Mijn moeder is letterlijk 24/7 thuisquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nja mijn moeder is op maandag donderdag en vrijdag altijd thuis. weekend verschilt omdat zusje
Logic!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn moeder is letterlijk 24/7 thuisMijn broertje ook behalve als hij op school zit
Lekker allemaal tijd om series te kijken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn moeder is letterlijk 24/7 thuisMijn broertje ook behalve als hij op school zit
nja okee dan kan ik me wel voorstellen dat het kut is om thuis te wonenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Keuze die je maakt natuurlijk. TT had beter kunnen zijn.quote:
Waar gaat dit nou weer overquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lekker allemaal tijd om series te kijken.![]()
Zou ook niet buiten komen als er al een heel leven op mijn scherm zou afspelen.
Moeder komt naar beneden om de tv uit te zetten en te zeuren over het feit dat ik een ei heb gebakkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nja okee dan kan ik me wel voorstellen dat het kut is om thuis te wonen
maar zoals ik al zei kan ik doen en laten wat ik wil bijna de helft van de week
Je keek toch veel series. Kunnen ze mooi meedoen als ze toch amper buiten komen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waar gaat dit nou weer over
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
je snapt wat ik bedoel of niet
Moeder en broertje kijken geen seriesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je keek toch veel series. Kunnen ze mooi meedoen als ze toch amper buiten komen.
Ze hebben er wel mooi de tijd voor als ik je verhaal zo lees.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Moeder en broertje kijken geen series
Broertje is game verslaafd, moeder doet het huishoudenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze hebben er wel mooi de tijd voor als ik je verhaal zo lees.
geen last vanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Moeder komt naar beneden om de tv uit te zetten en te zeuren over het feit dat ik een ei heb gebakken! Kan niet wachten totdat ik uit huis ben
Eitjesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
geen last van![]()
alhoewel ik 's nacht ook geen eitjes bak over het algemeen
Daar had mijn broertje ook een tijdje last van. Fucked up wereldbeeld is wat ie er aan over hield.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Broertje is game verslaafd, moeder doet het huishouden
gewoon niet weggaan danquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:58 schreef Amarantha het volgende:
Wow even weg en meteen weer een paar pagina's vol!
Het spijt me.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:58 schreef Amarantha het volgende:
Wow even weg en meteen weer een paar pagina's vol!
Eh nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar had mijn broertje ook een tijdje last van. Fucked up wereldbeeld is wat ie er aan over hield.
Heb je ook zo'n moeder die de hele dag eten maakt?![]()
![]()
Vind dat altijd zo relaxt bij mensen.
Eten![]()
Hele dag eten.![]()
Hoezo gelukkig?quote:
Maar die TT kon wel beter.quote:
Zou moddervet wordenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig?
Als stoner helemaal prachtig, hele dag een beetje snaaien.
Zeker wel, beetje ongeinspireerd dit. Heb vroeger pareltjes voorbij zien komen.quote:
quote:
Hoopt zich allemaal op aan de binnenkantquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeker wel, beetje ongeinspireerd dit. Heb vroeger pareltjes voorbij zien komen.
[..]![]()
Daar heb ik dan gelukkig nog geen last van. Misschien later als ik oud ben.
Dat weet jij helemaal niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoopt zich allemaal op aan de binnenkant
vengaboysquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
HxC graag geen boyband bedacht door een marketingteam
Mainstreetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Great Mindsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet.
Misschien snack ik wel heel bewust of is mijn lichaam gewoon über.
Jeffrey is net weg man.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja hoi jij zit met jeff nu vraag hem eens naar goeie bands
Dan zou ik het onderhand wel moeten merken.quote:
Succes met je dicht geslibde aderenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan zou ik het onderhand wel moeten merken.
Nergens last van.
Lekker eten.
Veel eten.
Ik snap tumblr niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dan maar hipster doen en aan groepsdruk toegeven en tumblr aanmaken halp
Ik heb 950 volgers raak me aanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dan maar hipster doen en aan groepsdruk toegeven en tumblr aanmaken halp
Hoe eerder hoe beter.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Succes met je dicht geslibde aderen
Leuk voor jequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoe eerder hoe beter.![]()
Ik denk trouwens dat ik wel ergens anders aan dood ga voordat eten mij parten gaat spelen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb 950 volgers raak me aan
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat is één van mijn favorieten ja.
Wat dacht je anders te bereiken met je opmerking?quote:
Wees blij. Ik las vandaag nog iets over mensen die 14 series volgen.quote:
Wie zegt dat ik iets wou bereiken?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat dacht je anders te bereiken met je opmerking?
Beetje als mensen die je telkens vertellen dat roken slecht voor je is.
Anders zou je je wel stil houden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik iets wou bereiken?
quote:
quote:
hookers.nlquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:19 schreef Ro-ald het volgende:
Hooidraad heb je nog een paar geile wijven voor mij?
Elle Alexandra.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:19 schreef Ro-ald het volgende:
Gewoon weer afsluiten en niet zo hipster doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik snap er werkelijk geen flikker van
help krul
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik snap er werkelijk geen flikker van
help krul
wil hipstermeiden hosselenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon weer afsluiten en niet zo hipster doen.
Hipsters vinden tumblr al te mainstreamquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wil hipstermeiden hosselen
niks werkt zo goed als in de bus je tumblr aan een hipstermeid geven
Zit op mobiel, teveel moeitequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:19 schreef Ro-ald het volgende:
pics van je katquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:30 schreef krullenbolletje het volgende:
Kat springt opeens op mij, schrik mij dood
Nu kan je geile seks gifjes zoekenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik begin het een beetje door te krijgen
Hipstermeiden uberhaupt willen hosselen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wil hipstermeiden hosselen
niks werkt zo goed als in de bus je tumblr aan een hipstermeid geven
nee mijn tumblr gaat vol met quotes, grappen en stupide plaatjesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nu kan je geile seks gifjes zoeken
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nee mijn tumblr gaat vol met quotes, grappen en stupide plaatjes
Dat doet ze overal. Kan je al hipsters binnenhengelen met je plaatjes?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
snow loopt weer roet in het eten te gooien hoor![]()
godverdomme
krijg al een hele zooi whatsappjes van hipstermeisjesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat doet ze overal. Kan je al hipsters binnenhengelen met je plaatjes?
Risico van het vak natuurlijk. Straks wel vrije tijd genoeg om ze allemaal in te plannen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
krijg al een hele zooi whatsappjes van hipstermeisjes
ik heb nog een aantal single vrienden waar ik ze mee kan koppelen, komt wel goedquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Risico van het vak natuurlijk. Straks wel vrije tijd genoeg om ze allemaal in te plannen?
Kijk, een man die niet alleen aan zichzelf denkt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik heb nog een aantal single vrienden waar ik ze mee kan koppelen, komt wel goed
en de leuke houd ik voor mezelf natuurlijk
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kijk, een man die niet alleen aan zichzelf denkt.![]()
Het is dat ik al een 16-jarige heb anders mocht je er mij 1 opsturen.
Zo moeilijk is Tumblr ook weer nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
heb het een beetje onder de knie nu
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Godver ik moest lachen.
The horrorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Godver ik moest lachen.
Nope.quote:
Hier was ik al bang voor, en hoopte ik een beetje op.quote:
Het zou me tof lijken als jij paddenstoelen op je kin kon kweken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:09 schreef BaasBanaan het volgende:
Het maakt ook niet uit hoe goed ik 's morgens check, er is met scheren altijd een plukje ergens over die te lang is gebleven.![]()
Ik wou dat ik gewoon zo'n dikke volle baard kon kweken, dan deed ik dat gewoon en gaf ik geen neuk.
Daar heb ik een rare aflevering van Hannibal over gezien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het zou me tof lijken als jij paddenstoelen op je kin kon kweken.
hoezo raar?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:17 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Daar heb ik een rare aflevering van Hannibal over gezien.
Volgens mij is dat wel te doen. Je moet wel een beetje een onderlip met overhang hebben maar dan kan je het daar toch gewoon kweken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het zou me tof lijken als jij paddenstoelen op je kin kon kweken.
humus in je soulpatch smeren en dan wachten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel te doen. Je moet wel een beetje een onderlip met overhang hebben maar dan kan je het daar toch gewoon kweken.
Spoilers.quote:
En 's morgens brak wakker worden, scheren, "Oh.. godverdomme..".quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
humus in je soulpatch smeren en dan wachten.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
humus in je soulpatch smeren en dan wachten.
heb hem al gezien, vond het geniaal.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik had ooit een jongen in de klas zitten die telkens aan dat stukje tussen neus en bovenlip krabte, daar had ie naar verloop van tijd ook een soort van schimmelplek.
Gewoon doen en een verslag schrijven.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En 's morgens brak wakker worden, scheren, "Oh.. godverdomme..".
Hmm, je had ook al dreads he. Het moet er natuurlijk wel goed uit blijven zien in pak.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb hem al gezien, vond het geniaal.
[..]
Ik wil mijn soulpatch schoonhouden.
Ik moet de optimale balans blijven houden tussen Crust en HighRollah.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm, je had ook al dreads he. Het moet er natuurlijk wel goed uit blijven zien in pak.
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:26 schreef Murdera het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)aamsverandering.html
[ afbeelding ]
WIL IK SPELEN.![]()
![]()
![]()
Najaar 2013NU GVD!
2facequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet de optimale balans blijven houden tussen Crust en HighRollah.
Vind red alert 2 niet zo tof. Zsm zo veel mogelijk en dan overal overheen. Te veel blitzkrieg.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.![]()
![]()
Niet zo goed als redalbert2 maar komt in de buurt
Ik vond het ook geniaal, maar wel raar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb hem al gezien, vond het geniaal.
[..]
Ik wil mijn soulpatch schoonhouden.
Free2play C&C.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:26 schreef Murdera het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)aamsverandering.html
[ afbeelding ]
WIL IK SPELEN.![]()
![]()
![]()
Najaar 2013NU GVD!
zo overtrokken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:33 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Free2play C&C.Laat maar zitten, gaat falen, studio dicht, komende 5-10 jaar weer geen C&C.
Ze moeten dit niet eens uitbrengen. Ze moeten gewoon een fatsoenlijke oldskool C&C game uitbrengen. Nieuw jasje, oude C&C.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo overtrokken.Laat me hoop hebben.
Dat is wat ze hierbij proberen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ze moeten dit niet eens uitbrengen. Ze moeten gewoon een fatsoenlijke oldskool C&C game uitbrengen. Nieuw jasje, oude C&C.
Oh, vandaar dat ze een free2play model met microtransacties gebruiken. Ik herinner me nog goed, die oude tijd, dat ik Tanya's C4 kon upgraden voor 99 cent, of m'n Chrono's drie dagen een regeneration boost kon geven voor 250 Westwood Credits.quote:
quote:Hoewel het achtervoegsel is geschrapt, is Command & Conquer wel degelijk een nieuwe Generals. Zoals bekend zijn er drie verschillende takken binnen het Command & Conquer-universum, waarvan Generals de futuristische variant is.
Je hebt nog nooit een FTP spel gespeeld waar het wel gewoon goed geregeld was he?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ze een free2play model met microtransacties gebruiken. Ik herinner me nog goed, die oude tijd, dat ik Tanya's C4 kon upgraden voor 99 cent, of m'n Chrono's drie dagen een regeneration boost kon geven voor 250 Westwood Credits.
Niet aangeschaft. Zit nog te twijfelen. Deze dagen sowieso geen tijd om te gamen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:42 schreef Sardu het volgende:
While we're at it. Iemand toevallig de nieuwe CoH al onder handen gehad? Ik heb er niet eens tijd voor.
Ik wacht wel op een steamsale oid. Ik heb deze dagen ook helemaal geen tijd om te gamen. Zelfs geen tijd om het topique op te snorren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een FTP spel gespeeld waar het wel gewoon goed geregeld was he?
[..]
Niet aangeschaft. Zit nog te twijfelen. Deze dagen sowieso geen tijd om te gamen.
Dientje speelde hem, maar die is hier niet meer echt geloof ik.
Jawel, maar dat waren spellen waarin je alleen cosmetische veranderingen kon kopen, of meer diversiteit kon kopen die je ook kon verdienen door goed te spelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een FTP spel gespeeld waar het wel gewoon goed geregeld was he?
whehe, waar ben je zo druk mee?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik wacht wel op een steamsale oid. Ik heb deze dagen ook helemaal geen tijd om te gamen. Zelfs geen tijd om het topique op te snorren.
Ja, cosmetische veranderingen, of "boosters" (sneller xp/credits). Lijkt me geen probleem.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jawel, maar dat waren spellen waarin je alleen cosmetische veranderingen kon kopen, of meer diversiteit kon kopen die je ook kon verdienen door goed te spelen.
Die spellen zijn zeldzaam en het werkt ook lang niet voor elk genre.
Levelen in real life.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
whehe, waar ben je zo druk mee?
[..]
Ja, cosmetische veranderingen, of "boosters" (sneller xp/credits). Lijkt me geen probleem.
Boosters is al op het randje, ligt eraan wat je voor xp of credits krijgt. Extra Generals (oftewel: Extra abilities) is niet cool. Dan betaal ik liever voor de game en dat ik een goed potje kan spelen tegen iemand die dezelfde tools tot z'n beschikking heeft als mij.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
whehe, waar ben je zo druk mee?
[..]
Ja, cosmetische veranderingen, of "boosters" (sneller xp/credits). Lijkt me geen probleem.
Generals moet je halen door credits te verzamelen. Die krijg je door veel spelen, en meer door winnen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:02 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Boosters is al op het randje, ligt eraan wat je voor xp of credits krijgt. Extra Generals (oftewel: Extra abilities) is niet cool. Dan betaal ik liever voor de game en dat ik een goed potje kan spelen tegen iemand die dezelfde tools tot z'n beschikking heeft als mij.
Tiberian sun, red albert 2 en generals. De rest heb ik niet eens naar omgekeken tbh.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb alleen C&C 3 Tiberium wars maar snap er geen fuck van en had het alleen om tegen stiefbroertje te spelen in Tsjechisch
Ik speel heel die serie nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tiberian sun, red albert 2 en generals. De rest heb ik niet eens naar omgekeken tbh.![]()
Hoe gaat het met je hipsterhosselfest? Kan je al een flesje ghb kopen om je prooi aan de haak te slaan?
Maar het is EA, dus er zal wel een of andere dikke naald uit m'n PC komen die mijn bloed aftapt en verkoopt aan China.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Generals moet je halen door credits te verzamelen. Die krijg je door veel spelen, en meer door winnen.
Als je dan een booster kan kopen dat je 25% extra krijgt kan dat me echt geen ene fuck schelen hoor.
Warcraft 3 en AoE2quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik speel heel die serie niet![]()
vind Warcraft 3 leuker en ander AoE wel.
nog geen hipsters aan de haak geslagen
WarCraft 3 heb ik echt kapot gespeeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Warcraft 3 en AoE2![]()
Doet me nog altijd denken aan mijn moeder en haar vierkante ogen verhaal.![]()
Kom je op d'r laatste dag mee aanzetten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:33 schreef Murdera het volgende:
Banaan:
https://www.checkdiedeal.nl/?zanpid=1808444508330136576
het is altijd maar 1 dag schatje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:06 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Kom je op d'r laatste dag mee aanzetten.
quote:Maak bijvoorbeeld een documentaire hoe het leven vanuit het oogpunt van een horloge eruit zou zien.
Ja.quote:Nou goed, zelf heb je waarschijnlijk betere ideeën.
Wat provocerend.quote:
Ik las geknuffeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
Getruffeld op een bouwterrein zonder schoenen
jelly.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
niet knuffelen op een bouwterrein
ben zelfs al een beetje gekomen nu.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
kom knuffelen op een bouwterrein dan
oh ik ken er pas sinds januari ofzoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik weet nog toen ze 60.000 volgers had, en nu 510.000
quote:
Van mijn FB afgehaald. Ik snap er niks vanquote:Mysterie van de dag. Fietssleutel was heel toen ik net wegging.. Ik ben niet gevallen (fiets ook niet) en toch is mijn fietssleutel omgebogen en voor de helft gescheurd. Juist
Misschien gebeurd bij het open maken van het slot? Langs de fietsenmaker zou ik zeggenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van mijn FB afgehaald. Ik snap er niks vanBehalve dat ik er niet meer mee weg kan omdat die compleet afbreekt
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef Murdera het volgende:
Wat een kutdag.Ik heb een beurt nodig.
Hij is er voor me.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik wist dat jij hierop ging reageren
Maar wist je ook dat ik hierop ging reageren?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik wist dat jij hierop ging reageren
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij is er voor me.![]()
Dat is nou eckte vriendschap.
Jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:12 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maar wist je ook dat ik hierop ging reageren?
Homoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij is er voor me.![]()
Dat is nou eckte vriendschap.
It's guy love between two guys.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
It's guy love between two guys.
Beetje gay is oke.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
It's guy love between two guys.
Ook een gay heeft een snee.quote:
bietsjquote:
Ik zal het eens als naamwoordelijk deel van het gezegde gebruiken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:49 schreef Trollscience het volgende:
mensen die "gay" als zelfstandig naamwoord gebruiken
doe normaal johquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zal het eens als naamwoordelijk deel van het gezegde gebruiken.
Jij zou echt wel in een MurBanaan Sandwich willen zitten.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:57 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jij zou echt wel in een MurBanaan Sandwich willen zitten.
Ik dacht altijd dat dat een kotsende smiley was, maar zo kun je die ook gebruiken inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:01 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat een kotsende smiley was, maar zo kun je die ook gebruiken inderdaad.
vastloopceptionquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:04 schreef BaasBanaan het volgende:
Holy shit, ik kreeg net een bericht dat flash vast liep, toen liep het berichtje dat zei dat flash vast liep vast.
[..]
Ik dacht altijd dat dat een kotsende smiley was, maar zo kun je die ook gebruiken inderdaad.
fattyquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:07 schreef krullenbolletje het volgende:
Vanavond pasta met tonijn maken
Is dat ook lekker als ik de tonijn met kip vervang?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Geen, misschien wat magere Griekse yoghurt met dille
gewoon pasta met kipgehakt en dan zelf een rode saus maken. Kun je het zo (on)gezond maken als je zelf wil.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is dat ook lekker als ik de tonijn met kip vervang?en geen? dus anders alleen pasta en tonijn droog?
Ja hoor, gooi er nog wat groente door en je bent klaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is dat ook lekker als ik de tonijn met kip vervang?en geen? dus anders alleen pasta en tonijn droog?
[..]
honger gekregenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon pasta met kipgehakt en dan zelf een rode saus maken. Kun je het zo (on)gezond maken als je zelf wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |