Hij is moderator dus hij heeft de touwtjes in handen. Master of puppets pulling the striiiings \m/quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:56 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben benieuwd hoe lang we justin sterkte wensen
Ligt aan de snelheid van het topicquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:56 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben benieuwd hoe lang we justin sterkte wensen
bij die woorden moet ik altijd denken aan dezequote:
Een fatsoenlijke vent denkt aan deze:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:44 schreef ReMcOrE het volgende:
jaja, * ReMcOrE leeft nog!![]()
maandag teruggekomen van een heerlijke vakantie in Marmaris![]()
![]()
nu nog een paar dagen vakantie, maandag weer aan het werk...
[..]
bij die woorden moet ik altijd denken aan deze
Dikke tet'n?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zon, zee, strand, Efes pils, afdingen en veel dingen gezien![]()
bazennummer! \m/quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke vent denkt aan deze:
Maar vakantie was dus tof?
Donders!quote:
juustemquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke vent denkt aan deze:
Maar vakantie was dus tof?
Goedemorgen Basquote:
Goedemorgen Remcoquote:
beetje spierpijn maar verder zeker gtp. Straks ook nog bier drinken bij de grolsch dus helemaalquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Goedemorgen Bas
goed te passe?
kijk, dat zijn mooie plannenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
beetje spierpijn maar verder zeker gtp. Straks ook nog bier drinken bij de grolsch dus helemaal![]()
En u?
Goedemorgen Henrikequote:
moahquote:
nu moet je met een breekijzer nog je bek open en dicht doen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leute
Kiespijn is weg, nu alleen nog wachten tot m'n kaakspier zich weer braaf gedraagt zodat ik m'n bek open kan doen
ja, dat had ik er ook neer willen zettenquote:
Ik ben dit weekend gewoon in Twentequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat had ik er ook neer willen zetten![]()
dit weekend in maastricht feesten? of in twente?
niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef norich het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend gewoon in Twentemaar ga niet feesten
Nope geen plannen, jij?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet?
ga je nog wat doen dan dit weekend?
zondag naar circuit zandvoort. er is een classic raceweekend daar.quote:
Hielp dat maarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu moet je met een breekijzer nog je bek open en dicht doen?
mooi om te lezen dat de pijn weg is.
Goed en goedquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:16 schreef rulerofdeath het volgende:
Nathalie![]()
hoe is het met jou? En met je huisje?
Had dezelfde pijn bij de mijne. Is er al gecheckt of je verstandskiezen wel goed zitten? Dat kun je beter sowieso laten checken namelijk. Anders kan het schadelijk zijn voor je gebit. Die van mij groeien goed en zitten goed, maar ik herken precies dezelfde pijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hielp dat maarNee, het is gewoon afwachten tot die zeurende pijn weg is (alleen als ik m'n bek te ver opentrek, bij gapen bijv.) en dan is het weer goed. Zie wel wanneer ik de verstandskiezen eruit laat halen.
Er zijn er al 3 doorgekomen (en die zitten gewoon netjes recht/goed), alleen rechtsonder doet gay, die probeert al jaren door te komen (en ook netjes rechtop), maar het lukt hem maar gewoon nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had dezelfde pijn bij de mijne. Is er al gecheckt of je verstandskiezen wel goed zitten? Dat kun je beter sowieso laten checken namelijk. Anders kan het schadelijk zijn voor je gebit. Die van mij groeien goed en zitten goed, maar ik herken precies dezelfde pijn
Ah oke. Dan zou er geen probleem moeten zijn en even door deze pijn heen bijtenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er zijn er al 3 doorgekomen (en die zitten gewoon netjes recht/goed), alleen rechtsonder doet gay, die probeert al jaren door te komen (en ook netjes rechtop), maar het lukt hem maar gewoon niet
Krijg eens in de twee jaar gezeik met dat ding. 4 jaar geleden kwam er een puntje door, 2 jaar geleden het 2e puntje en nu is er gezanik. Achja, kww.
Intussen maar vloeibaar spul en muizenhapjes naar binnen werken en wachten tot mijn kauwspier/kaakgewricht weer braaf doet, want dat is nu de grootste boosdoener.
ja prima.quote:
ja was mooi, na afloop nog een paar biertjes kunnen 'proeven'quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kijk, dat zijn mooie plannen
ja, hier aan het werk. om half 5 weekend
Chill.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja prima.
zometeen eens met de auto bezig.
afgezien van de spierpijn van de eerste training van het nieuwe seizoen gisteravond, gaat het goedquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Goedemorgen Remco
goed te passe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |