quote:
Waarin? Karin!!!@#quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarin? Karin!!!@#Ja je bent niet origineel Aquarium.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bingo..... wie niet horen wil....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]Ja nog beter. En een rozenstruik met doorns.
Dat ja en ik kan heel hard duwenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bingo..... wie niet horen wil....
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:03 schreef sp3c het volgende:
ik hoor net dat al mijn familieleden gaan trouwen dus ik kan niet, helaas
Wat doe je ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:03 schreef sp3c het volgende:
voorbind of heb je verborgen assets?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja en ik kan heel hard duwen
Je woont in Volendam?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:03 schreef sp3c het volgende:
Ik kan nu iets heel grofs zeggen maar ik ben netjesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
voorbind of heb je verborgen assets?
Den Haagquote:
zeg hetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan nu iets heel grofs zeggen maar ik ben netjes
Duh vanwege alle familieleden die met elkaar gingen trouwen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Den Haag
das bijna hetzelfde alleen heb je ipv palingzangers heel veel allochtonen
er staat toch niet dat ze met elkaar gaan trouwen Snorrie!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Duh vanwege alle familieleden die met elkaar gingen trouwen.
Love dirty talk , welkom in POL-SC.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat maakte ik er even van.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
er staat toch niet dat ze met elkaar gaan trouwen Snorrie!
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet meer lukken. Iets te veel verplichtingen met m'n nieuwe opleiding qua voorbereidingen. Jammer, een meet leek me weer eens leuk.
4,6/10quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Buk dan maar zaterdag dan zal ik je effe duwen met rekwisieten
Zeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Met zwaar Amsterdams accentquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zei het al maar toch een beetje met nette woorden
5,7 was dat geweestquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan zeggen manIK neem je in je kont
6,2quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat neem had ik ook nog kunnen vervangen
Serieus? Op mijn werk deden ze me altijd na namelijk dus ik dacht echt altijd dat het best plat was.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt wel mee bij Corrie.
Doet gewoon een beetje tof.
plat misschien niet maar wel duidelijk Amsterdammerigsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus? Op mijn werk deden ze me altijd na namelijk dus ik dacht echt altijd dat het best plat was.
Ja dat dan weer wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
plat misschien niet maar wel duidelijk Amsterdammerigs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |