maar als je dan eenmaal onder de douche staat is het alsof het orgasmes regentquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:17 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik vind dat echt kut haha. Ik stel het altijd veel te lang uit haha
Kloptquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maar als je dan eenmaal onder de douche staat is het alsof het orgasmes regent
TEGEN HET BRABANT SYSTEEM #rellenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ga jij eens als de sodemieter naar je bed toe
het is al lang brabanderbedtijd
EEEUU IN BRAAAABAANT BRAND ALTIJD LICHT SWA.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ga jij eens als de sodemieter naar je bed toe
het is al lang brabanderbedtijd
He maak jij het eens wat minder gezellig bij dat dorp van je daar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
KloptEn er kwam amper verf uit mijn haar
Alsof we hetzelfde achter de rug hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoien welterusten
Pfff de afgelopen dagen hebben mijn lever doen veranderen
in een kwal ofzo. Helemaal verrot en zwaar naar de khankieskan. Peace 'n 1
na een googlesearch wat wijzer gewordenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar de naam van de vraagsteller
Whehe, die reacties.quote:
quote:
Hola.quote:
quote:
was gister stoned. ben vandaag gewoon lekker thuisgebleven beetje uitzieken enzoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:02 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Nog mensen stoned de afgelopen dagen of alleen maar ruzie maken met de vbl mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |