O, dat zou wel kunnen. Ik ben zo vergeetachtig. En mijn bezoekjes op FOK zijn maar sporadisch.quote:Op maandag 2 september 2013 16:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fera
Ik heb volgens mij in het vorige topic wel een paar reacties van je voorbij zien komen
Ik mag morgen weer! Nog een klein maandje en dan werkloos (mits ik niet eerder wat anderd heb)quote:Op maandag 2 september 2013 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
zeau, eerste werkdag na de vakantie overleefd
dus over een maandje weer vakantiequote:Op maandag 2 september 2013 20:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer! Nog een klein maandje en dan werkloos (mits ik niet eerder wat anderd heb)
Hopelijk nietquote:Op maandag 2 september 2013 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus over een maandje weer vakantie
twitter:Zwolse_Malloten twitterde op maandag 02-09-2013 om 20:26:33Breaking: Na zes spelers huurt #Vitesse nu ook 10.000 supporters van #Chelsea om het stadion te vullen. reageer retweet
quote:Op maandag 2 september 2013 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat zou wel kunnen. Ik ben zo vergeetachtig. En mijn bezoekjes op FOK zijn maar sporadisch.
Goed hoor.quote:
Fijn! Hoe gaat het met je opleiding?quote:Op maandag 2 september 2013 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed hoor.
Met jou? Ik zag dat je opleiding was begonnen met een vrije dag?
Mijn cursus? Die begint pas op 25 oktober, dus ik moet nog even wachten. In de tussentijd aan het solliciteren, maar het wil maar niet.quote:Op maandag 2 september 2013 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn! Hoe gaat het met je opleiding?
Ja, goed! En kloptKwam op school, stond mijn klas in de hal 'er hangt een briefje dat ze ziek is'. Hadden alleen les van die docent vandaag. Dus vrij
Oh, oke! Bummerquote:Op maandag 2 september 2013 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn cursus? Die begint pas op 25 oktober, dus ik moet nog even wachten. In de tussentijd aan het solliciteren, maar het wil maar niet.
Ergens wel jammer, zeker als je helemaal enthousiast was over de eerste dag. Wat was het voor les geweest?
kijk, goed bezigquote:Op maandag 2 september 2013 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, oke! Bummer![]()
Ja, opzich wel, maar vooral lekker![]()
Achterstandswijk, voor de integrale opdracht. Wel kut dat we nu de eerste week al missen. Is een grote groepsopdracht.
Maar ach, heb lekker mn andere huiswerk al kunnen doen vandaag. En heb me ingelezen in de opdracht. Dus komt goed, van mijn kant
Want jij bent een luie student?quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kijk, goed bezig
dat inlezen zou ik zelf dan niet snel doen
Welke achterstandswijk?quote:Op maandag 2 september 2013 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, oke! Bummer![]()
Ja, opzich wel, maar vooral lekker![]()
Achterstandswijk, voor de integrale opdracht. Wel kut dat we nu de eerste week al missen. Is een grote groepsopdracht.
Maar ach, heb lekker mn andere huiswerk al kunnen doen vandaag. En heb me ingelezen in de opdracht. Dus komt goed, van mijn kant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Was ik wel, het kon me nooit een hol schelen als we groepsopdrachten moesten doen... de rest las zich maar in en vertelde me tijdens de opdracht hoe en watquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want jij bent een luie student?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Welke achterstandswijk?We moeten uiteindelijk zelf een achterstandswijk uitzoeken en onderzoeken. Ik heb al een keuze gemaakt voor eentje in Amersfoort.. maar ik hoorde al klasgenoten over Almelo de Riet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Totdat je een studie niet hebt afgerond en je schuld afhankelijk is van deze studie halen of niet. Plus een studie waar je je droombaan mee kan vervullen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was ik wel, het kon me nooit een hol schelen als we groepsopdrachten moesten doen... de rest las zich maar in en vertelde me tijdens de opdracht hoe en wat
Ik ben dan ook nooit echt student geweestquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Totdat je een studie niet hebt afgerond en je schuld afhankelijk is van deze studie halen of niet. Plus een studie waar je je droombaan mee kan vervullen.
Ik was eerst ook een layback student. Maar dat is met deze opleiding echt wel anders. Ik moet 'm halen. Anders heb ik een schuld die ik nooit van mn langzalzeleven kan afbetalen zonder hbo diploma.
Jij dacht vast aan de wijk waar wij even hebben gewoondquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We moeten uiteindelijk zelf een achterstandswijk uitzoeken en onderzoeken. Ik heb al een keuze gemaakt voor eentje in Amersfoort.. maar ik hoorde al klasgenoten over Almelo de Riet..
Ahquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nooit echt student geweestHoogst genoten onderwijs was 2x een mbo-opleiding op niveau 4
Jazekerquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij dacht vast aan de wijk waar wij even hebben gewoond
ik bedoelde eigenlijk almelo in het algemeenquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We moeten uiteindelijk zelf een achterstandswijk uitzoeken en onderzoeken. Ik heb al een keuze gemaakt voor eentje in Amersfoort.. maar ik hoorde al klasgenoten over Almelo de Riet..
Haha, dan is het geen wijk meer hequote:Op dinsdag 3 september 2013 14:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk almelo in het algemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |