Ik weet verder wel gewoon wat ik in principe wel en niet moeten eten en drinken. Tanden poets ik ook vrij prima. Had gewoon nooit zoveel ranja moeten pakken op het werk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Want? Ik heb nog maar 1 gaatje terwijl ik mijn tanden niet zo heel goed verzorg.
Lijkt me niet dat dat allemaal door ranje komtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik schrok er ook van. Dat terwijl ik mijn tanden gewoon goed verzorg, maar dronk dagelijks op het werk veel glazen ranja. Dat moet het dus geweest zijn.
Ik stop met ranja en prik vanaf vandaag
Hoeveel leef je nog? Zegmaar een beetje of springlevend?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik wilde even melden dat ik nog leef.
Onze fok!legende leeft nogquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:08 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:08 schreef Monopoly het volgende:
Alles van de rug naar beneden is doodquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeveel leef je nog? Zegmaar een beetje of springlevend?
Hahhaahaquote:
Klinkt leuk alleen wel minder van je rugquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alles van de rug naar beneden is dood
4 dagen op zo'n kinderdorp geholpen als vrijwilliger.
Veel schreeuwende kids, hoop activiteiten, honderdduizend keer omkleden in ridderpakken enzoen heel veel bier als de kids weg waren. Tel daar ook zo'n 3 uur slaap per nacht bij op
Helemaal naar de kanki
[..]
HahhaahaBinnenkort weer wat rustigere periode. Wat meer posten enzo.
Vooral de benen. Rug valt op zich nog wel mee (nu heb ik bijna constant rugpijn dus voel ik het amper nog).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Klinkt leuk alleen wel minder van je rugMaar heel veel bier is altijd een plus
Dit zijn uitspraken waar ik niet omheen kanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:23 schreef Murdera het volgende:
20 % dus ongeveer? Dat 3e been van je is zeker al 60%
Benen kunnen wat hebben, maar fijn is het niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vooral de benen. Rug valt op zich nog wel mee (nu heb ik bijna constant rugpijn dus voel ik het amper nog).
Was op zich ook wel de moeite waard. Al die kinderen die je helemaal geweldig vinden omdat je toevallig een keer een spijker in een pallet van hun hut ramt. Dat onthouden ze en aanbidden ze je zowatWel leuk
Gewoon een stoel meenemen onder de douche en lekker lang zitten. Voor de zekerheid even een joint meenemen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:17 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik vind dat echt kut haha. Ik stel het altijd veel te lang uit haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |