To be honest: na de 1-1 heeft het er voor mijn gevoel geen moment meer ingezeten. Die Russen bepaalden het tempo van de wedstrijd en als ze even versnelden was het gelijk dreigend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:30 schreef Lastpost het volgende:
Nog steeds een klote gevoel zeg, zoveel kansen en dan 2 keer niet lekker opgelet en direct 2 tegengoals.![]()
Lex mag van mij per direct op straftraining in Siberië, zo ga je natuurlijk nooit een rol van betekenis spelen als je zelfs dergelijke kansen mist.
Dat inderdaad. Daarnaast gingen ze heel goed met 4 man continue op onze man af, zodra deze de bal had. Behalve bij Immers, want die kon er toch geen kut van. Echt, wanneer doet Koeman een Cocu'tje...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
To be honest: na de 1-1 heeft het er voor mijn gevoel geen moment meer ingezeten. Die Russen bepaalden het tempo van de wedstrijd en als ze even versnelden was het gelijk dreigend.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 08:21:26Volgens de Telegraaf heeft Lex Immers na de wedstrijd gisteravond lang in een ijsbad gezeten en is hij behandeld. #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 08:22:11Het is onduidelijk of Immers daadwerkelijk last heeft van een blessure en wat de eventuele ernst hiervan is. reageer retweet
Gebrek aan opbouwende kwaliteiten centraal achterin was schrijnend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Daarnaast gingen ze heel goed met 4 man continue op onze man af, zodra deze de bal had. Behalve bij Immers, want die kon er toch geen kut van. Echt, wanneer doet Koeman een Cocu'tje...
Ook waar, máar in het begin van de wedstrijd wisten die Russen niet waar ze het moesten zoeken en had je ze eigenlijk precies waar je ze wilde hebben. Als je in die periode wél die 2e erin tikt had ik het nog maar moeten zien hoor want dan dienen zij te komen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
To be honest: na de 1-1 heeft het er voor mijn gevoel geen moment meer ingezeten. Die Russen bepaalden het tempo van de wedstrijd en als ze even versnelden was het gelijk dreigend.
Mja, wat wil je. Vilhena speelde de hele wedstrijd verstoppertje, Immers speelt voor de tegenstander en Clasie moest, voor de zoveelste keer, het hele middenveld in z'n eentje doen. Schaken mag er inmiddels ook wel eens uit. De Vrij en Indi konden zelf ook maar weinig...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gebrek aan opbouwende kwaliteiten centraal achterin was schrijnend.
Dat klopt wel, al heb ik na de 1-2 niet meer gekekenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Al vond ik De Vrij ook wel vrij laf spelen. Veel te vaak dat balletje breed op Indi, te weinig initiatief naar voren in pass of actie. Indi probeerde dat wel iets meer, maar bij hem was de uitvoering dan weer dramatischquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ook waar, máar in het begin van de wedstrijd wisten die Russen niet waar ze het moesten zoeken en had je ze eigenlijk precies waar je ze wilde hebben. Als je in die periode wél die 2e erin tikt had ik het nog maar moeten zien hoor want dan dienen zij te komen.
Je merkte wel dat die gasten fysiek een stuk sterker waren en gewoon slimmer, perfecte counterploeg en daar deed Feyenoord later in de pot te weinig mee. Die gingen weer de hoge bal spelen en teveel man tegen man duels aan. Het snelle rondpassen en veel beweging uit de beginperiode was het recept om het die gasten echt moeilijk te maken.
Natuurlijk, over 2 wedstrijden overduidelijk terecht verloren hoor. Maar er lagen wel degelijke kansen. Vond De Vrij delen van de wedstrijd wel bijzonder sterk. BMI én Nelom echt een zware onvoldoende, slechte passing, positioneel af en toe waardeloos en timing van niets in veel gevallen.
Na de 1-2 heb je ook niet veel gemist. Toen was de wedstrijd behoorlijk doodgebloedquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt wel, al heb ik na de 1-2 niet meer gekeken
twitter:SuleyOzturk twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 08:44:15Tromso neemt de plek in van Besiktas. Dus geen extra lucky loser. reageer retweet
Jammer dat ze hem niet vast hebben gebonden in dat bad en ijs bleven aanvoeren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 08:21:26Volgens de Telegraaf heeft Lex Immers na de wedstrijd gisteravond lang in een ijsbad gezeten en is hij behandeld. #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 08:22:11Het is onduidelijk of Immers daadwerkelijk last heeft van een blessure en wat de eventuele ernst hiervan is. reageer retweet
Britse Lex Immers...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze man is ook nog op zoek naar een nieuwe club
[ afbeelding ]
Perfect voor ons dus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee Raja, gewoon nee.
Deze man kan wel voetballen. Alleen zichzelf niet beheersen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ach, Feyenoord heeft toch geen reet te zoeken in Europa.
Ik hoop niet dat we geloot gaan worden als vervanger voor Fenerbahce. Met zes keer verliezen/gelijkspelen in de EL sla je een slechter figuur dan een uitschakeling in de vEL.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ach, Feyenoord heeft toch geen reet te zoeken in Europa.
Nooit gedacht dat ik zo'n bericht fijn zou vindenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:09 schreef onlogisch het volgende:
@DennisVanEersel: APOEL uit Cyprus is zojuist geloot als Lucky Loser en gaat alsnog de groepsfase van de Europa League in. Feyenoord definitief uitgeschakeld
Je moet gewoon blij zijn met de centen. Het is geen vetpot, maar de club kan elke stuiver hard gebruiken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:09 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat we geloot gaan worden als vervanger voor Fenerbahce. Met zes keer verliezen/gelijkspelen in de EL sla je een slechter figuur dan een uitschakeling in de vEL.
Wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:14 schreef Tha_Duck het volgende:
Hoe hard lachten de kakkies om de uitschakeling van ons door Differdange?
Helemaal niet. Al staat Nederland absoluut niet meer op de kaart na deze voorrondes, wat wel zonde is natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:14 schreef Tha_Duck het volgende:
Heel hard herinner ik mij. We waren het lachertje van Nederland.quote:
Dat je dat als volwassen vent uit je bek kan krijgenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:14 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik lach je nu al uit. Een Luxemburgse buurtvereniging vergelijken met de nummer 5 van Ruslandquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:14 schreef Tha_Duck het volgende:
Nogal al, aangezien dat van Utrecht nog vele malen treuriger was.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:16 schreef Tha_Duck het volgende:
Is het raar als ik nu lach om feyenoord en vitesse?
Dit dus, wat een idiootquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:16 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik lach je nu al uit. Een Luxemburgse buurtvereniging vergelijken met de nummer 5 van Rusland
Natuurlijk is dat raar. Differdange vergelijken met een club die regelmatig wint van Anzhi, Sparktak of Zenith.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Heel hard herinner ik mij. We waren het lachertje van Nederland.
Is het raar als ik nu lach om feyenoord en vitesse?
Precies. Je moet hier gewoon blij mee zijn. Je wilt toch niet als Lucky Loser door?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:11 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik zo'n bericht fijn zou vinden
Ow, ik heb het toch gedaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogal al, aangezien dat van Utrecht nog vele malen treuriger was.
Dus doe maar niet.
Ik wel. Done.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:18 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ow, ik heb het toch gedaanDat kan ik niet meer terugdraaien
Je woont niet in mijn stad, dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik schaam me ervoor in dezelfde stad te wonen als zo'n grote teringdebiel als jij.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je woont niet in mijn stad, dat weet ik zeker.
Niet. Maar dat was gewoon kansloos van FC Utrecht laten we wel wezen en niet bepaald te vergelijken met een praktisch niet te passeren defensie van de nummer 5 van Rusland die 25 wedstrijden op rij niet verloren hadden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:14 schreef Tha_Duck het volgende:
Ga nou niet op die kneus, hij weet zelf ook wel dat hij bs lult. Vindt juist zulke reacties heerlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:32 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niet. Maar dat was gewoon kansloos van FC Utrecht laten we wel wezen en niet bepaald te vergelijken met een praktisch niet te passeren defensie van de nummer 5 van Rusland die 25 wedstrijden op rij niet verloren hadden.
Waar Utrecht het gewoon heeft laten liggen had Feyenoord enkel met een dosis geluk door kunnen gaan of alles had moeten kloppen, daarvoor is ons team gewoon (nog) niet goed genoeg, om dergelijke ploegen op eigen kwaliteit even te verslaan.
Oh, dat het kansloos was van FC Utrecht is natuurlijk waar (al scoor je wel 4 keer).quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:32 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niet. Maar dat was gewoon kansloos van FC Utrecht laten we wel wezen en niet bepaald te vergelijken met een praktisch niet te passeren defensie van de nummer 5 van Rusland die 25 wedstrijden op rij niet verloren hadden.
Tegen amateurs ja.. In 2 wedstrijden..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:41 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Oh, dat het kansloos was van FC Utrecht is natuurlijk waar (al scoor je wel 4 keer).
Ik snap die opmerkingen van 'We hebben niets te zoeken in Europa' dan ook niet zo goed, je had 90% kans op een loting van pak em weg Tbilisi uit, wedstrijden waar je normaal gesproken gewoon de poule mee bereikt. Zit je pot 3, loot je nog een zwakke broeder, en in De Kuip kan je nog best wat punten halen tegen sterkere teams op een goede dag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:55 schreef Muto het volgende:
Loting was natuurlijk al ongelukkig. Dat je net de hoogste ongeplaatste team loot. Maar, die Russen waren gewoon beter. Sneller, fitter en balvaster.
en dat Fenerbache (of was dat Besiktas) mocht spelen, anders had Kuban ook geplaatst geweest.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:55 schreef Muto het volgende:
Loting was natuurlijk al ongelukkig. Dat je net de hoogste ongeplaatste team loot. Maar, die Russen waren gewoon beter. Sneller, fitter en balvaster.
Dat maakt het alleen maar zuurder.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
en dat Fenerbache (of was dat Besiktas) mocht spelen, anders had Kuban ook geplaatst geweest.
Dat is zo, als je 3-0 voor staat komen ze echt niet meer terug. Zo goed waren ze niet, Feyenoord hielp ze in een zetel bij die doelpunten tegen ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar zuurder.
Buiten dat: Had Feyenoord(lees Immers) gewoon hun kansen afgemaakt had er niks aan de hand geweest.
Hij had gewoon Manu in de basis moeten zetten, en Armenteros op '10'. Desnoods zet je Sleegers op '10'. Maar Immers kan echt niet meer. Ik schaam me gewoon dat ik een supporter ben van een club waar Immers speelt. Ik heb ze nog niet eerder zo slecht gezien bij Feyenoord(middenvelder/aanvaller).quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat is zo, als je 3-0 voor staat komen ze echt niet meer terug. Zo goed waren ze niet, Feyenoord hielp ze in een zetel bij die doelpunten tegen ook.
En dat Immers maar blijft spelen en Verhoek/Vormer maar blijven invallen.Probeer dan Te Vrede desnoods.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Heeft hij dit seizoen al eens eerder gedaan. Ik zie Immers ook liever verdwijnen, al los je daar het probleem niet mee op denk ik. Veel meer spelers komen kwaliteit tekort.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:22 schreef Fuszy het volgende:
Koeman heeft wel kritiek geuit naar Immers nu. Heeft hij volgens mij nog niet eerder gedaan. Zou dat betekenen dat hij binnenkort zijn plek kwijt is? Liever vandaag nog dan morgen, maar zo zal Koeman niet handelen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Hij had gewoon Manu in de basis moeten zetten, en Armenteros op '10'. Desnoods zet je Sleegers op '10'. Maar Immers kan echt niet meer. Ik schaam me gewoon dat ik een supporter ben van een club waar Immers speelt. Ik heb ze nog niet eerder zo slecht gezien bij Feyenoord(middenvelder/aanvaller).Van de Burgerking al vergeten? Knap, ik ben bang dat mij dat nooit gaat lukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruben Schaken ja. Verder vind ik het wel meevallen. Die Russen hebben 2 kansen gehad, en 2 gemaakt. Clasie lijkt z'n vorm weer terug te vinden..... Vilhena is gewoon een goeie speler en Pelle spreekt voorzich. Hoper dat Boetius weer snel fit is en dan zou ik met het volgende elftal beginnen. En ook op dit elftal blijven bouwen:quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Heeft hij dit seizoen al eens eerder gedaan. Ik zie Immers ook liever verdwijnen, al los je daar het probleem niet mee op denk ik. Veel meer spelers komen kwaliteit tekort.
Ja maar Zowel Larsen en Burgerking waren geen basisklanten. Hooguit 80 minuten in het eerste gespeeld. Immers laat nu al 13 maanden zien dat hij er geen kut van kan. (Ja, ook vorig seizoen mistte hij kans op kans).quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van de Burgerking al vergeten? Knap, ik ben bang dat mij dat nooit gaat lukken.
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:30 schreef Slobeend het volgende:
Zo slecht was Immers gisteren niet, ja hij mist die kansen, maar dat kan geen verrassing meer zijn. Hij creeert wel de kans waaruit Pelle scoort. Begrijp me niet verkeerd, zie ook Immers het liefst zo snel mogelijk uit de basis verdwijnen. Maar gisteren waren Indi, Vilhena en Nelom nog een stuk slechter. Als Immers uit de basis is zal niet alles ineens goed zijn.
Ja, dat is zo, maar Vilhena was gisteren net zo traag en matig. Het kan allemaal niet aan 1 speler liggen. Maar het wordt inderdaad tijd dat Koeman het gaat proberen met een Armenteros op 10.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Let maar eens goed op als Lex aan de bal komt. Dan is alles eruit: Het tempo, het idee en de creativiteit. Hij vertraagd elke actie, ik word er echt schijtziek van.
Ja, tegen Willem II uitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft Armenteros ooit al eens op 10 gespeeld eigenlijk?
Dan speelt ie eerder met Vormer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:41 schreef Tomasso het volgende:
Clasie in een vrije rol, Vilhena op 10 en Steenvoorden als stofgzuiger?
Dat was gister nog het meest frustrerende: Het liep voor geen meter en het beste wat je dan kan inbrengen is Vormer...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan speelt ie eerder met Vormer.
Ook pech ja, want Kuban had ook zomaar geplaatst kunnen zijn en was de sterkst mogelijke tegenstander. En normaal schiet Pelle die penalty wel binnen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:31 schreef Tomasso het volgende:
Vorig jaar hadden we dezelfde soort posts: slechtste loting die we hadden kunnen hebben, had Immers al die kansen maar afgemaakt, blablabla. Deja vu. Dit is geen pech, dit is gewoon gebrek aan kwaliteit.
Mijn voetbalcarriere in een notendop.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik sluit niet uit dat Immers over creativiteit beschikt, de man mist alleen de vaardigheden om er iets mee te kunnen doen.
Die jongen moet je gewoon uit zijn lijden verlossen en terug sturen naar ADOquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik sluit niet uit dat Immers over creativiteit beschikt, de man mist alleen de vaardigheden om er iets mee te kunnen doen.
De boefjes zijn waarschijnlijk weer in het holst van de nacht van huis vertrokken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hang 'm op de Erasmus dan als je zo'n vent bent.
Al dit soort dingetjes zijn weer koren op de molen van de burgemeesters om de komende 50 jaar geen uitpubliek toe te laten bij de klassiekersquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De boefjes zijn waarschijnlijk weer in het holst van de nacht van huis vertrokken.
Is even wat anders dan een actie tijdens de wedstrijd in het vijandige stadion.
Verschil moet er zijn.
Dit spandoek zal nog wel meevallen, valt in de categorie 'ludiek'. (Verreweg het woord dat ik meest haat in de NL-se taal...)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al dit soort dingetjes zijn weer koren op de molen van de burgemeesters om de komende 50 jaar geen uitpubliek toe te laten bij de klassiekers
Ik snap m ook niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is niet eens een ludiek of slim spandoek. Geen idee welk punt ze hiermee denken te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |