Ja. ik vind het nog steeds weinig, bij de X360 en PS3 launch hier waren er genoeg exemplaren te krijgen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:12 schreef StefanW het volgende:
[..]
Is dat bij fysieke winkels? Dan kan ik het wel begrijpen namelijk.
Dat een losse BS-vestiging geen 10 PS4's krijgt is te verwachten. Maar de hele MM in Nederland maar 10? No way!
Bij MM Heerlen waren er twee weken geleden al 92 pre-orders, niet zo vreemd dus dat ze stoppen met het aannemen van reserveringen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:11 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Klopt, maar als de Media Markt hier al geen pre-orders meer aanneemt omdat ze zeggen dat ze een tekort hebben vind ik dit toch wel zorgelijk.
Dat komt omdat er ondertussen steeds meer online winkels komenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:17 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Ja. ik vind het nog steeds weinig, bij de X360 en PS3 launch hier waren er genoeg exemplaren te krijgen.
Krijg jij hem niet eens voor de launch al?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Mediamarkt krijgt er meer binnen, dus ik weet niet wie het je verteld heeft, maar die heeft een grote duim. ik sta bv niet als een van de eerste vijf op een lijst van een winkel en krijg hem launchday. Hoe zou dat dan mogelijk zijn
Ik weet niet wie van de crew een ps4 gaat krijgen, ligt er maar net aan of we er überhaupt een krijgenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:02 schreef koei het volgende:
[..]
Krijg jij hem niet eens voor de launch al?
De PS3 kregen we voor FOK!games een paar dagen voor de launch dacht ik, maar dat weet Roy beter. De Xbox 360 kregen we zelfs twee weken eerder, maar moest daarna weer terug
Ik weet niet meer precies wanneer ik de PS3 kreeg, rond launch maar niet echt eerder ofzo. De 360 kwam wel een maand eerder ofzo, maar die moest weer direct terugquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:02 schreef koei het volgende:
[..]
Krijg jij hem niet eens voor de launch al?
De PS3 kregen we voor FOK!games een paar dagen voor de launch dacht ik, maar dat weet Roy beter. De Xbox 360 kregen we zelfs twee weken eerder, maar moest daarna weer terug
Dat is de eerste game die ik zou downloaden, maar het is geen systemseller voor mij.quote:
Hij schijnt wel erg gaaf te worden! Ben ook wel benieuwd naar de prijs.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is de eerste game die ik zou downloaden, maar het is geen systemseller voor mij.
Gratis bij PS+ toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:01 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hij schijnt wel erg gaaf te worden! Ben ook wel benieuwd naar de prijs.
Dat zeker!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:01 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hij schijnt wel erg gaaf te worden! Ben ook wel benieuwd naar de prijs.
japan is de release later. Volgens mij kan een uitgever een regioslot toevoegen aan een gamequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan ik een PS4 in Japan kopen en zonder veel gedoe in Nederland gebruiken? Games zijn regiovrij toch? Menu niet vast in het Japans?
Waarom zou je dat überhaupt doen? Zit je de komende tijd in Japan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan ik een PS4 in Japan kopen en zonder veel gedoe in Nederland gebruiken? Games zijn regiovrij toch? Menu niet vast in het Japans?
Misschien krijg je wat problemen met stroom. Voltage is 110, stekker is anders, dat soort dingen. Niets wat een wereldstekker niet kan oplossen, maar toch.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vakantie ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:20 schreef Bolters het volgende:
[..]
Waarom zou je dat überhaupt doen? Zit je de komende tijd in Japan?
Dat is niet zo'n probleem lijkt me inderdaad?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien krijg je wat problemen met stroom. Voltage is 110, stekker is anders, dat soort dingen. Niets wat een wereldstekker niet kan oplossen, maar toch.
Ik heb ook andere apparatuur in Japan gekocht en verder geen problemen mee en geen huge dingen tussen het apparaat en het stopcontactquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:28 schreef n8n het volgende:
Heb je meer nodig dan een andere stekker. Was in een Japans huis waar ze een soort voeding tussen het stopcontact en Japanse apparaten moesten stoppen, dat ding was huge
Dat wist ik niet, ik heb de Nederlandse release gemist en ga rond kerst naar Japan. Had gehoopt dat ie er tegen die tijd zou zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:08 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Je weet dat de PS4 in Japan pas volgend jaar op een nog onbekende datum uitkomt?
Desalniettemin een heerlijk vooruitzicht om daarheen te gaan!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, ik heb de Nederlandse release gemist en ga rond kerst naar Japan. Had gehoopt dat ie er tegen die tijd zou zijn.
Jammer.
Ik dit jaar naar New York. Ook tof!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:23 schreef Iwanius het volgende:
Japan is als land boeiend,duur,maar wel boeiend als je er nog nooit bent geweest en qua electronica-gadgets een walhalla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |