Wanneer is Ajax-Barca?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:54 schreef bakacakes het volgende:
Ik zit in oktober en november ook 2 maandjes in Japan weer. Plan mijn terugvlucht serieus voor 27 november zodat ik op tijd terug ben voor Ajax - Barcalona en de PS4 release.
Heerlijk weekje dan, alles bij elkaar!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:01 schreef bakacakes het volgende:
[..]
26 november.. op de dinsdag. Moet nog even kijken, wat prijstechnisch het beste uitkomt.
Resogun en Driveclub PS+ edition zijn de eerste games in de instant game collection.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:53 schreef Bolters het volgende:
[..]
Resogun ook gratis bij PS Plus tegen die tijd?
Zeker!! 7 December ook nog eens jarig, plus de feestdagen op komst. Ik ga een hele goede tijd tegemoetquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:04 schreef Bolters het volgende:
[..]
Heerlijk weekje dan, alles bij elkaar!
Ik had een Japanse psp, en daar is bevestigen rondje, en annuleren kruisje. Precies andersom dus van wat je gewend bent. Hoe vaak ik daardoor wel niet per ongeluk dingen uit heb gezet...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan ik een PS4 in Japan kopen en zonder veel gedoe in Nederland gebruiken? Games zijn regiovrij toch? Menu niet vast in het Japans?
Dit soort dingen koop ik zelf idd ook liever in Nederland. Geeft toch een gevoel van zekerheid/veiligheid.quote:Op zondag 1 september 2013 12:28 schreef koei het volgende:
[..]
Ik had een Japanse psp, en daar is bevestigen rondje, en annuleren kruisje. Precies andersom dus van wat je gewend bent. Hoe vaak ik daardoor wel niet per ongeluk dingen uit heb gezet...
Ik ben de 15e, bij de Amerikaanse release, in de VS. De PS4 is daar veel goedkoper, maar vanwege online dingen neem ik er niet eentje mee. Met een nieuwe console weet je maar nooit wat voor importbeveiliging ze erop gezet hebben, dat is afwachten. Kan ik straks misschien niet meer bij m'n eigen psn-account bijvoorbeeld.
Dat is wel jammer voor de liefhebbers. Zelf maak ik er toch geen gebruik van!quote:Op maandag 2 september 2013 16:50 schreef ManianMan het volgende:
Driveclub heeft geen split-screen fucntie!![]()
http://www.psx-sense.nl/1(...)ampaign=Headliner.nl
Het is zeker jammer, dan moeten ze het ook geen social gaming noemen!quote:Op maandag 2 september 2013 23:30 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat is wel jammer voor de liefhebbers. Zelf maak ik er toch geen gebruik van!
Absoluut waar, ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 2 september 2013 23:47 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het is zeker jammer, dan moeten ze het ook geen social gaming noemen!
Voorlopig geen Gaikai in Europa.quote:Backwards compatibility service targets 2014 US launch, but faces 'bumps along the road' for EU
Sony's Gaikai cloud streaming service is targeting an 'early-ish' 2014 launch in North America, but has no projected launch window for EU due to 'issues of broadband' in the region.
"The plan is to begin with North America next year and the plan is to provide a streaming service that will allow for PS3 content initially to be streamed to firstly PS4 then PS Vita and then PS3," said Ryan in an interview with Edge.
"We've got a roadmap, there's just a few bumps along the road that need to be ironed out," he said.
Dacht dat noordwest Europa een van de hoogste gemiddelden hadquote:
Volgens mij wel ja..quote:Op woensdag 4 september 2013 16:12 schreef Drankster het volgende:
Maarre Ps3 spellen die op PSN digitaal hebt gekocht kan je pas op de Ps4 spelen als gaikai online is?
Daar is nog niets over bekend.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:12 schreef Drankster het volgende:
Maarre Ps3 spellen die op PSN digitaal hebt gekocht kan je pas op de Ps4 spelen als gaikai online is?
De PS4 is niet backwards compatible in ieder geval. Je kan je oude PSN games niet spelen. Of het met Gaikai wel gaat gebeuren is nog niet bekend. Dacht ik zo.quote:
Precies, dat zeg ik.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:25 schreef Poit het volgende:
[..]
De PS4 is niet backwards compatible in ieder geval. Je kan je oude PSN games niet spelen. Of het met Gaikai wel gaat gebeuren is nog niet bekend. Dacht ik zo.
'Sony's virtual reality-headset komt volgend jaar'quote:Sony's virtual reality-headset komt volgend jaar'
Sony's eigen virtual reality-headset voor de PlayStation 4 komt in de herfst van 2014 uit, zo zeggen mensen rondom het project. Ook zou de headset samenwerken met de PlayStation Eye-camera en nauwkeuriger zijn dan Oculus Rift.
Sony heeft op de E3 al strikt geheime ontmoetingen gehad met ontwikkelaars en uitgevers om hun virtual reality-headset voor de PlayStation 4 te laten zien en op deze manier ondersteuning voor het apparaat te krijgen.
Officieel weigert Sony elke reactie, maar het is nu eenmaal beleid van het bedrijf om niet op geruchten en speculaties te reageren. Mensen in het bedrijf, die meer van de headset weten, zeggen dat het bedrijf hard werkt aan de headset. Sony zou meer geld en aandacht in dit project stoppen dan met de PlayStation Move, drie jaar geleden.
De headset werkt samen met de PlayStation Eye-camera, waardoor het registreren van hoofdbewegingen veel nauwkeuriger is dan bij de Oculus Rift, aldus mensen die Sony's headset al hebben gebruikt. Nadeel van deze samenwerking is wel dat er kleine bolletjes op de headset zitten, al is dit nog niet het uiteindelijke ontwerp.
Er gingen geruchten dat Sony het apparaat al op de Tokyo Game Show van dit jaar zou laten zien, maar dat blijkt niet waar te zijn. Het Japanse bedrijf wil de aandacht niet afleiden van de PlayStation 4 en er zijn op dit moment nog niet genoeg games die de headset kunnen demonstreren.
Het apparaat zou een van de redenen zijn waarom Sony zo actief bezig is met het werven van onafhankelijke ontwikkelaars voor de PlayStation 4. Het apparaat zou een echte onderscheidende factor voor de PlayStation 4 zijn, ten opzichte van de Xbox One. Microsoft zou op het moment niet werken aan een dergelijke headset.
Nadeel voor Sony is natuurlijk wel dat er met Oculus Rift een sterke concurrent op de markt gaat komen. Oculus heeft na een ontzettend succesvolle Kickstarter, waar bijna 2,5 miljoen dollar werd opgehaald, ook veel investeerders binnengehaald.
Verder heeft Oculus een maand geleden John Carmack binnengehaald. Carmack is een van de oprichters van id Software en tekende een contract om Oculus' chief technical officer te worden.
Carmack zei toen het volgende over virtual reality: "I believe that VR will have a huge impact in the coming years, but everyone working today is a pioneer. The paradigms that everyone will take for granted in the future are being figured out today; probably by people reading this message. It's certainly not there yet. There is a lot more work to do, and there are problems we don't even know about that will need to be solved, but I am eager to work on them."
De virtual reality-headset van Sony ligt volgens insiders rond de herfst van 2014 in de winkels, maar ook dit is natuurlijk verre van zeker.
Waarom zou je als je zelf alle technische middelen in huis hebt? Ze hebben zelf ook al een uitstekende bril gemaakt voor films. Twee collega's hebben hem en die vinden hem geweldig.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Snap alleen niet waarom ze niet gewoon in zee gaan met Occulus Rift.
Omdat de Rift al af is?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zou je als je zelf alle technische middelen in huis hebt? Ze hebben zelf ook al een uitstekende bril gemaakt voor films. Twee collega's hebben hem en die vinden hem geweldig.
3rd party hardware zijn wel goedkoperquote:Op donderdag 5 september 2013 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oculus Rift is een prototype, iets dat Sony in 2011 al kon tonen aan het publiek op gamescom. Bovendien zijn ze waarschijnlijk meer fan van eigen hardware dan van third party-hardware.
Als ie af zou zijn dan kon ik het al kopenquote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ie af zou zijn dan kon ik het al kopenNu alleen een devkit, die groter en lomper is dan de consumentenversie
Het is wat meid. Feit blijft dat het niet af is.quote:
nou inderdaadquote:
Hoe kom je daarbij? Ik heb geen oculus. Ik zeg alleen dat er nu alleen een oculus devkit te koop is.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:12 schreef Griebus het volgende:
[..]
nou inderdaad
je kan wel ninja editen maar feit blijft dat je een sneue 'kijk-mij-nu-al-oculussen' post maakt![]()
weer zon ninja edit lolquote:Op donderdag 5 september 2013 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Ik heb geen oculus. Ik zeg alleen dat er nu alleen een oculus devkit te koop is.
quote:The Oculus team still didn't give a timetable for the headset's release to gamers the world over. But Brendan Iribe, Oculus VR CEO, said that the new round of funding will help support the company's "next phase of growth" out of a mere research project and into a full-scale commercial gadget.
"There are still many challenging problems to solve," Iribe said in a statement to the press. "But with the support of these great investment partners, and our passionate community, we will continue to hire the brightest minds and stay laser focused on delivering the very best virtual reality platform possible."
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:23 schreef wonton het volgende:
Is het al bekend met hoeveel mensen je in de party kan?
Hoezo ik insinueer niksquote:Op donderdag 5 september 2013 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ie af zou zijn dan kon ik het al kopenNu alleen een devkit, die groter en lomper is dan de consumentenversie
Nou, waar dan? Ik zeg dat ie niet af is en dat er alleen een devkit te koop is. Een devkit die iedereen kan kopen, gewoon via de website. Wat insinueer ik dan? Waar zeg ik dat ik een Oculus heb? En wat moet ik ermee, er is nog niets voor op PlayStation 3quote:
Welke party?quote:
Een toespeling maken of ronduit zeggen dát je iets hebt is inderdaad anders, misschien moet je je post eens goed lezen. Je wekt met je post de indruk dat je de beschikking hebt tot een oculus. Let wel; die índruk wek je.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, waar dan? Ik zeg dat ie niet af is en dat er alleen een devkit te koop is. Een devkit die iedereen kan kopen, gewoon via de website. Wat insinueer ik dan? Waar zeg ik dat ik een Oculus heb? En wat moet ik ermee, er is nog niets voor op PlayStation 3
Volwassen postquote:Op donderdag 5 september 2013 18:29 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, non-discussie met iemand die niet eens kan lezen en denkt dat elke FOK!er dingen typt om te e-penissen. Er zijn nog normale mensen hoor, niet alles is ONZ/KLB
Ik zie het niet. Succes ermee. Dit topic zou over een ps4 moeten gaan, niet over e-penissen.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:31 schreef Griebus het volgende:
[..]
Een toespeling maken of ronduit zeggen dát je iets hebt is inderdaad anders, misschien moet je je post eens goed lezen. Je wekt met je post de indruk dat je de beschikking hebt tot een oculus. Let wel; die índruk wek je.
Volgens mij moet je gewoon goed leren lezen. Ik lees nergens dat hij een Occulus (of Dev kit) heeft. Plus al heeft hij er een, dan boeit dat toch alsnog niemand? Er lopen meerdere mensen hier in GAM rond die er wel daadwerkelijk een hebben (dev kit wel uiteraard).quote:Op donderdag 5 september 2013 18:31 schreef Griebus het volgende:
[..]
Een toespeling maken of ronduit zeggen dát je iets hebt is inderdaad anders, misschien moet je je post eens goed lezen. Je wekt met je post de indruk dat je de beschikking hebt tot een oculus. Let wel; die índruk wek je.
[..]
Volwassen post
[quote]quote:Op donderdag 5 september 2013 18:45 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gewoon goed leren lezen. Ik lees nergens dat hij een Occulus (of Dev kit) heeft.
Op donderdag 5 september 2013 18:31 schreef Griebus het volgende:
Niet bij mij in ieder geval. Maar jemig waar maak jij je druk omquote:Op donderdag 5 september 2013 18:50 schreef Griebus het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 5 september 2013 18:31 schreef Griebus het volgende:
[..]
[..]Over lezen gesproken.
Ah ik dacht dat ie al uit was, my bad.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden dat ze dat nou nog niet bekend hebben gemaakt.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke party?
Oh, crossgamechat als ik wat verder in je gequote ding lees. Nee, volgens mij is dat nog niet bekendgemaakt.
Ik wacht nog geduldig. EN dan hopelijk met een leuke ondersteuning van games. wanta lleen zo'n ding met demo's gaat uiteindelijk ook vervelen. Tweemaal mogen proberen: 1x bij een indie die Quake 1 geport had voor Oculus en 1x de HD-versie op E3. En die was zo mindblowing. Collega en ik waren het er toch wel over eens dat dat meer baanbrekend was dan de twee next-gens.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat ie al uit was, my bad.
Ze hebben nog ruim twee maanden en de concurrent en sony willen graag de beste zijn. Dus dat wordt weer zo'n wedloopquote:Op donderdag 5 september 2013 19:40 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden dat ze dat nou nog niet bekend hebben gemaakt.
Ik speel regelmatig met een vast groepje Fifa van 4 tot maximaal 8 man. Is makkelijk communiceren in een team. De ps3 community heeft het niet zo luxe en hebben als alternatief Skype.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht nog geduldig. EN dan hopelijk met een leuke ondersteuning van games. wanta lleen zo'n ding met demo's gaat uiteindelijk ook vervelen. Tweemaal mogen proberen: 1x bij een indie die Quake 1 geport had voor Oculus en 1x de HD-versie op E3. En die was zo mindblowing. Collega en ik waren het er toch wel over eens dat dat meer baanbrekend was dan de twee next-gens.
[..]
Ze hebben nog ruim twee maanden en de concurrent en sony willen graag de beste zijn. Dus dat wordt weer zo'n wedloopHoeveel zou je willen hebben, want met twintig man wordt het wel een hel voor je oren
4 tot 8 zou ik idd wel blij mee zijn. Maar heel veel meer, beetje chaotisch.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:52 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik speel regelmatig met een vast groepje Fifa van 4 tot maximaal 8 man. Is makkelijk communiceren in een team. De ps3 community heeft het niet zo luxe en hebben als alternatief Skype.
Ligt er ook aan met wie je in de chat zit. Mensen die elkaar kennen laten elkaar gewoon uitpraten.. Als je in een gamechat zit met allemaal Britse kinderen van 11 dan mute ik het liefst iedereen ja.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
4 tot 8 zou ik idd wel blij mee zijn. Maar heel veel meer, beetje chaotisch.
Mwah, als je allemaal in hetzelfde team zit en het geen kleine kinderen zijn kan het best. Je hebt altijd de optie om specifieke mensen te muten. Toen ik nog online gamede was dat één van de redenen om op de 360 te gamen, daar werkte de voicechat zoveel makkelijker en beter dan op de PS3.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
4 tot 8 zou ik idd wel blij mee zijn. Maar heel veel meer, beetje chaotisch.
Ik had het daar toevallig paar dagen geleden nog over dat het op de 360 de kwaliteit van het geluid gewoon constant is omdat het via de party gaat ipv de games op de ps3 waar de kwaliteit dus van de games afhangt. Hopelijk weten ze dat nu wel zo te fixen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:01 schreef koei het volgende:
[..]
Mwah, als je allemaal in hetzelfde team zit en het geen kleine kinderen zijn kan het best. Je hebt altijd de optie om specifieke mensen te muten. Toen ik nog online gamede was dat één van de redenen om op de 360 te gamen, daar werkte de voicechat zoveel makkelijker en beter dan op de PS3.
Je weet dat het een parodieaccount is?quote:Op zondag 8 september 2013 19:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
het is voorbij, xbox is afgemaakt
ik ga hier niet eens serieus op inquote:Op zondag 8 september 2013 19:03 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Je weet dat het een parodieaccount is?
quote:Op zondag 8 september 2013 19:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
het is voorbij, xbox is afgemaakt
De sarcasme herkende ik niet in je post. Er lopen zoveel debielen rond tegenwoordigquote:Op zondag 8 september 2013 19:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ga hier niet eens serieus op in
Ziet er gaaf uit!quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:45 schreef Aether het volgende:
De PS4 fabriek
http://tieba.baidu.com/p/2578001622
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |