Hij is er voor me.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik wist dat jij hierop ging reageren
Maar wist je ook dat ik hierop ging reageren?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik wist dat jij hierop ging reageren
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij is er voor me.![]()
Dat is nou eckte vriendschap.
Jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:12 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maar wist je ook dat ik hierop ging reageren?
Homoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij is er voor me.![]()
Dat is nou eckte vriendschap.
It's guy love between two guys.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
It's guy love between two guys.
Beetje gay is oke.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
It's guy love between two guys.
Ook een gay heeft een snee.quote:
bietsjquote:
Ik zal het eens als naamwoordelijk deel van het gezegde gebruiken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:49 schreef Trollscience het volgende:
mensen die "gay" als zelfstandig naamwoord gebruiken
doe normaal johquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zal het eens als naamwoordelijk deel van het gezegde gebruiken.
Jij zou echt wel in een MurBanaan Sandwich willen zitten.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:57 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jij zou echt wel in een MurBanaan Sandwich willen zitten.
Ik dacht altijd dat dat een kotsende smiley was, maar zo kun je die ook gebruiken inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:01 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat een kotsende smiley was, maar zo kun je die ook gebruiken inderdaad.
vastloopceptionquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:04 schreef BaasBanaan het volgende:
Holy shit, ik kreeg net een bericht dat flash vast liep, toen liep het berichtje dat zei dat flash vast liep vast.
[..]
Ik dacht altijd dat dat een kotsende smiley was, maar zo kun je die ook gebruiken inderdaad.
fattyquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:07 schreef krullenbolletje het volgende:
Vanavond pasta met tonijn maken
Is dat ook lekker als ik de tonijn met kip vervang?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Geen, misschien wat magere Griekse yoghurt met dille
gewoon pasta met kipgehakt en dan zelf een rode saus maken. Kun je het zo (on)gezond maken als je zelf wil.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is dat ook lekker als ik de tonijn met kip vervang?en geen? dus anders alleen pasta en tonijn droog?
Ja hoor, gooi er nog wat groente door en je bent klaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is dat ook lekker als ik de tonijn met kip vervang?en geen? dus anders alleen pasta en tonijn droog?
[..]
honger gekregenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon pasta met kipgehakt en dan zelf een rode saus maken. Kun je het zo (on)gezond maken als je zelf wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |