zeiksnor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:57 schreef geindoctrineerd het volgende:
laatste post in een topic pakken zodat je de OP mag aanmaken en dat doen door op klapvee af te geven
dat wordt morgen niks. Hup Pieterquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
MazzelpikEcht onwijs mazzel.
Als ie niet zwaarlijvig of crisis goed had gehad was ie klaar geweest.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef gosschalks het volgende:
Dus morgen Hanna weer? Nice, die mag wel winnen van mij.
[ afbeelding ]
Vind iemand ook dat ze een beetje op een geit lijkt?
Ja.quote:
Ik ook. Maar een nadeel is dat ze niet even een paar afleveringen op gang kan komen.. Beehhhquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:26 schreef superjojo het volgende:
Jammer dat Ronald weg is. Nu ben ik voor Hanna.
Hij heeft ook veel vaker de gelegenheid gehad seconden te winnen dan vb charliequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pieter zou een meer dan terechte winnaar zijn. Als je alle seconden optelt, heeft hij verreweg het meest gewonnen (ook als je zijn eerste 7 afleveringen zou nemen).
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:04 schreef Chiappucci het volgende:
Hopelijk wint Charly. Maar zal wel Pieter worden, die weet echt overal wel iets van.
Daarom, zoals ik zei: zelfs in zijn eerste 7 afleveringen gaat hij ruim over Charly heen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij heeft ook veel vaker de gelegenheid gehad seconden te winnen dan vb charlie
Idiootquote:
Om jezelf beter te voelen denk ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:13 schreef Guanabana het volgende:
Heb deze reeks niet gevolgd, maar waarom hebben we een hekel aan Charly?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |