Hm?quote:
Ja, dan weet je er van! Manchester is het niet.quote:
Zolang het uiteindelijk maar Mansfield is vind ik het best.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja, dan weet je er van! Manchester is het niet.
Jij met je Mansfield. Lutton Town ftw!quote:Op woensdag 4 september 2013 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zolang het uiteindelijk maar Mansfield is vind ik het best.
Kom vechten danquote:Op woensdag 4 september 2013 14:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jij met je Mansfield. Lutton Town ftw!
Bij mij gaat dat helaas niet zo makkelijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik haal dan alles ook heel gemakkelijk, dus ik kon het me wel permitteren
het is wel handig, maar anderzijds word ik er ook wel heel laks vanquote:Op woensdag 4 september 2013 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat helaas niet zo makkelijk.
Haha, ik wou dat ik laks kon zijn..quote:Op woensdag 4 september 2013 17:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is wel handig, maar anderzijds word ik er ook wel heel laks van
ik heb toen met theorie van motorrijbewijs les gehad, en die avond waren er 2 proeftoetsen. beide net gehaald. en toen zei ik al wel dat ik moet oppassen dat ik niet te laks wordt.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, ik wou dat ik laks kon zijn..
Oh ok.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:42 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Geen bradley, maar chelsea
Oja zo wil "ze" genoemd worden.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:42 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Geen bradley, maar chelsea
ja, ik las het op wikipediaquote:Op woensdag 4 september 2013 18:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oja zo wil "ze" genoemd worden.
Het is indd triest, ik zoe hem/haar dan ook niet als een echte klokkenluider die het voor de onwetende burgers doet, maar meer iemand met issues die zo in de war is dat hij/zij gewoon allemaal documenten online zetquote:Op woensdag 4 september 2013 18:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oja zo wil "ze" genoemd worden.
vertelquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ah! Wou zeggen, anders had ik een adresje in Nijverdal.
Houttek. Van de broer van een oud collega. Die maken alles zelf dus je kan de raarste maten bestellen en laten plaatsen. En niet duur.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Houttek. Van de broer van een oud collega. Die maken alles zelf dus je kan de raarste maten bestellen en laten plaatsen. En niet duur.
Een goede voorbereiding is het halve werk.quote:Op maandag 2 september 2013 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, oke! Bummer![]()
Ja, opzich wel, maar vooral lekker![]()
Achterstandswijk, voor de integrale opdracht. Wel kut dat we nu de eerste week al missen. Is een grote groepsopdracht.
Maar ach, heb lekker mn andere huiswerk al kunnen doen vandaag. En heb me ingelezen in de opdracht. Dus komt goed, van mijn kant
het scheelt wel als je groepsgenoten hebt die hetzelfde denken/doen als jij.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is het halve werk.Hopelijk denken je groepsgenoten er net zo over. Ik heb alleen maar gekibbel en getreuzel meegemaakt in m'n korte HBO tijd.
(op het MBO trouwens ook, maar uiteindelijk kwam daar iets geweldigs uit)
Daar zou ik zo zenuwachtig van worden. Op het MBO zat ik in een vrij diverse groep, maar uiteindelijk is daar een mooi 'bedrijf' uit ontstaan. Het was wel pittig, veel bitchfights en uiteindelijk is de groep gesplitst (vrouwen hè), maar het was achteraf wel een toffe tijd.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het scheelt wel als je groepsgenoten hebt die hetzelfde denken/doen als jij.
bij ons was het 6/7 weken lamballen en dan in de laatste weken even alles in mekaar flansen
ik denk dat je daar wel veel van leert. Voornamelijk wat mensenkennis en gedrag betreft, dat je niet van iedereen hetzelfde kan verwachten, of dat je de een iets meer aan moet sporen dan een ander..quote:Op woensdag 4 september 2013 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar zou ik zo zenuwachtig van worden. Op het MBO zat ik in een vrij diverse groep, maar uiteindelijk is daar een mooi 'bedrijf' uit ontstaan. Het was wel pittig, veel bitchfights en uiteindelijk is de groep gesplitst (vrouwen hè), maar het was achteraf wel een toffe tijd.
Ja, inderdaad. En dat het veel kleur aan je project geeft als niet iedereen hetzelfde is. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik op het MBO meer motivatie in de mensen zag dan op het HBO. Meer de wil om een goed product af te leveren, terwijl op het HBO 'iets' wel goed genoeg was. Maar ja, misschien heb ik gewoon pech gehad met het soort mensen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk dat je daar wel veel van leert. Voornamelijk wat mensenkennis en gedrag betreft, dat je niet van iedereen hetzelfde kan verwachten, of dat je de een iets meer aan moet sporen dan een ander..
Dat was bij mij op het hbo wel heel verschillend, er waren lui die er wel echt wat van wouden maken en er ook echt voor gingen, maar er waren ook lui die er echt de kantjes vanaf liepen, en daar hoorde ik nog niet eens bijquote:Op woensdag 4 september 2013 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En dat het veel kleur aan je project geeft als niet iedereen hetzelfde is. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik op het MBO meer motivatie in de mensen zag dan op het HBO. Meer de wil om een goed product af te leveren, terwijl op het HBO 'iets' wel goed genoeg was. Maar ja, misschien heb ik gewoon pech gehad met het soort mensen.
True that. Waarschijnlijk had ik gewoon pech.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Dat was bij mij op het hbo wel heel verschillend, er waren lui die er wel echt wat van wouden maken en er ook echt voor gingen, maar er waren ook lui die er echt de kantjes vanaf liepen, en daar hoorde ik nog niet eens bij
En dan maakte het niet zoveel uit of ze van de havo of van het mbo kwamen. ze waren in elke categorie wel te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |