Hij is moderator dus hij heeft de touwtjes in handen. Master of puppets pulling the striiiings \m/quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:56 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben benieuwd hoe lang we justin sterkte wensen
Ligt aan de snelheid van het topicquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:56 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben benieuwd hoe lang we justin sterkte wensen
bij die woorden moet ik altijd denken aan dezequote:
Een fatsoenlijke vent denkt aan deze:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:44 schreef ReMcOrE het volgende:
jaja, * ReMcOrE leeft nog!![]()
maandag teruggekomen van een heerlijke vakantie in Marmaris![]()
![]()
nu nog een paar dagen vakantie, maandag weer aan het werk...
[..]
bij die woorden moet ik altijd denken aan deze
Dikke tet'n?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zon, zee, strand, Efes pils, afdingen en veel dingen gezien![]()
bazennummer! \m/quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke vent denkt aan deze:
Maar vakantie was dus tof?
Donders!quote:
juustemquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke vent denkt aan deze:
Maar vakantie was dus tof?
Goedemorgen Basquote:
Goedemorgen Remcoquote:
beetje spierpijn maar verder zeker gtp. Straks ook nog bier drinken bij de grolsch dus helemaalquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Goedemorgen Bas
goed te passe?
kijk, dat zijn mooie plannenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
beetje spierpijn maar verder zeker gtp. Straks ook nog bier drinken bij de grolsch dus helemaal![]()
En u?
Goedemorgen Henrikequote:
moahquote:
nu moet je met een breekijzer nog je bek open en dicht doen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leute
Kiespijn is weg, nu alleen nog wachten tot m'n kaakspier zich weer braaf gedraagt zodat ik m'n bek open kan doen
ja, dat had ik er ook neer willen zettenquote:
Ik ben dit weekend gewoon in Twentequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat had ik er ook neer willen zetten![]()
dit weekend in maastricht feesten? of in twente?
niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef norich het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend gewoon in Twentemaar ga niet feesten
Nope geen plannen, jij?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet?
ga je nog wat doen dan dit weekend?
zondag naar circuit zandvoort. er is een classic raceweekend daar.quote:
Hielp dat maarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu moet je met een breekijzer nog je bek open en dicht doen?
mooi om te lezen dat de pijn weg is.
Goed en goedquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:16 schreef rulerofdeath het volgende:
Nathalie![]()
hoe is het met jou? En met je huisje?
Had dezelfde pijn bij de mijne. Is er al gecheckt of je verstandskiezen wel goed zitten? Dat kun je beter sowieso laten checken namelijk. Anders kan het schadelijk zijn voor je gebit. Die van mij groeien goed en zitten goed, maar ik herken precies dezelfde pijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hielp dat maarNee, het is gewoon afwachten tot die zeurende pijn weg is (alleen als ik m'n bek te ver opentrek, bij gapen bijv.) en dan is het weer goed. Zie wel wanneer ik de verstandskiezen eruit laat halen.
Er zijn er al 3 doorgekomen (en die zitten gewoon netjes recht/goed), alleen rechtsonder doet gay, die probeert al jaren door te komen (en ook netjes rechtop), maar het lukt hem maar gewoon nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had dezelfde pijn bij de mijne. Is er al gecheckt of je verstandskiezen wel goed zitten? Dat kun je beter sowieso laten checken namelijk. Anders kan het schadelijk zijn voor je gebit. Die van mij groeien goed en zitten goed, maar ik herken precies dezelfde pijn
Ah oke. Dan zou er geen probleem moeten zijn en even door deze pijn heen bijtenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er zijn er al 3 doorgekomen (en die zitten gewoon netjes recht/goed), alleen rechtsonder doet gay, die probeert al jaren door te komen (en ook netjes rechtop), maar het lukt hem maar gewoon niet
Krijg eens in de twee jaar gezeik met dat ding. 4 jaar geleden kwam er een puntje door, 2 jaar geleden het 2e puntje en nu is er gezanik. Achja, kww.
Intussen maar vloeibaar spul en muizenhapjes naar binnen werken en wachten tot mijn kauwspier/kaakgewricht weer braaf doet, want dat is nu de grootste boosdoener.
ja prima.quote:
ja was mooi, na afloop nog een paar biertjes kunnen 'proeven'quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kijk, dat zijn mooie plannen
ja, hier aan het werk. om half 5 weekend
Chill.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja prima.
zometeen eens met de auto bezig.
afgezien van de spierpijn van de eerste training van het nieuwe seizoen gisteravond, gaat het goedquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Goedemorgen Remco
goed te passe?
moah, auto maakt iets teveel kabaalquote:
daar gaat het toch altijd omquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ja was mooi, na afloop nog een paar biertjes kunnen 'proeven'
dat was ook het eerste dat ik dacht toen ik het programma lasquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
's Ochtends al naar de Grolsch? Dat wordt een lang dagje
gmtaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was ook het eerste dat ik dacht toen ik het programma las
sochtends al aan het kanonquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was ook het eerste dat ik dacht toen ik het programma las
dat was ik dan niet van plan, 's middags bij Haarmühle gaan we Highlandgames doenquote:
quote:
wat een geouwehoer! ik breng m gewoon weg en voor een paar cent is ie klaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
het is gelukt, dus morgen maar wel even die stelwig is lostikken voor het monteren.
en dan is volgende week waarschijnlijk mijn motor aan de beurt
maar dat kost me teveel aan uurloon. ik heb maar een oude auto. en volgens mijn kameraad had je 'm d'r zo af. en dat was ook zo geweest als ik heb wpb iets beter had gelezenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wat een geouwehoer! ik breng m gewoon weg en voor een paar cent is ie klaar
zolang je het zelf kunt is t mooi om te doen. ik heb de handigheid niet dus ik breng m weg. voor dat bedrag kan ik dat wel doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dat kost me teveel aan uurloon. ik heb maar een oude auto. en volgens mijn kameraad had je 'm d'r zo af. en dat was ook zo geweest als ik heb wpb iets beter had gelezen
dan hebben ze niet zoveel aan je auto kunnen vinden. dat scheelt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zolang je het zelf kunt is t mooi om te doen. ik heb de handigheid niet dus ik breng m weg. voor dat bedrag kan ik dat wel doen.
Vorige week de auto voor de grote beurt gehad en het kostte mij maar ¤120
klopt, standaard grote beurt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan hebben ze niet zoveel aan je auto kunnen vinden. dat scheelt.
ik ben d'r bang voor dat ze bij mij met allerlei dingen aan komen zetten en aangezien de auto zo oud is en als dan alles vastgeroest is, loopt het bedrag nogal snel op met een uurtarief van 50 euro
uurtarief van 17.50quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
klopt, standaard grote beurt.
uurtarief van 17.50
en omdat ik m meehelp is ie mooi vlot klaar
klopt, hij doet t in z'n eigen tijd. en het scheelt mij enormquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
uurtarief van 17.50
dat is ook niet wit
dat scheelt inderdaad onmeunig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
klopt, hij doet t in z'n eigen tijd. en het scheelt mij enorm
ja dat is wel nadeel. ik stuur meestal een appje als ik tegen de km's aanzit. dan geeft hij aan wanneer ie kan. tov die torenhoge uurtarieven die een garage vraagt is het mij wel waard om even te wachtenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat scheelt inderdaad onmeunig.
maar de beun waar ik m'n auto heen wou doen, had over 2 weken pas tijd.
ja dat klopt, die zijn een beetje aan de hoge kant.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ja dat is wel nadeel. ik stuur meestal een appje als ik tegen de km's aanzit. dan geeft hij aan wanneer ie kan. tov die torenhoge uurtarieven die een garage vraagt is het mij wel waard om even te wachten
Das minder chill..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moah, auto maakt iets teveel kabaal
en lekt teveel
ja, best wel.quote:
Confusion of niet? ziet er wel tof uitquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:39 schreef Redbaron het volgende:
Vanavond voor de verandering naar een tentfeestje in Hengelo![]()
Biertjes drinken!
Klopt ja, gaan met 25man daarheen dus gaat zeker mooi wordenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Confusion of niet? ziet er wel tof uit
nice!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt ja, gaan met 25man daarheen dus gaat zeker mooi worden
Fun gehad!quote:
uit naar het mooie Haaksbergenquote:Op zondag 1 september 2013 17:32 schreef Redbaron het volgende:
Dinsdag tegen HSC spelen![]()
Kutclub kan alleen op dinsdagavond maar een veld vrij plannen
flink hard gegaan?quote:
Mja, zoveel gebeurt er hier nietquote:Op maandag 2 september 2013 15:45 schreef Fera het volgende:
Ik vraag me af waarom dit topic ook alweer in mijn MyAT staat.
Naja, eerder omdat ik geen tukker ben. Ik kan me niet herinneren dat ik hier gereageerd heb.quote:Op maandag 2 september 2013 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, zoveel gebeurt er hier nietIk laat het echter wel in MyAT staan omdat ik het niet los kan laten
D zal je wel naar hier gelokt hebbenquote:Op maandag 2 september 2013 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, eerder omdat ik geen tukker ben. Ik kan me niet herinneren dat ik hier gereageerd heb.
Volgens mij is hij zelf ook min of meer hieruit verdwenen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
D zal je wel naar hier gelokt hebben
Best lastig met dat dikke lijf van hem.quote:Op maandag 2 september 2013 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zelf ook min of meer hieruit verdwenen.
Inkoppertje.quote:Op maandag 2 september 2013 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Best lastig met dat dikke lijf van hem.
Lubrication.quote:Op maandag 2 september 2013 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Best lastig met dat dikke lijf van hem.
quote:
justin wil daar wel bij helpenquote:
kijk, dat zijn fijne schooldagenquote:Op maandag 2 september 2013 18:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, goed!
Had vandaag mn eerste les. Maar die viel uit. Dus toen was ik alsnog vrij vandaag
nog even doortrekken tot in juli en dan heb je weer mooi een paar weken vakantiequote:Op maandag 2 september 2013 18:33 schreef kristalhelder het volgende:
Prima, alleen langste schooldag gehad. Nou ja, zit dat er ook weer op
Inderdaadquote:Op maandag 2 september 2013 18:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kijk, dat zijn fijne schooldagen
die rijdt nu, en heb geen onderdelen ter vervanging.quote:
Nou. Daar is je antwoordquote:Op maandag 2 september 2013 18:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die rijdt nu, en heb geen onderdelen ter vervanging.
ik kan met m'n werkhok bezig. moet daar de pc enzo nog installeren en versterker in de kast zetten.
ik kan met de motor bezig. voorvork vast demonteren.
ja maar ik heb maar tijd/onderdelen voor 1 dingquote:
Dan doe je dat ene..quote:Op maandag 2 september 2013 18:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja maar ik heb maar tijd/onderdelen voor 1 ding
okequote:
O, dat zou wel kunnen. Ik ben zo vergeetachtig. En mijn bezoekjes op FOK zijn maar sporadisch.quote:Op maandag 2 september 2013 16:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fera
Ik heb volgens mij in het vorige topic wel een paar reacties van je voorbij zien komen
Ik mag morgen weer! Nog een klein maandje en dan werkloos (mits ik niet eerder wat anderd heb)quote:Op maandag 2 september 2013 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
zeau, eerste werkdag na de vakantie overleefd
dus over een maandje weer vakantiequote:Op maandag 2 september 2013 20:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer! Nog een klein maandje en dan werkloos (mits ik niet eerder wat anderd heb)
Hopelijk nietquote:Op maandag 2 september 2013 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus over een maandje weer vakantie
twitter:Zwolse_Malloten twitterde op maandag 02-09-2013 om 20:26:33Breaking: Na zes spelers huurt #Vitesse nu ook 10.000 supporters van #Chelsea om het stadion te vullen. reageer retweet
quote:Op maandag 2 september 2013 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat zou wel kunnen. Ik ben zo vergeetachtig. En mijn bezoekjes op FOK zijn maar sporadisch.
Goed hoor.quote:
Fijn! Hoe gaat het met je opleiding?quote:Op maandag 2 september 2013 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed hoor.
Met jou? Ik zag dat je opleiding was begonnen met een vrije dag?
Mijn cursus? Die begint pas op 25 oktober, dus ik moet nog even wachten. In de tussentijd aan het solliciteren, maar het wil maar niet.quote:Op maandag 2 september 2013 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn! Hoe gaat het met je opleiding?
Ja, goed! En kloptKwam op school, stond mijn klas in de hal 'er hangt een briefje dat ze ziek is'. Hadden alleen les van die docent vandaag. Dus vrij
Oh, oke! Bummerquote:Op maandag 2 september 2013 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn cursus? Die begint pas op 25 oktober, dus ik moet nog even wachten. In de tussentijd aan het solliciteren, maar het wil maar niet.
Ergens wel jammer, zeker als je helemaal enthousiast was over de eerste dag. Wat was het voor les geweest?
kijk, goed bezigquote:Op maandag 2 september 2013 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, oke! Bummer![]()
Ja, opzich wel, maar vooral lekker![]()
Achterstandswijk, voor de integrale opdracht. Wel kut dat we nu de eerste week al missen. Is een grote groepsopdracht.
Maar ach, heb lekker mn andere huiswerk al kunnen doen vandaag. En heb me ingelezen in de opdracht. Dus komt goed, van mijn kant
Want jij bent een luie student?quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kijk, goed bezig
dat inlezen zou ik zelf dan niet snel doen
Welke achterstandswijk?quote:Op maandag 2 september 2013 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, oke! Bummer![]()
Achterstandswijk, voor de integrale opdracht. Wel kut dat we nu de eerste week al missen. Is een grote groepsopdracht.
Maar ach, heb lekker mn andere huiswerk al kunnen doen vandaag. En heb me ingelezen in de opdracht. Dus komt goed, van mijn kant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Was ik wel, het kon me nooit een hol schelen als we groepsopdrachten moesten doen... de rest las zich maar in en vertelde me tijdens de opdracht hoe en watquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want jij bent een luie student?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Welke achterstandswijk?We moeten uiteindelijk zelf een achterstandswijk uitzoeken en onderzoeken. Ik heb al een keuze gemaakt voor eentje in Amersfoort.. maar ik hoorde al klasgenoten over Almelo de Riet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Totdat je een studie niet hebt afgerond en je schuld afhankelijk is van deze studie halen of niet. Plus een studie waar je je droombaan mee kan vervullen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was ik wel, het kon me nooit een hol schelen als we groepsopdrachten moesten doen... de rest las zich maar in en vertelde me tijdens de opdracht hoe en wat
Ik ben dan ook nooit echt student geweestquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Totdat je een studie niet hebt afgerond en je schuld afhankelijk is van deze studie halen of niet. Plus een studie waar je je droombaan mee kan vervullen.
Ik was eerst ook een layback student. Maar dat is met deze opleiding echt wel anders. Ik moet 'm halen. Anders heb ik een schuld die ik nooit van mn langzalzeleven kan afbetalen zonder hbo diploma.
Jij dacht vast aan de wijk waar wij even hebben gewoondquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We moeten uiteindelijk zelf een achterstandswijk uitzoeken en onderzoeken. Ik heb al een keuze gemaakt voor eentje in Amersfoort.. maar ik hoorde al klasgenoten over Almelo de Riet..
Ahquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nooit echt student geweestHoogst genoten onderwijs was 2x een mbo-opleiding op niveau 4
Jazekerquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij dacht vast aan de wijk waar wij even hebben gewoond
ik bedoelde eigenlijk almelo in het algemeenquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We moeten uiteindelijk zelf een achterstandswijk uitzoeken en onderzoeken. Ik heb al een keuze gemaakt voor eentje in Amersfoort.. maar ik hoorde al klasgenoten over Almelo de Riet..
Haha, dan is het geen wijk meer hequote:Op dinsdag 3 september 2013 14:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk almelo in het algemeen
Dus straks hebben we MarkoAchterstandsStadquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
of noem je het dan een achterstands stad?![]()
jupquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want jij bent een luie student?
denk het wel jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dus straks hebben we MarkoAchterstandsStad
nu moet jij eens even gaan oppassen meneer!quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk almelo in het algemeen
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nu moet jij eens even gaan oppassen meneer!
doar zit 't geldquote:
tjah, ik haal dan alles ook heel gemakkelijk, dus ik kon het me wel permitterenquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Totdat je een studie niet hebt afgerond en je schuld afhankelijk is van deze studie halen of niet. Plus een studie waar je je droombaan mee kan vervullen.
Ik was eerst ook een layback student. Maar dat is met deze opleiding echt wel anders. Ik moet 'm halen. Anders heb ik een schuld die ik nooit van mn langzalzeleven kan afbetalen zonder hbo diploma.
Heb je daar al een adresje voor?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef ReMcOrE het volgende:
inmiddels een mooie 'schets' gemaakt van hoe de achtertuin moet worden
nu alleen nog keer afspraak maken voor de nieuwe schutting (stel ik steeds uit)
Gering, uit Enschede/Glanebrug; is ook al komen kijken en metenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb je daar al een adresje voor?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:54 schreef Redbaron het volgende:
hoppaaaa, HSC voetballes gegeven..
1-5 en zelfs een assist van mij
Ah! Wou zeggen, anders had ik een adresje in Nijverdal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Gering, uit Enschede/Glanebrug; is ook al komen kijken en meten
Als ik de scheendekkers voor heb ik tweequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En hoeveel blauwe schenen?
Hm?quote:
Ja, dan weet je er van! Manchester is het niet.quote:
Zolang het uiteindelijk maar Mansfield is vind ik het best.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja, dan weet je er van! Manchester is het niet.
Jij met je Mansfield. Lutton Town ftw!quote:Op woensdag 4 september 2013 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zolang het uiteindelijk maar Mansfield is vind ik het best.
Kom vechten danquote:Op woensdag 4 september 2013 14:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jij met je Mansfield. Lutton Town ftw!
Bij mij gaat dat helaas niet zo makkelijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik haal dan alles ook heel gemakkelijk, dus ik kon het me wel permitteren
het is wel handig, maar anderzijds word ik er ook wel heel laks vanquote:Op woensdag 4 september 2013 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat helaas niet zo makkelijk.
Haha, ik wou dat ik laks kon zijn..quote:Op woensdag 4 september 2013 17:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is wel handig, maar anderzijds word ik er ook wel heel laks van
ik heb toen met theorie van motorrijbewijs les gehad, en die avond waren er 2 proeftoetsen. beide net gehaald. en toen zei ik al wel dat ik moet oppassen dat ik niet te laks wordt.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, ik wou dat ik laks kon zijn..
Oh ok.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:42 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Geen bradley, maar chelsea
Oja zo wil "ze" genoemd worden.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:42 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Geen bradley, maar chelsea
ja, ik las het op wikipediaquote:Op woensdag 4 september 2013 18:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oja zo wil "ze" genoemd worden.
Het is indd triest, ik zoe hem/haar dan ook niet als een echte klokkenluider die het voor de onwetende burgers doet, maar meer iemand met issues die zo in de war is dat hij/zij gewoon allemaal documenten online zetquote:Op woensdag 4 september 2013 18:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oja zo wil "ze" genoemd worden.
vertelquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ah! Wou zeggen, anders had ik een adresje in Nijverdal.
Houttek. Van de broer van een oud collega. Die maken alles zelf dus je kan de raarste maten bestellen en laten plaatsen. En niet duur.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Houttek. Van de broer van een oud collega. Die maken alles zelf dus je kan de raarste maten bestellen en laten plaatsen. En niet duur.
Een goede voorbereiding is het halve werk.quote:Op maandag 2 september 2013 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, oke! Bummer![]()
het scheelt wel als je groepsgenoten hebt die hetzelfde denken/doen als jij.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is het halve werk.Hopelijk denken je groepsgenoten er net zo over. Ik heb alleen maar gekibbel en getreuzel meegemaakt in m'n korte HBO tijd.
(op het MBO trouwens ook, maar uiteindelijk kwam daar iets geweldigs uit)
Daar zou ik zo zenuwachtig van worden. Op het MBO zat ik in een vrij diverse groep, maar uiteindelijk is daar een mooi 'bedrijf' uit ontstaan. Het was wel pittig, veel bitchfights en uiteindelijk is de groep gesplitst (vrouwen hč), maar het was achteraf wel een toffe tijd.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het scheelt wel als je groepsgenoten hebt die hetzelfde denken/doen als jij.
bij ons was het 6/7 weken lamballen en dan in de laatste weken even alles in mekaar flansen
ik denk dat je daar wel veel van leert. Voornamelijk wat mensenkennis en gedrag betreft, dat je niet van iedereen hetzelfde kan verwachten, of dat je de een iets meer aan moet sporen dan een ander..quote:Op woensdag 4 september 2013 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar zou ik zo zenuwachtig van worden. Op het MBO zat ik in een vrij diverse groep, maar uiteindelijk is daar een mooi 'bedrijf' uit ontstaan. Het was wel pittig, veel bitchfights en uiteindelijk is de groep gesplitst (vrouwen hč), maar het was achteraf wel een toffe tijd.
Ja, inderdaad. En dat het veel kleur aan je project geeft als niet iedereen hetzelfde is. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik op het MBO meer motivatie in de mensen zag dan op het HBO. Meer de wil om een goed product af te leveren, terwijl op het HBO 'iets' wel goed genoeg was. Maar ja, misschien heb ik gewoon pech gehad met het soort mensen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk dat je daar wel veel van leert. Voornamelijk wat mensenkennis en gedrag betreft, dat je niet van iedereen hetzelfde kan verwachten, of dat je de een iets meer aan moet sporen dan een ander..
Dat was bij mij op het hbo wel heel verschillend, er waren lui die er wel echt wat van wouden maken en er ook echt voor gingen, maar er waren ook lui die er echt de kantjes vanaf liepen, en daar hoorde ik nog niet eens bijquote:Op woensdag 4 september 2013 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En dat het veel kleur aan je project geeft als niet iedereen hetzelfde is. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik op het MBO meer motivatie in de mensen zag dan op het HBO. Meer de wil om een goed product af te leveren, terwijl op het HBO 'iets' wel goed genoeg was. Maar ja, misschien heb ik gewoon pech gehad met het soort mensen.
True that. Waarschijnlijk had ik gewoon pech.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Dat was bij mij op het hbo wel heel verschillend, er waren lui die er wel echt wat van wouden maken en er ook echt voor gingen, maar er waren ook lui die er echt de kantjes vanaf liepen, en daar hoorde ik nog niet eens bij
En dan maakte het niet zoveel uit of ze van de havo of van het mbo kwamen. ze waren in elke categorie wel te vinden.
Misschien hef e Linda wel in de kont geneukt.quote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Misschien hef e Linda wel in de kont geneukt.
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Misschien hef e Linda wel in de kont geneukt.
helaas niet maar je kunt het op 28 september bekijken.quote:
stond je nog een beetje vooraan dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
helaas niet maar je kunt het op 28 september bekijken.
Iddquote:Op donderdag 5 september 2013 14:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zou wel een bazenactie zijn
Whoop whoopquote:
Jaa ik zag 'm ook vandaag al ergens. Vet grappigquote:
juustemquote:
quote:
hier keerlquote:
quote:
jowquote:
Selmaquote:
Wouterquote:Op zondag 8 september 2013 09:46 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen allen
voetbal ging niet door. sta je net op het veld warm te lopen, krijg je dat te horen.
jazeker wel. Daarom ging het niet doorquote:
Ik voel me goed maar merk dat het eigenlijk niet goed gaat.quote:
hmm, dat is klote.quote:Op zondag 8 september 2013 09:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik voel me goed maar merk dat het eigenlijk niet goed gaat.
Oh oke.quote:Op zondag 8 september 2013 09:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jazeker wel. Daarom ging het niet door
eerst kregen we te horen dat het doorging. Iedereen trok toen de kleren aan. En toen we aan het warmlopen waren, kregen we te horen dat het niet door ging.
Nee.quote:Op zondag 8 september 2013 09:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dat is klote.![]()
laatste tijd nog veel bij de arts geweest?
tjah, niemand had er zin aan, maarja als de scheids in eerste instantie zegt dat het doorgaat, dan zul je toch echt moeten voetballenquote:Op zondag 8 september 2013 10:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh oke.Ik verwachte niet dat jullie in de regen wilden voetballen. Niemand gaat vrijwillig in de regen staan namelijk.
oke, krijg je nog controle's dan?quote:
Tuurlijk, ff checken of ik nog leef.quote:Op zondag 8 september 2013 10:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, niemand had er zin aan, maarja als de scheids in eerste instantie zegt dat het doorgaat, dan zul je toch echt moeten voetballen
[..]
oke, krijg je nog controle's dan?
Bij jullie de competitie dus al begonnen?quote:Op zondag 8 september 2013 09:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jazeker wel. Daarom ging het niet door
eerst kregen we te horen dat het doorging. Iedereen trok toen de kleren aan. En toen we aan het warmlopen waren, kregen we te horen dat het niet door ging.
nee, was ook beker.quote:Op zondag 8 september 2013 13:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Bij jullie de competitie dus al begonnen?
Wij gister met 9-3 gewonnen maar helaas niet door in de beker![]()
Nu maar volledig richten op de competitie die ook zwaar zat wordt
Ie hebt zo'n onmeunig aparte kop he?quote:Op maandag 9 september 2013 16:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Gister lekker lopen spelen in de modder!
Strongmanrun 2013
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan eventueel ook het hele verslag wel crossposten vanuit het hardlooptopic bij interesse.
Kearl wadda?quote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ie hebt zo'n onmeunig aparte kop he?
Zo superblijquote:
Normaliter denkt men altijd dat ik chagarijnig ben, maar tijdens zulke dingen ben ik wel in mijn element jaquote:
Maarreuuuuhhh he'j oen eign kop wel eans ziene?quote:
Jewa, is niet wat.quote:Op maandag 9 september 2013 21:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maarreuuuuhhh he'j oen eign kop wel eans ziene?
Goeie zelfkennisquote:
quote:
kermis voor de deur?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:03 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, dag 2 van de kermis voor de deur ook overleefd; wat een gerammel
de bass dreunde gewoon binnen op je oren, al kwamen er genoeg toffe nummers voorbij
vandaag en gisteren was er (na bloemencorso zondag) kermis in Lichtenvoorde en voor ons op de parkeerplaats was het feestjequote:
Dikkequote:Op woensdag 11 september 2013 17:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hallo mensen van het goede leven
Jazekerquote:
Nog steeds goedquote:Op woensdag 11 september 2013 18:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Jazeker
zometeen eens een gat hier in de muur boren. hoe bevalt je huisje?
mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |