aanstaande uitschakeling van Feyenoord niet langer aanzien en verlieten zodoende het stadion. Niets meer en niets minder.
Dat sommige supporters van heinde en verre vandaan kwamen, speelt hier ook een belangrijke rol. Vele Feyenoord-supporters uit Groningen, Friesland en Limburg gingen naar De Kuip om Feyenoord te steunen en verlieten daardoor eerder het stadion om de enorme drukte voor te zijn. Dat is hun goed recht en snappen wij als geen ander.
Dat sommige zogenaamde Feyenoorders nog een stapje verder gingen is wat zich op Vak O afspeelde. Op dit vak bespuugde iemand tegen het einde van de wedstrijd een supporter van 75 jaar oud, omdat hij het stadion wilde verlaten. Deze supporter komt al vele jaren in De Kuip en mag dus gerekend worden als een supporter van het eerste uur. Naar aanleiding van dit incident werd de onrust groter en groter en wilde een grote groep Feyenoorders deze zogenaamde supporter even duidelijk maken dat dit gedrag in ons stadion niet getolereerd wordt en al helemaal niet tegen iemand die al meer dan vijftig jaar onze club door dik en dun steunt. Een onderbuikgevoel krijgen wij er van en wij zijn niet de enige. Deze supporter moet zich doodschamen, dat willen wij nog even gezegd hebben.
Feyenoorders uitmaken voor joden, bespugen en bier naar hun hoofd gooien, omdat ze eerder weg willen gaan? Er is iets duidelijk mis binnen Het Legioen. Dit zullen wij als redactie van Lunatic News nooit, maar dan ook nooit toelaten. Iedere Feyenoord-supporter is anders en heeft recht op zijn eigen mening, dus ook als ze De Kuip eerder willen verlaten. Zo leg ut en niet anders!
Op Vak Q verliet een Feyenoorder van middelbare leeftijd ook eerder het stadion. Deze supporter heeft dit seizoen voor de vijftigste maal een seizoenkaart en is erelid bij de club. Deze supporter werd door een andere supporter uitgescholden omdat hij het lef had om eerder weg te gaan. Respect voor deze supporter was op zijn plaats geweest, maar dit lijkt voor een hoop (jonge) Feyenoorders een steeds groter probleem te worden. Het lijkt tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld en dat is misschien nog wel de pijnlijkste constatering.
Elders in het stadion kreeg een stel van in de zestig een tirade van een supporter over zich heen, omdat ze ook eerder weg wilde gaan. Het positieve was wel dat een groep supporters deze man ter verantwoording riep en deze zogenaamde supporter keurig op zijn stoeltje bleef zitten.
Het zijn slechts drie voorbeelden van wat er zich gisteravond heeft afgespeeld. Zondag speelt Feyenoord de thuiswedstrijd tegen Roda JC (in wederom een volle Kuip) en namens de redactie van Lunatic News roepen wij alle Feyenoorders op om dit achterlijke gedrag achterwege te laten. We zijn allemaal Feyenoorders en iedereen beleeft dit op zijn eigen manier en heeft het recht om eerder het stadion te verlaten wanneer zij dit willen. Mocht het zondag een teleurstellende middag gaan worden en supporters eerder weg willen, dan accepteren we dat gewoon en gaan we niet supporters belachelijk maken dat ze joden zijn en gaan we ze al helemaal niet bespugen. Dit hoort niet bij Feyenoord. We zijn in binnen- en buitenland bekend als dat veelkoppige monster dat saamhorigheid en kameraadschap hoog in het vaandel heeft staan. Op deze manier blijft hier weinig van over…
Feyenoord is niet alleen voor de fanatieke Feyenoorders, maar ook voor de mensen die de club een warm hart toedragen en Feyenoord iedere twee weken willen zien spelen in De Kuip. Dat joden-geroep moet maar achterwege gelaten worden, dat doen ze maar in ‘Neerlands grootste poel des verderfs‘.
Feyenoord till I die!
Redactie Lunatic News
De Feijenoorder?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Zijn die 'nieuwe generatie hooligans'(DeF?) ook gewoon niet goed bij hun hoofd en nu al té doorgesnoven? Ik heb het gevoel dat dit soort dingen 5 jaar terug helemaal niet gebeurde? Alleen tegenover de tegenstander, waar dan niks mis mee is.
Wat wil je hier mee zeggen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Toen we 5 minuten eerder weggingen, zagen we Jan Boskamp ook al naar zijn auto lopen.
Jawel, Pelle continu. Maar dat werd genegeerd door de scheids.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen bij opstootjes zijn ze er snel bij. Bij het tijd rekken heb ik geen speler iets tegen de scheids zien zeggen.
Ik had begrepen dat de nieuwe generatie hooligans zichzelf DeF noemen. Dan heb ik het dus over de generatie na FIIIR. En omdat ik nu allemaal lees dat het vooral jongere schoffies waren die het deden, dacht ik aan hun.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:57 schreef Happel het volgende:
[..]
De Feijenoorder?
En nee, heeft niks met hooligans te maken dit, het zijn gewoon doodnormale figuren die zich bezigen aan dat soort gedrag. Juist de zwaar fanatieken uiten hun afkeer hiertegen. Zal me benieuwen zondag.
Heeft niks met De Feijenoorder te maken. En die nieuwe generatie oftewel de ¨Jongerenkern¨ Noemen zich idd DeF: Dignitas et Firmitas, maar zij zijn het niet die zich aan dat gedrag schuldig maken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:00 schreef satecl het volgende:
Ik had begrepen dat de nieuwe generatie hooligans zichzelf DeF noemen. Dan heb ik het dus over de generatie na FIIIR. En omdat ik nu allemaal lees dat het vooral jongere schoffies waren die het deden, dacht ik aan hun.
Verder heb ik ook nog nooit eerder van die groep gehoord, en weet ook niet of het wat te maken heeft met De Feijenoorder. Ik heb het alleen een keer gelezen op internet.
Wat nog erger voor zijn positie is, is dat hij ook maar 2 assist heeft in datzelfde tijdsbestek.quote:
Op welk vak zitten die gasten nu dan? Eerst zaten veel jonge gastjes op S, maar gisteren niet meer gezien?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:05 schreef elCholo het volgende:
[..]
Heeft niks met De Feijenoorder te maken. En die nieuwe generatie oftewel de ¨Jongerenkern¨ Noemen zich idd DeF: Dignitas et Firmitas, maar zij zijn het niet die zich aan dat gedrag schuldig maken.
Gaat waarschijnlijk idd nog wel een staartje krijgen.
Zowat de hele gele zijde deed gezellig mee, alsmede grote gedeeltes op de parterres. Op het moment dat ze er op werden aangesproken stonden ze naar de grond te staren, de droeftoeters.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:21 schreef Akilla het volgende:
zal wel z zijn... daar zag ik alleen maar jongeren geloof ik...
Zover ik zag waren het de wat oudere(rond de 40) die zo kansloos liepen te doen.. die gast die spuugde was ook nog ff het stadion aan het verbouwen geloof ik, de hele tijd als een achterlijke mongool tegen dat metalen hek trappen... en die steward maar lachen...
Was meer op reactie bedoel waar die jonge gasten zatenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Zowat de hele gele zijde deed gezellig mee, alsmede grote gedeeltes op de parterres. Op het moment dat ze er op werden aangesproken stonden ze naar de grond te staren, de droeftoeters.
Nee, hij kon ontkomen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:26 schreef Akilla het volgende:
[..]
Was meer op reactie bedoel waar die jonge gasten zaten
Lees net ergens dat die kale gast die op o aan het spugen was, na de wedstrijd nog even "gepakt"is, ik hoop het, maar of dit echt zo is..
okequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als jullie Roda thuis verliezen..
Komende 4 wedstrijden gewoon 12 punten binnenharken eigenlijk.
Genoeg mensen ook die vanmorgen gewoon weer om 6-7 uur eruit moesten. Dan is het niet zo raar dat je wat eerder weggaat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:57 schreef Katth het volgende:
Het ging gisteren wel heel erg ver. Als je dat leest dat ouderen (75 jaar gvd...) worden bespuugd? Dat kan echt niet. Tegen Twente werd er vanuit W ook fanatiek gezongen: "joden lopen altijd weg" richting V en VV. Het bloed liep onder mijn nagels vandaan, waar halen ze het gore lef vandaan. Het is niet aan mij en mijn vrienden gericht, maar ik voel me wel aangesproken.
Zelf kom ik elke thuiswedstrijd vanuit Enschede op en neer om mijn club te kunnen zien. In goede en slechte tijden en dan krijg je dit. Zelf ga ik nooit eerder weg, ik vind het "not done", maar ik kan mij heel goed voorstellen met de chaos op de weg rond het stadion dat mensen dat wel willen. Zeker als de uitslag kansloos is.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Genoeg mensen ook die vanmorgen gewoon weer om 6-7 uur eruit moesten. Dan is het niet zo raar dat je wat eerder weggaat.
Maar wat ik al eerder zei. Dat vervelende kijk ons eens de uber supporters zijn gedrag. Stoor ik me al jaren aan. En dan heb ik het niet alleen over het gedrag tegen medesupporters.
Dat is wat ik toen bij die herdenking van Moulijn zei. Sommigen zijn gewoon te geforceerd bezig zich te profileren als Feyenoord-supporter, dan wordt het al vrij snel sneu. Leuk als je als 17 jarig ventje meeloopt, maar als je dan de tranen eruit gaat persen om maar zo hard mogelijk je betrokkenheid bij de club te laten zien kan ik je niet meer serieus nemen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Genoeg mensen ook die vanmorgen gewoon weer om 6-7 uur eruit moesten. Dan is het niet zo raar dat je wat eerder weggaat.
Maar wat ik al eerder zei. Dat vervelende kijk ons eens de uber supporters zijn gedrag. Stoor ik me al jaren aan. En dan heb ik het niet alleen over het gedrag tegen medesupporters.
Ja. Ik verwacht dat dat ook wel gebeurt.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is wat ik toen bij die herdenking van Moulijn zei. Sommigen zijn gewoon te geforceerd bezig zich te profileren als Feyenoord-supporter, dan wordt het al vrij snel sneu. Leuk als je als 17 jarig ventje meeloopt, maar als je dan de tranen eruit gaat persen om maar zo hard mogelijk je betrokkenheid bij de club te laten zien kan ik je niet meer serieus nemen.
Ik volg Feyenoord vrij weinig live (Tegen Twente voor het laatst). Maar op papier lijkt dat toch prima? Lange bal op Pelle, die houdt de bal vast. Immers als loper er om heen, en hij komt voor de goal en heeft redelijk scorend vermogen. Waar gaat het dan mis? Want zo te horen is hij niet zo'n succes in de Kuip?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:40 schreef TC03 het volgende:
Hoeveel krediet heeft Immers nog trouwens? Word gek van die gozert.
Hij heeft geen scorend vermogen. Daar gaat het mis.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:53 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Ik volg Feyenoord vrij weinig live (Tegen Twente voor het laatst). Maar op papier lijkt dat toch prima? Lange bal op Pelle, die houdt de bal vast. Immers als loper er om heen, en hij komt voor de goal en heeft redelijk scorend vermogen. Waar gaat het dan mis? Want zo te horen is hij niet zo'n succes in de Kuip?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:53 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Ik volg Feyenoord vrij weinig live (Tegen Twente voor het laatst). Maar op papier lijkt dat toch prima? Lange bal op Pelle, die houdt de bal vast. Immers als loper er om heen, en hij komt voor de goal en heeft redelijk scorend vermogen. Waar gaat het dan mis? Want zo te horen is hij niet zo'n succes in de Kuip?
Op papier ja. Probleem is dat Immers totaal geen techniek en scorend vermogen heeft. Mist 9 van de 10 100% kansen. Haalt tempo uit aanvallen, heeft geen goede (steek) pass. Weinig overzicht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:53 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan nog een groepje die over diezelfde herdenking zeiden, "Als je niet wist dat dit op touw stond ben je geen echte supporter" e.d., dan vraag ik me echt af waar je nou mee bezig bent.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is wat ik toen bij die herdenking van Moulijn zei. Sommigen zijn gewoon te geforceerd bezig zich te profileren als Feyenoord-supporter, dan wordt het al vrij snel sneu. Leuk als je als 17 jarig ventje meeloopt, maar als je dan de tranen eruit gaat persen om maar zo hard mogelijk je betrokkenheid bij de club te laten zien kan ik je niet meer serieus nemen.
Armenteros. Vilhena laten staan op CM naast Clasie anders moet balletje breed Vormer erin. Bovendien is Vormer gewoon een Clasie light. Boetius, Manu en Schaken laten uitvechten wie de 2 vleugelposities krijgt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:57 schreef Greco91 het volgende:
Haha, mijn fout. Zoals ik zei, ik volg Feyenoord weinig live dus keek ik naar de statistieken.
Ik zag 32 duels, 13 goals vorig seizoen als middevelder en dacht dat is redelijk goed. Maar weet ik veel, misschien mist hij wel 10 100% kansen per wedstrijd. Wie moet er dan op zijn plek? Vilhena of Armenteros?
Nee ik begrijp het, kort samengevat: Niks voor Feyenoord dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:56 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Op papier ja. Probleem is dat Immers totaal geen techniek en scorend vermogen heeft. Mist 9 van de 10 100% kansen. Haalt tempo uit aanvallen, heeft geen goede (steek) pass. Weinig overzicht.
Moet ik nog doorgaan?
Qua mentaliteit wel, maar daar alleen red je het niet mee. Ado den Haag was een prima club voor hem, tevens zijn plafond.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:01 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Nee ik begrijp het, kort samengevat: Niks voor Feyenoord dus
Toch had hij gisteren voor de eerste keer wel wat kritiek op Immers. Is ook al eerder vroegtijdig eraf gehaald dit seizoen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:
Dat zou je wel gaan denken langzamerhand ja. Maar als het nav gisteren niet gebeurt dan ben ik 'bang' dat het helemaal niet meer gebeurt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch had hij gisteren voor de eerste keer wel wat kritiek op Immers. Is ook al eerder vroegtijdig eraf gehaald dit seizoen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Zijn positie (die van Immers) begint zo langzamerhand toch een beetje onhoudbaar te worden.
Maar misschien ligt het aan mij, maar Armenteros heeft toch nooit op het middenveld gestaan? Hij is van nature toch een Spits die als linksbuiten werd gebruikt destijds bij Heracles?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:02 schreef Caland het volgende:
Armenteros heeft wel echt een uitmuntende techniek. Gisteren af en toe met verbazing staan kijken hoe die tussen een paar Russen een balletje weet vast te houden.
Benieuwd of dat gaat werken, Armenteros achter de Pel. Zie Koeman dat niet zo snel doen
Als je dicht op Pelle speelt ben je een soort van tweede spits.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:10 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Maar misschien ligt het aan mij, maar Armenteros heeft toch nooit op het middenveld gestaan? Hij is van nature toch een Spits die als linksbuiten werd gebruikt destijds bij Heracles?
Wel erg licht maar dat moet in de eredivisie in 9 van die 10 potjes niet zo'n probleem zijn. Komt er tenminste meer voetbal in, mag ook wel weer eens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou je wel gaan denken langzamerhand ja. Maar als het nav gisteren niet gebeurt dan ben ik 'bang' dat het helemaal niet meer gebeurt.
Bizar, want met Armenteros op die plaats hebben jullie zodra Boëtius terug is gewoon een zeer sterke aanval.
Naja, verdedigend had Armenteros gisteren moeite. Maar die backs van Kuban waren dan ook erg rap.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel erg licht maar dat moet in de eredivisie in 9 van die 10 potjes niet zo'n probleem zijn. Komt er tenminste meer voetbal in, mag ook wel weer eens.
Armenteros is verdedigend sowieso niet zo sterk. Daarom vraag ik mij af of zo'n middenveld wel kan, maar het is het proberen waard.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Naja, verdedigend had Armenteros gisteren moeite. Maar die backs van Kuban waren dan ook erg rap.
Eens, hij doet z'n stinkende best.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:44 schreef elCholo het volgende:
Waarom zou je Immers moeten uitfluiten? Hij kan er zelf toch niks aan doen dat hij niet capabel is?
Tijdstip van 21 uur was wat dat betreft goed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:05 schreef Grifte het volgende:
Inderdaad ook gister geërgerd aan het massaal zingen van 'Joden lopen altijd weg', goed stuk van LN. Hopelijk de eerste aanzet tot het afschaffen van dat soort gezeik, voor het echt uit de hand loopt.
Verder was het voor de wedstrijd en dat eerste kwartier echt een geweldige sfeer, kippenvel bij tijd en wijlen. Prachtig zo'n ongeorganiseerde chaos, alle zijdes die een lied zingen en dan even later aansluiten in een massale ondersteuning.
Jammer dat dit weer ons Europese jaar was
Het spijt me hoor, maar dat staat echt compleet los van dit. Absurde vergelijking zelfs.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
dan moet je de vraag stellen wie er capabeler is....de trainer die hem maar blijft opstellen of de speler die kwaliteiten mist om niet te falen.....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:44 schreef elCholo het volgende:
Waarom zou je Immers moeten uitfluiten? Hij kan er zelf toch niks aan doen dat hij niet capabel is?
Als Boëtius terug is Armenteros ipv Immers, zal heel wat schelen. Of Vilhena ipv Immers en Vormer op de plaats van Immers. Niet dat Vormer nu zo geweldig speelt..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:24 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
dan moet je de vraag stellen wie er capabeler is....de trainer die hem maar blijft opstellen of de speler die kwaliteiten mist om niet te falen.....
Is ook altijd zo objectief en niet-gekleurd geschrevenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:36 schreef Happel het volgende:
De politie is je beste vriend...
https://www.facebook.com/DeFeijenoorder/posts/634393099914139
Hey ouwe krokosmokroon, hier heeft niemand ene Mokotjo verkocht hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:54 schreef Branda het volgende:
[..]
Is ook altijd zo objectief en niet-gekleurd geschreven
Trouwens nog bedankt voor Mokotjo
[ afbeelding ]
Kan elke week van hem genieten. Snap niet dat jullie Immers en Vormer houden maar Mokotjo verkopen. Is beter dan jullie hele middenveld bij elkaar momenteel
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:54 schreef Branda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan elke week van hem genieten. Snap niet dat jullie Immers en Vormer houden maar Mokotjo verkopen. Is beter dan jullie hele middenveld bij elkaar momenteel
Kraanwater graag!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:54 schreef Branda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die 11-jarige was inderdaad stenen aan het gooien naar die Russen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:54 schreef Branda het volgende:
tis te hopen dat koeman dat ook inziet.....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:29 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Als Boëtius terug is Armenteros ipv Immers, zal heel wat schelen. Of Vilhena ipv Immers en Vormer op de plaats van Immers. Niet dat Vormer nu zo geweldig speelt..
Wat een beleid zeg, die gozer komt toch tekort nu, laat hem dan gaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:21 schreef Fuszy het volgende:
NEC had zich gemeld voor Singh, maar van Geel wil hem nu niet meer laten gaan. Als ze weken eerder gekomen waren wel. Toch jammer, want die jongen speelt niet of nauwelijks. Dit seizoen nog 0 minuten volgens mij.
Zijn ze bij NEC een beetje blind?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:21 schreef Fuszy het volgende:
NEC had zich gemeld voor Singh, maar van Geel wil hem nu niet meer laten gaan. Als ze weken eerder gekomen waren wel. Toch jammer, want die jongen speelt niet of nauwelijks. Dit seizoen nog 0 minuten volgens mij.
Blinde paniek denk ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn ze bij NEC een beetje blind?
Of ze moeten binnenkort tegen ons, dan is het een zekerheidje dat Singh die dag geweldig speelt en scoort...quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:08 schreef Branda het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.wtf.nl/grenzel(...)d-fan-kakkerlak.html
Waarschijnlijk dus geen Immers morgenquote:'Immers niet inzetbaar tegen Roda JC'
Feyenoord mist naast Jordy Clasie, waarschijnlijk ook Lex Immers in de wedstrijd tegen Roda JC. De aanvallende middenvelder heeft klachten aan zijn hamstring overgehouden aan het duel met Kuban Krasnodar van donderdag.
Eerder werd dus al bekend dat Jordy Clasie de wedstrijd van zondag zal gaan missen. Ook Clasie heeft last van een hamstringblessure.
Voor Clasie lijkt Ruud Vormer de meest logische vervanger. Mocht Immers de wedstrijd van zondag inderdaad niet halen, heeft Ronald Koeman verschillende opties: Hij kan ervoor kiezen Vilhena door te schuiven naar de nummer tien positie en Singh de positie van Vilhena in te laten nemen. Een andere mogelijkheid is het schuiven met Armenteros naar de nummer 10 positie en het inzetten van Manu op de linksbuiten positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |