Free2play C&C.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:26 schreef Murdera het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)aamsverandering.html
[ afbeelding ]
WIL IK SPELEN.![]()
![]()
![]()
Najaar 2013NU GVD!
zo overtrokken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:33 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Free2play C&C.Laat maar zitten, gaat falen, studio dicht, komende 5-10 jaar weer geen C&C.
Ze moeten dit niet eens uitbrengen. Ze moeten gewoon een fatsoenlijke oldskool C&C game uitbrengen. Nieuw jasje, oude C&C.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo overtrokken.Laat me hoop hebben.
Dat is wat ze hierbij proberen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ze moeten dit niet eens uitbrengen. Ze moeten gewoon een fatsoenlijke oldskool C&C game uitbrengen. Nieuw jasje, oude C&C.
Oh, vandaar dat ze een free2play model met microtransacties gebruiken. Ik herinner me nog goed, die oude tijd, dat ik Tanya's C4 kon upgraden voor 99 cent, of m'n Chrono's drie dagen een regeneration boost kon geven voor 250 Westwood Credits.quote:
quote:Hoewel het achtervoegsel is geschrapt, is Command & Conquer wel degelijk een nieuwe Generals. Zoals bekend zijn er drie verschillende takken binnen het Command & Conquer-universum, waarvan Generals de futuristische variant is.
Je hebt nog nooit een FTP spel gespeeld waar het wel gewoon goed geregeld was he?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ze een free2play model met microtransacties gebruiken. Ik herinner me nog goed, die oude tijd, dat ik Tanya's C4 kon upgraden voor 99 cent, of m'n Chrono's drie dagen een regeneration boost kon geven voor 250 Westwood Credits.
Niet aangeschaft. Zit nog te twijfelen. Deze dagen sowieso geen tijd om te gamen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:42 schreef Sardu het volgende:
While we're at it. Iemand toevallig de nieuwe CoH al onder handen gehad? Ik heb er niet eens tijd voor.
Ik wacht wel op een steamsale oid. Ik heb deze dagen ook helemaal geen tijd om te gamen. Zelfs geen tijd om het topique op te snorren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een FTP spel gespeeld waar het wel gewoon goed geregeld was he?
[..]
Niet aangeschaft. Zit nog te twijfelen. Deze dagen sowieso geen tijd om te gamen.
Dientje speelde hem, maar die is hier niet meer echt geloof ik.
Jawel, maar dat waren spellen waarin je alleen cosmetische veranderingen kon kopen, of meer diversiteit kon kopen die je ook kon verdienen door goed te spelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een FTP spel gespeeld waar het wel gewoon goed geregeld was he?
whehe, waar ben je zo druk mee?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik wacht wel op een steamsale oid. Ik heb deze dagen ook helemaal geen tijd om te gamen. Zelfs geen tijd om het topique op te snorren.
Ja, cosmetische veranderingen, of "boosters" (sneller xp/credits). Lijkt me geen probleem.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jawel, maar dat waren spellen waarin je alleen cosmetische veranderingen kon kopen, of meer diversiteit kon kopen die je ook kon verdienen door goed te spelen.
Die spellen zijn zeldzaam en het werkt ook lang niet voor elk genre.
Levelen in real life.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
whehe, waar ben je zo druk mee?
[..]
Ja, cosmetische veranderingen, of "boosters" (sneller xp/credits). Lijkt me geen probleem.
Boosters is al op het randje, ligt eraan wat je voor xp of credits krijgt. Extra Generals (oftewel: Extra abilities) is niet cool. Dan betaal ik liever voor de game en dat ik een goed potje kan spelen tegen iemand die dezelfde tools tot z'n beschikking heeft als mij.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
whehe, waar ben je zo druk mee?
[..]
Ja, cosmetische veranderingen, of "boosters" (sneller xp/credits). Lijkt me geen probleem.
Generals moet je halen door credits te verzamelen. Die krijg je door veel spelen, en meer door winnen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:02 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Boosters is al op het randje, ligt eraan wat je voor xp of credits krijgt. Extra Generals (oftewel: Extra abilities) is niet cool. Dan betaal ik liever voor de game en dat ik een goed potje kan spelen tegen iemand die dezelfde tools tot z'n beschikking heeft als mij.
Tiberian sun, red albert 2 en generals. De rest heb ik niet eens naar omgekeken tbh.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb alleen C&C 3 Tiberium wars maar snap er geen fuck van en had het alleen om tegen stiefbroertje te spelen in Tsjechisch
Ik speel heel die serie nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tiberian sun, red albert 2 en generals. De rest heb ik niet eens naar omgekeken tbh.![]()
Hoe gaat het met je hipsterhosselfest? Kan je al een flesje ghb kopen om je prooi aan de haak te slaan?
Maar het is EA, dus er zal wel een of andere dikke naald uit m'n PC komen die mijn bloed aftapt en verkoopt aan China.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Generals moet je halen door credits te verzamelen. Die krijg je door veel spelen, en meer door winnen.
Als je dan een booster kan kopen dat je 25% extra krijgt kan dat me echt geen ene fuck schelen hoor.
Warcraft 3 en AoE2quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik speel heel die serie niet![]()
vind Warcraft 3 leuker en ander AoE wel.
nog geen hipsters aan de haak geslagen
WarCraft 3 heb ik echt kapot gespeeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Warcraft 3 en AoE2![]()
Doet me nog altijd denken aan mijn moeder en haar vierkante ogen verhaal.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |