SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:18 schreef Hi_flyer het volgende:
Zo, ingeschreven voor mijn eerste wedstrijdje ooit, 5km rondje om de koepel, 12 oktober, Lunteren![]()
Dat vraagt om:
1
2[b]12 oktober - [url=http://www.rondjeomdekoepel.nl/]Rondje om de Koepel (Lunteren)[/url][/b]
[*] Hi_flyer - 5kmNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Waarom krijg ik geen tussentijden te zien per km?![]()
Als ik import doe in Runkeeper kan ik ze wel zien.
http://connect.garmin.com/activity/366728670![]()
quote:quote van RD
heb je niets beters te doen dan dat allemaal uit te zoeken?![]()
Snap jouw reactie niet.
Ikzelf gebruik heel vaak workouts die ik zelf maak.![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:26 schreef 20100 het volgende:
http://connect.garmin.com/activity/366728670quote:U hebt onvoldoende machtigingen om de activiteit met id 366728670 te weergeven.F means you're fucked![]()
Dat is het "nadeel" van Garmin Connect. Als je een workout instelt met intervallen, bijvoorbeeld met "run 30 minutes" neemt hij alleen de intervallen mee als lap times. Als je het dan invoert in Runkeeper of Endomondo zie je wel de kilometertijden, want die doen niets met die lap times van Garmin. Die lap times van Garmin vind ik dan wel weer handig om duidelijk te zien hoe lang ik over elk interval heb gedaan, maar voegen niet zoveel toe aan Evy.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:26 schreef 20100 het volgende:
http://connect.garmin.com/activity/366728670
Gelukkig is het uploaden in Runkeeper of Endomondo ongeveer geen werk.![]()
Ik mag nog steeds niet kijken...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:29 schreef 20100 het volgende:
@ YUR: heb privacy-instellingen aangepastF means you're fucked![]()
Overigens zijn kilometertijden totaal onbelangrijk als je een intervaltraining doet. Tenzij de intervallen een kilometer lang zijnF means you're fucked![]()
Maar als je dus een workout maakt dat je 30 minuten moet rennen, zie je op Garmin Connect maar één interval van 30 minuten, verder geen kilometertijden. Dat is denk ik het probleem.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:31 schreef YUR het volgende:
Overigens zijn kilometertijden totaal onbelangrijk als je een intervaltraining doet. Tenzij de intervallen een kilometer lang zijn
Oplossing is gewoon geen workout aanmaken en lekker gaan rennen en af en toe op je klokje kijken of je al 30 minuten gelopen hebt. Of dus importeren in Endomondo of Runkeeper. I![]()
Dat is wel zo, maar als je bijvoorbeeld gewoon een 5 km countdown doet, dan zijn de laptimes wel zichtbaar?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:31 schreef YUR het volgende:
Overigens zijn kilometertijden totaal onbelangrijk als je een intervaltraining doet. Tenzij de intervallen een kilometer lang zijn![]()
Geen idee. Ik zet nooit workouts in mn horlogequote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:34 schreef 20100 het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar als je bijvoorbeeld gewoon een 5 km countdown doet, dan zijn de laptimes wel zichtbaar?F means you're fucked![]()
Heb bij privacy-instellingenquote:
Who can see your profile?
Who can see your new activities?
Allebei op EVERYONE gezet![]()
Nee dus. Maar blijkbaar vind je het niet nodig om mijn posts te lezen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:34 schreef 20100 het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar als je bijvoorbeeld gewoon een 5 km countdown doet, dan zijn de laptimes wel zichtbaar?![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:37 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee dus. Maar blijkbaar vind je het niet nodig om mijn posts te lezen.![]()
![]()
![]()
En dat is kut, dat had ik bij de Tilburg 10 miles waar ik een 10km als workout had aangemaakt. Kijk je in Garmin 1 lange split. Mehhhhhh.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar als je dus een workout maakt dat je 30 minuten moet rennen, zie je op Garmin Connect maar één interval van 30 minuten, verder geen kilometertijden. Dat is denk ik het probleem.
Oplossing is gewoon geen workout aanmaken en lekker gaan rennen en af en toe op je klokje kijken of je al 30 minuten gelopen hebt. Of dus importeren in Endomondo of Runkeeper. I
Of je doet 30 repeats van 1 km en dan ben je er ook qua km splits. Wel onhandig, maar op zich ook wel enigsinds logisch.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
laten we het zo zeggen,ik rotzooi vaak maar wat aan en gebruik half van de functies niet (en gun mijzelf ook geen tijd om het allemaal uit te zoeken)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:26 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Snap jouw reactie niet.
Ikzelf gebruik heel vaak workouts die ik zelf maak.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Dan maak je dus gewoon geen workout aan, maar gebruik je de virtual pacer/racer. Of je gaat gewoon rennen en je gebruikt niets. Als je geen intervallen loopt hoef je die hele workout functie niet te gebruiken. En voor intervallen op de baan kun je of het lap-knopje gebruiken (wat je data in Endo verkut), of niets doen en alleen maar naar het grafiekje kijken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
En dat is kut, dat had ik bij de Tilburg 10 miles waar ik een 10km als workout had aangemaakt. Kijk je in Garmin 1 lange split. Mehhhhhh.
Of je doet 30 repeats van 1 km en dan ben je er ook qua km splits. Wel onhandig, maar op zich ook wel enigsinds logisch.![]()
Maar jij bent dan ook een oude man, dat is andersquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
laten we het zo zeggen,ik rotzooi vaak maar wat aan en gebruik half van de functies niet (en gun mijzelf ook geen tijd om het allemaal uit te zoeken)![]()
![]()
Ik wil van mijn gadgets de dingen weten die een gebruiker "hoort" te weten en het liefst ook de dingen die je op google moet vindenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
laten we het zo zeggen,ik rotzooi vaak maar wat aan en gebruik half van de functies niet (en gun mijzelf ook geen tijd om het allemaal uit te zoeken)![]()
![]()
Daar ben ik inmiddels achter, ik wist het voor Tilburg niet. Ik dacht, mooi, dan geef ik een raceopbouw op als workout en dan ga ik dat lopen. Met de gedachte om gewoon km-splits te zien. Maar niet dus.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan maak je dus gewoon geen workout aan, maar gebruik je de virtual pacer/racer. Of je gaat gewoon rennen en je gebruikt niets. Als je geen intervallen loopt hoef je die hele workout functie niet te gebruiken. En voor intervallen op de baan kun je of het lap-knopje gebruiken (wat je data in Endo verkut), of niets doen en alleen maar naar het grafiekje kijken.
Met virtual pacer en race kan je niet een opbouw maken, daarin loop je een vlakke race. Niet langzaam starten, harder lopen in het midden en dan weer sneller eindigen. Dat idee. Dat wilde ik toen uitproberen. Test failed.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dan upload je het naar Endomondo en dan heb je je km-splits! Ik snap het ook wel hoor, ze zouden ook iets kunnen inbouwen dat je bij lange intervallen ook je tijd per km kunt zien. Maar dat is nu niet zoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels achter, ik wist het voor Tilburg niet. Ik dacht, mooi, dan geef ik een raceopbouw op als workout en dan ga ik dat lopen. Met de gedachte om gewoon km-splits te zien. Maar niet dus.
Met virtual pacer en race kan je niet een opbouw maken, daarin loop je een vlakke race. Niet langzaam starten, harder lopen in het midden en dan weer sneller eindigen. Dat idee. Dat wilde ik toen uitproberen. Test failed.Helaas pindakaas.
![]()
Ik denk dat je eens een dagje die telefoon als je vrouw moet behandelen: TLC. Als je de functies snapt kan je namelijk best leuk en afwisselend trainen. Intervallen in je eentje is zo makkelijk en fijn met een Garmin en de workouts. Je hebt geen baan nodig om 15x200m te lopen, je klopt dat gewoon in. Of een vlakke loop van 2 uur op 7/km lopen, virtual pacer. Virtual race gebruik ik niet echt, het voegt m.i. weinig toe aangezien je toch geen route aanwijzigen krijgt (groot manco!!).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
laten we het zo zeggen,ik rotzooi vaak maar wat aan en gebruik half van de functies niet (en gun mijzelf ook geen tijd om het allemaal uit te zoeken)
Aanhakend op dat laatste, ga in het weekend 16km lopen, heb meerdere opties:
1) 16km van Haarlem naar huis (bekende route)
2) 16km van Hoofddorp naar huis (onbekende route)
3) Veel rondjes Vondelpark (stuk of 5)
4) Lopen met de loopgroep (maar dan geen KT op die dag).
5) Blub.
2 had ik echt wel gedaan als mijn horloge had gezegd, nu naar links, nu naar rechts. Want om in Hoofddorp te verdwalen is echt... knullig.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wedstrijd != workout. Gewoon op de knop drukken, briefje "should I collapse, pause my Garmin" aan je startnummer hangen en gaan.![]()
Ja, maar.. maar... is stom van Garmin. Is een verbeterpuntje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan upload je het naar Endomondo en dan heb je je km-splits! Ik snap het ook wel hoor, ze zouden ook iets kunnen inbouwen dat je bij lange intervallen ook je tijd per km kunt zien. Maar dat is nu niet zoHelaas pindakaas.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oneens, heb meerdere wedstrijdjes gelopen als training. Hilversum bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wedstrijd != workout. Gewoon op de knop drukken, briefje "should I collapse, pause my Garmin" aan je startnummer hangen en gaan.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Een vrouw programmeer je toch ook niet? Dat is toch ook een kwestie van op het juiste moment op de juiste knopjes drukken?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik denk dat je eens een dagje die telefoon als je vrouw moet behandelen![]()
Maar loop je dan intervallen of ga je gewoon de afstand lopen waar je je voor heb ingeschreven? In het laatste geval hoef je geen workout te maken. Je kan natuurlijk wel op hartslag/pace gaan lopen inclusief alarm, maar dan kun je gewoon je rondetijden zien as usual.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Oneens, heb meerdere wedstrijdjes gelopen als training. Hilversum bijvoorbeeld.![]()
Nog meer mensen die last krijgen van hun knieën? Net onder mijn knieschijf wat irritatie, maar kan er wel mee hardlopen.![]()
Ik had het al gezien! Vanavond misschien toch even een kijkje nemen, kijken wat er zoals in de sale isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:03 schreef Guard het volgende:
http://run2day.nl/nieuws/(...)aar-liefst-50-2.html
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Pas maar op.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:28 schreef Syntix het volgende:
Nog meer mensen die last krijgen van hun knieën? Net onder mijn knieschijf wat irritatie, maar kan er wel mee hardlopen.Ja doei.![]()
Je zou het toch eens moeten proberen, je kunt er echt leuke dingen mee doen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
laten we het zo zeggen,ik rotzooi vaak maar wat aan en gebruik half van de functies niet (en gun mijzelf ook geen tijd om het allemaal uit te zoeken)[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, dat zal ik ook zeker doen. Hebben andere hier ook last van? Ik zie wel eens mensen met zo'n band net onder hun knie lopen. Is dat wat?quote:![]()
Bij twijfel naar huisarts/fysio gaan; de meeste mensen die met hulpmiddelen lopen zullen dat ook eerst gedaan hebben.Ja doei.![]()
Ik hoop voor je dat het niet dit isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, dat zal ik ook zeker doen. Hebben andere hier ook last van? Ik zie wel eens mensen met zo'n band net onder hun knie lopen. Is dat wat?http://www.thuisarts.nl/knieproblemen/ik-heb-lopersknie
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Alleen als ik 400 meter ga intervallen gebruik ik een voorgeprogrameerde workout op mijn garmin. En dan op de meest simpele manier op het klokje zelf. Warmlopen, 400 m hard, 400 meter. De laatste 2 dan een stuk of 8 keer en dan een stukje afkoelen. Niks tempo instellen of wat dan ook.
Je drukt een keer op start en je drukt een keer op je rondetoest om aan je blokje intervallen te beginnen. Aan het einde stoptoest en klaar ben je.
Krijg geen kmtijden door en is ook totaal niet belangrijk bij interval.
De rest van de loopjes zijn gewoon alleen starten en stoppen van de workout.![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
Bij twijfel naar huisarts/fysio gaan; de meeste mensen die met hulpmiddelen lopen zullen dat ook eerst gedaan hebben.Dat hoop ik ook niet SEMTEX, maar ik heb geen pijn of zo tijdens het lopen. Ik voel alleen dat het anders is als normaal, beetje geïrriteerd. Daarnaast ben ik sportief genoeg en loop ik ook veel tijdens het voetballen, maar op een hardere ondergrond voel ik het toch iets meer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het niet dit ishttp://www.thuisarts.nl/knieproblemen/ik-heb-lopersknie
![]()
Suunto heeft het welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, maar.. maar... is stom van Garmin. Is een verbeterpuntje.![]()
![]()
Fuuuuuuaaaark! Ik wil nieuwe schoenenDoor die stomme advertentie elke ochtend met "Buy one, get one free", word ik er elke dag aan herinnert. En dan kom ik op m`n stage, en zit ik met m`n eerste bakje koffie wat te googlen op schoenen..
Ach, misschien moet ik maar één extra dagje in het weekend mee gaan helpen op een evenement, dan kan ik daar mooi schoenen mee financiëren![]()
![]()
Alles is te programeren. Mensen ook. We zijn gewoontedieren, dus als we/iemand iets altijd op een bepaalde manier doet gaan de mensen erom heen dat zien en gaan zich daarnaar gedragen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Een vrouw programmeer je toch ook niet? Dat is toch ook een kwestie van op het juiste moment op de juiste knopjes drukken?Kan! Ik kan intervallen over 10km doen, geen enkel probleem. Al heb ik tijdens wedstrijden meer dat ik een tempo probeer vast te houden, zoals een 10km lopen op strak 6/km.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Maar loop je dan intervallen of ga je gewoon de afstand lopen waar je je voor heb ingeschreven? In het laatste geval hoef je geen workout te maken. Je kan natuurlijk wel op hartslag/pace gaan lopen inclusief alarm, maar dan kun je gewoon je rondetijden zien as usual.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je kunt ook een negatieve split inprogrammeren:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Alles is te programeren. Mensen ook. We zijn gewoontedieren, dus als we/iemand iets altijd op een bepaalde manier doet gaan de mensen erom heen dat zien en gaan zich daarnaar gedragen.
[..]
Kan! Ik kan intervallen over 10km doen, geen enkel probleem. Al heb ik tijdens wedstrijden meer dat ik een tempo probeer vast te houden, zoals een 10km lopen op strak 6/km.
km 1 in 6:00
km 2 in 5:55
km 3 in 5:50
km 4 in 5:45
km 5 in 5:40
etc.
Heb je evengoed je splittijdenHet is alleen wel eventjes werk.
![]()
Ja zoiets heb ik ook wel op die plek. Meer dan "wat irritatie" is het ook niet, en het komt en gaat. Ik hou wel in de gaten of het niet erger wordt maar ik laat me er niet door weerhouden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:28 schreef Syntix het volgende:
Nog meer mensen die last krijgen van hun knieën? Net onder mijn knieschijf wat irritatie, maar kan er wel mee hardlopen.![]()
ja maar als je op het verkeerde moment op het verkeerde knopje druk slaan ze nog sneller op tilt dan een Suuntoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Een vrouw programmeer je toch ook niet? Dat is toch ook een kwestie van op het juiste moment op de juiste knopjes drukken?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik denk dat Extince en Brainpower trots op je zouden zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar als je op het verkeerde moment op het verkeerde knopje druk slaan ze nog sneller op tilt dan een Suunto
F means you're fucked![]()
oke, en nu het vliegtuig weer in
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goeie vlucht!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, en nu het vliegtuig weer inJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Of dat ja, maar dat zei ik al, of iets in die trant.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je kunt ook een negatieve split inprogrammeren:
km 1 in 6:00
km 2 in 5:55
km 3 in 5:50
km 4 in 5:45
km 5 in 5:40
etc.
Heb je evengoed je splittijdenHet is alleen wel eventjes werk.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dit inderdaad, alleen met korte intervallen zet ik het in de garmin. En dan nog alleen via de horloge-intervaloptie, niet via de site. Met wedstrijden en duurlopen bepaal ik zelf war ik ongeveer wil gaan lopen en heb ik gewoon het gemiddelde tempo van de huidige km op mn scherm staan. Af en toe even kijken of ik goed loop en klaar is kees. Heb geen piepjes of iets dergelijks nodig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Alleen als ik 400 meter ga intervallen gebruik ik een voorgeprogrameerde workout op mijn garmin. En dan op de meest simpele manier op het klokje zelf. Warmlopen, 400 m hard, 400 meter. De laatste 2 dan een stuk of 8 keer en dan een stukje afkoelen. Niks tempo instellen of wat dan ook.
Je drukt een keer op start en je drukt een keer op je rondetoest om aan je blokje intervallen te beginnen. Aan het einde stoptoest en klaar ben je.
Krijg geen kmtijden door en is ook totaal niet belangrijk bij interval.
De rest van de loopjes zijn gewoon alleen starten en stoppen van de workout.![]()
Maar hoe wilde je dan eigenlijk anders een negatieve split inprogrammeren?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Of dat ja, maar dat zei ik al, of iets in die trant.![]()
Ik was het met je eens - ik zou namelijk geen andere manier dan een workout weten om een negative split te programeren, virtual pacer ed doen het niet. Custom workout wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar hoe wilde je dan eigenlijk anders een negatieve split inprogrammeren?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Startnummer van BtB is bekend.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
I'm special..quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als ik een negatieve split wil lopen dan heb ik de tussentijden die ik moet lopen in mijn hoofd zitten, meestal per 5km. Eventueel zet ik een hartslagalarm om het strijdplan indien gewenst onderweg aan te kunnen passen. Geen intervallen nodig.![]()
Warm... net terug van 10km...Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nee hoor, ik moet gewoon nog wennen aan die nieuwe gesplitste inbox van Google. Hij zat in de reclamebak.quote:
Nr. 1201 (precies 1000 meer dan bij de Vooroeverloop).![]()
Ik heb alle tabs behalve de standaard in gmail verwijderd, dus nu ziet alles er weer uit zoals het was.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:44 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet gewoon nog wennen aan die nieuwe gesplitste inbox van Google. Hij zat in de reclamebak.
Nr. 1201 (precies 1000 meer dan bij de Vooroeverloop).
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Wat is het dan genieten met een gewoon Pop3-account in Outlook 2010 hier
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Pop3? Wauw, dat was 10 jaar geleden al niet meer hip.
Je zit zeker ook nog op een inbelverbinding?
Want jij hebt vet kekke IMAP wil je zeggen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:54 schreef Wolve000 het volgende:
Pop3? Wauw, dat was 10 jaar geleden al niet meer hip.
Je zit zeker ook nog op een inbelverbinding?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Tijd? Ha! That word is not foundable in my dictionary.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:38 schreef Ach3r0n het volgende:
Wat voor tijd heb je opgegeven Slacker?
Ik start vanuit startvak 3 met een tijd van 52:00.
Maar serieus: ik ga met Gup lopen op een lekker tempo, de lol is primair, het tempo secundair en de tijd is 8 september 14:30.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb wel vet kekke IMAP! En Pop3! Een een domeinnaam! Enzo!
Ik ben zo uberhip, yo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:57 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben zo uberhip, yo.Vet hippeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Webmail, overal bereikbaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Want jij hebt vet kekke IMAP wil je zeggen?
En outlook op het werk, wat in de praktijk natuurlijk niet anders werkt dan een imap account.
Maar mijn mail staat op een server. Die aan backups doet. En niet alleen op 1 fysieke plek bereikbaar is. Wat prima mogelijk is aangezien de prijzen van harde schijven al zeer lang aan het dalen zijn.
Ja ik ook, en Gmail alleen voor spamquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:57 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb ook een server, maar m'n mail staat gewoon nog bij een hostingbedrijfje. Vind ik op de een of andere manier veiliger dan m'n eigen ding in m'n eigen huisquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:01 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Webmail, overal bereikbaar.
En outlook op het werk, wat in de praktijk natuurlijk niet anders werkt dan een imap account.
Maar mijn mail staat op een server. Die aan backups doet. En niet alleen op 1 fysieke plek bereikbaar is. Wat prima mogelijk is aangezien de prijzen van harde schijven al zeer lang aan het dalen zijn.Ik ga het boeltje binnenkort eens verhuizen naar een mail-only ding. Ik geloof niet dat ik ooit nog een website ga maken.
![]()
Jij loopt ook de 6 EM toch? In de mail staat duidelijk dat deze om 13:45 start. Just saying...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tijd? Ha! That word is not foundable in my dictionary.
Maar serieus: ik ga met Gup lopen op een lekker tempo, de lol is primair, het tempo secundair en de tijd is 8 september 14:30.![]()
Ook goed, mijn hotelkamer staat naast de start.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:18 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Jij loopt ook de 6 EM toch? In de mail staat duidelijk dat deze om 13:45 start. Just saying...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: