SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:18 schreef Hi_flyer het volgende:
Zo, ingeschreven voor mijn eerste wedstrijdje ooit, 5km rondje om de koepel, 12 oktober, Lunteren![]()
Dat vraagt om:
1
2[b]12 oktober - [url=http://www.rondjeomdekoepel.nl/]Rondje om de Koepel (Lunteren)[/url][/b]
[*] Hi_flyer - 5kmNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Waarom krijg ik geen tussentijden te zien per km?![]()
Als ik import doe in Runkeeper kan ik ze wel zien.
http://connect.garmin.com/activity/366728670![]()
quote:quote van RD
heb je niets beters te doen dan dat allemaal uit te zoeken?![]()
Snap jouw reactie niet.
Ikzelf gebruik heel vaak workouts die ik zelf maak.![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:26 schreef 20100 het volgende:
http://connect.garmin.com/activity/366728670quote:U hebt onvoldoende machtigingen om de activiteit met id 366728670 te weergeven.F means you're fucked![]()
Dat is het "nadeel" van Garmin Connect. Als je een workout instelt met intervallen, bijvoorbeeld met "run 30 minutes" neemt hij alleen de intervallen mee als lap times. Als je het dan invoert in Runkeeper of Endomondo zie je wel de kilometertijden, want die doen niets met die lap times van Garmin. Die lap times van Garmin vind ik dan wel weer handig om duidelijk te zien hoe lang ik over elk interval heb gedaan, maar voegen niet zoveel toe aan Evy.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:26 schreef 20100 het volgende:
http://connect.garmin.com/activity/366728670
Gelukkig is het uploaden in Runkeeper of Endomondo ongeveer geen werk.![]()
Ik mag nog steeds niet kijken...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:29 schreef 20100 het volgende:
@ YUR: heb privacy-instellingen aangepastF means you're fucked![]()
Overigens zijn kilometertijden totaal onbelangrijk als je een intervaltraining doet. Tenzij de intervallen een kilometer lang zijnF means you're fucked![]()
Maar als je dus een workout maakt dat je 30 minuten moet rennen, zie je op Garmin Connect maar één interval van 30 minuten, verder geen kilometertijden. Dat is denk ik het probleem.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:31 schreef YUR het volgende:
Overigens zijn kilometertijden totaal onbelangrijk als je een intervaltraining doet. Tenzij de intervallen een kilometer lang zijn
Oplossing is gewoon geen workout aanmaken en lekker gaan rennen en af en toe op je klokje kijken of je al 30 minuten gelopen hebt. Of dus importeren in Endomondo of Runkeeper. I![]()
Dat is wel zo, maar als je bijvoorbeeld gewoon een 5 km countdown doet, dan zijn de laptimes wel zichtbaar?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:31 schreef YUR het volgende:
Overigens zijn kilometertijden totaal onbelangrijk als je een intervaltraining doet. Tenzij de intervallen een kilometer lang zijn![]()
Geen idee. Ik zet nooit workouts in mn horlogequote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:34 schreef 20100 het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar als je bijvoorbeeld gewoon een 5 km countdown doet, dan zijn de laptimes wel zichtbaar?F means you're fucked![]()
Heb bij privacy-instellingenquote:
Who can see your profile?
Who can see your new activities?
Allebei op EVERYONE gezet![]()
Nee dus. Maar blijkbaar vind je het niet nodig om mijn posts te lezen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:34 schreef 20100 het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar als je bijvoorbeeld gewoon een 5 km countdown doet, dan zijn de laptimes wel zichtbaar?![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:37 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee dus. Maar blijkbaar vind je het niet nodig om mijn posts te lezen.![]()
![]()
![]()
En dat is kut, dat had ik bij de Tilburg 10 miles waar ik een 10km als workout had aangemaakt. Kijk je in Garmin 1 lange split. Mehhhhhh.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar als je dus een workout maakt dat je 30 minuten moet rennen, zie je op Garmin Connect maar één interval van 30 minuten, verder geen kilometertijden. Dat is denk ik het probleem.
Oplossing is gewoon geen workout aanmaken en lekker gaan rennen en af en toe op je klokje kijken of je al 30 minuten gelopen hebt. Of dus importeren in Endomondo of Runkeeper. I
Of je doet 30 repeats van 1 km en dan ben je er ook qua km splits. Wel onhandig, maar op zich ook wel enigsinds logisch.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
laten we het zo zeggen,ik rotzooi vaak maar wat aan en gebruik half van de functies niet (en gun mijzelf ook geen tijd om het allemaal uit te zoeken)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:26 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Snap jouw reactie niet.
Ikzelf gebruik heel vaak workouts die ik zelf maak.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Dan maak je dus gewoon geen workout aan, maar gebruik je de virtual pacer/racer. Of je gaat gewoon rennen en je gebruikt niets. Als je geen intervallen loopt hoef je die hele workout functie niet te gebruiken. En voor intervallen op de baan kun je of het lap-knopje gebruiken (wat je data in Endo verkut), of niets doen en alleen maar naar het grafiekje kijken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
En dat is kut, dat had ik bij de Tilburg 10 miles waar ik een 10km als workout had aangemaakt. Kijk je in Garmin 1 lange split. Mehhhhhh.
Of je doet 30 repeats van 1 km en dan ben je er ook qua km splits. Wel onhandig, maar op zich ook wel enigsinds logisch.![]()
Maar jij bent dan ook een oude man, dat is andersquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
laten we het zo zeggen,ik rotzooi vaak maar wat aan en gebruik half van de functies niet (en gun mijzelf ook geen tijd om het allemaal uit te zoeken)![]()
![]()
Ik wil van mijn gadgets de dingen weten die een gebruiker "hoort" te weten en het liefst ook de dingen die je op google moet vindenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
laten we het zo zeggen,ik rotzooi vaak maar wat aan en gebruik half van de functies niet (en gun mijzelf ook geen tijd om het allemaal uit te zoeken)![]()
![]()
Daar ben ik inmiddels achter, ik wist het voor Tilburg niet. Ik dacht, mooi, dan geef ik een raceopbouw op als workout en dan ga ik dat lopen. Met de gedachte om gewoon km-splits te zien. Maar niet dus.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan maak je dus gewoon geen workout aan, maar gebruik je de virtual pacer/racer. Of je gaat gewoon rennen en je gebruikt niets. Als je geen intervallen loopt hoef je die hele workout functie niet te gebruiken. En voor intervallen op de baan kun je of het lap-knopje gebruiken (wat je data in Endo verkut), of niets doen en alleen maar naar het grafiekje kijken.
Met virtual pacer en race kan je niet een opbouw maken, daarin loop je een vlakke race. Niet langzaam starten, harder lopen in het midden en dan weer sneller eindigen. Dat idee. Dat wilde ik toen uitproberen. Test failed.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dan upload je het naar Endomondo en dan heb je je km-splits! Ik snap het ook wel hoor, ze zouden ook iets kunnen inbouwen dat je bij lange intervallen ook je tijd per km kunt zien. Maar dat is nu niet zoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels achter, ik wist het voor Tilburg niet. Ik dacht, mooi, dan geef ik een raceopbouw op als workout en dan ga ik dat lopen. Met de gedachte om gewoon km-splits te zien. Maar niet dus.
Met virtual pacer en race kan je niet een opbouw maken, daarin loop je een vlakke race. Niet langzaam starten, harder lopen in het midden en dan weer sneller eindigen. Dat idee. Dat wilde ik toen uitproberen. Test failed.Helaas pindakaas.
![]()
Ik denk dat je eens een dagje die telefoon als je vrouw moet behandelen: TLC. Als je de functies snapt kan je namelijk best leuk en afwisselend trainen. Intervallen in je eentje is zo makkelijk en fijn met een Garmin en de workouts. Je hebt geen baan nodig om 15x200m te lopen, je klopt dat gewoon in. Of een vlakke loop van 2 uur op 7/km lopen, virtual pacer. Virtual race gebruik ik niet echt, het voegt m.i. weinig toe aangezien je toch geen route aanwijzigen krijgt (groot manco!!).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
laten we het zo zeggen,ik rotzooi vaak maar wat aan en gebruik half van de functies niet (en gun mijzelf ook geen tijd om het allemaal uit te zoeken)
Aanhakend op dat laatste, ga in het weekend 16km lopen, heb meerdere opties:
1) 16km van Haarlem naar huis (bekende route)
2) 16km van Hoofddorp naar huis (onbekende route)
3) Veel rondjes Vondelpark (stuk of 5)
4) Lopen met de loopgroep (maar dan geen KT op die dag).
5) Blub.
2 had ik echt wel gedaan als mijn horloge had gezegd, nu naar links, nu naar rechts. Want om in Hoofddorp te verdwalen is echt... knullig.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wedstrijd != workout. Gewoon op de knop drukken, briefje "should I collapse, pause my Garmin" aan je startnummer hangen en gaan.![]()
Ja, maar.. maar... is stom van Garmin. Is een verbeterpuntje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan upload je het naar Endomondo en dan heb je je km-splits! Ik snap het ook wel hoor, ze zouden ook iets kunnen inbouwen dat je bij lange intervallen ook je tijd per km kunt zien. Maar dat is nu niet zoHelaas pindakaas.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oneens, heb meerdere wedstrijdjes gelopen als training. Hilversum bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wedstrijd != workout. Gewoon op de knop drukken, briefje "should I collapse, pause my Garmin" aan je startnummer hangen en gaan.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Een vrouw programmeer je toch ook niet? Dat is toch ook een kwestie van op het juiste moment op de juiste knopjes drukken?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik denk dat je eens een dagje die telefoon als je vrouw moet behandelen![]()
Maar loop je dan intervallen of ga je gewoon de afstand lopen waar je je voor heb ingeschreven? In het laatste geval hoef je geen workout te maken. Je kan natuurlijk wel op hartslag/pace gaan lopen inclusief alarm, maar dan kun je gewoon je rondetijden zien as usual.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Oneens, heb meerdere wedstrijdjes gelopen als training. Hilversum bijvoorbeeld.![]()
Nog meer mensen die last krijgen van hun knieën? Net onder mijn knieschijf wat irritatie, maar kan er wel mee hardlopen.![]()
Ik had het al gezien! Vanavond misschien toch even een kijkje nemen, kijken wat er zoals in de sale isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:03 schreef Guard het volgende:
http://run2day.nl/nieuws/(...)aar-liefst-50-2.html
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Pas maar op.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:28 schreef Syntix het volgende:
Nog meer mensen die last krijgen van hun knieën? Net onder mijn knieschijf wat irritatie, maar kan er wel mee hardlopen.Ja doei.![]()
Je zou het toch eens moeten proberen, je kunt er echt leuke dingen mee doen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
laten we het zo zeggen,ik rotzooi vaak maar wat aan en gebruik half van de functies niet (en gun mijzelf ook geen tijd om het allemaal uit te zoeken)[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, dat zal ik ook zeker doen. Hebben andere hier ook last van? Ik zie wel eens mensen met zo'n band net onder hun knie lopen. Is dat wat?quote:![]()
Bij twijfel naar huisarts/fysio gaan; de meeste mensen die met hulpmiddelen lopen zullen dat ook eerst gedaan hebben.Ja doei.![]()
Ik hoop voor je dat het niet dit isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, dat zal ik ook zeker doen. Hebben andere hier ook last van? Ik zie wel eens mensen met zo'n band net onder hun knie lopen. Is dat wat?http://www.thuisarts.nl/knieproblemen/ik-heb-lopersknie
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Alleen als ik 400 meter ga intervallen gebruik ik een voorgeprogrameerde workout op mijn garmin. En dan op de meest simpele manier op het klokje zelf. Warmlopen, 400 m hard, 400 meter. De laatste 2 dan een stuk of 8 keer en dan een stukje afkoelen. Niks tempo instellen of wat dan ook.
Je drukt een keer op start en je drukt een keer op je rondetoest om aan je blokje intervallen te beginnen. Aan het einde stoptoest en klaar ben je.
Krijg geen kmtijden door en is ook totaal niet belangrijk bij interval.
De rest van de loopjes zijn gewoon alleen starten en stoppen van de workout.![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
Bij twijfel naar huisarts/fysio gaan; de meeste mensen die met hulpmiddelen lopen zullen dat ook eerst gedaan hebben.Dat hoop ik ook niet SEMTEX, maar ik heb geen pijn of zo tijdens het lopen. Ik voel alleen dat het anders is als normaal, beetje geïrriteerd. Daarnaast ben ik sportief genoeg en loop ik ook veel tijdens het voetballen, maar op een hardere ondergrond voel ik het toch iets meer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het niet dit ishttp://www.thuisarts.nl/knieproblemen/ik-heb-lopersknie
![]()
Suunto heeft het welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, maar.. maar... is stom van Garmin. Is een verbeterpuntje.![]()
![]()
Fuuuuuuaaaark! Ik wil nieuwe schoenenDoor die stomme advertentie elke ochtend met "Buy one, get one free", word ik er elke dag aan herinnert. En dan kom ik op m`n stage, en zit ik met m`n eerste bakje koffie wat te googlen op schoenen..
Ach, misschien moet ik maar één extra dagje in het weekend mee gaan helpen op een evenement, dan kan ik daar mooi schoenen mee financiëren![]()
![]()
Alles is te programeren. Mensen ook. We zijn gewoontedieren, dus als we/iemand iets altijd op een bepaalde manier doet gaan de mensen erom heen dat zien en gaan zich daarnaar gedragen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Een vrouw programmeer je toch ook niet? Dat is toch ook een kwestie van op het juiste moment op de juiste knopjes drukken?Kan! Ik kan intervallen over 10km doen, geen enkel probleem. Al heb ik tijdens wedstrijden meer dat ik een tempo probeer vast te houden, zoals een 10km lopen op strak 6/km.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Maar loop je dan intervallen of ga je gewoon de afstand lopen waar je je voor heb ingeschreven? In het laatste geval hoef je geen workout te maken. Je kan natuurlijk wel op hartslag/pace gaan lopen inclusief alarm, maar dan kun je gewoon je rondetijden zien as usual.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je kunt ook een negatieve split inprogrammeren:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Alles is te programeren. Mensen ook. We zijn gewoontedieren, dus als we/iemand iets altijd op een bepaalde manier doet gaan de mensen erom heen dat zien en gaan zich daarnaar gedragen.
[..]
Kan! Ik kan intervallen over 10km doen, geen enkel probleem. Al heb ik tijdens wedstrijden meer dat ik een tempo probeer vast te houden, zoals een 10km lopen op strak 6/km.
km 1 in 6:00
km 2 in 5:55
km 3 in 5:50
km 4 in 5:45
km 5 in 5:40
etc.
Heb je evengoed je splittijdenHet is alleen wel eventjes werk.
![]()
Ja zoiets heb ik ook wel op die plek. Meer dan "wat irritatie" is het ook niet, en het komt en gaat. Ik hou wel in de gaten of het niet erger wordt maar ik laat me er niet door weerhouden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:28 schreef Syntix het volgende:
Nog meer mensen die last krijgen van hun knieën? Net onder mijn knieschijf wat irritatie, maar kan er wel mee hardlopen.![]()
ja maar als je op het verkeerde moment op het verkeerde knopje druk slaan ze nog sneller op tilt dan een Suuntoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Een vrouw programmeer je toch ook niet? Dat is toch ook een kwestie van op het juiste moment op de juiste knopjes drukken?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik denk dat Extince en Brainpower trots op je zouden zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar als je op het verkeerde moment op het verkeerde knopje druk slaan ze nog sneller op tilt dan een Suunto
F means you're fucked![]()
oke, en nu het vliegtuig weer in
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goeie vlucht!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, en nu het vliegtuig weer inJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Of dat ja, maar dat zei ik al, of iets in die trant.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je kunt ook een negatieve split inprogrammeren:
km 1 in 6:00
km 2 in 5:55
km 3 in 5:50
km 4 in 5:45
km 5 in 5:40
etc.
Heb je evengoed je splittijdenHet is alleen wel eventjes werk.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dit inderdaad, alleen met korte intervallen zet ik het in de garmin. En dan nog alleen via de horloge-intervaloptie, niet via de site. Met wedstrijden en duurlopen bepaal ik zelf war ik ongeveer wil gaan lopen en heb ik gewoon het gemiddelde tempo van de huidige km op mn scherm staan. Af en toe even kijken of ik goed loop en klaar is kees. Heb geen piepjes of iets dergelijks nodig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Alleen als ik 400 meter ga intervallen gebruik ik een voorgeprogrameerde workout op mijn garmin. En dan op de meest simpele manier op het klokje zelf. Warmlopen, 400 m hard, 400 meter. De laatste 2 dan een stuk of 8 keer en dan een stukje afkoelen. Niks tempo instellen of wat dan ook.
Je drukt een keer op start en je drukt een keer op je rondetoest om aan je blokje intervallen te beginnen. Aan het einde stoptoest en klaar ben je.
Krijg geen kmtijden door en is ook totaal niet belangrijk bij interval.
De rest van de loopjes zijn gewoon alleen starten en stoppen van de workout.![]()
Maar hoe wilde je dan eigenlijk anders een negatieve split inprogrammeren?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Of dat ja, maar dat zei ik al, of iets in die trant.![]()
Ik was het met je eens - ik zou namelijk geen andere manier dan een workout weten om een negative split te programeren, virtual pacer ed doen het niet. Custom workout wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar hoe wilde je dan eigenlijk anders een negatieve split inprogrammeren?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Startnummer van BtB is bekend.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
I'm special..quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als ik een negatieve split wil lopen dan heb ik de tussentijden die ik moet lopen in mijn hoofd zitten, meestal per 5km. Eventueel zet ik een hartslagalarm om het strijdplan indien gewenst onderweg aan te kunnen passen. Geen intervallen nodig.![]()
Warm... net terug van 10km...Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nee hoor, ik moet gewoon nog wennen aan die nieuwe gesplitste inbox van Google. Hij zat in de reclamebak.quote:
Nr. 1201 (precies 1000 meer dan bij de Vooroeverloop).![]()
Ik heb alle tabs behalve de standaard in gmail verwijderd, dus nu ziet alles er weer uit zoals het was.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:44 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet gewoon nog wennen aan die nieuwe gesplitste inbox van Google. Hij zat in de reclamebak.
Nr. 1201 (precies 1000 meer dan bij de Vooroeverloop).
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Wat is het dan genieten met een gewoon Pop3-account in Outlook 2010 hier
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Pop3? Wauw, dat was 10 jaar geleden al niet meer hip.
Je zit zeker ook nog op een inbelverbinding?
Want jij hebt vet kekke IMAP wil je zeggen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:54 schreef Wolve000 het volgende:
Pop3? Wauw, dat was 10 jaar geleden al niet meer hip.
Je zit zeker ook nog op een inbelverbinding?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Tijd? Ha! That word is not foundable in my dictionary.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:38 schreef Ach3r0n het volgende:
Wat voor tijd heb je opgegeven Slacker?
Ik start vanuit startvak 3 met een tijd van 52:00.
Maar serieus: ik ga met Gup lopen op een lekker tempo, de lol is primair, het tempo secundair en de tijd is 8 september 14:30.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb wel vet kekke IMAP! En Pop3! Een een domeinnaam! Enzo!
Ik ben zo uberhip, yo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:57 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben zo uberhip, yo.Vet hippeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Webmail, overal bereikbaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Want jij hebt vet kekke IMAP wil je zeggen?
En outlook op het werk, wat in de praktijk natuurlijk niet anders werkt dan een imap account.
Maar mijn mail staat op een server. Die aan backups doet. En niet alleen op 1 fysieke plek bereikbaar is. Wat prima mogelijk is aangezien de prijzen van harde schijven al zeer lang aan het dalen zijn.
Ja ik ook, en Gmail alleen voor spamquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:57 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb ook een server, maar m'n mail staat gewoon nog bij een hostingbedrijfje. Vind ik op de een of andere manier veiliger dan m'n eigen ding in m'n eigen huisquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:01 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Webmail, overal bereikbaar.
En outlook op het werk, wat in de praktijk natuurlijk niet anders werkt dan een imap account.
Maar mijn mail staat op een server. Die aan backups doet. En niet alleen op 1 fysieke plek bereikbaar is. Wat prima mogelijk is aangezien de prijzen van harde schijven al zeer lang aan het dalen zijn.Ik ga het boeltje binnenkort eens verhuizen naar een mail-only ding. Ik geloof niet dat ik ooit nog een website ga maken.
![]()
Jij loopt ook de 6 EM toch? In de mail staat duidelijk dat deze om 13:45 start. Just saying...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tijd? Ha! That word is not foundable in my dictionary.
Maar serieus: ik ga met Gup lopen op een lekker tempo, de lol is primair, het tempo secundair en de tijd is 8 september 14:30.![]()
Ook goed, mijn hotelkamer staat naast de start.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:18 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Jij loopt ook de 6 EM toch? In de mail staat duidelijk dat deze om 13:45 start. Just saying...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Geen idee wat je bazelt, maar dit heb ik ook allemaal met m'n pop3-email. En ik ben dan nog niet eens een nerd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:01 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Webmail, overal bereikbaar.
Maar mijn mail staat op een server. Die aan backups doet. En niet alleen op 1 fysieke plek bereikbaar is. Wat prima mogelijk is aangezien de prijzen van harde schijven al zeer lang aan het dalen zijn.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Offtopic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic:
Vandaag rustdag. Heb in m'n dromen al een marathon gelopen vannacht, dus heb wel een hersteldagje verdiend.
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh K*T k*t KUT!!!!!
terug van de fisio.
meteen 2 weken op non actief. niet hardlopen. fietsen en skeeleren mag wel.
en oefeningen doen en goed stretchen.
rechterbeen was een stuk minder flexibel als de linker.
de kuiten zitten goed stijf vast en de achillespees is geirriteerd tot ontstoken.
waarschijnlijk heeft het niet meegeholpen dat ik de mizuno heb aangeschaft.
te stijf.
Storm gaat twee weken nagels bijten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Neeeee, wat stom zeg!!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:11 schreef winterstorm666 het volgende:
terug van de fisio.
de kuiten zitten goed stijf vast en de achillespees is geirriteerd tot ontstoken.
te stijf.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lief!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, wacht maar af, als die blessure voorbij is, berg je!
Winter is coming!
hoop het wel.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Het advies om rust te nemen bij achillespeesklachten is volgens mij standaardprocedure. Mijn ervaring is ook dat alleen een periode van rust goed helpt om van peesblessures te herstellen.
Loop je ook met een voorvoetlanding Winterstorm?![]()
thankxs iedereen!
ik loop met middenvoets landing.
vorig jaar liep ik voor mijn knieblessure nog met een haklanding. dat heb ik geleidelijk aan opgebouwd.
toen de fisio mijn been en voet alle kanten op boog hoorde je het knakken. kuit zat echt goed vast.
volgende week donderdag weer terug en nu braaf rust(al sta en loop ik de hele dag op mijn werk)en de oefeningen doen.
heb zin in een hele grote reep chocolade, maar is geen goed idee met de verminderde activiteit.![]()
![]()
dan maar een mueslireepje
Als je extra pure chocola eet is het geen probleem hoor. Pure chocola bevat magnesium wat goed werkt om je kuiten te ontspannen.![]()
Magnesiumquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:42 schreef Ach3r0n het volgende:
Als je extra pure chocola eet is het geen probleem hoor. Pure chocola bevat magnesium wat goed werkt om je kuiten te ontspannen.Ik slik me suf aan magnesium, works like a charm
+ de meeste mueslirepen zijn toch een suikerbom. Dan liever chocolade!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:42 schreef Ach3r0n het volgende:
Als je extra pure chocola eet is het geen probleem hoor. Pure chocola bevat magnesium wat goed werkt om je kuiten te ontspannen.
Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:11 schreef winterstorm666 het volgende:
terug van de fisio.
te stijf.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn vriendin heeft daar ook tijden mee gemodderd. Uiteindelijk bij een marathonlopende fysio hier in Malden terechtgekomen die haar uitstekend heeft begeleid. Begonnen met rust en daarna loopschema's op hartslag gekregen. In het begin tergend trage tempo's en heel kort, daarna steeds wat belastender. Die heeft ze heel gedisciplineerd gevolgd (speciaal daarvoor een hrm aangeschaft) en nu loopt ze als nooit tevoren. Het is dus niet alleen maar rust, maar zeker wel een tandje terug.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2013 19:08:32 ]![]()
Dat zijn geen leuke berichten nee, hoop dat je er snel weer bovenop bent WS.
Die magnesium-tip kreeg ik laatst ook al van een medeloper. Schijnt ook dat dat de spierpijn heel erg verminderd enzo. Toch maar eens proberen, waar kan je dat halen?![]()
De tuinen, HEMA o.a.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:15 schreef Jero_nimo het volgende:
Dat zijn geen leuke berichten nee, hoop dat je er snel weer bovenop bent WS.
Die magnesium-tip kreeg ik laatst ook al van een medeloper. Schijnt ook dat dat de spierpijn heel erg verminderd enzo. Toch maar eens proberen, waar kan je dat halen?
Werkt ook gewoon goed tegen kramp, ik heb er nooit last van. Voordat ik begon met slikken had ik echt vaak last van kramp, nu (bijna) nooit meer.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
1284quote:Stormquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:11 schreef winterstorm666 het volgende:
terug van de fisio.
te stijf.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geeft niks, ik herinner je er tegen die tijd nog wel een keer aanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ook goed, mijn hotelkamer staat naast de start.
[ Bericht 44% gewijzigd door Guppy op 29-08-2013 20:08:54 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
goede tip. ga ik morgen even halen. hoorde het al meer ja!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Moest die niet in KLB / [Centraal] Facebookergernissen #58?quote:NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
neuh, ik kom bijna nooit in klb.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Moest die niet in KLB / [Centraal] Facebookergernissen #58?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
WinterBalen. Hopelijk kom je er vlug terug bovenop!
Daarjuist mijn 200 m gaan lopen, lekker knallen. Wel heel veel wind, en dus ook heel veel oceaanspray (en schuim). En ik kwam juist thuis toen het begon te hagelen (Afrika is overrated!). Maar training ging best ok, nog wat ademhalingsproblemen maar die komen wel in orde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Nee, die van mij is anders..quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat mag ik toch hopen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, die van mij is anders..[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:25 schreef Sjaapje het volgende:
WinterBalen. Hopelijk kom je er vlug terug bovenop!
Daarjuist mijn 200 m gaan lopen, lekker knallen. Wel heel veel wind, en dus ook heel veel oceaanspray (en schuim). En ik kwam juist thuis toen het begon te hagelen (Afrika is overrated!). Maar training ging best ok, nog wat ademhalingsproblemen maar die komen wel in orde.Dat zijn stevige sprints!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vonden de daklozen op de route ookquote:. Ze waren enthousiaster dan anders...
Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Quinazoline, succes met de 10 miles dan! Spannend maar ook leuk
En 20100, je moet je 610 even leren kennen en dan ga je ervan houden, echt waar
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:11 schreef winterstorm666 het volgende:
terug van de fisio.
te stijf.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt dat door je schoenen? Weet je ook wat er niet goed is aan deze schoenen?![]()
Een collega van me geeft sportmassages heb ik ontdekt, dus dat ga ik eens proberen denk ik. ¤7,50 voor een "partij" (benen bijvoorbeeld), dus mocht ik het niks vinden slaat het tenminste geen gat in m'n portomoniks.![]()
de schoenen hebben er niet aan meegeholpen in ieder geval. de achterkant en de hak is te stijf zei ze.en nog wat andere dingen. schoenen zijn goed alleen niet voor mij waarschijnlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:00 schreef Nirak het volgende:
Quinazoline, succes met de 10 miles dan! Spannend maar ook leuk
En 20100, je moet je 610 even leren kennen en dan ga je ervan houden, echt waar
[..]
Komt dat door je schoenen? Weet je ook wat er niet goed is aan deze schoenen?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Balen zeg.. Ik heb ook dat merk en ondanks dat ik denk goede schoenen te hebben vraag ik me wel af of het mede de oorzaak kan zijn van mijn scheenbeenblessure...
Ik heb een best forse drop gezien mijn gewicht is me dat toen aangeraden. Maar ik vraag me af of ik minder blessuregevoelig zou zijn als ik een schoen met minder drop zou hebben en daardoor meer op mijn middenvoet land (want ik zet kleine pasjes).
Maar goed.. Als je dus weer mag starten over 2 weken, dan ga je weer op je oude verder of moet je nu ook meteen weer andere schoenen kopen?
Er zijn trouwens plaatsen waar je een echte medische loopanalyse kunt laten doen en dan krijg je daar een merk en type advies bij.![]()
ik heb ze toen gekocht na analyse bij het loopcentrum in horst.
na twee weken verder zien, maar voorlopig kan ik niet op de oude voet verder. aangepast schema.
achillespees is ongeveer de meest kloterige langdurige blessure die je kan hebben als je niet tijdig ingrijpt. de doorbloeding van de pees is zeer gering.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
He jammer zeg, zelfs na zo'n analyse nog pech hebben.. Dan maar even goed naar de specialisten luisteren en rustenEn heel hard duimen dat het snel beter gaat!
![]()
thankxs! ja dat is het enigste wat ik kan doen nou.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Heerlijk gelopen vanavond, perfect weer voor LSD training. 85 min stond er op het programma.
Het trainen op (lage) hartslag begint zijn vruchten af te werpen. Op LSD hartslag (148-158) loop ik nu rond de 5:10 min/km, tijdje terug was dit nog 6:00.
Nadeel is wel dat het geplande rondje te kort was en ik nog een rondje extra door de wijk moest![]()
http://www.endomondo.com/workouts/238402818/11291298![]()
Stormpie![]()
beterschap!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
heb je enig idee wat de kosten daar van zijn?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:20 schreef Nirak het volgende:
Er zijn trouwens plaatsen waar je een echte medische loopanalyse kunt laten doen en dan krijg je daar een merk en type advies bij.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als je dat zo zegt, waarschijnlijk teveel om het voor ons als recreatieve lopers echt waard te zijn..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb je enig idee wat de kosten daar van zijn?
WinterStorm, wat kloteNeem voldoende tijd om te herstellen, ook al is dat moeilijk.
Heb weer eens een vraagWat zijn nou echt de voordelen van de type schoenen zoals de Kinvara? En zou - deze vraag is wss lastig te beantwoorden - dit soort schoen een optie voor mij zijn, met m'n huidige Saucony Omni 11?
Ik wil dus een extra paar schoenen voor mijn snelheidstrainingen. Ik denk dat de omni 11 nog prima meegaan op langere duurlopen, maar merk dat ze al snel slijten. Wil dus een tweede paar om af te kunnen wisselen
[ Bericht 8% gewijzigd door Levitas op 30-08-2013 02:56:48 ]![]()
Valt mee volgens mij. Ik dacht dat ze dat bij de Starshoe gewoon standaard voor niks doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb je enig idee wat de kosten daar van zijn?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hatsaflats weet dit wel denk ik. Die heeft beide type schoenenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:12 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als je dat zo zegt, waarschijnlijk teveel om het voor ons als recreatieve lopers echt waard te zijn..
WinterStorm, wat kloteNeem voldoende tijd om te herstellen, ook al is dat moeilijk.
Heb weer eens een vraagWat zijn nou echt de voordelen van de type schoenen zoals de Kinvara? En zou - deze vraag is wss lastig te beantwoorden - dit soort schoen een optie voor mij zijn, met m'n huidige Saucony Omni 11?
Ik wil dus een extra paar schoenen voor mijn snelheidstrainingen. Ik denk dat de omni 11 nog prima meegaan op langere duurlopen, maar merk dat ze al snel slijten. Wil dus een tweede paar om af te kunnen wisselen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
beterschap winterstorm, balen!
voor vitamines en mineralen hebben ze bij de apotheek, kruidvat, trekpleister enz ook een groot assortiment![]()
Dan hoop ik dat Hatsie zo lievv is om mijn vraag te beantwoordenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 06:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hatsaflats weet dit wel denk ik. Die heeft beide type schoenen![]()
* Levitas kijkt Hatsie lief aan, zo van:![]()
![]()
Ik heb idd zowel Kinvara's en Omni's en ben wel zo lief. Het allerallerfijnst aan de Kinvara's vind ik dat ik er zo lekker op loopquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:12 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als je dat zo zegt, waarschijnlijk teveel om het voor ons als recreatieve lopers echt waard te zijn..
Ik wil dus een extra paar schoenen voor mijn snelheidstrainingen. Ik denk dat de omni 11 nog prima meegaan op langere duurlopen, maar merk dat ze al snel slijten. Wil dus een tweede paar om af te kunnen wisselenEn dat ze zo lekker licht zijn. Maar ook dat m'n voeten er onwijs veel sterker door zijn geworden. Waar in je Omni's je voeten bijna letterlijk in de watten gelegd worden met alle mogelijke support en demping, krijg je met Kinvara's nog maar een klein beetje support, maar ook nog relatief veel demping. Je moet dan ook beter op je techniek gaan letten wil je lekker lopen, en dat is ook waarom ik ze gekocht heb.
Het verschil in drop, tsjah. Ik ben ze gaan combineren met m'n Adrenalines met 12mm drop, waarmee ik het af en toe lastig vond om goed op m'n midden- of voorvoet te landen. Uiteindelijk kan dat ook prima met een grote drop en is het voornamelijk een kwestie van techniek. Met m'n Omni's heb ik dit probleem niet. Ik merk wel dat ik vooor mijn gevoel veel lekkerder loop met 4mm drop dan met 8mm drop, maar dit zou net zo goed aan gebrekkige techniek kunnen liggen of gewoon in mijn hoofd kunnen zitten. Zo'n lage drop is wel ook veel belastender voor je kuiten en achillespezen, en je moet dan ook rustig opbouwen. Daardoor is het natuurlijk aantrekkelijk om meteen in snelheidstraining te gebruiken, want die zijn kort, maar daarin is focussen op je techniek wel weer lastiger. Dit is wel iets om in de gaten te houden. En of je er per definitie sneller van wordt: ik denk het niet. Een vrouw uit m'n loopgroep loopt al jaren alleen maar op de Asics GT2000 serie, ook intervallen op de baan, en hobbelde de HM in Egmond in 1:33.
Of schoenen als de Kinvara's iets voor jou zijn is een kwestie van uitproberen. Nu heb ik wel voornamelijk een voorvoetlanding, en alleen af en toe per ongeluk een haklanding als ik moe word. Daardoor ontwijk ik de overpronatie (al kwam mijn overpronatie meer door een "verkeerde" haklanding - binnenkant hak ipv buitenkant - dan door het afrollen) en heb ik geen last met de Kinvara's. Maar als ik moe word, ook met snelheidstraining, merk ik wel heel goed dat m'n techniek wat meh wordt. Nu heb ik voor langere afstanden een paar Mirage's erbij, die hebben ook 4mm drop, maar veel meer ondersteuning en zijn daardoor veel stabieler. Daar heb ik nog maar 3x op gelopen, maar de indruk is goed. Het enige advies dat ik je eigenlijk kan geven is: ga naar de winkel, probeer het uit, laat je adviseren en als je besluit zoiets schoenen te kopen, bouw dan heel rustig op.![]()
Op dit moment heb ik ook wel een redelijke haklanding, voor zover ik dat zelf kan beoordelen, en ik wil juist overgaan op midden- of voorvoetslanding.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:02 schreef hatsaflats het volgende:
Je moet dan ook beter op je techniek gaan letten wil je lekker lopen, en dat is ook waarom ik ze gekocht heb.Dat was ik sowieso wel van plan. Ik wil pas nieuwe schoenen na de HM aanschaffen (3 weken) als soort van motivatie/ beloning (weer een smoes om deze aankoop te kunnen verantwoorden), en dan wil ik dus sowieso 1 dag in gaan lasten met (in het begin) een kort, rustig loopje om echt heel erg gefocussed op techniek te gaan lopen en dit langzaam uit te gaan bouwen. Dit zou dan een mooie dag zijn voor de wat meer minimalistische schoenen, in het begin. Later uiteraard de snelheidstrainingen er ook op doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:02 schreef hatsaflats het volgende:
Zo'n lage drop is wel ook veel belastender voor je kuiten en achillespezen, en je moet dan ook rustig opbouwen.Dat wordt op zoek gaan naar een goede hardloopwinkel, iets wat ik hier in de buurt nog niet heb gezien. De locals, die zelf ook wel regelmatig hardlopen, antwoorden "Rebel sports (soort van Perry Sport) en Footlocker" toen ik ze vroeg naar hardloop gespecialiseerde winkels.. Genoeg schoenen overal, maar het stukje GOEDE advies ontbreekt dan wel..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:02 schreef hatsaflats het volgende:
Het enige advies dat ik je eigenlijk kan geven is: ga naar de winkel, probeer het uit, laat je adviseren en als je besluit zoiets schoenen te kopen, bouw dan heel rustig op.
Dankjewel voor je uitgebreide antwoord. Het was eigenlijk precies wat ik wilde horen om deze aankoop tot mezelf te verantwoorden. En ik heb net twee extra dagen werk geregeld (vrijdagavonden), dus financieel heb ik het ook al verantwoord
Uhuh, hardlopen is een goedkope sport..![]()
http://www.theathletesfoot.com.au/store-location/shellharbour-nswquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:21 schreef Levitas het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik ook wel een redelijke haklanding, voor zover ik dat zelf kan beoordelen, en ik wil juist overgaan op midden- of voorvoetslanding.
[..]
Dat was ik sowieso wel van plan. Ik wil pas nieuwe schoenen na de HM aanschaffen (3 weken) als soort van motivatie/ beloning (weer een smoes om deze aankoop te kunnen verantwoorden), en dan wil ik dus sowieso 1 dag in gaan lasten met (in het begin) een kort, rustig loopje om echt heel erg gefocussed op techniek te gaan lopen en dit langzaam uit te gaan bouwen. Dit zou dan een mooie dag zijn voor de wat meer minimalistische schoenen, in het begin. Later uiteraard de snelheidstrainingen er ook op doen.
[..]
Dat wordt op zoek gaan naar een goede hardloopwinkel, iets wat ik hier in de buurt nog niet heb gezien. De locals, die zelf ook wel regelmatig hardlopen, antwoorden "Rebel sports (soort van Perry Sport) en Footlocker" toen ik ze vroeg naar hardloop gespecialiseerde winkels.. Genoeg schoenen overal, maar het stukje GOEDE advies ontbreekt dan wel..
Dankjewel voor je uitgebreide antwoord. Het was eigenlijk precies wat ik wilde horen om deze aankoop tot mezelf te verantwoorden. En ik heb net twee extra dagen werk geregeld (vrijdagavonden), dus financieel heb ik het ook al verantwoord
Uhuh, hardlopen is een goedkope sport..
Volgens mij zit dit bij jou in de buurtGoogle is your friend, mate!
En nu richting werk, volgens mij is mijn productiviteit alvast op
En hardlopen is altijd nog zo duur als je het zelf maakt. Met 2 paar schoenen en wat kleding per jaar, in heel veel gevallen geen of relatief weinig contributie is het vergeleken met andere hobby's/sporten echt niet zo duurGa maar eens fietsen.
![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:27 schreef YUR het volgende:
Hardlopen kan best goedkoop hoor:
http://www.mijnhardloopsc(...)loopschoenen-review/QFTquote:Overproneren, supineren, barefoot, natural, minimal, haklanding, voorvoetlanding etc. Voor alles zou een schoen zijn. Door de bomen zie ik het bos niet meer.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vier kilometer rustig aan gedaan. Mijn enkel blijft zeuren en als ik daar na de bridge to bridge nog steeds last van heb ga ik naar een fysio. Heb geen megapijn hoor, maar het zeurt en dat is ook niet goed. Tot aan de bridge to bridge rustig aan, wel een klein vakantierondje met mossel, maar ga niet te gek doen.![]()
Zouden ze die schoen nog hebben, ik wil morgen nieuwe schoenen gaan halen...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:27 schreef YUR het volgende:
Hardlopen kan best goedkoop hoor:
http://www.mijnhardloopsc(...)loopschoenen-review/In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat een vervelende blessures weer hier, sterkte er mee en een spoedig herstel!
Even op de hoefsmid wachten hier en dan lekker weer een rondje door de Peel.
Dat klinkt ook wel raar eigenlijk.![]()
Athletes foot kende ik al jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
http://www.theathletesfoot.com.au/store-location/shellharbour-nsw
Volgens mij zit dit bij jou in de buurtGoogle is your friend, mate!
En nu richting werk, volgens mij is mijn productiviteit alvast op
En hardlopen is altijd nog zo duur als je het zelf maakt. Met 2 paar schoenen en wat kleding per jaar, in heel veel gevallen geen of relatief weinig contributie is het vergeleken met andere hobby's/sporten echt niet zo duurGa maar eens fietsen.
Heb al veel op Google gezeten en de Run2Days zitten alleen in Sydney. Athletes foot is ook geen ekte hardloopwinkel, maar wss wel m'n beste optie in de buurt
![]()
Geen idee eigenlijk, maar ik denk max ¤100,- Ze doen het op verschillende plaatsen, oa hier http://www.smcp.nl/papend(...)01072010_1325&photo= (via google gevonden)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb je enig idee wat de kosten daar van zijn?
Maar op hun prijslijst zie ik niet dit onderzoek staan...![]()
Ach, garantie op goed advies heb je nergens en uiteindelijk is het toch het belangrijkste wat je zelf goed vindt zitten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:21 schreef Levitas het volgende:
Genoeg schoenen overal, maar het stukje GOEDE advies ontbreekt dan wel..![]()
Ja ik vind het allemaal niet zo logisch maar dat komt wel nogquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:00 schreef Nirak het volgende:
En 20100, je moet je 610 even leren kennen en dan ga je ervan houden, echt waar![]()
![]()
Ik heb hem sinds mei en heb hem tt nu toe gebruikt voor start, stop en ronde.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:12 schreef 20100 het volgende:
[..]
Ja ik vind het allemaal niet zo logisch maar dat komt wel nog
Verder begin ik nu pas te ontdekken wat er nog meer mee kan.
Maar op garmin connect heb je een paar tabjes om mee te analyseren. Je kunt daar misschien meer mee dan je in eerste instantie denkt![]()
![]()
Kak.. hartslagmeter verloren op vakantie. Denk dat de schoonmaaksters hem per ongeluk hebben weggegooid.
Is er hier iemand die hem nooit gebruikt en wil verkopen? PM/DM dan ff.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik had gisteren een lange wandeling gemaakt van zo'n 13 km. Net weer getracht hard te lopen maar dat was na die wandeling geen succes. Ik voelde vanmorgen nog dat ik best spierpijn had maar wilde het toch proberen. Ik heb meer wandelpauzes moeten nemen dan de bedoeling was. Best jammer want twee dagen terug had ik het gevoel dat er eindelijk vooruitgang in zat. Geef nu nog maar even die wandeling de schuld en ga morgen even helemaal niets doen en dan zondag eens kijken hoe het dan gaat. Ik sta al weken stil, wil pas opbouwen als dit schema me makkelijker afgaat (2,5 min lopen, 1 minuut wandelen). En dan te bedenken dat ik twee maanden terug nog 10 kilometer aan één stuk liep. Kan me dat haast niet meer voorstellen....
Nou ja volgende keer beter, en misschien gaat het opbouwen me beter af als de temperatuur wat zakt. Ben begonnen in hartje winter en ik vond dat toch het fijnste lopen gek genoeg
Iedereen een heel fijn weekend!!!This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Klote zeg. Zo ben ik een keer een laptophoes kwijtgeraakt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Kak.. hartslagmeter verloren op vakantie. Denk dat de schoonmaaksters hem per ongeluk hebben weggegooid.
Is er hier iemand die hem nooit gebruikt en wil verkopen? PM/DM dan ff.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Rennen in de kou is heerlijk, maar aan het rennen in het donker moet ik weer even wennen. Ik moet weer nieuwe routes gaan plannen ook want een beetje verlichting is toch wel fijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:39 schreef Lula het volgende:
Nou ja volgende keer beter, en misschien gaat het opbouwen me beter af als de temperatuur wat zakt. Ben begonnen in hartje winter en ik vond dat toch het fijnste lopen gek genoeg![]()
Wat voor een HRM?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Is er hier iemand die hem nooit gebruikt en wil verkopen? PM/DM dan ff.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga morgen weer een stukje hobbelen. 16 km en ik ga weer heerlijk langs het water lopen, net zoals vorige week.. Is prima bevallen, dat stukje route. Alleen nu ga ik eens 8km en dezelfde 8km terug lopen, om stoplichten te ontwijken, kijken hoe dat bevalt![]()
![]()
Die keuze is makkelijk gemaakt. Ik zou allang horizontaal zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik "moet" zo nog een rondje. Eigenlijk zou ik liever een tukkie gaan doen.
Hij gaat vanavond maar gewoon op tijd naar bed...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Die keuze is makkelijk gemaakt. Ik zou allang horizontaal zijn
ik wil ook wel een tukkie doen, maar ik moet gewoon werken straks en kan niet op tijd naar bed. half 4 naar bed en 9 uur eruit valt niet meeI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
thankxsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een vervelende blessures weer hier, sterkte er mee en een spoedig herstel!
Even op de hoefsmid wachten hier en dan lekker weer een rondje door de Peel.
Dat klinkt ook wel raar eigenlijk.
en klinkt inderdaad een beetje vreemd hahaha
wat voor ijzers heb je aangemeten gekregen?
Speciale afrolijzers in verband met artrose, dan loopt het makkelijker en kun je gewoon rijden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:28 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
thankxs
en klinkt inderdaad een beetje vreemd hahaha
wat voor ijzers heb je aangemeten gekregen?
Jaja, ook voor paarden heb je speciale sportschoentjes. Helaas gaan ze maar drie maanden mee.![]()
drie maanden. zow! ach ja als je paard er baat bij heeft en jij je rijplezier!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
is dat net zo duur als een paar kekke nucleair gekleurde hardloopschoenen?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Kost ongeveer 100 Euro, maar dan is de smid ook wel een uur bezig. Trouwens wel een lukraak beroep. Die mensen hebben het altijd retedruk. Echt een oud ambacht waar nog maar weinig mensen een opleiding voor doen. Ik heb een vrij jonge jongen hiervoor gevonden (nog geen 30) en die heeft een klantenpakket van heb ik jou daar. Maar het is wel funest voor je rug denk ik.![]()
Speciale afrolijzers? Pfff, dat beest moet gewoon meer op z'n techniek letten en een (twee) paar vibrams aantrekken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Speciale afrolijzers in verband met artrose, dan loopt het makkelijker en kun je gewoon rijden.
Jaja, ook voor paarden heb je speciale sportschoentjes. Helaas gaan ze maar drie maanden mee.![]()
![]()
Dat zeg ik al jaren, haklanding en zo. Maar ja, zo eigenwijs als ze groot zijn....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:41 schreef Saysem het volgende:
[..]
Speciale afrolijzers? Pfff, dat beest moet gewoon meer op z'n techniek letten en een (twee) paar vibrams aantrekken.![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Meer snelheid?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom wil iedereen zo graag midvoets landen?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Volgens mij wel. Ik heb maar 2 keer een klein stukje gelopen en daarna gelijk naar de kamer en dat ding in de koffer gegooid. Maar hij zat niet meer in mijne noch de koffer van 1 van mijn vrienden. Kan het ook zelf wel hebben gedaan maar normaal ben ik best wel zuinig op mijn spul.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Was die dan ineens van je kamer verdwenen op vakantie?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Balen zeg! En heb je niet nog een vakje in je koffer of zo waar die in kan zijn gegaan? Heb ik wel eens gehad, was ik een telefoonlader kwijt en zat die in een soort schuifvak in de koffer, kwam ik die een jaar later weer tegen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik heb maar 2 keer een klein stukje gelopen en daarna gelijk naar de kamer en dat ding in de koffer gegooid. Maar hij zat niet meer in mijne noch de koffer van 1 van mijn vrienden. Kan het ook zelf wel hebben gedaan maar normaal ben ik best wel zuinig op mijn spul.
Wat kost dat?![]()
Het werd rennen.... maar ik had beter kunnen gaan slapen, wat een zwaar kutrondje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Die keuze is makkelijk gemaakt. Ik zou allang horizontaal zijn![]()
Nee... maar er zitten nog 3 oververmoeide kinderen in m'n omgeving... Dus ik ga maar eten koken en zorgen dat die op bed komen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:29 schreef bloodymary1 het volgende:
En nu is zeker ook je slaap over?![]()
Mijn garmin wil niet uploaden, terwijl ik vandaag mijn snelste mijl heb gelopen
Blijft steeds hangen bij 'lezen van de activiteiten'.
Iemand raad?![]()
Ik zal effe de helpdesk uithangen: PC al opnieuw opgestart?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:01 schreef minimaLL het volgende:
Mijn garmin wil niet uploaden, terwijl ik vandaag mijn snelste mijl heb gelopen
Blijft steeds hangen bij 'lezen van de activiteiten'.
Iemand raad?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zal effe de helpdesk uithangen: PC al opnieuw opgestart?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat klinkt op zich wel logisch.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:41 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zover ik het begrepen heb is middenvoetslanding minder blessuregevoelig.
Haklanding zorgt voor extra belasting op je schenen.
Voorvoetlanding zorgt voor extra belasting op je kuiten/achilles.
Middenvoet lijkt me in beide gevallig geen extra "landings"-belasting op te leveren.
Men lijkt hier over het algemeen ook voornamelijk plat te landen, en niet extra op de voor- of achterkant:
In een ander beeld, van de "elite" lopers in Boston, daar lijken sommigen plat en sommigen iets meer op de hak te landen:NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat ook inderdaad. Maar bij haklanding rem je jezelf ook deels af, dus verlies je snelheid.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:15 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat klinkt op zich wel logisch.
Haklanding zorgt voor extra belasting op je schenen.
Voorvoetlanding zorgt voor extra belasting op je kuiten/achilles.
Middenvoet lijkt me in beide gevallig geen extra "landings"-belasting op te leveren.
Men lijkt hier over het algemeen ook voornamelijk plat te landen, en niet extra op de voor- of achterkant:
In een ander beeld, van de "elite" lopers in Boston, daar lijken sommigen plat en sommigen iets meer op de hak te landen:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Daarom heb ik gekozen voor de andere optiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het werd rennen.... maar ik had beter kunnen gaan slapen, wat een zwaar kutrondje.
Ow, nee. Die heb ik niet voor je.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dit volstond blijkbaar al. Dank je wel!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zal effe de helpdesk uithangen: PC al opnieuw opgestart?![]()
Remember Kids: I'm a professional, don't try this a home
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vooraan allemaal Guard lastigvallen als iets niet werkt.
Bij deze: Guard, m'n garmin werkt niet op de ene laptop, maar wel op de andere. Hellup!
Dan is die ene laptop niet goed meer, vervangen dus. Ik heb nog wel een mooie staan, van een oud vrouwtje geweest, nooit wat geleden. Voor een vriendenprijsje is ie van jouquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:08 schreef Wolve000 het volgende:
Vooraan allemaal Guard lastigvallen als iets niet werkt.
Bij deze: Guard, m'n garmin werkt niet op de ene laptop, maar wel op de andere. Hellup!
Volgens mij is het juist andersom. De betere kan er niet mee overweg. Heb dan ook een garmin uit de steentijd. Zoeentje die de tijd nog bijhoudt met een zonnewijzer...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan is die ene laptop niet goed meer, vervangen dus. Ik heb nog wel een mooie staan, van een oud vrouwtje geweest, nooit wat geleden. Voor een vriendenprijsje is ie van jouNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Die werken altijd (behalve 's nachts... en als het bewolkt is....maar voor de restquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:15 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist andersom. De betere kan er niet mee overweg. Heb dan ook een garmin uit de steentijd. Zoeentje die de tijd nog bijhoudt met een zonnewijzer...)
open deur....wat is er mis met vandaag?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien morgen maar weer eens hardlopen..
Niets. Als het aan mij lag was ik gisteren al gaan rennenmaar morgen heb ik m'n voeten/blaren dan een week rust gegeven en ingesmeerd met kamferspiritus.
Ja doei.![]()
Zo. Ff wat hardloop frustraties uiten![]()
Vorig jaar perfecte aanloop naar de marathon gehad. Heerlijk gelopen etc. Erna rust genomen en het relaxte lopen weer hervonden.
Deze aanloop naar de marathon vergaat zo verschrikkelijk. 2 weken flink ziek geweest 4 weken geleden en nog steeds voel ik het. Herstel minder snel. Kleine pijntjes. Normaal als het lekker gaat loop je er dwars doorheen. Maar nu totaal niet![]()
Ik overweeg serieus om mijn 2de marathon te laten schieten. Maar dat voelt ergens als opgeven. En daar heb ik een grafhekel aan.
Anderzijds wil ik mijn lichaam respecteren en het voorbij laten gaan om vervolgens 3 weken later uitgerust aan de 7heuvelenloop te beginnen. Volgend jaar zijn er immers nieuwe kansen.
Zo frustrerend allemaal
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Hoe ver zit je in je aanloop en wanneer is de marathon?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:25 schreef _MvN_ het volgende:
Vorig jaar perfecte aanloop naar de marathon gehad. Heerlijk gelopen etc. Erna rust genomen en het relaxte lopen weer hervonden.
Deze aanloop naar de marathon vergaat zo verschrikkelijk. 2 weken flink ziek geweest 4 weken geleden en nog steeds voel ik het. Herstel minder snel. Kleine pijntjes. Normaal als het lekker gaat loop je er dwars doorheen. Maar nu totaal niet![]()
Ik overweeg serieus om mijn 2de marathon te laten schieten. Maar dat voelt ergens als opgeven. En daar heb ik een grafhekel aan.
Anderzijds wil ik mijn lichaam respecteren en het voorbij laten gaan om vervolgens 3 weken later uitgerust aan de 7heuvelenloop te beginnen. Volgend jaar zijn er immers nieuwe kansen.
Zo frustrerend allemaal
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ben benieuwd of dat Klazien uit Zalk middeltje gaat helpen...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:09 schreef motorbloempje het volgende:
Niets. Als het aan mij lag was ik gisteren al gaan rennenmaar morgen heb ik m'n voeten/blaren dan een week rust gegeven en ingesmeerd met kamferspiritus.
hoop het wel voor je tuurlijkMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Duurlopen tot 28 KM. En die is 20 oktoberquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoe ver zit je in je aanloop en wanneer is de marathon?
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Het staat op het flesje hoor! Dat het tegen blaren isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat Klazien uit Zalk middeltje gaat helpen...
hoop het wel voor je tuurlijk![]()
Ik hoop 't ook
Ja doei.![]()
Ah als het dan niet helpt kun je de kamferspiritus-boer aanklagen...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het staat op het flesje hoor! Dat het tegen blaren is![]()
Ik hoop 't ookMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
voelde precies het zelfde verleden jaar, hoewel dat mijn eerste had moeten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:41 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Duurlopen tot 28 KM. En die is 20 oktober
Kwam terug van vakantie en kom gewoon "de energie"niet meer opbrengen om door te trainen,voelde gewoon niet goed.
morgen mijn eerste rondje terug in Nieuw-Zeeland, hoop wel dat het een grad of 20 warmer wordt want het beviel me eigenlijk wel die zomer.
Nu een vorstige morgen....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hmm sja ik heb er geen ervaring mee verder. Die 7hill wordt dan wel makkie. Je kan daarna ook verder trainen voor een andere M. Of proberen en dan wellicht uitlopen of uitstappen. Lastig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:41 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Duurlopen tot 28 KM. En die is 20 oktoberJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo voelt het idd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
voelde precies het zelfde verleden jaar, hoewel dat mijn eerste had moeten.
Kwam terug van vakantie en kom gewoon "de energie"niet meer opbrengen om door te trainen,voelde gewoon niet goed.
morgen mijn eerste rondje terug in Nieuw-Zeeland, hoop wel dat het een grad of 20 warmer wordt want het beviel me eigenlijk wel die zomer.
Nu een vorstige morgen....
En dan kom je in tweestrijd. Doorgaan of niet doorgaan.
Wereld van verschil dan qua temperatuur
ik ben toen gestopt, alsof er een last van mijn schouders viel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:20 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Zo voelt het idd.
En dan kom je in tweestrijd. Doorgaan of niet doorgaan.
Wereld van verschil dan qua temperatuur
Heb nu, voor de Kepler, wel het gevoel "er klaar voor te zijn", ook misschien omdat ik gewoon mijn lange duurlopen heb door kunnen trainen en in the swing of things gebleven'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Happy holidays!!quote:![]()
Ik was gisteren even bij de Bever, en zag daar een ge-wel-dig jasjedeze zou ik wel willen hebben
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Erg opvallendquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Happy holidays!!![]()
Ik was gisteren even bij de Bever, en zag daar een ge-wel-dig jasjedeze zou ik wel willen hebben
[ afbeelding ]
Kleurtjes-hysteriequote:in het echt is het ook ècht magenta-roze en fel geel
20 oktober is nog redelijk ver weg. Zeven weken fzo, ja, zeven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:25 schreef _MvN_ het volgende:
Zo frustrerend allemaal
Loop wat minder, loop wat minder intensief, skip intervaltrainingen, ga een dagje naar de sauna. Er zijn tal van manieren om je lijf weer op de rails te krijgen. Je hebt nog ruim de tijd om je schema aan te passen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Happy holidays!!![]()
[ afbeelding ]
rond deze tijd in zijn schema is er weinig tijd voor "free wheelen"quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
20 oktober is nog redelijk ver weg. Zeven weken fzo, ja, zeven.
Loop wat minder, loop wat minder intensief, skip intervaltrainingen, ga een dagje naar de sauna. Er zijn tal van manieren om je lijf weer op de rails te krijgen. Je hebt nog ruim de tijd om je schema aan te passen.
ik zie je punt maar qua schema is het een balancing act tussen wat je wel en niet kunt laten
het moet "goed tussen je oren zitten" , je moet volgens mij hunkeren naar de spierpijn na een LDL van 30km'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik weet niet hoe lang zijn normale schema is, maar ben zelf van de 12 weken schema's. Je zit dan ongeveer op de helft. Vind het ook geen vrijwielen, maar eerder roeien met de riemen die je hebt. Je kan best wat schuiven en wellicht een korter loopje inruilen voor een langer looptje en zulks. Minder snel herstellen? Dan skip je een training, en ga je de volgende weer verder, krampachtig je schema vol proberen te houden gaat dan zeker leiden tot blessures of meer motivatieverlies.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
rond deze tijd in zijn schema is er weinig tijd voor "free wheelen"
ik zie je punt maar qua schema is het een balancing act tussen wat je wel en niet kunt laten
het moet "goed tussen je oren zitten" , je moet volgens mij hunkeren naar de spierpijn na een LDL van 30kmIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Eerste 5km wedstrijd gelopen in 32:30. Helaas iets te snel vertrokken maar toch tevreden met de eindtijd.![]()
Netjes. Wat is je doel nu, sneller of de afstand uitbreiden?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:29 schreef baggerbaas het volgende:
Eerste 5km wedstrijd gelopen in 32:30. Helaas iets te snel vertrokken maar toch tevreden met de eindtijd.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
om dit alles te doen is veel ervaring nodig....zelf voelen wat je wel en niet kan doen en laten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang zijn normale schema is, maar ben zelf van de 12 weken schema's. Je zit dan ongeveer op de helft. Vind het ook geen vrijwielen, maar eerder roeien met de riemen die je hebt. Je kan best wat schuiven en wellicht een korter loopje inruilen voor een langer looptje en zulks. Minder snel herstellen? Dan skip je een training, en ga je de volgende weer verder, krampachtig je schema vol proberen te houden gaat dan zeker leiden tot blessures of meer motivatieverlies.
ik heb zelf nog 14 weken te gaan maar zal niet zomaar veel gaan schuiven, zeker niet met de LDL's'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zeker niks mis mee, zeker voor een eerste keer!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:29 schreef baggerbaas het volgende:
Eerste 5km wedstrijd gelopen in 32:30. Helaas iets te snel vertrokken maar toch tevreden met de eindtijd.
Smaakt naar meer?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Grappig, ik schuif standaard.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
om dit alles te doen is veel ervaring nodig....zelf voelen wat je wel en niet kan doen en laten.
ik heb zelf nog 14 weken te gaan maar zal niet zomaar veel gaan schuiven, zeker niet met de LDL'sIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Well done!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:29 schreef baggerbaas het volgende:
Eerste 5km wedstrijd gelopen in 32:30. Helaas iets te snel vertrokken maar toch tevreden met de eindtijd.
Ik heb mijn loopfamilie uitgebreid met een nieuw lid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
16 weken schema. Ik ga idd wat verschuiven ja. Interval haal ik wat van eruit en dat worden lekker rustige loopjes.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang zijn normale schema is, maar ben zelf van de 12 weken schema's. Je zit dan ongeveer op de helft. Vind het ook geen vrijwielen, maar eerder roeien met de riemen die je hebt. Je kan best wat schuiven en wellicht een korter loopje inruilen voor een langer looptje en zulks. Minder snel herstellen? Dan skip je een training, en ga je de volgende weer verder, krampachtig je schema vol proberen te houden gaat dan zeker leiden tot blessures of meer motivatieverlies.
En dan zie ik wel waar en wanneer het schip strand. Hopelijk op het eind van die 42.195 meter.
Maar we zullen zien
kan ook niet echt kwaad, ik schuif ook wel eens "in de week" als er wat minder lange loopjes op het program staan, traininkje omdraaien of zo, maar de LDL in het weekend blijft heilig.quote:
En dat lijkt me op dit moment het probleem voor MvN, want als je niet lekker in je vel zit dan denk je niet echt van "vandaag lekker 30km"
Dat is kut. Ik weet hoe dat is. Zelf denk ik er anders over. Ik verschijn wel aan de start desnoods gewoon op een zeer relaxed tempo gaan lopen en wel zien hoe ver ik kom.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:25 schreef _MvN_ het volgende:
Zo frustrerend allemaal
Opgeven kan altijd en vooral in Amsterdam is dat heel makkelijk daar heb je de luxe eigenlijk om op elk moment uit te kunnen stappen om vervolgens wel weer bij de finish terecht te kunnen komen op 1 of andere manier.![]()
True.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat is kut. Ik weet hoe dat is. Zelf denk ik er anders over. Ik verschijn wel aan de start desnoods gewoon op een zeer relaxed tempo gaan lopen en wel zien hoe ver ik kom.
Opgeven kan altijd en vooral in Amsterdam is dat heel makkelijk daar heb je de luxe eigenlijk om op elk moment uit te kunnen stappen om vervolgens wel weer bij de finish terecht te kunnen komen op 1 of andere manier.
![]()
Ik ben echt goed verkouden nu... Slechte timing met de TTM op zondag. Mijn plannetje om een sub 49 10k te lopen zal dus (minstens) moeten wachten tot de Vredesloop. Vanavond en morgen een ultieme poging om de bacillen met chemische oorlogsvoering te onderwerpen aan mijn gezag, zodat ik nog enigsinds relaxt kan lopen.
Nu denk je voor anderen, misschien gaan z'n intervallen wel behoorlijk kut... of z'n korte loopjes, of z'n lange, of al z'n loopjes.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
kan ook niet echt kwaad, ik schuif ook wel eens "in de week" als er wat minder lange loopjes op het program staan, traininkje omdraaien of zo, maar de LDL in het weekend blijft heilig.
En dat lijkt me op dit moment het probleem voor MvN, want als je niet lekker in je vel zit dan denk je niet echt van "vandaag lekker 30km"
Ik ga slapen, morgenochtend wil ik de eerste zijn bij de hardloopwinkel. Kusjes!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hee, wat ga je kopen??
@_MvN_ Hoe herkenbaar. Ik heb vanavond ook even binnensmonds lopen vloeken, er waren al twee weken uit mijn schema weggevallen, en afgelopen anderhalve week is daar een verkoudheid + voorhoofdsholteontsteking overheen gekomen + allerlei dingen en dingetjes op het werk. Ik heb nog 6 weken tot Ehv en vanavond ook hardop geopperd die in een HM om te zetten. Ik laat het nog even van de komende twee weken afhangen. Als ik volgende week een 32er kan lopen ga ik er voor. Dan maar wat langzamer lopen en gewoon finishen.![]()
volgens mij doen we dat hier altijd... ik denk dat heel veel advies gegeven wordt vanuit het oogpunt van de poster zelf, zo van "wat zou ik doen in deze situatie"quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
als je even twijfelt en je loop dan toch bijv.32km, dat zijn lekkere mentale opstekers!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
. Als ik volgende week een 32er kan lopen ga ik er voor. Dan maar wat langzamer lopen en gewoon finishen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan neem je teveel dingen aan. De woorden waren "niet snel genoeg herstellen", herstel heb je elke training. Pijntjes kunnen ook continue onstaan. Misschien gingen z'n ldl's wel super, maar voelt ie vage dingen en herstelt ie er kut van.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volgens mij doen we dat hier altijd... ik denk dat heel veel advies gegeven wordt vanuit het oogpunt van de poster zelf, zo van "wat zou ik doen in deze situatie"
Voeding aanpassen kan ook helpen btw. Als ik slecht eet heb ik redelijk snel prestatieverlies.
Het is niet alleen wat zou ik doen, het is juist, wat zijn de opties en dan ga je kiezen. Een loopgroepvrouwtje, ze traint ook voor Amsterdam, heeft een rustweek gepland omdat ze net zoals mvn het idee heeft minder snel te herstellen. Niet lopen, mvn zou dat ook kunnen doen (zou niet mijn optie zijn).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
waar haal je t? ik heb nl ook erg snel blaren en baat het niet dan schaad t nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het staat op het flesje hoor! Dat het tegen blaren is![]()
Ik hoop 't ook
vooral als ik wissel tussen mijn schoenen....is dat normaal?
ik heb een paar asics normale hardloopschoenen en een paar trailschoenen van asics.
loop ik tijden op mijn "normale" schoenen dan is er niets aan de hand maar als ik een keer
met de trailschoenen heb gelopen krijg ik op mijn linker hiel/hak altijd een blaar omdat om de een of andere reden alleen de linker schoen gewoon niet fijn zit...(dus draag ze erg weinig, overweeg ze weg te doen) maar als ik dan weer mijn fijne vertrouwde gewone hardloopschoenen aantrek krijg ik aan de binnenkant op mijn rechtervoet een blaar, door het overproneren? denk ik, terwijl ik dit normaal helemaal niet doe!
Vind het zonde van de schoenen, was toch de bedoeling om wat vaker te wisselen, maar op deze manier is daar geen lol aan.
Kopen jullie wel eens twee paar dezelfde zodat je geen problemen hebt met wisselen.......![]()
RL, ik zelf heb absoluut geen last van blaren bij het wisselen, maar loop wel blaren op als ik andere sokken ga dragen, zou het bij jou aan je sokken kunnen liggen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb vandaag nieuwe sokken gekocht, iets dikker. Hopelijk kan ik nu mijn andere schoenen terug aan. Wou eigenlijk double layer maar dat hadden ze niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
RL, ik zelf heb absoluut geen last van blaren bij het wisselen, maar loop wel blaren op als ik andere sokken ga dragen, zou het bij jou aan je sokken kunnen liggen?
Zoveel blaarproblemen!Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
heb zelf juist last van blaren bij dikke sokkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:17 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nieuwe sokken gekocht, iets dikker. Hopelijk kan ik nu mijn andere schoenen terug aan. Wou eigenlijk double layer maar dat hadden ze niet.
Zoveel blaarproblemen!
Door de padding begint de sok dan meer te schuiven en meer kans bij mij op blaren'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik loop op dunne nylon sokken.
Maar tot nu toe nergens last van (max 1:10 gelopen tot nu toe), dus ik blijf het maar gewoon zo doen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
als het je geen blaren oplevert gewoon zo houden Wolve...die vrouw van jouw geeft al genoeg uit aan hardlopen met haar grootverbruik van kamferspiritus'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik heb altijd snel blaren onder de bal van mijn voet of achter de hiel.ga ook zo`n flesje proberen in ieder geval.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Blaren komen door mijn stomme voeten, een bot teveel is nooit goed... Minimalistisch lopen geeft wel veel minder wrijving en dus minder last.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Ik loop alleen met hardloopsokken van Nike( heb maar 2 paar) van andere krijg ik ook blaren (behalve van mijn compressiekousen dan). Te dunne sokken zijn niet goed, te weinig ademende ook niet.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
vooral als ik de helft van zo'n flesje gebruik om een half jaar oude mobiel mee te vermoorden....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
als het je geen blaren oplevert gewoon zo houden Wolve...die vrouw van jouw geeft al genoeg uit aan hardlopen met haar grootverbruik van kamferspiritus
Ja doei.![]()
Die lust ik ook welquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Happy holidays!!![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop overigens dat mijn drinktempo wordt goedgemaakt door m'n looptempo, want tussen half 9 en nu 5 biertjes lijkt natuurlijk nergens op![]()
![]()
Vanavond hoofdlamp geprobeerd. Echt chill zoveel licht!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Lekker, normaal gesproken hou ik wel van een hoge temperatuur en een flink zonnetje op de vroege ochtend/ in het weekend. Vandaag staat er weer 16km op het programma en is het super bewolkt.![]()
Graad of 20 en bewolkt. Ik denk dat dat voor mij het ideale loopweer is.
Even een banaantje erin, schoentjes aan, sattelieten zoeken en gaan! Adieu![]()
Zo, ik heb er ook weer 15 km op zitten. Daarna nog even naar de (openbare) athletiekbaan gereden en daar nog 2 rondjes uitgelopen (om toch aan de 16km te komen haha), maar niet gelogd met Endomondo. Vermoed dat ik er 2x 200 meter rond de 3:30 - 4:00 min/km uit heb weten te "persen"
Dit brengt me op een totale aantal kilomets van 128 deze maand(tot nu toe in totaal 584km gelopen dit jaar, vanaf februari)
http://www.endomondo.com/workouts/238892409/8850231
Heb trouwens vandaag voor het eerst een gelletje geprobeerd. Ontzettend raar gevoel om die smurrie in je mond te stoppen en ik heb er vrij weinig van gemerkt. Ik was ook niet minder moe t.o.v m`n vorige loopje, zonder gel. Ik denk dat ik ze de komende 2 weken maar thuis laat, en tijdens de HM er eentje meeneem, voor de zekerheid. Volgens mij is het meer placebo dan iets anders
En ik zag dat ik tijdens het lopen ben gebeld door de lokale athletiekvereniging. Veel informatie gekregen en op 15 september is er een "registration day", waar ik dus nog veel meer informatie kan krijgen. Alle 7 coaches zijn overigens wel echt puur op baanathletiek gericht, en dus tot 10.000 meter.
Anyway, ik moet toch even kijken of het mogelijk is om te combineren met stage en dat kan ik op 5 september dus even bespreken met één van de coaches.![]()
Kaartjes gewonnen voor de historic grand prix in zandvoort.daar kan mijn vriendin zich uren mee vermaken, ik echter een stuk minder. Dus zij het circuit langs en ik via de duinen proberen naar ijmuiden te lopen en dan via het strand weer terug.
Althans dat is de bedoeling. Kunnen altijd verdwalen in de duinen.![]()
best of both worlds Cowboy, eerlijk gezegd kan F1 of welke andere vorm van auto/motorsport mij ook niet boeien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 07:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Kaartjes gewonnen voor de historic grand prix in zandvoort.daar kan mijn vriendin zich uren mee vermaken, ik echter een stuk minder. Dus zij het circuit langs en ik via de duinen proberen naar ijmuiden te lopen en dan via het strand weer terug.
Althans dat is de bedoeling. Kunnen altijd verdwalen in de duinen.
In ieder geval veel plezier in de duinen, misschien kom je Lula nog tegen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ruk is dat als dat tegen zit he.. rustig aan en niet gefrustreerd raken!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:04 schreef Guard het volgende:
Ik ben echt goed verkouden nu... Slechte timing met de TTM op zondag. Mijn plannetje om een sub 49 10k te lopen zal dus (minstens) moeten wachten tot de Vredesloop. Vanavond en morgen een ultieme poging om de bacillen met chemische oorlogsvoering te onderwerpen aan mijn gezag, zodat ik nog enigsinds relaxt kan lopen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
ik draag nu anti blister sokken van nike...volgens mij zijn die wel goedquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
RL, ik zelf heb absoluut geen last van blaren bij het wisselen, maar loop wel blaren op als ik andere sokken ga dragen, zou het bij jou aan je sokken kunnen liggen?
voorheen droeg ik vaak goedkopere sokken en gaat het eerder irriteren![]()
thnxquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:17 schreef motorbloempje het volgende:
Etos verkoopt het. 1.70 ofzo voor een flesje.![]()
Deze buff net besteld:
De temperatuur gaat rustig omhoog, de zon gaat steeds "feller schijnen" en de wind gaat steeds minder hard worden. Dus, meer zweten en minder verkoeling. Vandaag ook weer last gehad van zweet in m`n ogen en met een singlet is dat niet weg te vegen. Dus de buff gaat m`n zweetveeg doekje worden![]()
![]()
Lijkt me erg nuttig, en tevens leuk souvenir
Precies. Daarom ook gekozen voor de Australische vlag, i.p.v bijvoorbeeld de camo print. Dit is toch een soort van souveniertje, wat ik ook nog eens vaak ga gebruikenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Lijkt me erg nuttig, en tevens leuk souvenir![]()
![]()
Beetje zoals onze zweetband. Op naar de winkel met twee paar schoenen. TTFN!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Lijkt me erg nuttig, en tevens leuk souvenirSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zou hetzelfde gedaan hebbenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:00 schreef Levitas het volgende:
[..]
Precies. Daarom ook gekozen voor de Australische vlag, i.p.v bijvoorbeeld de camo print. Dit is toch een soort van souveniertje, wat ik ook nog eens vaak ga gebruiken
De Ultra-Trail du Mont-Blanc is nu trouwens bezig. Te volgen op twitter onder #utmb.
Ze hebben bijna 140 km erop zitten en moeten nog een kleine eindsprint van 26.![]()
Vijan Armstrong moest al vroeg uitstappenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:21 schreef Saysem het volgende:
De Ultra-Trail de Mont-Blanc is nu trouwens bezig. Te volgen op twitter onder #utmb.
Ze hebben bijna 140 km erop zitten en moeten nog een kleine eindsprint van 26.
Leuk. En verdwalen kan leuk zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 07:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Althans dat is de bedoeling. Kunnen altijd verdwalen in de duinen.![]()
Geniet ervanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:29 schreef baggerbaas het volgende:
Eerste 5km wedstrijd gelopen in 32:30. Helaas iets te snel vertrokken maar toch tevreden met de eindtijd.mooie tijd
![]()
![]()
vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:24 schreef streamnl het volgende:
O enne Gupp....
Waarom heb je die jas laten hangen? Hij is erg gaaf!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Go Guppquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen!Go Gupp
Go Gupp
Go Gupp
Go Gupp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja omdat ik eigenlijk iets anders moest hebben wat niet te krijgen was. Stomme winkels en alles en toen ben ik boos naar huis gegaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:24 schreef streamnl het volgende:
O enne Gupp....
Waarom heb je die jas laten hangen? Hij is erg gaaf!
Past ook erg bij je userpicom er later achter te komen dat ik dus geen kadootje voor m'n vader had gekocht (daar ben ik nu onderweg naar toe aan het treinen)
Zucht. En nu heb ik spijt, want eigenlijk heb ik dat jasje nódig!![]()
maar volgende week is het weer koopavond natuurlijk! Heb ik nog een week om er over na te denken
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Zucht. En nu heb ik spijt, want eigenlijk heb ik dat jasje nódig!![]()
maar volgende week is het weer koopavond natuurlijk! Heb ik nog een week om er over na te denken
En schoenen, vergeet je schoenen niet![]()
![]()
En het is ook nog sale bij de Run2dayquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:37 schreef streamnl het volgende:
[..]
En schoenen, vergeet je schoenen nietoh en koopzondag morgen! Hmmm
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:38 schreef Guppyfriend het volgende:
En het is ook nog sale bij de Run2dayoh en koopzondag morgen! Hmmm
Jij vermaakt je vandaag en morgen wel.![]()
Gaat goedkomen!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:44 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jij vermaakt je vandaag en morgen wel.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zooow dat was weer lekker!
Ik had er al even de balen, in weken niet meer lekker gelopen. Komt ook door de vakantie tussendoor natuurlijk maar moest er echt weer even een paar keer voor werken om deze ochtend energiek en lekker te lopen. Genieten dus
Back on track, nu de stijgende lijn doorzetten en dan is de vredesloop toch nog haalbaar.
ps. Mijn hekel aan voetgangers neemt toe, mensen kijken niet op of om bij oversteken.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
kijk, dat klinkt goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:04 schreef De_kluizenaar het volgende:
Zooow dat was weer lekker!
Ik had er al even de balen, in weken niet meer lekker gelopen. Komt ook door de vakantie tussendoor natuurlijk maar moest er echt weer even een paar keer voor werken om deze ochtend energiek en lekker te lopen. Genieten dus
Back on track, nu de stijgende lijn doorzetten en dan is de vredesloop toch nog haalbaar.
ps. Mijn hekel aan voetgangers neemt toe, mensen kijken niet op of om bij oversteken.
![]()
15x 1 minuut matig tempo in de stromende regen. Ben dan stiekem best een beetje trots dat ik er toch maar mooi loop.
![]()
Startnummer voor BtB is hier ook bekend: 2819. Nu kan het stressen weer beginnen.Want wanneer startnummer ophalen en ik kan niets vinden over waar je de tas kan laten.
Gup, jij zei gemeentehuis? Dat vind ik dus nergens. Oh, en dat jasje: doen!![]()
"de Rabo Bridge to Bridge-inschrijfbalie voor de individuele deelnemers gevestigd in de Eusebiuskerk. Dus dit jaar NIET in het Stadhuis."![]()
Whaat?! #3 op de FOK! Endomondo groep.. * Levitas schouderklop aan zichzelf geeft
Weet iemand trouwens wat er met Onama gebeurd is? Sinds 'ie naar Seattle is niks meer van hem gehoord, op Endomondo ook geen logs meer sinds 13 juli (in Ierland)![]()
Wat Saysem zegt dus. In de kerk dit jaar, die staat op het pleinquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:22 schreef Muis84 het volgende:
15x 1 minuut matig tempo in de stromende regen. Ben dan stiekem best een beetje trots dat ik er toch maar mooi loop.
![]()
Startnummer voor BtB is hier ook bekend: 2819. Nu kan het stressen weer beginnen.Want wanneer startnummer ophalen en ik kan niets vinden over waar je de tas kan laten.
Gup, jij zei gemeentehuis? Dat vind ik dus nergens. Oh, en dat jasje: doen!komt goed muisje!
Krupicka ook eruit nuquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Vijan Armstrong moest al vroeg uitstappen![]()
![]()
iets met oorlog in Syrie voorbereiden.quote:
ooo, wacht....dat is met een B'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
http://www.ultratrail.tv heeft beelden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:21 schreef Saysem het volgende:
De Ultra-Trail du Mont-Blanc is nu trouwens bezig. Te volgen op twitter onder #utmb.
Ze hebben bijna 140 km erop zitten en moeten nog een kleine eindsprint van 26.![]()
dat is toch de kerk naast het Fok!kers meeting-standbeeld?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat Saysem zegt dus. In de kerk dit jaar, die staat op het pleinkomt goed muisje!
^^quote:
Ben gewoon nerveus. Heb ook nog nooit meer dan 15 km gelopen.
Wel heerlijk loopweer trouwens!Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Ik las hetzelfde...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
iets met oorlog in Syrie voorbereiden.
ooo, wacht....dat is met een B
Vond het al een beetje offtopic.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:52 schreef Guard het volgende:
Is er een standbeeld van een Fok!meet?![]()
![]()
Ik probeer me daar een voorstelling van te maken...
![]()
Hij heeft al 30 topics niet meer gepost. Whatsapp heeft 'm echter gisteravond om 22:01 nog online gezien.![]()
even de NSA er op zetten......'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik was gisteravond zo moe dat ik maar niet gegaan ben... viel in slaap op de bank en zat daarna echt als een halve zombie tv te kijken, net maar gegaanWas lekker op tijd wakker en heb weer heerlijk gelopen
![]()
Les 14, merk inmiddels ook wel de veranderingen door de bootcamp; er zitten nog geen "lange" stukken in de training dus de stukken lopen die erin zitten doe ik op een flink hoger tempo dan dat ik tijdens Evy doe. Mn spieren in mijn bovenbenen zijn inmiddels ook iets meer aanwezig aan gevoel![]()
En volgende week dus pas weer Evy... morgenochtend&dinsdagavond weer even afgebeuld worden![]()
![]()
Nieuwe schoenen in tha pocket. Straks even een stukje lopen, nu eerst even wat eten en huishoudelijk werk doen (mehhhh).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Liep jij nou ook de V'hoven Ten Miles? Je staat niet in de lijst.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:51 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
^^
Ben gewoon nerveus. Heb ook nog nooit meer dan 15 km gelopen.
Wel heerlijk loopweer trouwens!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:06 schreef YUR het volgende:
Je kunt ook nooit eens lekker op je gemakkie verdwijnen he...Ik vroeg me gewoon af hoe het daar in Seattle ging, en hoe het lopen ging. Hij ging altijd vrij vlot..
![]()
Ja klopt, heb mezelf niet in de lijst laten zetten, geen idee waarom eigenlijk. ik denk dat je me vanavond kunt herkennen aan een oranje top en roze schoenen/vetersquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Liep jij nou ook de V'hoven Ten Miles? Je staat niet in de lijst.(heb je een berichtje gestuurd op fb, misschien handiger
)
Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Wat voor nieuwe sloffen heb je?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:28 schreef slacker_nl het volgende:
Nieuwe schoenen in tha pocket. Straks even een stukje lopen, nu eerst even wat eten en huishoudelijk werk doen (mehhhh).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Beiden. Ga nu verder met Keep Running van Evy, waarmee waarschijnlijk mijn snelheid ook zal toenemen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Netjes. Wat is je doel nu, sneller of de afstand uitbreiden?Zeker. Heb me ingeschreven voor een 8km wedstrijd in novemberquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:39 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zeker niks mis mee, zeker voor een eerste keer!
Smaakt naar meer?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:45 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Well done!
Ik heb mijn loopfamilie uitgebreid met een nieuw lid.TySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Blauwe Brooks.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik denk dat ik ook een fel oranje shirt aandoequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:34 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ja klopt, heb mezelf niet in de lijst laten zetten, geen idee waarom eigenlijk. ik denk dat je me vanavond kunt herkennen aan een oranje top en roze schoenen/veters(heb je een berichtje gestuurd op fb, misschien handiger
)
(op fb nog niks gehad?)
En ze zijn mooooooi!quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dit is ook niet, maar dit is 'm:quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
FB is geen hardlooptopic, maar soit.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Waarom heb jij geen oranje?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dit is ook niet, maar dit is 'm:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen oranje?Oranje is stom. Ik vind het al erg genoeg dat ik oranje shirts heb. Dat is echt de enige kleur waarin ik liever niet loop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
#UTMB
Ik had nog nooit van 'r gehoord, maar Rory Bosio is het parcoursrecord bij de vrouwen aan het verpletteren en ligt 7e overall.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: