Is ook de laatste keer, vorige keer een feest in Enschede waren we op fiets, duurde ook tot middernacht. Waren die twee ook al pleite om 21.00. Of met uitgaan dat we ergens net 2 uur waren dat ze moe werden en eentje hoofdpijn krijgt en naar huis wou. Kon ik ook mooi voor 20 euro taxi betalen. Nee dit is echt de druppel voor mij om met hun nergens meer heen te gaan. Ik krijg verwijten dat ik niet om 5.30 ben begonnen te werken de hele weekquote:Op zondag 1 september 2013 04:14 schreef RamteamJax het volgende:
Daarom gaan wij altijd met de bus. Dan heb je dat gezeik niet. Dat mensen eerder weg willen.
Ik dacht al dat je, net als ik, een Tukker wasquote:Op zondag 1 september 2013 04:20 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Is ook de laatste keer, vorige keer een feest in Enschede waren we op fiets, duurde ook tot middernacht. Waren die twee ook al pleite om 21.00. Of met uitgaan dat we ergens net 2 uur waren dat ze moe werden en eentje hoofdpijn krijgt en naar huis wou. Kon ik ook mooi voor 20 euro taxi betalen. Nee dit is echt de druppel voor mij om met hun nergens meer heen te gaan. Ik krijg verwijten dat ik niet om 5.30 ben begonnen te werken de hele weekjaaaaa daaaag!
Haha had ik dit maar eerder geweten, kon jij mij mooi ophalenquote:Op zondag 1 september 2013 04:21 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je, net als ik, een Tukker was
Met je 'hun'hahaha...
Dit gebeurd mij ook niet meer weer hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 05:10 schreef Hicham. het volgende:
Het klinkt alsof jou vrienden geen echte uitgaan types zijn. Je kunt ze beter thuis laten zodat ze om 22:00am na een beker warme melk naar bed kunnen. Anders zijn de stapfeestjes telkens verpest en ben je nutteloos geld kwijt voor een paar uurtjes.
Dat ze lange werkdagen hebben zijn de bekende smoesjes. Ze hadden ook zaterdagmiddag wat kunnen bijslapen zodat ze de nacht door konden gaan. Ze hadden kunnen weten dat het nachtbraakfeesten zijn, maar dat interesseert hun blijkbaar niet.
Tip: Zoek echte uitgaan types die wel s'avonds tot de ochtend door kunnen gaan.
Had niet verwacht dat ze op een festival zo achterlijk zouden doen. Maar schijnbaar toch welquote:Op zondag 1 september 2013 07:03 schreef gelestipjes het volgende:
Tja, je zegt zelf al dat ze dit wel vaker doen, dus dan kan het toch ook niet echt als een verrassing komen, beetje dom wel dan om alsnog met hen erheen te gaan in de auto.
Wat nou kutstreekquote:Op zondag 1 september 2013 07:11 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat ze op een festival zo achterlijk zouden doen. Maar schijnbaar toch wel
Als ze eerder naar huis fietsen ofzo, tja dat is jammer maar lig er niet wakker van. Maar dit blijft gewoon een kuststreek.
Dit dus.quote:Op zondag 1 september 2013 08:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat nou kutstreekAls ze naar huis willen moeten ze maar uren op jou wachten omdat jij met je doorgesnoven pephoofd tot zeven uur in de ochtend door wil gaan? Dan blijf je lekker alleen en pak je na afloop lekker een bus ofzo
Als we van te voren afspreken dat we tot het einde blijven als we met de auto gaan ipv met de bus dan moeten ze niet opeens na 4 uur al naar huis willen. Pephoofd of niet.quote:Op zondag 1 september 2013 08:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat nou kutstreekAls ze naar huis willen moeten ze maar uren op jou wachten omdat jij met je doorgesnoven pephoofd tot zeven uur in de ochtend door wil gaan? Dan blijf je lekker alleen en pak je na afloop lekker een bus ofzo
Wat voor lompe bosmongool ben je als je van te voren afspraken gaat maken die een volledige nacht moeten duren? Alsof er indertijd niets veranderen kan. Alsof mensen niet opeens vroeger vermoeid kunnen raken (Om vier uur zo raar nog niet). Je bent nog dommer dan ik dacht. Ga die pep eens van je hersenstam schrapen.quote:Op zondag 1 september 2013 08:52 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Als we van te voren afspreken dat we tot het einde blijven als we met de auto gaan ipv met de bus dan moeten ze niet opeens na 4 uur al naar huis willen. Pephoofd of niet.
Of ze hadden gewoon meer pep moeten snuivenquote:Op zondag 1 september 2013 08:54 schreef Lonely-girl het volgende:
Waarom kleden ze zich niet gewoon goed zodat ze het niet koud krijgen? Iedereen weet dat het 's nachts afkoelt.
Wat is pep dan? Is dat zoiets als cocaïne?quote:Op zondag 1 september 2013 08:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Of ze hadden gewoon meer pep moeten snuiven
Dit dus, dachten het met een trui en zo'n half vest wel af te kunnenquote:Op zondag 1 september 2013 08:54 schreef Lonely-girl het volgende:
Waarom kleden ze zich niet gewoon goed zodat ze het niet koud krijgen? Iedereen weet dat het 's nachts afkoelt.
UVT / Speedtopic#25 Het is tijd om te snuivenquote:Op zondag 1 september 2013 08:56 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Wat is pep dan? Is dat zoiets als cocaïne?
Ik denk dat je beter andere vrienden kunt gaan zoeken dan. De vrienden die je nu hebt zijn kleuters volgens mij.quote:Op zondag 1 september 2013 08:57 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Dit dus, dachten het met een trui en zo'n half vest wel af te kunnen
Die lui denken nergens bij na, ook als het gaat regenen regelen ze niet ff een poncho van te voren.
Of geen drinken meenemen terwijl we 4 uur in de bus zitten vanaf decibel.
Coke voor paupers.quote:Op zondag 1 september 2013 08:56 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ga dat topic niet helemaal doorlezen omdat hij geen zin heeft om antwoord te geven.quote:Op zondag 1 september 2013 08:59 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
UVT / Speedtopic#25 Het is tijd om te snuiven
Oh. Wat is het verschil dan?quote:
Het is speed dacht ikquote:Op zondag 1 september 2013 08:56 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |