Je snapt het verschil tussen performance en real life?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:24 schreef girlnextdoor. het volgende:
Concerten waar geen leeftijdsgrens is maar wel zeer pikante dingen gebeuren inclusief het roken van joints on stage, absurde foto's op twitter waar ze haar kledingstuk zo strak trekt tussen haar benen dat haar vagina bijna zichtbaar is, de hele tijd haar tong uit haar mond laten hangen als een hond.. iemand met een beetje verstand zou dit niet doen.
Ja. Maar toch vind ik dit soort dingen te ver gaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen performance en real life?
Performance. Snap het.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:26 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, nu net doen alsof elk tienermeisje dit soort dingen doet is ook wel weer iets.
Maar ok, het meiske haalt gewoon wat schade in die ze als pubertje misschien gemist heeft.
Gene Simons schminkte zich af na z'n tong-act.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Na d'r performance gaat ze scrabbelen met d'r oma, net zoals alice cooper rustig een potje ging golfen na z'n show
Ook al is het een performance, maakt het niet minder sneu en triest. Snoop Dogg rookt een joint op podium omdat ie schijt heeft, Miley Cyrus rookt een joint om de illusie te wekken dat ze schijt heeft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen performance en real life?
Dat was Arnold.quote:
elke nieuwe generatie moet zichzelf weer opnieuw bevrijden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:29 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ook al is het een performance, maakt het niet minder sneu en triest. Snoop Dogg rookt een joint op podium omdat ie schijt heeft, Miley Cyrus rookt een joint om de illusie te wekken dat ze schijt heeft.
Dat naar het kruis grijpen ook echt.. al duizenden keren eerder gezien, totaal niet meer relevant om te doen in 2014 waar bijna alle seksuele taboe's al tientallen jaren zijn doorbroken. Miley = Wansmaak.
Dit is echt de meest zinnige, verstandige, inzichtelijke opmerking die ik in tijden op FOK! voorbij heb zien komenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:12 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
elke nieuwe generatie moet zichzelf weer opnieuw bevrijden.
en ja, natuurlijk is het ook allemaal een enorme marketing truuk. maar dat was elvis presley ook, en de stones, en madonna en britney spears... allemaal.
en bedenk, dat vrijwel alle jonge artiesten het proberen, maar er zijn er maar een paar die precies de juiste toon weten te vinden. kennelijk doet ze het dus precies goed, en herkennen jongeren zich in dat meisje en de wereld die ze neerzet. dat is toch knap.
en ze kan wel degelijk goed zingen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:37 schreef Spunks het volgende:
[..]
Dit is echt de meest zinnige, verstandige, inzichtelijke opmerking die ik in tijden op FOK! voorbij heb zien komen
Speelt natuurlijk ook mee dat ze met de juiste connecties is geboren en al vanaf jongs af aan in het wereldje zit, zingen kunnen zoveel meisjes van haar leeftijd dus dat maakt haar niet speciaal. Het eerste wat ik van Miley zag was dat ze aan het twerken was bij Juicy J terwijl ze geen eens een kont heeftquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:12 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
elke nieuwe generatie moet zichzelf weer opnieuw bevrijden.
en ja, natuurlijk is het ook allemaal een enorme marketing truuk. maar dat was elvis presley ook, en de stones, en madonna en britney spears... allemaal.
en bedenk, dat vrijwel alle jonge artiesten het proberen, maar er zijn er maar een paar die precies de juiste toon weten te vinden. kennelijk doet ze het dus precies goed, en herkennen jongeren zich in dat meisje en de wereld die ze neerzet. dat is toch knap.
en ze kan wel degelijk goed zingen.
ze heeft ook wel iets irritants, ja...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:56 schreef Donnis het volgende:
[..]
Speelt natuurlijk ook mee dat ze met de juiste connecties is geboren en al vanaf jongs af aan in het wereldje zit, zingen kunnen zoveel meisjes van haar leeftijd dus dat maakt haar niet speciaal. Het eerste wat ik van Miley zag was dat ze aan het twerken was bij Juicy J terwijl ze geen eens een kont heeftsindsdien vind ik haar gewoon strontirritant. Maar natuurlijk heb jij ook gewoon gelijk, blijkbaar doet ze toch iets goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |