D zal je wel naar hier gelokt hebbenquote:Op maandag 2 september 2013 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, eerder omdat ik geen tukker ben. Ik kan me niet herinneren dat ik hier gereageerd heb.
Volgens mij is hij zelf ook min of meer hieruit verdwenen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
D zal je wel naar hier gelokt hebben
Best lastig met dat dikke lijf van hem.quote:Op maandag 2 september 2013 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zelf ook min of meer hieruit verdwenen.
Inkoppertje.quote:Op maandag 2 september 2013 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Best lastig met dat dikke lijf van hem.
Lubrication.quote:Op maandag 2 september 2013 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Best lastig met dat dikke lijf van hem.
quote:
justin wil daar wel bij helpenquote:
kijk, dat zijn fijne schooldagenquote:Op maandag 2 september 2013 18:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, goed!
Had vandaag mn eerste les. Maar die viel uit. Dus toen was ik alsnog vrij vandaag
nog even doortrekken tot in juli en dan heb je weer mooi een paar weken vakantiequote:Op maandag 2 september 2013 18:33 schreef kristalhelder het volgende:
Prima, alleen langste schooldag gehad. Nou ja, zit dat er ook weer op
Inderdaadquote:Op maandag 2 september 2013 18:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kijk, dat zijn fijne schooldagen
die rijdt nu, en heb geen onderdelen ter vervanging.quote:
Nou. Daar is je antwoordquote:Op maandag 2 september 2013 18:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die rijdt nu, en heb geen onderdelen ter vervanging.
ik kan met m'n werkhok bezig. moet daar de pc enzo nog installeren en versterker in de kast zetten.
ik kan met de motor bezig. voorvork vast demonteren.
ja maar ik heb maar tijd/onderdelen voor 1 dingquote:
Dan doe je dat ene..quote:Op maandag 2 september 2013 18:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja maar ik heb maar tijd/onderdelen voor 1 ding
okequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |