Wat is er jammer aan ? Ik smul. Ken verder het hele wijf niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:47 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ruik een hele grote publieke identiteitscrisis. Beetje jammer dit
quote:
Awesome! Had aanvankelijk wat moeite met haar Britney-fase, maar ik kreeg toen ik gisteren op MTV 'The Movement' zag toch wel behoorlijk wat sympathie voor Miley. Ze kan in ieder geval goed zingen.quote:
Vind het wel een leuk setje,quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:19 schreef tong80 het volgende:
Miley Cyrus mag de laatste tijd graag shockeren. Ook deze week vond ze weer een manier om de aandacht te trekken: ze verscheen in haar ondergoed op het feestje waar ze haar nieuwste album presenteerde.
In een roze bh en bijpassend (onder)rokje werd Cyrus vastgelegd op de releaseparty van haar album 'Bangerz'. In Amerikaanse media schrijven critici dat ondergoed niet voor niks ONDERgoed heet, maar Miley lijkt zich goed te amuseren.
Ze is overigens niet de eerste ster die besluit in bh op pad te gaan. Ook dames als Lady Gaga en Nicki Minaj verschijnen graag schaars gekleed voor de schijnwerpers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. Die club is voor mensen met talent.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:24 schreef Molo het volgende:
[..]
ik gok op deelname aan de
http://en.wikipedia.org/wiki/27_Club
Ja zo slecht die zang, die miljoenen verkochte platen heeft ze vast bij elkaar geruftquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:39 schreef sherezade het volgende:
Achterlijk kind, dat ze wat zangles gaat nemen ipv die trucjes uithalen om de aandacht van die slechte zang af te leiden
Ken haar muziek niet. Is het erg ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:39 schreef sherezade het volgende:
Achterlijk kind, dat ze wat zangles gaat nemen ipv die trucjes uithalen om de aandacht van die slechte zang af te leiden
Nee man, dat kind zingt echt wel goed hoor. Maar het is wel heel stoer om te roepen dat als iemand zich anders gedraagt, dat diegene dan niks kan. Zo fijn kortzichtig.quote:
The Brady Bunchquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:19 schreef Noek het volgende:
[..]![]()
En op 't laatst nog de tong uitsteken. Haters gonna hate.
Denk ook niet dat niemand haar vocale talent ter discussie steltquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net haar versie gehoord van Jolene en dat klinkt echt goed. Ze kan echt wel wat.
Heb het ook gezien ja. Het is niet zo mijn type maar ze lijkt me wel ok en niet labiel of de weg kwijt ofzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:14 schreef Spunks het volgende:
[..]
Awesome! Had aanvankelijk wat moeite met haar Britney-fase, maar ik kreeg toen ik gisteren op MTV 'The Movement' zag toch wel behoorlijk wat sympathie voor Miley. Ze kan in ieder geval goed zingen.
idd ja, net zoals Britney Spears en Madonna kunnen ook voor geen meter zingen en hebben ook wereldwijd miljoen platen verkocht...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja zo slecht die zang, die miljoenen verkochte platen heeft ze vast bij elkaar geruft
Geil.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik zou zeggen bekijk eens het live optreden van haar tijdens de VMA
whahahaahaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:35 schreef Koningin het volgende:
Nog geen topic over haar??
Waar is het mis gegaan?
Van
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |