Dat heb ik geloof ik ook gemist. Of hebben wij dan weer niet samen gepost?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:51 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Musje heeft een datumtweeling met mijnesen![]()
Dus daar heb je idd ook mee samen gepost twee jaar terug
Jawel hoor, heb ook met jou samen gepost twee jaar geledenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat heb ik geloof ik ook gemist. Of hebben wij dan weer niet samen gepost?
Waarom zijn die lijstjes verdwenen dan? Of was dat naar aanleiding van het Secret Santa gedoe een aantal jaar terug?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Jawel hoor, heb ook met jou samen gepost twee jaar geleden
Weet ik zelf ook niet iedereen meer te herinneren denk ik hoor. Vond al die lijstjes eerst ook veel handiger voor het overzicht
Eensch!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom zijn die lijstjes verdwenen dan? Of was dat naar aanleiding van het Secret Santa gedoe een aantal jaar terug?
En valt de discussie daarover eventueel niet nog eens te voeren? Mensen die nu in het babytopic posten of gaan posten hebben toch niks meer met de rel/discussie van een paar jaar geleden te maken?
Ik heb een 26aug 2011 kindje dus een half jaar later idd. Dus hebben we niet zo heel lang samen gepost.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:34 schreef Vanyel het volgende:
Maar jij hebt niet een begin 2011 kindje, toch?
Jup! En met een beetje pech blijft het het grootste deel van de zwangerschap ook weg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:41 schreef Trebo het volgende:
Even een vraagje.. sinds ze zwanger is, is mijn vrouw haar libido ook nogal drastisch gedaald.
Normaal in het begin?
Hier ook. Meneer is niet bijzonder blij,quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:41 schreef Trebo het volgende:
Even een vraagje.. sinds ze zwanger is, is mijn vrouw haar libido ook nogal drastisch gedaald.
Normaal in het begin?
Nou ben ik mooi klaar meequote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:53 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Hier ook. Meneer niet blij.maar aan mijn lijf even geen polonaise.
Ik heb me er ook al schuldig over gevoeld en tegen beter weten in geprobeerd toch n keer plezier te hebben, maar dat was echt een ramp. En die andere opties zijn t toch ook net niet voor hem. Mja. Ik kan er even niets aan doen, anders dan hopen dat t heul heul snel goed komt. Ik vind t zelf namelijk ook waardeloos, want weinig intiem contact zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:54 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nou ben ik mooi klaar mee![]()
Gelukkig zegt ze wel dat ze me ook op een andere manier kan verwennen gelukkig![]()
Maar ja..
Nouja, beter iets dan niets.. ik snap het ook wel. 1e keer zwanger dus er gebeuren allemaal nieuwe dingen met haar. Ik hou er bijvoorbeeld ook van om gewoon af en toe even aan haar borsten te zitten maar zelfs dat mag al niet meerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:57 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ik heb me er ook al schuldig over gevoeld en tegen beter weten in geprobeerd toch n keer plezier te hebben, maar dat was echt een ramp. En die andere opties zijn t toch ook net niet voor hem. Mja. Ik kan er even niets aan doen, anders dan hopen dat t heul heul snel goed komt. Ik vind t zelf namelijk ook waardeloos, want weinig intiem contact zo.
Er is wel iets uitgekomen... Er is nu een speciale babywiki aangemaakt waar iedereen de geboortedatum van haar kindje(s) kan plaatsen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:01 schreef Linda2205 het volgende:
Die discussie is niet zo lang geleden nog een keer gevoerd in het babytopic. Maar daar is niks uit gekomen
Dat is waar. Maar ik bedoelde met lijstjes in de OP zeg maarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Er is wel iets uitgekomen... Er is nu een speciale babywiki aangemaakt waar iedereen de geboortedatum van haar kindje(s) kan plaatsen.
Cwen, succes vandaag!
Fijn dat het afscheid mooi was.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 05:09 schreef Jipster het volgende:
Hier wakker.. na de begrafenis van oma helemaal moe maar druk in hoofd en lig al uur wakker
Wat lastige beslissingen cwen en hil. Ik hoop dat jullie er vrede mee hebben en het zoveel verloopt zoals jullie hopen.
Spewey, heb ik jou w update na gyn gemist?! Hoe is het en wat is het plan?
Ik moet straks ook naar het zkh, ook maar eens informeren wat het plan is nu met insuline spuitend etc. Wat overigens nog vies tegenvalthet spuiten an sich niet; maar zit nog regelmatig te hoog en moet echt op de klok leven en hele dag bezig met eten, waarden prikken, spuiten etc.
Ervaring mee?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Valt best mee hoor zo'n B12 spuit
Ik las ergens dat een romper zonder mouwen makkelijker is in het begin, maar ik heb van alles wat.
2 Lijkt me ook wel een beetje weinig.
Ik vind dat ook lastigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:59 schreef Lelie81 het volgende:
Cwen en Hill, succes vandaag! Het wordt wel tijd voor een verse baby!
Kim, wat een akelig nieuws voor je vrienden!
Linda, wat bijzonder die twee mensjes samen op de echo, mooi!
Skip, volgens mij heb jij echt een hele korte nacht gehad....
Nu ik het geslacht van onze baby weet, mag ik van mezelf gaan shoppen. Maar dat blijkt nog moeilijker dan gedacht... Bij de Hema zo'n uitzetlijstje meegenomen en daar staat bv op dat ik 2 rompers maat 50/56 nodig heb. Is dat niet wat weinigEn daarnaast, geen mouw, korte mouw, lange mouw, pfff. Januaribaby dus automatisch alles lange mouw? Ik vind het maar ingewikkeld
Op deze momenten vind ik het erg lastig dat ik de eerste van mijn vriendinnen ben die zwanger is.
Is zelden dat het pijn doet hoor. En het gaat heel snel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:27 schreef ymme het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Hoor alleen maar horror verhalen.
Z'n lange naald in je bil spier
Wat doe ik verkeerdquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:48 schreef DJMomo het volgende:
Ja, red ik het ip prima op. Was of 4 / 5. Incl beddengoed en handdoeken.
Elke dag even strijken, ik moet er niet aan denken zeg!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn moeder en schoonmoeder snappen ook niet dat ik niet elke dag was. Mijn schoonmoeder zegt ook dat ik elke dag even moet strijken. Nu zet mijn zij ook de wasmachine aan met 5 dingen ofzo en ik enkel als hij echt vol is. En in de droger gaan 2 wasmachines omdat ik niet alles in de droger stop kunnen de witte en donkere handdoeken er best tegelijk in vind ik.
Nu is wassen en strijken ook zo ongeveer het enige huishoudelijke wat ze doet. Dus tja dan zou ik het ook niet zo erg vinden denk ik. Ik heb ook geen hekel aan strijken als ik eenmaal bezig ben.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:41 schreef Musique het volgende:
[..]
Elke dag even strijken, ik moet er niet aan denken zeg!
Ik ook niet hoor, maar ik strijk niet vaker dan 1 keer per week, meestal in het weekend. En daarna ben ik er ook wel weer klaar mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nu is wassen en strijken ook zo ongeveer het enige huishoudelijke wat ze doet. Dus tja dan zou ik het ook niet zo erg vinden denk ik. Ik heb ook geen hekel aan strijken als ik eenmaal bezig ben.
+ 1quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:48 schreef Musique het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar ik strijk niet vaker dan 1 keer per week, meestal in het weekend. En daarna ben ik er ook wel weer klaar mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door ProjSkippy op 29-08-2013 12:02:16 ]
Yeah!! Go go go! Hoop zó dat het nu door gaat zetten!!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:58 schreef Cwen het volgende:
Skip, ja, gek he? Had dat de laatste weken met regelmaat!
Wassen 2x per week, strijken doe ik zelf niet. Wassen zal wel omhoog gaan, strijken niet
Hillie, wel jammer maar klinkt bekend! Misschien toch nog? En zouden ze je dan overdragen aan de klinisch verloskundige?
Hier nu pilletje ingebracht gekregen en sindsdien continue menstruatiekramp. Er gebeurt iets!
Ik vind het zo knap dat je nog zo "zen" bent Hillie! En nog zo goed op de been ook! Gewoon even een middagje eruit terwijl je overtijd loopt. Petje afquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:46 schreef hilliebillie het volgende:
Hier zon 3a4 wassen in de week denk ik. Soms verspreid soms vlak achter elkaar, net hoe het uit komt. In principe ook alleen maar volle trommels. Uitzondering daar gelaten als ik denk dat ik vlekken heb die ik er moeilijk uit krijg anders gaat het de zelfde dag nog aan en als ik dan net gewassen heb kan het zijn dat ik maar een klein beetje heb. Maar goed dat is ook niet eens in de twee maanden..
Hier vk net geweest. Weer gestript al heb ik er deze keer helemaal niets van gevoeld. Ze gaf aan dat de situatie daar binnen nog niet veranderd was, bmm nog niet helemaal verweekt en dat was toch wel nodig voor een bevalling. Heb het idee dat ze niet verwacht dat het zelf nog aan de gang gaat. Ik ook niet trouwens![]()
Sinds een uur ofzo wel erg zenuwachtig in eens weet niet precies waarom, maar denk omdat het toch wel erg dicht bij komt..
Vk gaf aan dat als het vannacht zou beginnen en ik morgenochtend nog niet bevallen was dat ze het waarschijnlijk niet zelf mochten blijven begeleiden maar me over moesten dragen, maar dat was iets om dan te bekijken zei ze. Ach komt toch wel goed.
Ik maak er vandaag iig een relax dagje van met wat series om te kijken (en een klein boodschapje dadelijk)
Het scheelt denk ik wel dat ik me al vanaf het begin heb ingesteld op 42 weken. En er even tussenuit vind ik zelf wel fijn want van alleen maar binnen zitten wordt je ook maar gaar (en wachten lijkt langer te duren..)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:16 schreef Musique het volgende:
[..]
Ik vind het zo knap dat je nog zo "zen" bent Hillie! En nog zo goed op de been ook! Gewoon even een middagje eruit terwijl je overtijd loopt. Petje af
dat waren heel veel zo's in twee regels zie ik nu
Als het heel erg wordt, kun je dan niet een pretecho laten doen? Of idd een Angelsounds lenen? Maar die mooie bol van jou zit er ook niet zonder reden natuurlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:07 schreef Kimpossible het volgende:
En nou ben ik gisteren ook nog m'n vitamines nog vergetenjeetje wat een irrationele geit.
Nik, ti's wel fijn om te horen dat jouw lijf hetzelfde doet![]()
![]()
Het komt ook allemaal wel goed, maar pff. Af en toe!
Oh, en jullie zijn lief![]()
![]()
5 september mogen we voor de nekplooimeting, dus die echo komt wel vlug! Gelukkig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:24 schreef Dot. het volgende:
[..]
Als het heel erg wordt, kun je dan niet een pretecho laten doen? Of idd een Angelsounds lenen? Maar die mooie bol van jou zit er ook niet zonder reden natuurlijk
Ik vergeet ook wel eens mijn vitaminen, omdat je ze twee keer per dag moet nemen en ik normaal altijd gewend was aan 1x per dag, maar als je gewoon goed eet maakt dat toch niet zo heel veel uit?
Heel herkenbaar, Kim. Je denkt met 12 weken wel het ergste qua onzekerheid gehad te hebben, maar daarna komt er voor mijn idee echt zo'n "en nu?"-gevoel... je voelt de baby niet, ziet de baby niet, je klachten nemen af, buik is nog geen toeter (en voor mijn gevoel lijkt die uberhaupt nauwelijks te groeienquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:30 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
5 september mogen we voor de nekplooimeting, dus die echo komt wel vlug! Gelukkig.
Ik weet, rationeel, dat die onzekerheid op niets gebaseerd is, maar emotioneel reageer je daar dan toch anders op. Die onzekerheid is heel naar, maar ja, ik moet er toch maar mee om leren gaan, want die mini moet nog 6 maanden achter gesloten deuren blijven. De controlfreak in mij wil van alles, maar dat is hierop gewoon niet van toepassing.
Met hoeveel weken ongeveer zijn jullie je kleintjes gaan voelen? Ik denk dat dat veel rust geeft.
Achteraf met 14 weken al maar dat realiseerde ik me pas een paar weken later. Met 18 weken wist ik het écht zeker (vlak daarvoor, als in 10 minuten, had ik hier nog lopen klagen dat ik niks voelde en de rest allemaal welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:30 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
5 september mogen we voor de nekplooimeting, dus die echo komt wel vlug! Gelukkig.
Ik weet, rationeel, dat die onzekerheid op niets gebaseerd is, maar emotioneel reageer je daar dan toch anders op. Die onzekerheid is heel naar, maar ja, ik moet er toch maar mee om leren gaan, want die mini moet nog 6 maanden achter gesloten deuren blijven. De controlfreak in mij wil van alles, maar dat is hierop gewoon niet van toepassing.
Met hoeveel weken ongeveer zijn jullie je kleintjes gaan voelen? Ik denk dat dat veel rust geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |