En de zwevers, die een xbox wilde en nu een ps4 nemen vanwege het uitstel. ( hier dan.. )quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:38 schreef Gauner het volgende:
[..]
De PS3 was bij launch zo duur en de verkoopcijfers vielen zo tegen dat ze wel moesten zakken met de prijs. De Vita heeft anderhalf jaar dramatisch verkocht en toch komt Sony pas nu met een prijsverlaging van ¤50.
Daarnaast: de vraag naar PS4 is enorm (1.000.000 pre-orders en het duurt nog drie maanden voordat hij daadwerkelijk verschijnt), er is simpelweg geen enkele reden voor Sony om binnen afzienbare tijd al met een prijsverlaging/voordeelbundels te komen.
De vita kon je binnen een half jaar al voor 50 euro minder kopen dankzij aanbiedingen. Die prijsverlaging van de gamescom was ook overbodig, het apparaat was allang voor die prijs bij veel winkels te vinden. Ik verwacht, gezien de lage release prijs van de ps4, ook niet dat de ps4 snel een officiële prijsverlaging zal krijgen, maar na hooguit een paar maanden wel aanbiedingen vanuit de retailers zelf. Een 10% kortingsactie vanuit wehkamp ofzo plus nog een kortingscode. En sowieso de jaarlijkse kortingsactie bij intertoys vlak voor Sinterklaas, met 5 of 10% korting op consoles.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:38 schreef Gauner het volgende:
[..]
De PS3 was bij launch zo duur en de verkoopcijfers vielen zo tegen dat ze wel moesten zakken met de prijs. De Vita heeft anderhalf jaar dramatisch verkocht en toch komt Sony pas nu met een prijsverlaging van ¤50.
Daarnaast: de vraag naar PS4 is enorm (1.000.000 pre-orders en het duurt nog drie maanden voordat hij daadwerkelijk verschijnt), er is simpelweg geen enkele reden voor Sony om binnen afzienbare tijd al met een prijsverlaging/voordeelbundels te komen.
Maar meestal ook relatief de meeste problemen met eerste generatie hardware.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daarnaast is nieuwe hardware altijd fijn
Wat was er mis met de launch PS3's dan? Volgens mij nietsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Maar meestal ook relatief de meeste problemen met eerste generatie hardware.
Qua geluid (BR disc speler) zekerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:58 schreef xminator het volgende:
Volgens mij was de launch PS3 juist beter dan de huidige PS3's.
Waarom is de reden dat PS4 leveringsproblemen gaat krijgen een probleem voor Microsoft dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:00 schreef BesottedOrb het volgende:
Ik heb vernomen dat de PS4 launch niet al te soepel gaat lopen in NL. Alle winkels hier krijgen maar tussen de 1-5 PS4's per maand binnen. Dat is ook de reden waarom Microsoft de Xbox One heeft uitgesteld is mij verteld.
SD-reader.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Qua geluid (BR disc speler) zeker
Qua fans weet ik niet
En over het ontwerp valt te twisten
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom is de reden dat PS4 leveringsproblemen gaat krijgen een probleem voor Microsoft dan?
Dat is geen probleem voor Microsoft, maar Microsoft heeft hetzelfde met de Xbox. Daarom hebben ze hem uitgesteld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom is de reden dat PS4 leveringsproblemen gaat krijgen een probleem voor Microsoft dan?
Wat is het probleem dan? Waarom zouden winkels maar 1 - 5 consoles krijgen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:03 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Dat is geen probleem voor Microsoft, maar Microsoft heeft hetzelfde met de Xbox. Daarom hebben ze hem uitgesteld.
Dat Sony te weinig PS4's levert voor Nederland? als de Media Markt zelfs maar 10 PS4's binnen krijgt komt er toch een groot te kort.quote:
De Mediamarkt krijgt er meer binnen, dus ik weet niet wie het je verteld heeft, maar die heeft een grote duim. ik sta bv niet als een van de eerste vijf op een lijst van een winkel en krijg hem launchday. Hoe zou dat dan mogelijk zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:04 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Dat Sony te weinig PS4's levert voor Nederland? als de Media Markt zelfs maar 10 PS4's binnen krijgt komt er toch een groot te kort.
En hoe weet je dat je hem op launchday krijgt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Mediamarkt krijgt er meer binnen, dus ik weet niet wie het je verteld heeft, maar die heeft een grote duim. ik sta bv niet als een van de eerste vijf op een lijst van een winkel en krijg hem launchday. Hoe zou dat dan mogelijk zijn
Omdat het me gezegd, gemaild en gsmst is dat dat zo is?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:07 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
En hoe weet je dat je hem op launchday krijgt?Ik sta als 7de op de lijst bij de Bart Smit en en 10de bij de Intertoys, maar mij is verteld dat ik hem pas bij de 2de levering kan ophalen (volgende maand).
De ketens die jij hier noemt zijn natuurlijk niet vergelijkbaar met mediatycoons als de MM.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:07 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
En hoe weet je dat je hem op launchday krijgt?Ik sta als 7de op de lijst bij de Bart Smit en en 10de bij de Intertoys, maar mij is verteld dat ik hem pas bij de 2de levering kan ophalen (volgende maand).
Klopt, maar als de Media Markt hier al geen pre-orders meer aanneemt omdat ze zeggen dat ze een tekort hebben vind ik dit toch wel zorgelijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:09 schreef Gauner het volgende:
[..]
De ketens die jij hier noemt zijn natuurlijk niet vergelijkbaar met mediatycoons als de MM.
Ik weet natuurlijk niet hoeveel elke Bart Smit in het land er krijgt, maar de Bart Smit waar ik het gevraagd heb kreeg er niet veel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:10 schreef Pheno het volgende:
Overigens wel leuk dat een winkel als Bart Smit zou weten hoeveel elke willekeurige winkel in Nederland gaat krijgen. Natuurlijk, hij wil geen nee verkopen en jou bij zijn winkel houden, maar hij moet niet lullen
Ligt eraan hoeveel preorders ze al hebben of dat zorgelijk is. hebben ze er maar tien, dan ben ik dat met je eens. Zijn dat er vijfduizend, dan wordt het al een stuk logischer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:11 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Klopt, maar als de Media Markt hier al geen pre-orders meer aanneemt omdat ze zeggen dat ze een tekort hebben vind ik dit toch wel zorgelijk.
Is dat bij fysieke winkels? Dan kan ik het wel begrijpen namelijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:07 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Ik sta als 7de op de lijst bij de Bart Smit en en 10de bij de Intertoys, maar mij is verteld dat ik hem pas bij de 2de levering kan ophalen (volgende maand).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |